Съединител
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Съединител
Някой има ле идея дали на 320д може да му се сложи керамичен съединител и съответно да става за каране в градски условия и през зимата.
Оригинални такива не можах да издиря никъде, но едни пичове ме светнаха че тук във Варна ги правели по поръчка.
Проблема е че нов съединител ми заминава точно за 3-4 месеца.
Оригинални такива не можах да издиря никъде, но едни пичове ме светнаха че тук във Варна ги правели по поръчка.
Проблема е че нов съединител ми заминава точно за 3-4 месеца.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Съединител
kronos написа:Някой има ле идея дали на 320д може да му се сложи керамичен съединител и съответно да става за каране в градски условия и през зимата.
Оригинални такива не можах да издиря никъде, но едни пичове ме светнаха че тук във Варна ги правели по поръчка.
Проблема е че нов съединител ми заминава точно за 3-4 месеца.
Колега, само да питам... ти карал ли си някога кола с керамичен съединител ?
Принципно има много плюсове но с това "градско" май ще са повече минусите ... поне така аз мисля де.
Ако си карал и знаеш за какво ти говоря... ок,
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40


кво правиш с тая кола
сори за офф-а ама направо се втрещих

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Един приятел кара едно ренде с керамичен съединител. Каза че му е свикнал вече, но принципно е доста кофти. Май полусъединителят изчезва изцяло
Ти кви съединители купуваш
пробвай на ЛУК 

Ти кви съединители купуваш


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Керамичния не е за тебе и аз съм си го мислил... с мисленето си останах.
Иначе си има полусъединител, просто в началото е малко скапана работа... като цяло много рита и за зимата ще имаш проблеми, а дали кара повече от другите несъм сигурен. Така, че няма нужда от тоя съединител, той си има предназначение.
Иначе си има полусъединител, просто в началото е малко скапана работа... като цяло много рита и за зимата ще имаш проблеми, а дали кара повече от другите несъм сигурен. Така, че няма нужда от тоя съединител, той си има предназначение.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Май ще се откажа.
Просто исках да сложа нещо по зраво, не знам от някой друг модел дали няма да стане например от 330д. Съединителя ми свършва бързо заради по големия въртящ момент, има и по трагични случаи(2.5тди за 1месец). Аз не ходя да правя стартове и даже си карам нормално. По принцип слагам на Закс, не знам тия Лук дали са по здрави?
Просто исках да сложа нещо по зраво, не знам от някой друг модел дали няма да стане например от 330д. Съединителя ми свършва бързо заради по големия въртящ момент, има и по трагични случаи(2.5тди за 1месец). Аз не ходя да правя стартове и даже си карам нормално. По принцип слагам на Закс, не знам тия Лук дали са по здрави?
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Ми то Закс не е ли добър съединител ? Моя замина зза 4месеца също,ама беше некъв от зимбабве май
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
plamen_hh написа:Абе ако си сложиш оригинален на LUК ще изкара докато се скапи мотора напълно явно си слагал боклуци съеденителя при нормално каране много изкарва пък това с въртящия момент
мда,, и според мен си улучил някоя греда с почти "оригинален" съдеинител, или пък някой много "добър" майстор.
Принципно като сменях моя се зачетох и дават на оргиниалния на колата към 160.000 -180.000 км (по спомен го карам в момента)
а след смяната на оригиналния пак с оригинален трябва да изкара минимум 90.000 - 110 000 км...
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Наистина не е лошо да видиш дали маховика, не е за смяна.
Аз смених и съединителя, и маховика (маховика имаше бая луфт и колата тресеше когато зацепваха колелата) след смяната всичко си е ОК.
Иначе до колкото съм чувал, съединителя трябва да издържи поне 50хил. , но е доста относително, поради частите естествено.
Аз смених и съединителя, и маховика (маховика имаше бая луфт и колата тресеше когато зацепваха колелата) след смяната всичко си е ОК.
Иначе до колкото съм чувал, съединителя трябва да издържи поне 50хил. , но е доста относително, поради частите естествено.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
valery написа:Наистина не е лошо да видиш дали маховика, не е за смяна.
Аз смених и съединителя, и маховика (маховика имаше бая луфт и колата тресеше когато зацепваха колелата) след смяната всичко си е ОК.
Иначе до колкото съм чувал, съединителя трябва да издържи поне 50хил. , но е доста относително, поради частите естествено.
Можеш ли да обясниш къде беше луфта на маховика?
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
plamen_hh написа:Абе ако си сложиш оригинален на LUК ще изкара докато се скапи мотора напълно явно си слагал боклуци съеденителя при нормално каране много изкарва пък това с въртящия момент
Не се ли замисляш че може турбото ми да работи на доста по високо от стандартното налягане и горивото да е доста вдигнато че от там да идват тия Nm. При условие че вървя с около 5 коли пред 530д 193к.с, колко според теб ми въртящия момент?
Маховика ми е перфектен, не е от него.
- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
baga написа:Можеш ли да обясниш къде беше луфта на маховика?
Доколкото разбирам луфта се получава от разбит лагер, честно казано не съм го виждал (лагера), но иначе със сигурност маховика играеше, ако има някой по-запознат да обясни, да не съм и аз нещо в грешка.
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани