Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от BMDrago » 04 Ное 2008, 23:46

Здравейте-на всички нови собственици на Е46.В тази тема ще се опитаме да опишем отговорите на най-често задаваните въпроси относно този модел БМВ

-Бушони
намират се в жабката

-Жълта лампа за маслото
Свети,когато нивото на маслото е ниско.
Свети когато е повреден датчика за нивото на маслото

-Лампа за еърбега(червена лампа изобразяваща човек в профил с колан и балонче пред лицето му)
Свети,когато има отчетена грешка в системата за Airbgs.Най-честият проблем е датчика на пасажерската седалка
Лампата може да бъде изгасена само след диагностика

-Звуков сигнал придружен от мигащи +3 градуса на арматурното табо
Предупреждава ви за външната температура и че са възможни заледявания

-светеща лампа на ABS в комбинация с лампа на DSC(ASC)
Най-често проблем с датчиците на колелата

-Индикация за изгорели светлини(червени лампи с формата на фар,пред или зад светеща в червено лампа с формата на кола на таблото)
Дава индикация за изгоряла лампа
може да свети и при слаб контакт в буксите
диодни Angel Eyes
Възрастни лампи(но светещи)
Допълнително монтирани диодни стопове
допълнително монтирани ксенонови фарове

-Жълта лампа за накладки
свети ,когато е прекъснат датчика на накладките или когато са износени накладките
датчиците са два
-един на предно ляво
-един на задно дясно
лампата изгасва след смяна на датчиците(при някои неще :mhihi: )

-постоянно свирещ парктроник
най-често при изгорял датчик

-огледалата се подгряват постоянно
масово е така

-15 цолови джанти не стават на коли,произведени след "фейслифт"-а
Причината е по-голям спирачен диск и при монтаж джантата опира в спирачния апарат
15ки стават на следните модели след фейслифта - 316i, 318i /някои/, 320i/някои/ и 318D

-Миризма на изгорели газове в купето(при дизелите)
често срещан проблем е скъсана мека връзка на генерацията или нахлуване на изгорели газове от нафтовата печката,чиито ауспух се намира отпред в дясно

-Сверяване на часовника
Часовникът се сверява с дясното лостче на километража по следният начин:
ако искате да върнете назад часовника завъртате лостчето (около 2мм докато опре)обратно на часовниковата стрелка и натискате същевремено
ако искате да "бутнете" напред времето,правите същото по посока на часовниковата стрелка.
Колкото повече задържате лостчето-толкова по-бързо се сверява часовника
часовника може да показва в два режима (12 часов и 24 часов)
Често срещан проблем:неможе да се свери часовника поради счупено или неправилно поставено лостче при разглобяване/сглобяване на километража

-външната температура,която показва термометърът е не реална
най-честият проблем е сързан с датчикът,който се намира отдолу в ляво на предната броня и представлява електрод с дебелина около 4кв.мм и дължина около 40мм

Това е тема за най често задавани въпроси!А в тази тема можете да откриете общитеите факти и често срещаните проблеми при този модел.Темата е отворена и в нея можете да опишете проблем с който сте се сблъскали и сте го решили.
Последна промяна BMDrago на 08 Ное 2008, 16:57, променена общо 11 пъти
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Ное 2008, 18:53

Софтуер (DIS )

Диагностика, кодиране и програмиране

Грешки при диагностициране - Е46 и Е39

Update на софтуера на DME/DDE

Какъв софтуер трябва да има BMW-фенът?

Скрити (и не чак толкова скрити) екстри в Е46

Как може да се програмира дебитомер

Борд компютър - монтаж, препрограмиране/отключване - тема 1 ;тема2
Бордови компютър за 1 лв.

Мулти волан ; PDF файл

DIY Монтаж на система за миене на фарове

DIY Как да си сложим подлакътник сами

DIY Поставяне на сензор за дъжд (rain sensor)

DIY Смяна на въздушен филтър при Е46 дизел (/318/320/330)

DIY Почистване на интеркулер 320д

Почистване на MAF сензора (дебитомер)

DIY Скъсени вакуум пътища.

Оригинална аларма - DIY

Как се сменя антифриз

Спирачна течност - смяна, зануляване

Смяна Турбо!!!

VP44

Проблемни клапи при колекторите на d-моделите
тема 1
тема 2
тема 3

За кошмарът RUNAWAY DIESEL?

Как да предпазим от кражба колата си

Откъсване на заден мост от купето;
още една тема по въпроса


Ако загубите накрайника за секретните болтове...

Как да махна надписа 318Ci ???

Боядисване и демонтаж на лайсни

Тупкане при включване на 1ва

CCFL Angel eyes

Short Shift KIT за Е46

Схема на предпазителите на български

Интервенция към facelift

Е46 - Разход гориво

как да изключа климатроника?

На колко километра са сменят различните филтри

как да си сменя крушките на късите фарове?

AGR-клапана- със или без него

Ксенон – доста информация
От обикновен фар към Xenon
Как да сменя баласта и стартера оригинален Ксенон DIY
Проблеми със ZKW фарове


Изкарване на AUX кабел за Business CD E46

Е46 OEM Sound System + MP3 = решения?

Алтернативна мултимедийна система - Dynavin DVN-Е46

7" Мултимедия - обща информация

Пиро-патрон

Прекъсване на М43 при студен двигател

Датчик за накладки

Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

Демпферна шайба

Централното заключване не работи - тема 1 ; тема 2

Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

Рециклиране на носачи

Натягане на ръчната спирачка

Смяна на филтър купе

печката ми "умря"

изгубен/счупен секретен ключ за джанти

Странно положение на скоростен лост при 5-та предавка

Airbag - побългаряване

Смяна предни накладки и дискове.

Проблем с ванос (VANOS Problem)

Вода в купето; Тема 2; Тема 3

Вратата се отваря трудно

Ремонт на външната дръжка на вратата + снимки

BMW 3 Series (E46) Service Manual: 1999–2005

Газов инжекцион, Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки, Газов Инжекцион за БМВ 316и седан, Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня?
Последна промяна © на 12 Сеп 2009, 12:31, променена общо 26 пъти

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Ное 2008, 19:08

за сега темата е отворена само за предложения за допълнения, след което мненията ви ще се изтриват за да не се пълни с излишна информация

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 320D 163 hp

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от panter » 10 Мар 2009, 9:53

BMDrago написа:-светеща лампа на ABS в комбинация с лампа на DSC(ASC)
Най-често проблем с датчиците на колелата

доста се рових с търсачката на форума но не открих как се отстранява този проблем ! Може би става въпрос за датчиците на спирачките и като се сменят се оправя /такава тема четох/, но не съм сигурен дали става въпрос за тях :uups: ! Моля някой които е имал такъв проблем да пусне едно ЛС и да уточни :help:

ПС и за да не спамя предлагам да се уточни в по горното мнение това ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от Archangel » 12 Дек 2009, 15:01

Един списък на техническите термини, който изрових от BMW Club Malaysia( :shock: )

BMW Technical Acronyms

A - processed vehicle speed signal
A - "out" (Aus)
AB - Airbag
ABL - Brake system warning Lamp (2 color)
ABS - Anti-lock Braking System
AC - Air Conditioning (from ETK)
ACC - Active Cruise Control
ACS - Active Comfort Seats
ADB(X) - Automatic Differential Braking
ADS - engine intake air control
ADV - windshield wiper pressure control
AEGS - Automatic Electronic Gearbox Control (also EGS)
AFM - Air Flow Meter
AGD - suction silencer (from ETK)
AGR - emission reduction
AGS - Adaptive transmission control
AG - Automatic Gearbox (transmission)
AHK - Active rear-axle Kinematics
AHK - trailer hitch (from ETK)
AHM - trailer Module (not for US models)
AHPS - Advanced HPS
AIC - Automatic Interval Control (rain sensor)
AKF - activated carbon canister (from ETK)
AKS - Active head restraint
AKS - pressure regulating device (from ETK)
ALC - Automatic Light Control
ALR - Automatic Lamp Range Adjustment
AMM - Air Mass Meter
AMP - radio system AMPlifier
ARI - car radio information system (from ETK)
ARS - Active Roll Stabilization
ASC - All Season traction
ASC-EZA - ASC w/ engine timing and injection intervention
ASC+T - ASC+ Traction control
ASK - Audio System controller (Kontroller)
ASR - self starter block relay (from ETK)
AST - Automatic Slip control (marketing term)
AT - remanufactured part (from ETK)
AT - Antenna (from ETK)
ATF - Automatic Transmission Fluid (from ETK)
ATL - exhaust gas turbo charger (from ETK)
AUC - Automatic air recirculation
AUT - AUTomatic transmission (from ETK)
AVT - Antenna amplifier Tuner
AZD - tightening torque specifications (in TIS)

A/D – Analog/Digital
B - Benzene (gasoline)
BAT - BATtery (from ETK)
BC - Board Computer
BC1 - Body Controller 1
BL - Brake Light (from ETK)
BLS - Brake Light Switch
BMBT - Board Monitor
BS - Block diagram
BST - Battery Safety Terminal
BVA - Brake pad wear indicator (from ETK)
BZM - center console control center
BZMF - center console control center, rear

CAN – Controller Area Network (Multiple ECU Controller)
CAN-Bus - Controller Area Network (bus)
CANH-Bus - CAN bus, High
CANL-Bus - CAN bus, Low
CANP - fuel tank ventilation valve
CAS - Car Access System
CBC - Corner Braking Control
CBS - Condition Based Service
CCM - Check Control Module
CD - Control Display
CDC - Compact Disk Changer
CDS - CD player (from ETK)
CEL - CELsius (from ETK)
CIM - Chassis Integration Module
CO - Carbon monOxide (from ETK)

COMBI – Electronic Instrument Cluster
CON - CONtroller
CU - Copper (from ETK)
CVM - Convertible top Module
CVT - Constantly Variable Transmission
CW - drag coefficient (from ETK)
D1 - Xenon light/ gas discharge (from ETK)
D-Bus - Diagnosis bus (same as TXD)
DBC - Dynamic Brake Control
DBS - Dynamic Braking System
DCS - Dealer Communication System

DE – Diagnostic Unit
DD - Dynamic motor Drive
DDE - Digital Diesel Electronics
DIN - German industrial standards
DIS - Diagnosis and Information System
DISA - Differential air intake control
DIVA - continuously variable length intake runners
DK - throttle housing/valve
DKB - throttle w/ brake intervention

DKE – Throttle Increase
DKI - throttle position
DKR - throttle reduction
DKT - throttle position signal
DKV - preset throttle position value
DME - Digital Motor Electronics
DM-TL - Diagnostic Module Tank Leakage
DOHC - Double Over Head Camshafts (from ETK)
DS - gasket set (from ETK)
DSC - Dynamic Stability Control
DSP - Digital Sound Processing
DTC - Diagnostic Trouble Code (SAE)
DTC - Dynamic Traction Control
DWA - theft deterrent system
DWS - tire pressure Warning System
DZM - revolution counter (from ETK)
E - "in" (Ein)
EBA - installation instructions (from ETK)
EBV - Electronic Brake force proportioning
ECE - European market version (from ETK)
ECM - Engine Control Module (SAE term)
ECU - Electronic Control Unit
EDC - Electronic Damper Control (from ETK)
EDR - Electronic throttle control
E-KAT - Electrically heated catalytic converter
EZA - see ASC-EZA
ECM - Engine Control Module (SAE term)
ECO - Controller for I-Drive system
EDC - Electronic Dampening Control
EDC-K - Electronic Dampening Control - Continuous
EDK - Electronic throttle valve
EDS - pressure regulator
EFH - Electric window lifter (from ETK)
EGS - Electronic transmission control
EH - Electronic-Hydraulic
EHC - Electronic Height Control
EKM - Electronic body Module
EKP - Electric fuel Pump
ELV - Electronic steering lock
EM - Electro-Mechanical
EMF - Electro-Mechanical parking brake
EML - Electronic Motor Load regulation
EMV - Electro-Magnetic sensitivity (from ETK)
EO - component location
EPC - Electronic Parts Catalog (also ETK)
EPROM - Erasable/ Programmable chip Memory (from ETK)
ETK - Electronic parts catalog (also EPC)
ETM - Electrical Troubleshooting Manual
ESS - Electronic anti-theft device
EV - injection Valve
EWS - Electronic drive-away protection
FB - Function description
FBC - Fading Brake Control
FBD - remote control services
FBZV - radio frequency locking system

FGR – Vehicle Speed Control (Cruise Control)
FH - window lifter
FHK - rear Heater/ air conditioner
FLC - automatic Light Control
FRU - Flat Rate Unit

FS – Crash Sensor
FZV - central lock receiver
GAL - speed dependent sound volume
GM - General Module
GMR - yaw moment control
GPS - Global Positioning System
GRII - cruise control
GRS - rotation Rate Sensor

GS – Belt Tensioner
GWK - torque converter lock-up control
H - "rear" (Hinten)
H2 - Xenon headlights
HA - rear Axle (from ETK)
HC – Hydro Carbon
HD - Heavy Duty (from ETK)
HDC - Hill Decent Control
HFM - Hot Film air mass Meter
HG - manual Gearbox (transmission)
HKL - Hydraulic trunk lid Lift

HLM – Hot Wire Air Mass Meter
HPS - Head Protection System
HR - Heater control (from ETK)
HVA - Hydraulic Valve Adjuster (from ETK)

Hz – Hertz (Cycle)
I-Bus - Information bus
IB - Interior lighting control signal
IHKA - automatic Heating and A/C
IHKAF - IHKA w/ micro filter
IHKR - regulated Heating and A/C
IHKRF - IHKR w/ micro filter
IHKS - standard Heating and A/C
IHPD - Internal High Pressure Deformation
IHR - Integrated Heater control (from ETK)
IKE - Instrument cluster Electronics
ILH - Interior Lighting, rear
ILV - Interior Lighting, front
IMS - Instant Mobility System (from ETK)
IR – Infrared

IRS – Infrared Locking System

ISC – Idle Speed Control
ISIS - Intelligent Safety Integration System
ISN - Individual Serial Number
ISOFIX - standardized mounts for child restraints
ITS - head airbag assembly/ Inflatable Tubular Structure
IVM - Integrated power supply Module
K-Bus - body bus (Karosserie)
KAT - catalytic converter
KATON - converter creating (signal)
KD - Kick-Down
KHI - interface for headphones
KL - terminal designation
KL15 - run bus (ignition switch run position)
KL30 - battery bus (hot at all times)
KL31 - ground bus (chassis ground)
KL50 - start bus (ignition start position)
KLR - accessory bus
KO - compressor "on" signal
KOMBI - instrument cluster
KOREL - compressor relay signal

KR – Contact Ring
KSK - Knock Sensor
KVA - fuel consumption signal/value
KW - crankshaft
KW - KiloWatt (from ETK)
LCM - Lamp Check Module
LDP - Leak Diagnosis Pump
LEV - Low Emissions Vehicle
LEW - Lateral acceleration sensor
LHD - Left-Hand Drive (from ETK)
LKM - Lamp control Module
LL - closed throttle
LM - Light Module
LMM - air flow meter/sensor
LMR - Light alloy wheel
LRA - vertical headlight aiming
LSM - steering column memory
LSZ - Lamp Switching center
LVA - air supply system (for EHC system)
LWR - vertical headlight aim control
LWS-5 - steering angle sensor
M-Bus - IHKA/IHKR stepper motor bus
MAL - center armrest
MBC - Maximum Brake Control
MDK - Motorized throttle valve/system
MFL - Multi-Function steering wheel
MFC - Multi-Function Controller
MFU - Multi-Function Clock
MID - Multi-Information Display
MIL - Malfunction Indicator Lamp (SAE), "check engine" Lamp
MIR - Multi-Information Radio
MMC - Multi-Media Changer
MoDiC - Mobile Diagnostic Computer
MOST-Bus - Media Oriented System Transport bus
MRS - Multiple Restraint System
MSR - engine drag torque Regulation
MV - Magnetic Valve (solenoid Valve)
n-ab - rotational speed, transmission (rpm)
n-mot - rotational speed, engine (rpm)
NAVI - Navigation module
NG - New Generation (as in N73 engine)
NG - tilt sensor
NOX - Nitrogen Oxides/ exhaust gas recirculation (from ETK)
NSD - rear muffler (from ETK)
NSL - rear fog Lamp (from ETK)
NSW - fog lamp (from ETK)
NTC - Negative Temperature Coefficient
NW - camshaft (from ETK)
OBC - On-Board Computer
OBD - On-Board Diagnosis (SAE)

P/N – Park/Neutral position
P-Bus - Periphery bus
PB - Pin assignments
PBS - Parts Bulletin System (in TIS)
PDC - Park Distance Control
PGS - Passive Go System
PM - Power Module

PP – Impact Pad
PTC - Positive Temperature Coefficient
RLS - Rain-Light Sensor
PWG - Pedal position sensor/ potentiometer
RA - Repair instructions (in TIS)

RAM – Random Access Memory
RAL - Aluminum wheels (from ETK)
RAL - standard color (from ETK)
RDC - tire pressure Control
RDS - Radio Data-broadcast System
RDW - tire pressure Warning
RHD - Right-Hand Drive (from ETK)
RM - Relay Module
ROZ - Research Octane rating/ fuel grade (from ETK)
RPA - tire puncture warning (from ETK)
RPS - Rollover Protection System
RS - Repair kit (from ETK)
RSW - back-up lamp (from ETK)
RXD - wake-up Diagnosis line
RZV - direct stationary ignition
SASL - Satellite, A-pillar left
SASR - Satellite, A-pillar right
SAV - Sport ACTIVITY Vehicle
SB - fuse assignments
SBE - Seat occupancy detector/sensor
SBFH - Seat module, passenger-side rear
SBSL - Satellite, B-pillar left
SBSR - Satellite, B-pillar right
SBT - SI techniques/ tech reference information (in TIS)
SCA - Soft Close Automatic/Actuator
SD - sliding roof (from ETK)
SD - silencer/ muffler (from ETK)
SE - Special Equipment (from ETK)
SES - voice recognition System
SFAH - Seat module, driver's side rear
SFZ - Satellite, vehicle center
SG - control unit
SGS - Seat integrated belt System
SHD - sliding/ lifting roof (from ETK)
SHD - Sunroof module (also SHDM)
SI - Service Information (in TIS)
SIA - Service Interval system (ver. I, II, III, IV, etc.)
SII - Service Interval Indicator
SIL - SILicon (from ETK)
SIM - Safety Information Module
SINE - Siren/tilt sensor
SKD - Steel sliding roof (from ETK)
SKHD - Steel sliding/ lifting roof (from ETK)
SM - Seat Module
SM/SPM - Seat/Mirror Memory
SMBF - Seat Module, passenger side
SMFA - Seat Module, driver's side
SMG - Sequential Manual Gearbox
SP - Schematic
SRA - headlight/fog light cleaning
SRS - Supplementary Restraint System
SSD - Steel sliding roof (from ETK)
SSH - Seat Satellite, rear seat
ST - connector views
Steptronic - transmission shift control
STVL - Satellite, left front door
STVR - Satellite, right front door
SVS - Speech processing System
SWR - headlamp cleaning system (from ETK)
SWZ - Special tool listings (in TIS)
SZL - Switch center, steering column
SZM - central switch center Module
TAGE - door handle Electronics
TCM - Transmission Control Module
TD - engine speed signal (ignition pulse)
TD - Technical Data (in TIS)
TE - fuel evaporation control
TEL - TELephone control unit
TEV - evaporative purge control
THZ - Tandem master cylinder (from ETK)
ti - Injector "on" Time (duration)
TIS - Technical Information System
TL - part throttle / load signal
TLEV - Transitional Low Emission Vehicle
TMBFT - door Module, passenger side
TMBFTH - door Module, passenger side rear
TMFAT - door Module, driver's side
TMFATH - door Module, driver's side rear
TP - Tandem Pump (from ETK)
TPS - Throttle Position Switch/Sensor
TR - engine speed signal (rpm)
TR - TRansistor (from ETK)
TRG - fuel level sensor (from ETK)
TRI - Technical Reference Information (also SBT)
TRS - battery isolation Switch
TSD - Torsional vibration dampener (from ETK)
TSH - door lock Heating
TSZI - Transistorized coil Ignition system (from ETK)
TU - Technical Update (as in M50tu)
TXD - Transmitting Diagnosis line
U-batt - Battery voltage
U-vers - supply voltage
UERSS - rollover bar (from ETK)
URS - rollover protection System
USIS - Ultrasonic passenger compartment Sensor
V - "front" (Vorn)
V - vehicle road speed
VA - front Axle (from ETK)
VAT - front axle support (from ETK)
VANOS - Variable camshaft timing
VEP - distributor-type injection Pump (from ETK)
VID - VIDeo module
VL - full load (wide open throttle)
VSD - front muffler (from ETK)
VVT – Valve tronic
WBG - hazard warning switch (from ETK)
WIM - Wiper control Module
WK - torque converter lock-up clutch
WSS – Wind Shield (from ETK)
WT – Valve tronic control unit
Z - "central" (Zentrum)
ZAB - ignition fade-out (reduction)
ZAE - central Airbag Electronics
ZAS - ignition starter switch (from ETK)
ZGM - central Gateway Module
ZK - cylinder head (from ETK)
ZKE - central body Electronics
ZKH - cylinder head cover (from ETK)
ZMS - dual-Mass flywheel (from ETK)
ZV - central locking system
ZS - central lock (from ETK)
ZSD - center muffler (from ETK)
ZV - central locking system (from ETK)
ZVM - central locking Module
ZWD - idle control valve
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от pazokolarov » 17 Дек 2009, 12:39

Синтезирана информация за серията Е46 в Уикипедия:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E46)
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от pazokolarov » 18 Юни 2010, 19:38

Ръководства на потребiтеля и сервизини ръководства:
Последна промяна pazokolarov на 23 Окт 2016, 10:24, променена общо 3 пъти
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от pazokolarov » 23 Юли 2010, 12:30

Малко в страни от техническите въпроси, си струва да се прочете поне веднъж в живота!
(Ако модераторите преценят, че поста не е за тук - да го изтрият)

:arrow: Правила за оказване на първа помощ
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от kriso85 » 28 Авг 2010, 22:47

Не видях да има пуснат линк към някоя от темите
за таралежа :arrow:
таралеж
таралеж отново
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от BMDrago » 27 Сеп 2010, 7:41

Към собствениците със система за миене на фаровете!Много е важно да не оставяте да ви замръзва течноста за миене на стъклата и фаровете,защото това води в много чести случаи до дефектиране на телескопичната помпичка при фара
Което може да ви коства :
Номенклатурен номер : 61678362823
Описание : ПОМПА ПРЪСКАЧКИ ФАРОВЕ (ТЕЛЕСКОП)
Ед.цена (с ДДС) : 103.63 BGN
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от pazokolarov » 06 Ное 2010, 22:33

Още ръководства на потребителя и сервизини ръководства,
включително и това на Bentley Publishers (1258 страници,
за бензинови двигатели от 323 нагоре и произведени от 1999 до 2005г.):

http://bmwpost.ru/forum/showthread.php?t=5

Вероятно ще се наложи да се регистрирате в сайта 8)
Изображение
ИзображениеИзображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от © » 24 Ное 2010, 7:09

BMW TIS
Моджо написа:http://tis.bmwcats.com/

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от Zagy » 24 Ное 2010, 13:44

Si non confectus, non reficiat.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от Zagy » 08 Дек 2010, 22:59

Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми

Мнение от kriso85 » 22 Дек 2010, 19:55

М43 - нестабилни обороти на празен ход

доста обширна е темата, а и доста често срещан проблем без еднозначен отговор.
Може би ще е полезна да е в списъка
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook