Tрудно ли се сменят лагерите на компресора на климатика?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Tрудно ли се сменят лагерите на компресора на климатика?
Колеги, като пусна климатика и в началото преди да се разработи вътре в купето се чува едно много гадно виене. Освен, че вие, като се включи компресора се едно ми натиска спирачките това. Усеща си се доста силно това. На мен ми мирише на скапали се лагери май или поне аз така си мисля. Ако имате някакви други идеи от какво може да е давайте ги, но на мен ми се струва, че е от това. В смисъл проблем няма като е изключен климатика. Впоследствие, след около десетина минути работа, нещата се нормализират, но остава това виене, което пък от своя страна е много интересно също. Чува се в купето, а отвън не. Напротив, като вдигнеш капака ми се струва, че си работи доста добре компресора. Абе интересна работа. Та въпроса ми е трудно ли се сменят и как тея скапани лагери и ако мислите, че е нещо друго казвайте.
Kолеги, да ви се оплача, аман от пишман майстори!!!!!!!!!! Преебаха ми компресора от глупост и от незнание. След няколко телефонни разговора с хора, които са препатили разбрах, че "майстора" ми е преебал компресора. Бях ударил колата и излетя целия фреон. Това става преди около 8 месеца. Сега реших да пълня. Отидох в сервиз. Казах да си сложат всичко като му е реда. Само че тоя сигурно ми е сложил малко масло около 50гр., колкото се слага при доливане, а не 250, колкото се слагало при цялостно пълнене. И ето, ден и половина климатика работи и сдаде багажа, щото явно е работил на сухо. Е за тва живееме в скапана държава. Са треа да изсипа един куп пари, за да заработи климатика.
Кажете, тоя компресор не е изгорял напълно, щото сработва все пще, макар и с ебати звука, който издава. Това рециклира ли се някъде или по-добре да търса втора употреба?????
Кажете, тоя компресор не е изгорял напълно, щото сработва все пще, макар и с ебати звука, който издава. Това рециклира ли се някъде или по-добре да търса втора употреба?????
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Колега, до някъде не съм сигурен дали причината е само в майсторите верно е че не всеки си върши работата както трябва.
Колата ти събира точно 150 мл масло, за климатичната система, а не 250. Те са ти доляли 50 мл и вътре в дехидратора е имало малко.
Според мен проблема е повече от това че е била ударена и най-вероятно системата е била доста време отворена и е поела влага която когато са сложили маслото го е направило на буза.
Затова аз винаги питам дали е имала удар колата и билали е отворена системата но най добре е било да я продухат с азот и след това да я държат няколко минути на вакуум, също и да се смени дехидратора защото неговате функция е да отнема влагата по принцип го дават на 3г да се сменя води се консуматив, но никой не го сменя защото не е евтин.
Сега имаш два варианта ако си сигурен, че в компресора е проблема:
1. Сваляш го и ако ти се занимава го разглобяваш не е някаква философия разбирасе ако имаш някакви познания, ако не има фирми който ги рециклират, този тип компресор е бутален и ме съмнява, че само лагерите са му заминали, ако трябва да сменяш и буталцата отиваш на сериазна сума, като пример скоро правих един компресор на друга кола само семеринга към вала от към шайбата обикновенно от там изпуска фреон беше 80лв. Иначе мога да те опътя към една фирма която продава ремонтен комплект или само определени части за всякакъв тип компресори.
2. Отиваш в някоя морга и даваш около 400 лв и си готов естествено ако работи.
Все пак ако решиш да го разглобяваш и имаш нужда от помощ пиши на лични с каквото мога ще ти помогна.
Колата ти събира точно 150 мл масло, за климатичната система, а не 250. Те са ти доляли 50 мл и вътре в дехидратора е имало малко.
Според мен проблема е повече от това че е била ударена и най-вероятно системата е била доста време отворена и е поела влага която когато са сложили маслото го е направило на буза.
Затова аз винаги питам дали е имала удар колата и билали е отворена системата но най добре е било да я продухат с азот и след това да я държат няколко минути на вакуум, също и да се смени дехидратора защото неговате функция е да отнема влагата по принцип го дават на 3г да се сменя води се консуматив, но никой не го сменя защото не е евтин.
Сега имаш два варианта ако си сигурен, че в компресора е проблема:
1. Сваляш го и ако ти се занимава го разглобяваш не е някаква философия разбирасе ако имаш някакви познания, ако не има фирми който ги рециклират, този тип компресор е бутален и ме съмнява, че само лагерите са му заминали, ако трябва да сменяш и буталцата отиваш на сериазна сума, като пример скоро правих един компресор на друга кола само семеринга към вала от към шайбата обикновенно от там изпуска фреон беше 80лв. Иначе мога да те опътя към една фирма която продава ремонтен комплект или само определени части за всякакъв тип компресори.
2. Отиваш в някоя морга и даваш около 400 лв и си готов естествено ако работи.
Все пак ако решиш да го разглобяваш и имаш нужда от помощ пиши на лични с каквото мога ще ти помогна.

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани