Питане относно Загряване - опасно ли е?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Питане относно Загряване - опасно ли е?
Здравейте момчета искам да ви питам за вашето компетентно мнение относно леко загряване на колата. Случката е следната:
Миналиа ден реших да се повъртя малко с колата - наистина не беше много но в момента в който спрях видях че колата е загряла - беше до чертата след 12ч. т.е беше след средата. Веднага загасих колата защото знам че не трябва да се прегрява. След 2-3 мин дадох само на контакт - не съм е палил и стрелката беше вече в червеното. Иплаших се много!
. Поседях още малко и след 5 мин. температурата беше почети в нормална позиция - запалих колата и пуснах парното на мах и така се върна по средата много бързо.
Въпроса ми е дали при това положение не се е получил някой фал по колата? Дали не съм повредил нещо?
Извинявам се ако задавам тъпи въпроси но съм много невеж в това отношение
Миналиа ден реших да се повъртя малко с колата - наистина не беше много но в момента в който спрях видях че колата е загряла - беше до чертата след 12ч. т.е беше след средата. Веднага загасих колата защото знам че не трябва да се прегрява. След 2-3 мин дадох само на контакт - не съм е палил и стрелката беше вече в червеното. Иплаших се много!

Въпроса ми е дали при това положение не се е получил някой фал по колата? Дали не съм повредил нещо?



Извинявам се ако задавам тъпи въпроси но съм много невеж в това отношение

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Дори според юзър(не нашия Юзър
) менюъла - всичко е ок, докато не навлезе стрелката в червената зона, тогава се притеснявай.

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Archangel написа:Дори според юзър(не нашия Юзър) менюъла - всичко е ок, докато не навлезе стрелката в червената зона, тогава се притеснявай.
е тя беше в червената зона но не е карана така. Много преди да влезне в нея изключих двигателя и чаках да изстине -изстина за 2-5 минути. Просто дадох на контакт и видях че стрелката е там преди да почне да изстива.
Затова питам може ли да съм оплескал нещо



- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Чувал съм че май не трябва да се гаси ако е тръгнала да загрява,оставя се на обороти или по инерция и ако не почне да изстива се гаси,но само когато е вече в червено,ама да си спокоен виж щеката на маслото,имали някакви примеси(стои като боза),или много бяла пара през ауспуха.Навремето прегрях така Митцубишито си и от там знам какви са ефектите след прегеяване,но даже и да е така не е кой знае колко страшно за бензина,нова гарнитура,масло и о.к..Стискам палци да не е така.
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
galant написа:Чувал съм че май не трябва да се гаси ако е тръгнала да загрява,оставя се на обороти или по инерция и ако не почне да изстива се гаси,но само когато е вече в червено,ама да си спокоен виж щеката на маслото,имали някакви примеси(стои като боза),или много бяла пара през ауспуха.Навремето прегрях така Митцубишито си и от там знам какви са ефектите след прегеяване,но даже и да е така не е кой знае колко страшно за бензина,нова гарнитура,масло и о.к..Стискам палци да не е така.
Ами аз не съм е загасил като беше в червеното поле а преди това, стрелката отиди там след като е загасих.
Иначе няма нищо от това което ти казваш всичко е както преди маслото си е нормално и няма никакъв пушек да не говорим пък за бял изобщо. само сутрин като е запаля излиза малко около 1-2 минути и после всичко е 6. А колата си работи перфектно както преди не забелязвам никаква разлика или шум. Дано не съм оплескал нещо че ще се нарежа.. заради едни детски изпълнения


Тия дни ще ида да е видят и на диагностика.
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Щом ги нямаш тези проблеми и всичко си е както преди,мисля че си "6".Гледай маслото за примеси,антифриза за количество и ако няма проблем карай смело(и умно разбира се).Успех колега 

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Нищо и няма на колата и много повече зор може да види, а колкото до гасенето, определено е грешка! Нормално е когато изгасиш автомобила да се случи това нещо, все пак ти му спираш всички системи за охлаждане по тоя начин.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
bscsystem написа:Нищо и няма на колата и много повече зор може да види, а колкото до гасенето, определено е грешка! Нормално е когато изгасиш автомобила да се случи това нещо, все пак ти му спираш всички системи за охлаждане по тоя начин.

Лошо е тва на мен ми се случи лятото на Е39 няколко пъти и последния беше фатален- изкривих глава!!! Ремонта мина замина сега сичко е на 6 ама като знаеш че са ти отваряли двигатела в бг на мен лично нещо отвътре ме дразни. Тя е на брат ми таа кола аз си карам Е46 цата и си ми е добре и дано и за напред да е така, но не е добре че си го изпуснал да загрее
- alexandrovi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: РВ
- Пол: Мъж
вероятността да е станало нещо лошо е малка по-големия проблем е да разбереш ЗАЩО е прегряла, че идва пролет лято.
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
alexandrovi написа:вероятността да е станало нещо лошо е малка по-големия проблем е да разбереш ЗАЩО е прегряла, че идва пролет лято.
Термостата - това е бил проблема. Вече всияко е оправено

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Как може да изгасиш колата като стрелката е показвама след средата.
Това е пред последното по тъпота нещо което си можел да направиш.
Ако беше я загасил и отворил капачката на радиатора да изфучи водата тогавав щеше да си феномен.
Ако зориш колата без значение колко време ЗАДЪЛЖИТЕЛНО колата се оставя да поработи на место (ако си я зорил час я оставяш 10мин.) ако си я зорил по малко оставяш я на место да работи по малко време и така.
А пък ако загрее никога не гаси колата оставя я да работи отвори капака и пусни парното да духа на мах топло.
А дали си и направил нещо то ще си покаже много скоро.
Така както го обясняваш се разбира че не е нормално стрелката да премине средата.
Провери си водната помпа термостата и антифриза надявам се да си го сменял скоро и да си го наглеждал до къде е поплавъка!
Това е пред последното по тъпота нещо което си можел да направиш.
Ако беше я загасил и отворил капачката на радиатора да изфучи водата тогавав щеше да си феномен.
Ако зориш колата без значение колко време ЗАДЪЛЖИТЕЛНО колата се оставя да поработи на место (ако си я зорил час я оставяш 10мин.) ако си я зорил по малко оставяш я на место да работи по малко време и така.
А пък ако загрее никога не гаси колата оставя я да работи отвори капака и пусни парното да духа на мах топло.
А дали си и направил нещо то ще си покаже много скоро.
Така както го обясняваш се разбира че не е нормално стрелката да премине средата.
Провери си водната помпа термостата и антифриза надявам се да си го сменял скоро и да си го наглеждал до къде е поплавъка!

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани