Проблем! 318 М43
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Проблем! 318 М43
Здравейте колеги! Имам проблем, който направо ме побърква. Цял ден си бръмчах с колата по "чистите" софийски улици, и по едно време "ШАХ"! Оборотите на колата ми станаха нестабилни
падаха до под 500, дори ми се стори че ще изгасне. Давам газ, стрелката на разхода се забива в дясно, а колата забива муцуната и не върви
Изключвам от скорост, форсирам я с педала, оборотите няма проблем, ама стрелката за разхода си върви симетрично със стрелката за оборотите
включвам пак на скорост, и пак забива муцуната и не върви
след около 5 минути се "отпуши", след малко пак повтори, и така докато се прибрах
Според мен, нямам кора под мотора и нещо съм намокрил.
Или другото за което се сещам, преди доста време имах Е30 320и който ми правеше подобни (дори по сериозни) проблеми и се оказа датчика на коляновия вал (датчик на Хол) като загрее даваше грешна информация и не изгаряше горивната смес, което давеше колата!
Какво може да е сега
ще се радвам някой да ми помогне!
БЛАГОДАРЯ!





Според мен, нямам кора под мотора и нещо съм намокрил.
Или другото за което се сещам, преди доста време имах Е30 320и който ми правеше подобни (дори по сериозни) проблеми и се оказа датчика на коляновия вал (датчик на Хол) като загрее даваше грешна информация и не изгаряше горивната смес, което давеше колата!
Какво може да е сега

БЛАГОДАРЯ!
- niki CA 2925 KB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 2.03.2007
- Местоположение: София
Колега според мен е деботомер няма какво да си намокрил но съм на 100% сигурен 4е е това аз имам един пове4е ако иска6 ела да го смени6 и да провери6 дали ти е това проблема няма да го купува6 просто да останови6 дали това ти е пролема
(ЕЦВАНЕ)
- Енцо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 20.08.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d F10
Според мен не е датчика на коляновия вал. Ако е това колата ще изгасне и изобщо няма да можеш да тръгнеш, като тук там се оправя от самосебе си или после пак се скапва. По скоро е както сам каза е от вода или мръсотия.
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Енцо написа:Според мен не е датчика на коляновия вал. Ако е това колата ще изгасне и изобщо няма да можеш да тръгнеш, като тук там се оправя от самосебе си или после пак се скапва. По скоро е както сам каза е от вода или мръсотия.
Ии аз съм на това мнение!
Не мисля че е и дебитомер, при положение че за една седмица имам почти 1000км. градско, обототите дори не трепваха, а сега при първата киша и мърсотия започна да се ебава. 100% нещо съм намокрил

НО КАКВО ЛИ

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
браточка, стана хладно и тая с тоя сладолед може да бере грижи с гърлото
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
павката написа:браточка, стана хладно и тая с тоя сладолед може да бере грижи с гърлото
ша и подам нещо по топло

са по темата!
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
На мен ми е пьрва зима с Е46-цата и ми направи впечатление,че на хльзгав терен когато се опитва да пробуксува се задеиства ASC-то и колкото и да подаваш газ двигателя не се форсира защото освен че системата работи посредством ABS-са ограничава вьртящия момент посредством двигателния електронен блок.Тогава и при мен разходомера е в краино показание,а двигателя не се форсира дори когато педала е в пода.Друго което е различно от топлите месеци е повишената ел. консумация при което електронния блок на двигателя не може да използува така сьздалата се "адаптация" от лятната работа и му трябва време да се "самообучи" за различните условия на работа в различните вече условия.Естествено може да си има и други причини.Ако проблема се повтаря най-добре е да се сканира за грешки и след това да се сьди за причините.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Dani Dupeto написа:нещо по темата???
Колега най-добре да и направиш една диагностика за грешки.
Ако няма записани грешки ще търсиш проблема другаде.
Така през монитора не може да се каже, още повече е доста странен проблема

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Re: Проблем! 318 М43
Dani Dupeto написа:Здравейте колеги! Имам проблем, който направо ме побърква. Цял ден си бръмчах с колата по "чистите" софийски улици, и по едно време "ШАХ"! Оборотите на колата ми станаха нестабилнипадаха до под 500, дори ми се стори че ще изгасне. Давам газ, стрелката на разхода се забива в дясно, а колата забива муцуната и не върви
Изключвам от скорост, форсирам я с педала, оборотите няма проблем, ама стрелката за разхода си върви симетрично със стрелката за оборотите
включвам пак на скорост, и пак забива муцуната и не върви
след около 5 минути се "отпуши", след малко пак повтори, и така докато се прибрах
![]()
Според мен, нямам кора под мотора и нещо съм намокрил.
Или другото за което се сещам, преди доста време имах Е30 320и който ми правеше подобни (дори по сериозни) проблеми и се оказа датчика на коляновия вал (датчик на Хол) като загрее даваше грешна информация и не изгаряше горивната смес, което давеше колата!
Какво може да е сегаще се радвам някой да ми помогне!
БЛАГОДАРЯ!
Какво стана с твоя проблем, нищо не си казал. ?
Питам защото аз имам сходен проблем.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Нещо се мокреше, понеже ми липсваше кората под мотора.
Сри за закъснението ама бях забравил да го отразя. Пък и колата продадох скоро и те така
Сри за закъснението ама бях забравил да го отразя. Пък и колата продадох скоро и те така

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани