Съединител

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Съединител

Мнение от kronos » 24 Ное 2008, 13:16

Някой има ле идея дали на 320д може да му се сложи керамичен съединител и съответно да става за каране в градски условия и през зимата.
Оригинални такива не можах да издиря никъде, но едни пичове ме светнаха че тук във Варна ги правели по поръчка.
Проблема е че нов съединител ми заминава точно за 3-4 месеца.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Съединител

Мнение от mili4uk » 24 Ное 2008, 14:01

kronos написа:Някой има ле идея дали на 320д може да му се сложи керамичен съединител и съответно да става за каране в градски условия и през зимата.
Оригинални такива не можах да издиря никъде, но едни пичове ме светнаха че тук във Варна ги правели по поръчка.
Проблема е че нов съединител ми заминава точно за 3-4 месеца.


Колега, само да питам... ти карал ли си някога кола с керамичен съединител ?
Принципно има много плюсове но с това "градско" май ще са повече минусите ... поне така аз мисля де.
Ако си карал и знаеш за какво ти говоря... ок,

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Мнение от K_Ilkov » 24 Ное 2008, 14:21

:shock: 3-4 месеца :shock:

кво правиш с тая кола

сори за офф-а ама направо се втрещих
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 24 Ное 2008, 15:29

Един приятел кара едно ренде с керамичен съединител. Каза че му е свикнал вече, но принципно е доста кофти. Май полусъединителят изчезва изцяло :roll:
Ти кви съединители купуваш :shock: пробвай на ЛУК ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 24 Ное 2008, 18:20

Керамичния не е за тебе и аз съм си го мислил... с мисленето си останах.

Иначе си има полусъединител, просто в началото е малко скапана работа... като цяло много рита и за зимата ще имаш проблеми, а дали кара повече от другите несъм сигурен. Така, че няма нужда от тоя съединител, той си има предназначение.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 24 Ное 2008, 21:37

Май ще се откажа.
Просто исках да сложа нещо по зраво, не знам от някой друг модел дали няма да стане например от 330д. Съединителя ми свършва бързо заради по големия въртящ момент, има и по трагични случаи(2.5тди за 1месец). Аз не ходя да правя стартове и даже си карам нормално. По принцип слагам на Закс, не знам тия Лук дали са по здрави?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 24 Ное 2008, 21:48

Ми то Закс не е ли добър съединител ? Моя замина зза 4месеца също,ама беше некъв от зимбабве май
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 24 Ное 2008, 23:47

Абе ако си сложиш оригинален на LUК ще изкара докато се скапи мотора напълно явно си слагал боклуци съеденителя при нормално каране много изкарва пък това с въртящия момент :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 24 Ное 2008, 23:54

plamen_hh написа:Абе ако си сложиш оригинален на LUК ще изкара докато се скапи мотора напълно явно си слагал боклуци съеденителя при нормално каране много изкарва пък това с въртящия момент :mhihi:


мда,, и според мен си улучил някоя греда с почти "оригинален" съдеинител, или пък някой много "добър" майстор.
Принципно като сменях моя се зачетох и дават на оргиниалния на колата към 160.000 -180.000 км (по спомен го карам в момента)
а след смяната на оригиналния пак с оригинален трябва да изкара минимум 90.000 - 110 000 км...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Мнение от b_velev » 24 Ное 2008, 23:58

Повери си маховика. Доколкото знам, ако е прецакан, съединителя си заминава доста бързо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 25 Ное 2008, 21:22

Наистина не е лошо да видиш дали маховика, не е за смяна.
Аз смених и съединителя, и маховика (маховика имаше бая луфт и колата тресеше когато зацепваха колелата) след смяната всичко си е ОК.
Иначе до колкото съм чувал, съединителя трябва да издържи поне 50хил. , но е доста относително, поради частите естествено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 26 Ное 2008, 0:57

valery написа:Наистина не е лошо да видиш дали маховика, не е за смяна.
Аз смених и съединителя, и маховика (маховика имаше бая луфт и колата тресеше когато зацепваха колелата) след смяната всичко си е ОК.
Иначе до колкото съм чувал, съединителя трябва да издържи поне 50хил. , но е доста относително, поради частите естествено.

Можеш ли да обясниш къде беше луфта на маховика?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 26 Ное 2008, 3:25

plamen_hh написа:Абе ако си сложиш оригинален на LUК ще изкара докато се скапи мотора напълно явно си слагал боклуци съеденителя при нормално каране много изкарва пък това с въртящия момент :mhihi:


Не се ли замисляш че може турбото ми да работи на доста по високо от стандартното налягане и горивото да е доста вдигнато че от там да идват тия Nm. При условие че вървя с около 5 коли пред 530д 193к.с, колко според теб ми въртящия момент?

Маховика ми е перфектен, не е от него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 26 Ное 2008, 18:06

baga написа:Можеш ли да обясниш къде беше луфта на маховика?

Доколкото разбирам луфта се получава от разбит лагер, честно казано не съм го виждал (лагера), но иначе със сигурност маховика играеше, ако има някой по-запознат да обясни, да не съм и аз нещо в грешка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 01 Дек 2008, 17:54

Колеги дайте малко инфо за това колко излиза да се смени съединителя :help:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook