Проблем! 318 М43

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Проблем! 318 М43

Мнение от Dani Dupeto » 22 Ное 2008, 22:38

Здравейте колеги! Имам проблем, който направо ме побърква. Цял ден си бръмчах с колата по "чистите" софийски улици, и по едно време "ШАХ"! Оборотите на колата ми станаха нестабилни :shock: падаха до под 500, дори ми се стори че ще изгасне. Давам газ, стрелката на разхода се забива в дясно, а колата забива муцуната и не върви :shock: Изключвам от скорост, форсирам я с педала, оборотите няма проблем, ама стрелката за разхода си върви симетрично със стрелката за оборотите :confused: включвам пак на скорост, и пак забива муцуната и не върви :confused: след около 5 минути се "отпуши", след малко пак повтори, и така докато се прибрах :confused:
Според мен, нямам кора под мотора и нещо съм намокрил.
Или другото за което се сещам, преди доста време имах Е30 320и който ми правеше подобни (дори по сериозни) проблеми и се оказа датчика на коляновия вал (датчик на Хол) като загрее даваше грешна информация и не изгаряше горивната смес, което давеше колата!

Какво може да е сега :confused: ще се радвам някой да ми помогне!
БЛАГОДАРЯ!
Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 2.03.2007
Местоположение: София

Мнение от niki CA 2925 KB » 23 Ное 2008, 13:56

Колега според мен е деботомер няма какво да си намокрил но съм на 100% сигурен 4е е това аз имам един пове4е ако иска6 ела да го смени6 и да провери6 дали ти е това проблема няма да го купува6 просто да останови6 дали това ти е пролема
(ЕЦВАНЕ)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 20.08.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d F10

Мнение от Енцо » 23 Ное 2008, 14:34

Според мен не е датчика на коляновия вал. Ако е това колата ще изгасне и изобщо няма да можеш да тръгнеш, като тук там се оправя от самосебе си или после пак се скапва. По скоро е както сам каза е от вода или мръсотия.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Мнение от Dani Dupeto » 23 Ное 2008, 15:37

Енцо написа:Според мен не е датчика на коляновия вал. Ако е това колата ще изгасне и изобщо няма да можеш да тръгнеш, като тук там се оправя от самосебе си или после пак се скапва. По скоро е както сам каза е от вода или мръсотия.


Ии аз съм на това мнение!
Не мисля че е и дебитомер, при положение че за една седмица имам почти 1000км. градско, обототите дори не трепваха, а сега при първата киша и мърсотия започна да се ебава. 100% нещо съм намокрил :(
НО КАКВО ЛИ :confused:
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Ное 2008, 16:39

браточка, стана хладно и тая с тоя сладолед може да бере грижи с гърлото
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Мнение от Dani Dupeto » 23 Ное 2008, 16:41

павката написа:браточка, стана хладно и тая с тоя сладолед може да бере грижи с гърлото


ша и подам нещо по топло :mhihi: споко!
са по темата!
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Мнение от Dani Dupeto » 24 Ное 2008, 11:52

нещо по темата???
Изображение

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: Sofia
Кара: E46 318i

Мнение от charli05 » 24 Ное 2008, 13:17

На мен ми е пьрва зима с Е46-цата и ми направи впечатление,че на хльзгав терен когато се опитва да пробуксува се задеиства ASC-то и колкото и да подаваш газ двигателя не се форсира защото освен че системата работи посредством ABS-са ограничава вьртящия момент посредством двигателния електронен блок.Тогава и при мен разходомера е в краино показание,а двигателя не се форсира дори когато педала е в пода.Друго което е различно от топлите месеци е повишената ел. консумация при което електронния блок на двигателя не може да използува така сьздалата се "адаптация" от лятната работа и му трябва време да се "самообучи" за различните условия на работа в различните вече условия.Естествено може да си има и други причини.Ако проблема се повтаря най-добре е да се сканира за грешки и след това да се сьди за причините.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 24 Ное 2008, 15:39

Dani Dupeto написа:нещо по темата???

Колега най-добре да и направиш една диагностика за грешки.
Ако няма записани грешки ще търсиш проблема другаде.
Така през монитора не може да се каже, още повече е доста странен проблема :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Re: Проблем! 318 М43

Мнение от vodach » 27 Ное 2008, 17:19

Dani Dupeto написа:Здравейте колеги! Имам проблем, който направо ме побърква. Цял ден си бръмчах с колата по "чистите" софийски улици, и по едно време "ШАХ"! Оборотите на колата ми станаха нестабилни :shock: падаха до под 500, дори ми се стори че ще изгасне. Давам газ, стрелката на разхода се забива в дясно, а колата забива муцуната и не върви :shock: Изключвам от скорост, форсирам я с педала, оборотите няма проблем, ама стрелката за разхода си върви симетрично със стрелката за оборотите :confused: включвам пак на скорост, и пак забива муцуната и не върви :confused: след около 5 минути се "отпуши", след малко пак повтори, и така докато се прибрах :confused:
Според мен, нямам кора под мотора и нещо съм намокрил.
Или другото за което се сещам, преди доста време имах Е30 320и който ми правеше подобни (дори по сериозни) проблеми и се оказа датчика на коляновия вал (датчик на Хол) като загрее даваше грешна информация и не изгаряше горивната смес, което давеше колата!

Какво може да е сега :confused: ще се радвам някой да ми помогне!
БЛАГОДАРЯ!


Какво стана с твоя проблем, нищо не си казал. ?
Питам защото аз имам сходен проблем.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Мнение от Dani Dupeto » 19 Юни 2009, 8:45

Нещо се мокреше, понеже ми липсваше кората под мотора.
Сри за закъснението ама бях забравил да го отразя. Пък и колата продадох скоро и те така ;)
Изображение

Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook