Трябва ми помощ за диагностика на черен пушек.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Трябва ми помощ за диагностика на черен пушек.
Колеги нещо не ми харесва този мотор, от известно време го забелязвам, че изпушва като го посмачкам малко
. Проверил съм всички маркучи за въздуха(наред са), съмнявам се в дебитомер, но цената е бая солена при мен -220Е е и искам да съм сигурен, че е той.
По принцип колата ми се струва по тромава в ниските, примерно чак след 2500 лепи както си трябва. Записах живите данни с програмка, че иначе много опасно
. Ето 2 шотчета и линк към цялото видео:
http://www.sendspace.com/file/7xrwbd
Нещо ми се струва доста това налягане на турбото
, а пък въздуха винаги го докарва повече от исканото. В момента на теста не ми е адаптиран дебитомера, съответно може и от там да идва повечето въздух, но пушека си го имаше и преди да ресетна дебитомера. С разкачен ми се струва, че не пуши, макар, че и сега би трябвало да не работи, понеже не се е адаптирал все още(ама пак си изпушва пущината). Струва ми се бая омазано обяснението, но дано сте ме разбрали.
Утре ще направя и снимка на ауспуха, който ми се струва ненормално черен. А повечето от Е46-те, които виждам им е чист, да не говорим за X5 и X3(понеже са им прави
), на които са им бели без грам сажди
.
Надявам се темата да се превърне в нещо полезно не само за мен. И моля колеги със коментари от сорта виж тази или онази тема да са малко по-конкретни
- изчел съм доста. Моля за компетентни мнения на колеги които са си поиграли с тези данни, или на такива които са имали подобни симптоми и са успели да решат тази гатанка.

По принцип колата ми се струва по тромава в ниските, примерно чак след 2500 лепи както си трябва. Записах живите данни с програмка, че иначе много опасно



http://www.sendspace.com/file/7xrwbd
Нещо ми се струва доста това налягане на турбото

Утре ще направя и снимка на ауспуха, който ми се струва ненормално черен. А повечето от Е46-те, които виждам им е чист, да не говорим за X5 и X3(понеже са им прави


Надявам се темата да се превърне в нещо полезно не само за мен. И моля колеги със коментари от сорта виж тази или онази тема да са малко по-конкретни

- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Аз имам купе 04-та година с комьн реил мотора - явно сьщия като твоя , колата си пушеше още като я купих , сменил сьм ред неща и не спря да пуши.... Сега пуши в пьти повече , но обяснимо понеже и сложих чип. Таа...още от начало като я вземах както ти казваш като и дам газ оставяше един облак зад мен , но като ходих да сменям подгревни свещи забелязах ,че маркуча кьм интеркулера точно от долната страна до него беше цепанат около 5 см , след като го смених си пушеше ,но вече нормално. П.П И моят ауспух е целия черен 

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
колега ако говориш че турбото ти надува 2.4 бара нее нормално,не си спомням колко е но беше под 1,някаде имаше тема но незнам каде
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
относно черния пушек
Късно прочитам тоз форум и темата ти колега, но с две думи не ти е проблемен дебитомера. Имах същия проблем ( както и много други като мен). включваш на 1ва , натискаш газта , колата се чуди какво да прави, в това време пуши като стара Шкода
. Понеже е служебна я закарахме в БМВ сервиза в П-в на М КАР. Там се оказа че проблема е в една тръба която свързва турбото със самия двигател. Дълга е около метър , Ф60, от двете страни е гумена и по средата е метална (там е дат4ика за температура на околната среда). Макар 4е и аз не вярвах за оправянето на повредата. Сгреших , колата се оправи и всичко беше то4но. Като погледнах тръбата отвътре кво да видя, тя по диаметъра от вътре имаше по 10-15 мм наслоявания и мръсотия. Това е проблема. Може и с почистване да се оправи но ще е временно. Тва чудо - смяната и труда в Мкар - около 320 лв. Дано съм ви бил полезен 


- sider23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Здравей колега,
аз от личен опит само мога да споделя, че и при мен имаше доста черен пушек преди. Водих я на диагностика и в резултат на това смених дюзи..... сега колата не пуши повече от нормалното за дизел.
ако имаш причукване от двигателя при подаване на газ, значи дюзите ти впръскват повече от нормалното. при мен това беше проблема.
аз от личен опит само мога да споделя, че и при мен имаше доста черен пушек преди. Водих я на диагностика и в резултат на това смених дюзи..... сега колата не пуши повече от нормалното за дизел.
ако имаш причукване от двигателя при подаване на газ, значи дюзите ти впръскват повече от нормалното. при мен това беше проблема.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани