Как въртите гуми?!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Как въртите гуми?!
Колеги,в опита си да върти гуми,едно приятелче ми запали съединителя,и така и не успя!А колата е 330
Очевидно нещо не е наред,но силно се надявам да е било задкормилното устройство
Бяхме 5 човека в колата,на съвсем леко нанагорнище,ако това има значение за този двигател,изключихме системата ДСЦ(светна знака на системата+удивителния знак в жълто),и му казах:Ти си!Не го знам какво точно и как го е правел,но колата само се мъчеше,дори и не ускоряваше както трябва,камо ли гуми да завърти,ревеше зверски и отказа да се движи,замириса жестоко на феродо.Спряхме,отворих капака,пушеше според един познат откъм съединителя.Аз много не разбирам,но същия този познат твърди,че се е запалил съединителя и щом веднъж това е станало,значи е пътник...Иначе след като запалихме отново колата,все едно че нищо не се беше случвало,вървеше си нормално както преди,само дето миришеше.Сега вече и миризмата изчезна.Според вас сега има ли някакъв проблем с колата?Вие лесно ли въртите гуми(не че е толкова важно това за мен,просто ми е странно,а и при 1000 кубиковите дори без да искаш понякога завърташ гуми)?А иначе колицата е страшно стегната и си върви перфектно....какво се е случило?


- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Колега имай 1 на ум за съединителя, наистина ако веднъж е препечено феродото, после се износва на конци и заминава за нула време. На старата ми кола след запалване на съединител, който беше сменен преди 15 000км, за следващите 300 сдаде багажа и като го сменяхме феродото беше изпаднало на конци. Не, че е задължително да се случи така и при теб, но те съветвам да не планираш дълъг път с този автомобил поне докато не навъртиш 7-800км.
Относно въртенето на гумите, вероятно не се е изключило ДСЦ-то, за разлика от АСЦ-то, ДСЦ трябва да се задържи бутона няколко секунди, докато не светне в оранжево и лампата на ръчната спирачка, ДСЦ-то е с 2 степени просто, задръж бутона и ще развърти гумите
Успех!
Относно въртенето на гумите, вероятно не се е изключило ДСЦ-то, за разлика от АСЦ-то, ДСЦ трябва да се задържи бутона няколко секунди, докато не светне в оранжево и лампата на ръчната спирачка, ДСЦ-то е с 2 степени просто, задръж бутона и ще развърти гумите

Успех!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Мерси колега за отговора!Значи работата е кофти,дано все пак не се случи така и при мен.Иначе,както съм обяснил,бях изключил системата със задържане на бутона,и светеха двата символа...
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Sorry,pisha ot telefon,ne moga da prevklucha na kirilica...
Dobre kolegi,shtom e dovurshen napulno tozi saedinitel,zashto niama ABSOLUTNO nikakvi priznaci che neshto ne e nared?
Mejdu drugoto,i s predishnata mi 318ka vsichkite mi opiti da zavurtia gumi sa bili bezuspeshni.
Dobre kolegi,shtom e dovurshen napulno tozi saedinitel,zashto niama ABSOLUTNO nikakvi priznaci che neshto ne e nared?
Mejdu drugoto,i s predishnata mi 318ka vsichkite mi opiti da zavurtia gumi sa bili bezuspeshni.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Това, което си описал в първия си пост би могло да се случи при сравнително износен съединител ( когато става дума за 330), с подаване на много газ и плавно отпускане на съединителя при натоварена кола на баир (не баирче
) . За съединителя, ако е износен - предполагам, че трябва да усещаш и буксуване на пета при рязко подаване на газ.

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Съединителя ти е бил за смяна!С този мотор и с 4 човека колата си пали гумите и даже върви на страни по 10 м.! 


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- narcosan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 1.03.2009
- Местоположение: Italia
- Мечтае да кара: М6 G-POWER
- Детайли за колата: BMW 330D M PAKET
titto написа:Съединителя ти е бил за смяна!С този мотор и с 4 човека колата си пали гумите и даже върви на страни по 10 м.!
да да да даже и пове4е от 10





- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Колата не ще и не ще да завърти гуми!Тръгва с ряз,ускорява много бързо,но само това.Какви може да са причините:
1.Най-вероятното-съединителя си е заминал,въпреки че по нищо не личи да е така,отделя си перфектно(някой ако ми каже добри начини за проверка състоянието на съединителя,ще съм много благодарен)
2.Малко вероятно може би-въпреки че на таблото ми показва,че съм изключил напълно ДСЦ-то,реално то да си стои включено поради някаква причина...
3.Едва ли има изобщо някакво значение за този мотор,но все пак гумите са 255/35/18,чисто нови,тук асфалта е доста грапав и оттам доста голямо сцепление...
1.Най-вероятното-съединителя си е заминал,въпреки че по нищо не личи да е така,отделя си перфектно(някой ако ми каже добри начини за проверка състоянието на съединителя,ще съм много благодарен)
2.Малко вероятно може би-въпреки че на таблото ми показва,че съм изключил напълно ДСЦ-то,реално то да си стои включено поради някаква причина...
3.Едва ли има изобщо някакво значение за този мотор,но все пак гумите са 255/35/18,чисто нови,тук асфалта е доста грапав и оттам доста голямо сцепление...
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ivsan_82 написа:Колата не ще и не ще да завърти гуми!Тръгва с ряз,ускорява много бързо,но само това.Какви може да са причините:
1.Най-вероятното-съединителя си е заминал,въпреки че по нищо не личи да е така,отделя си перфектно(някой ако ми каже добри начини за проверка състоянието на съединителя,ще съм много благодарен)
2.Малко вероятно може би-въпреки че на таблото ми показва,че съм изключил напълно ДСЦ-то,реално то да си стои включено поради някаква причина...
3.Едва ли има изобщо някакво значение за този мотор,но все пак гумите са 255/35/18,чисто нови,тук асфалта е доста грапав и оттам доста голямо сцепление...
Съединителя щом си го запалил 1 път си е за смяна 100%. Спорно е притискателя как е.
ДСЦ-то го тестваш най-лесно навиваш волана, форсираш, пускаш съединителя и ако почне ти чука спирачките, вместо да се завъртиш значи е вкючето ... липсата на шпер също няма ти даде се завъртиш кой знае колко добре ...
гумите би трябвало да не са ти проблема ако искаш пробвай с по-малки ама надали
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- prel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Не съм виждал кола, дори малолитражка да не върти гуми! Според мен ДСЦ-то не е изключено. Натискаш копчето вднъж и светва оранжевата лампа. След това го задъжаш и светва и тая на ръчната. Като видиш, че всетят и двете лампи си ти! 

- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Колега, пробвай на леко мокра настилка след като си изключил екстрите, ако и тогава не ще, пиши едно лично да те отървавам от болката и стига си я давал на приятели да се учат на нея, дее.а тоя съединител...!
П.П.Ти да не си с автомат бре?

П.П.Ти да не си с автомат бре?



--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
тая тема направо ме е яд да я чета гледам и т.н.
освен ако не се опитва да тръгне на 5 не виждам как не може да върти гуми!!
освен ако не се опитва да тръгне на 5 не виждам как не може да върти гуми!!
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
И аз не съм виждал,колега!А съм имал и какви ли не малолитражни коли...Срамота направо!ДСЦ-то го изключвам дори със задържане от първия път,а не както казваш да го натискам 2 пъти....prel написа:Не съм виждал кола, дори малолитражка да не върти гуми! Според мен ДСЦ-то не е изключено. Натискаш копчето вднъж и светва оранжевата лампа. След това го задъжаш и светва и тая на ръчната. Като видиш, че всетят и двете лампи си ти!
70 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани