Загрява колата :( Help!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Загрява колата :( Help!
Здравейте момчета. Имам следния проблем.
За втори път ми се случва като седя по задръствания и колата да ми загрява. Моля кажете ми от какво може да се получава това?? Искам да го оправя защото е много неприятно. Изглежда перката не се включва за да охлади двигателя.
Загрява само като съм в трафик сълго време.
Възможно ли да е от някви датчици и кои са те??
Утре ще сменям антифриза и ще питам момчетата от какво може да е но все пак ако можете да помогнете ще е супер.

За втори път ми се случва като седя по задръствания и колата да ми загрява. Моля кажете ми от какво може да се получава това?? Искам да го оправя защото е много неприятно. Изглежда перката не се включва за да охлади двигателя.



Възможно ли да е от някви датчици и кои са те??
Утре ще сменям антифриза и ще питам момчетата от какво може да е но все пак ако можете да помогнете ще е супер.



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Загрява колата :( Help!
kaspar_ivo написа:Здравейте момчета. Имам следния проблем.
За втори път ми се случва като седя по задръствания и колата да ми загрява. Моля кажете ми от какво може да се получава това?? Искам да го оправя защото е много неприятно. Изглежда перката не се включва за да охлади двигателя.Загрява само като съм в трафик сълго време.
![]()
![]()
Възможно ли да е от някви датчици и кои са те??
Утре ще сменям антифриза и ще питам момчетата от какво може да е но все пак ако можете да помогнете ще е супер.![]()
![]()
Термостат колега

- Гост
-
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Извинявам се за глупавите въпроси ама Термостат скъп ли е ремонта/смяната???
и от каде мога да го купя? Вари 2000?

- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Естествено че няма да е в Камор или Дару
Въпроса е дали наистина е от термостата или може да е някакъв датчик?

Въпроса е дали наистина е от термостата или може да е някакъв датчик?

- Гост
-
kaspar_ivo написа:Естествено че няма да е в Камор или Дару![]()
Въпроса е дали наистина е от термостата или може да е някакъв датчик?
Блока за управление на перката ми идва наум, ама най-добре не се терзай, а като отидеш за смяна на антифриз им кажи за проблема преди това и да ти тестват охладителната система и дали отваря големия кръг на термостата и дали ти се включва перката като оставите да работи колата на место известно време...

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Като седи по задръствания, тоест на едно място. Значи когато се движи не загрява, май не е термостата а прблем с перката. Има вариант на перка с виско съединител(писано е много за нея във форума). Перката може да е с датчик като на останалите автомобили или с модул за управление. Тази с датчик е елементарна, някъде по радиатора има датчик. Окъсяваш го и ако перката заработи сменяваш датчика. Ако не завърти при окъсен датчик най-вероятно е в мотора на перката. Друг вариант е когато перката се управлява от модул, който взема сигнал от борд компютъра и на базата на този сигнал определя с каква скорост да върти перката(има общо 15 скорости). А борд комютъра взема сигнал от термо сонда в блока. Модулът е направен като изгори перката да върти постоянно, за да не скапе двигателя, но има и вариант да не върти изобщо перката. Той представлява една платка монтирана на конзолата на перката на радиатора. Лошото е че този тип перка върви директно с модула 704 лева. Не зная кой е твоя вариант защото се монтират и трите варианта. Иначе имам само перката с мотора и ако се наложи ще ти я подаря. Успех. Аз навремето станах професор по перки за Е46.
,защото една седмица
Въпреки всичко има и вариант да не е от перката, но както обясняваш за стоенето на място....


- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Мерси за добре обеснения отговор, дано проблема да не е от този модул
А по принцип този модул като се направи пълна диагностика няма ли да излезне ако е проблемен? защото съм правил и всичко е ток и жици??


- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
kaspar_ivo написа: А по принцип този модул като се направи пълна диагностика няма ли да излезне ако е проблемен? защото съм правил и всичко е ток и жици??
Може и да излезе, не съм сигурен, зависи какъв е дефекта. Ти видя ли с кой тип перка си. Виж и ще публикувам литература точно за този тип. Имам две упътвания за ремонт на Е46, но едното е на руски а другото е на испански. Ще ти преведа точно тази част която те инересува.

- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
а как мога да разбера с ква перка съм?
Преди малко е гледахме с един колега и тои мисли че съм с тази перка която се оправлявала от борд компютъра. На самата перка има закрепена една черна купийка това мога да кажа само
.
Искахме да видим дали колата ще загрее обаче уви.. колата поработи към 15-тина минути и обортите вдигах и кво ли не ама не загря пущината седеше си посредата и неможахме да видим дали перката се вклиючва
Обаче като се пусне Климатика и перката тръгва... което значи че не е от перката май? 

Преди малко е гледахме с един колега и тои мисли че съм с тази перка която се оправлявала от борд компютъра. На самата перка има закрепена една черна купийка това мога да кажа само


Искахме да видим дали колата ще загрее обаче уви.. колата поработи към 15-тина минути и обортите вдигах и кво ли не ама не загря пущината седеше си посредата и неможахме да видим дали перката се вклиючва


- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Ето това е схемата.
А2 е борд компютъра. Другата линия идва от прес датчика на климатика. Възможно е проблема да е в борд компютъра щом при климата работи. Както е дадено на схемата линията от компютъра няма нищо общо с тази от климатика, просто двата кабела се събират в една точка и продължават към платката като един кабел. А борд компа взема сигнал от датчик в блока, но ако този датчик се скапе не би трябвало да показва вярно и температурата на стрелката. Възможно е да е и прекъснат кабел, кой знае. Важното е че щом при климатика върти перката значи модула на перката и самата перка са здрави. Сега е доста неудобно да провериш дали идва сигнал от компютъра. Трябва при преминаване на стрелката над средата, на управляващия кабел и маса да се появи напрежение. В модула влизат три кабела. По-тънкия е управляващия.

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани