Лампата за маслото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Лампата за маслото

Мнение от Hugo Boss » 25 Окт 2008, 17:59

Искам да попитам как е нормално да свети преди палене на колата при чека.
1. първо жълто, после червено
2. само червено.

Понякога гледам, че го прави и в 2та варианта...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 25 Окт 2008, 18:55

Само червено е при мене
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 25 Окт 2008, 18:58

При мен се редуват и незнам кое е нормалното и какво точно иска да ми каже.
След запалването гасне вднага.
Маслото си е ОК.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 25 Окт 2008, 19:09

a, след каране като гасиш остава ли да свети в жълто и като дадеш на контакт пак да изгасва ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 25 Окт 2008, 19:11

Не, всичко си е нормално. Само при чека се случва това. Даже наскоро го забелязах и се чудех кое точно е правилното.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 25 Окт 2008, 19:37

в червено е и при мен.
Случвало ми се е веднъж след продължително каране да ми остане да свети в жълто след като извадя ключа...вкарах го, дадох на контакт и загасна - оказа се, че трябва да долея малко масло, защото си е хапнало и е паднало нивото.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 25 Окт 2008, 19:46

всички теми които ми излезнаха с търсачката бяха за светене след запалване и светене след изгасяне.
А за такова светене при самия чек, никъде ненамерих.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 25 Окт 2008, 21:44

Сигурно нивомера в картера е працакан карай си и си проверявай щеката от време навреме ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 22.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 LCI 523i

Мнение от Dani Dupeto » 25 Окт 2008, 23:29

plamen_hh написа:Сигурно нивомера в картера е працакан карай си и си проверявай щеката от време навреме ;)

:yes:
Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 25 Окт 2008, 23:33

Сигурни ли сте, че това е проблема? На диагностика това ще се покаже ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 27 Окт 2008, 14:59

Ходих до Дару кар и ми казаха, че това е било напълно нормално първо да свети жълто, а после червено при чека. Ама дали е така....
Последна промяна Hugo Boss на 27 Окт 2008, 15:34, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 27 Окт 2008, 15:05

Ми незнам дали е нормално.... аз до сега не съм виждал при чека първо да светва жълто и после червено и после да гасне....
Може да не заминал датчика, а просто да не сработва добре... Проверявай си маслото и не се притеснявай.
ПП: да не би да е за смяна маслото. На един приятел на колата му светваше ту жълто, ту червено ... масло до макс-а :roll: и се оказа че забравил да го смени 19 000 км (318и е колата и маслото Кастрол 10/40) :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318 e46
Мечтае да кара: M3 e46

Мнение от somuchbetter » 27 Окт 2008, 15:11

Hugo Boss написа:Ходих до Дару кар и ми казаха, че това е било напълно нормално първо да свти жълто, а после червено при чека. Ама дали е така....


значи е ОК. а и нали тези хора с това си вадят хляба :)
+ това е чек - ако имаш проблем ще ти свети винаги. на мен ми свети само червено
impossible is nothing

Изображение
BMW TEAM PLOVDIV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW-Е46 320D
Мечтае да кара: нова
Детайли за колата: Е-46

Мнение от infovan » 28 Окт 2008, 21:24

Какво означава като ми светне желтата лампа за маслото?Вече 2 ден по време на движение ми светва лампата!
Автосервиз София кв.Хаджи Димитър бул.Първа Българска армия №159

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Hugo Boss » 28 Окт 2008, 21:42

Означава, че трябва да долееш масло.
а м/у другото питах и друг майстор относно това с чека и той ми каза, че така трявало да бъде. На никой друг ли не свети първо жълто, а после червено... не ми се вярва само мойта кола да е наред, а всички други развалени...

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook