проблем с климатроника
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с климатроника
Като задам 32 градуса и чак след 10-тина мин почва да духа топло ? е46 99 година 318и
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: проблем с климатроника
ReSp3cTT написа:Като задам 32 градуса и чак след 10-тина мин почва да духа топло ? е46 99 година 318и
Първо ... сигурен ли си, че ползваш климатроника за да топлиш, а не парното? За да е включен климатроника, трябва да свети снежинката в зелено. Второ, ако ползваш само парното, за да започне да духа топло, колата трябва първо да загрее ... освен, ако нямаш т.нар. печка (аз съм със същия модел и година автомобил и нямам).
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Re: проблем с климатроника
ReSp3cTT написа:Като задам 32 градуса и чак след 10-тина мин почва да духа топло ? е46 99 година 318и
А колата загряла ли е? Ако не е как чакаш да духа топло?

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
ReSp3cTT написа:Е , аз незнаех че трябва да се натисне снежинката че за да духа топломислех че е само за студеното ама вече ми стана ясно защо не духа топло като не е натисната , значи като е натисната снежинката е пуснат климатроника като не е натисната само парното така ли
Колега, не ме разбра ... няма нужда да пускаш снежинката, за да топлиш



Ахам сега разбирам а по принцип за да работи климатроника трябва да се пусне снежинката нали ?
Пък и снощи дърпах 1 приятел и то светофари ала бала, и колата ми загря обаче като пуснах да духа на топло духаше хладно и после чак след 10-тина минути почна топлото , да не е заради тва че имам 1 проблем с антифриза т.е че съда е пукнат и тече спр малко антифриз от там ама се съмнявам , пък тва с антифриза голям проблем ли е трябва ли веднага да сменям казанчето за антифриза или ?
Пък и снощи дърпах 1 приятел и то светофари ала бала, и колата ми загря обаче като пуснах да духа на топло духаше хладно и после чак след 10-тина минути почна топлото , да не е заради тва че имам 1 проблем с антифриза т.е че съда е пукнат и тече спр малко антифриз от там ама се съмнявам , пък тва с антифриза голям проблем ли е трябва ли веднага да сменям казанчето за антифриза или ?
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
За нормалната работа на охлаждащата система е необходимо да се създаде налягане в нея от около 1атм. А като ти е пукнато казанчето то не се създава, освен това губиш и течност, и като следствие на всичко това- колата по- бавно загрява до нормална температура, парното е по- слабо или хич го няма и може да се получи и прегряване при по- дълго и натоварено каране. Моят съвет е да си го смениш по- бързо, да заредиш и обезвъздушиш системата.
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
majstorapetkov написа:За нормалната работа на охлаждащата система е необходимо да се създаде налягане в нея от около 1атм. А като ти е пукнато казанчето то не се създава, освен това губиш и течност, и като следствие на всичко това- колата по- бавно загрява до нормална температура, парното е по- слабо или хич го няма и може да се получи и прегряване при по- дълго и натоварено каране. Моят съвет е да си го смениш по- бързо, да заредиш и обезвъздушиш системата.
Просто перфектно написано.Остава само да го приложиш.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани