Как въртите гуми?!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Как въртите гуми?!

Мнение от ivsan_82 » 22 Юни 2009, 16:46

Колеги,в опита си да върти гуми,едно приятелче ми запали съединителя,и така и не успя!А колата е 330 :uups: Очевидно нещо не е наред,но силно се надявам да е било задкормилното устройство :D Бяхме 5 човека в колата,на съвсем леко нанагорнище,ако това има значение за този двигател,изключихме системата ДСЦ(светна знака на системата+удивителния знак в жълто),и му казах:Ти си!Не го знам какво точно и как го е правел,но колата само се мъчеше,дори и не ускоряваше както трябва,камо ли гуми да завърти,ревеше зверски и отказа да се движи,замириса жестоко на феродо.Спряхме,отворих капака,пушеше според един познат откъм съединителя.Аз много не разбирам,но същия този познат твърди,че се е запалил съединителя и щом веднъж това е станало,значи е пътник...Иначе след като запалихме отново колата,все едно че нищо не се беше случвало,вървеше си нормално както преди,само дето миришеше.Сега вече и миризмата изчезна.Според вас сега има ли някакъв проблем с колата?Вие лесно ли въртите гуми(не че е толкова важно това за мен,просто ми е странно,а и при 1000 кубиковите дори без да искаш понякога завърташ гуми)?А иначе колицата е страшно стегната и си върви перфектно....какво се е случило?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 22 Юни 2009, 16:53

Колега имай 1 на ум за съединителя, наистина ако веднъж е препечено феродото, после се износва на конци и заминава за нула време. На старата ми кола след запалване на съединител, който беше сменен преди 15 000км, за следващите 300 сдаде багажа и като го сменяхме феродото беше изпаднало на конци. Не, че е задължително да се случи така и при теб, но те съветвам да не планираш дълъг път с този автомобил поне докато не навъртиш 7-800км.

Относно въртенето на гумите, вероятно не се е изключило ДСЦ-то, за разлика от АСЦ-то, ДСЦ трябва да се задържи бутона няколко секунди, докато не светне в оранжево и лампата на ръчната спирачка, ДСЦ-то е с 2 степени просто, задръж бутона и ще развърти гумите ;)

Успех!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 22 Юни 2009, 17:08

Мерси колега за отговора!Значи работата е кофти,дано все пак не се случи така и при мен.Иначе,както съм обяснил,бях изключил системата със задържане на бутона,и светеха двата символа...

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 22 Юни 2009, 18:09

говтви се да сменяш съединител
тази 330ка трябва да върти гуми без никакъв проблем, явно съединителя ти е заминал, а твоят приятел го е довършил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 22 Юни 2009, 18:37

Sorry,pisha ot telefon,ne moga da prevklucha na kirilica...
Dobre kolegi,shtom e dovurshen napulno tozi saedinitel,zashto niama ABSOLUTNO nikakvi priznaci che neshto ne e nared?
Mejdu drugoto,i s predishnata mi 318ka vsichkite mi opiti da zavurtia gumi sa bili bezuspeshni.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 22 Юни 2009, 19:15

Това, което си описал в първия си пост би могло да се случи при сравнително износен съединител ( когато става дума за 330), с подаване на много газ и плавно отпускане на съединителя при натоварена кола на баир (не баирче 8) ) . За съединителя, ако е износен - предполагам, че трябва да усещаш и буксуване на пета при рязко подаване на газ.
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 22 Юни 2009, 19:41

Съединителя ти е бил за смяна!С този мотор и с 4 човека колата си пали гумите и даже върви на страни по 10 м.! :D
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

Мнение от narcosan » 23 Юни 2009, 0:22

titto написа:Съединителя ти е бил за смяна!С този мотор и с 4 човека колата си пали гумите и даже върви на страни по 10 м.! :D



да да да даже и пове4е от 10 :mhihi: :mhihi: :mhihi: :bowdown: :lalala:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 23 Юни 2009, 19:19

Колата не ще и не ще да завърти гуми!Тръгва с ряз,ускорява много бързо,но само това.Какви може да са причините:
1.Най-вероятното-съединителя си е заминал,въпреки че по нищо не личи да е така,отделя си перфектно(някой ако ми каже добри начини за проверка състоянието на съединителя,ще съм много благодарен)
2.Малко вероятно може би-въпреки че на таблото ми показва,че съм изключил напълно ДСЦ-то,реално то да си стои включено поради някаква причина...
3.Едва ли има изобщо някакво значение за този мотор,но все пак гумите са 255/35/18,чисто нови,тук асфалта е доста грапав и оттам доста голямо сцепление...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 23 Юни 2009, 20:30

ivsan_82 написа:Колата не ще и не ще да завърти гуми!Тръгва с ряз,ускорява много бързо,но само това.Какви може да са причините:
1.Най-вероятното-съединителя си е заминал,въпреки че по нищо не личи да е така,отделя си перфектно(някой ако ми каже добри начини за проверка състоянието на съединителя,ще съм много благодарен)
2.Малко вероятно може би-въпреки че на таблото ми показва,че съм изключил напълно ДСЦ-то,реално то да си стои включено поради някаква причина...
3.Едва ли има изобщо някакво значение за този мотор,но все пак гумите са 255/35/18,чисто нови,тук асфалта е доста грапав и оттам доста голямо сцепление...


Съединителя щом си го запалил 1 път си е за смяна 100%. Спорно е притискателя как е.
ДСЦ-то го тестваш най-лесно навиваш волана, форсираш, пускаш съединителя и ако почне ти чука спирачките, вместо да се завъртиш значи е вкючето ... липсата на шпер също няма ти даде се завъртиш кой знае колко добре ...
гумите би трябвало да не са ти проблема ако искаш пробвай с по-малки ама надали
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 17.02.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306

Мнение от prel » 23 Юни 2009, 21:12

Не съм виждал кола, дори малолитражка да не върти гуми! Според мен ДСЦ-то не е изключено. Натискаш копчето вднъж и светва оранжевата лампа. След това го задъжаш и светва и тая на ръчната. Като видиш, че всетят и двете лампи си ти! 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 23 Юни 2009, 21:15

Колега, пробвай на леко мокра настилка след като си изключил екстрите, ако и тогава не ще, пиши едно лично да те отървавам от болката и стига си я давал на приятели да се учат на нея, дее.а тоя съединител...!
П.П.Ти да не си с автомат бре? :roll: :D
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 23 Юни 2009, 21:28

тая тема направо ме е яд да я чета гледам и т.н.

освен ако не се опитва да тръгне на 5 не виждам как не може да върти гуми!!
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 23 Юни 2009, 21:43

prel написа:Не съм виждал кола, дори малолитражка да не върти гуми! Според мен ДСЦ-то не е изключено. Натискаш копчето вднъж и светва оранжевата лампа. След това го задъжаш и светва и тая на ръчната. Като видиш, че всетят и двете лампи си ти! 8)
И аз не съм виждал,колега!А съм имал и какви ли не малолитражни коли...Срамота направо!ДСЦ-то го изключвам дори със задържане от първия път,а не както казваш да го натискам 2 пъти....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 23 Юни 2009, 21:45

П.П.Ти да не си с автомат бре? :roll: :D[/quote]Не,ръчка е.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook