относно прегряване на БМВ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Svetliodimov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.03.2009
относно прегряване на БМВ
Изкам да попитам нещо много важно и моля да ми отговорят хора които наистина знаят за какво става въпрос.Благодаря предварително. Значи моята кола е БМВ 320 бензин 1999г. и ми се случи следното както си карах аз по принцип винаги си гледам таблото но изглежда е станало много бързо виждам че стрелката на температурата ми е влезнала в червената зона и веднага спрях и ме дръпнаха до сервиз ДУНЕВ там се оказа че ми се е пръснало казанчето смених го сложих антефриз обезваздушиха ми го и ми направиха тест дали коалта е прегряла и ми казаха че всичко е наред , но после отидох при едни друг човек които уж много разбира направи ми тест и каза че щом е спукала каззанчето и от теста ми каза че е прегрявана, а колата се даржи по същият начин без проблем. Може ли някои наистина да ми каже по какъв начин мога да проверя със сигурност прегряла ли е тази кола или не моля посъветваите ме какво да правя. МЕСРИ предварително
Последиците от прегряването не се явяват веднага. В зависимост от това колко е прегрята може и чак след 1000км да ти направи проблем с гарнитурата. Следи я за загуба на антифриз, много твърди маркучи съпроводено с изхвърляне на течност от капачката и масло като боза. След известно време си направи и нов тест. Дано и няма нищо.
- Svetliodimov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.03.2009
но аз сум я карал не пове4е от 200 метра и веднага я спрях може ли за толкова кратко време да пукна главата или да сдухам гарнитура и не трябваше ли да ми светне лампата
- Svetliodimov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.03.2009
и какво значи ако вземе да губи антифриз и започне да ми загрява често след време значи сум я пригрял това ли са признаците
- RadioDJ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 200320DM47TU
- Мечтае да кара: trabant ot novite
- Детайли за колата: super pila e:)
:)?
Щом се е пръснало казанчето, значи температурата на антифриза е била доста над допустимата. Според мен първо открийте защо е прегряла колата - дали заради термостат, или водна помпа или просто спукано казанче и изтичане на антифриза. 200м са достатъчни да кривне главата на двг.то и май единствения тест е дали ти намалява антифриза. Моят съвет е да замерите компресията на цилиндрите и да проверите дали всичко е в нормата. За сигурност просто си смени и водната помпа и термостата, който може да е причинил прегряването.
Forced induction means torque,
torque means fun.
torque means fun.
Svetliodimov написа:и какво значи ако вземе да губи антифриз и започне да ми загрява често след време значи сум я пригрял това ли са признаците
Не би трябвало да ти загрява отново. Антифриза го губи ако е издухана гарнитурата - навън или в цилиндрите, може да го смеси с масло, или да надува във водната риза газове докато избълва от капачката или скъса съединение(при продължително каране). Може да издуха и само към маслена магистрала ( пуши много колата)...
Не я мисли толкова, а си проверявай за това, което е написано.
А разбра ли защо е прегряла предполагам си проверил помпа и термостат/и
Последна промяна WALL на 14 Мар 2009, 17:27, променена общо 1 път
- Svetliodimov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.03.2009
значи това е първото нещо което съм направил и помпата и термостата работят просто колата е вдигнала много висока температура защото изведнъж е изгубила целият антифриз и загряването е станало за много кратко време аз иначе щях да я видя и да я спра на време а за лампата има ли такава която ако ми прегрее трябва да светме
и ако има каде се намира
и ако има каде се намира
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Ако се спука казанчето, ще изтече антифриза който е в него и няма чак толкова бързо или както казваш изведнъж да загрее. При нормално налягане от около 1атм. не може да изтече изведнъж антифриза, все пак температурите на въздуха в момента не са летни. Може да не си го забелязъл веднага- загряването, а причините могат да бъдат различни. Пропуснах да кажа, че имаш и датчик за нивото на антифриза и той не е сработил, нали. От сега, едното ти око трябва да следи таблото постоянно като караш за светнали лампи и температурата, все пак това са доста умни автомобили, следи си нивото на антифриза и качеството му, но при изтинал двигател. Дано нищо да не е станало на главата.
Лампата ти е самия червен сектор - като прегрее светва друга няма. Но не се претиснявай карай спокойно ако е изкривила леко главата ще започне да ти влиза антифриз в някой от цилиндрите, тогава ще почне да цапа свещи и да прекъсва на ниски обороти - т.с. няма да работят всички цилиндри нормално, дори да незапочне да пуши ще имаш голям конденз от ауспуха, което няма как да не го видиш. А относно нивото на антифриза - нормолно е малко количество да ти се губи през изминалите километри - но малко - ако почене на седмица по 300 гр. да изчезват значи си оплескал работата. Според мен няма нужда от тестове, то времето ще покаже.
- Svetliodimov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 14.03.2009
благодаря за информацията и още един въпрос колко километра(приблизително)трябва да измина безпроблемно включително и без да губя антифриз за да съм сигурен че не съм я прегрял извянаваите за малоумните въпроси но.......
не разбирам много от коли и ако трябва да правя ремонт колата ще може ли да се възтанови напълно или вече няма да е същата и колко долу горе ще ми струва ремонта и има ли смисъл 


- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Не може да се каже със сигурност след колко км може да бъдеш спокоен. На всеки и по всяко време може да се случи, трябва да следиш таблото и антифриза- целия двигател за течове и как работи. Ремонта е скъпичък, а резултата зависи от майсторите.
нека и аз да се изкажа не е вярно твърдението че от пригряване на охладителната течност ще се спука разшерителния съд за охладителната течност но нее изключено и това макар че неми се вярва в наи честите случаи при такав проблем и съм склонен да варвам че е така .В следствие на спукания разширителен резервоар както е във твоя случаи колега се е получила въздушна възглавница някаде из системата което моментално лъже датчика и стрелката забива точно в червеното на 99% съм сигорен че е станало така и те саветвам да несе притесняваш но пак си следи автомобила а АКО СЕ ОКАЖЕ ПРОТИВНОТО НА МОИТО ТВЪРДЕНИЕ ИСКАМ ЛИЧНО ДА МИ СЪОБЩИШ БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани