Нормално ли е ??

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: BULGARIA

Нормално ли е ??

Мнение от NEMEZIS » 24 Окт 2008, 8:52

Здр,от известно време забелязвам,4е мн пуши от зад ( бял пушек ) сигорно от както се е захладило,но знам,4е докато е стден двигателя си пуши,но като загрее продължава,проверявам маслото не е мръднало от какво мове да е това или си е нормално?
Благодаря на отзовалите се.
НЕ СЕ СРАМУВАЙ ДА КАЖЕШ ТОВА,КОЕТО НЕ СЕ СРАМУВАШ ДА СИ ПОМИСЛИШ !

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 24 Окт 2008, 9:01

Ако е стояла дълго време, без да е мърдана, се събира доста конденз по гърнетата и и трябват 2-3 дена, за да издуха.
Друг вариант да пуши бяло е да гори антифриз - провери си нивото на охладителната течност.
За това се сещам като варианти за момента.
MORE BEER!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 24 Окт 2008, 9:11

по скоро е конденз погледни сутрин колите като захладня как пушат кумините им ;) не се притеснявай карай смело :)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: BULGARIA

Мнение от NEMEZIS » 24 Окт 2008, 9:48

Мерси за бързите отговори,но колата не е стояла и ден без да я карам,колкото до антифриза мисля,4е не е паднало нивото...много ,а ако е от там как се оправя?
НЕ СЕ СРАМУВАЙ ДА КАЖЕШ ТОВА,КОЕТО НЕ СЕ СРАМУВАШ ДА СИ ПОМИСЛИШ !

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 24 Окт 2008, 10:16

Ако е от това - глава спукана можеш да имаш, или пък гарнитура...
Имай впредвид, че есенния сезон е така - всички коли пушат бяло. Загледай се и в останалите коли.
И все пак - много малко вероятно е да ти е спукана главата.
MORE BEER!


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 24 Окт 2008, 10:36

как така всички пушат бяло есента :shock: а зимата какво става тогава :mhihi: :mhihi:

Ако става дума за сутрешно палене е нормално да изпуши за секунда две , но не повече . Това е неизгоряла нафта, но при тебе гледам е бензин та няма нищо нормално - гледай антифриза и мисли за ремонт ако пуши постоянно и се вижда докато караш...

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 24 Окт 2008, 10:49

Мисля, че колегата говори за парата, която излиза сутрин докато е студено - това е заради температурната разлика - топлите изгорели газове от ауспуха излизащи на студения въздух... ;) Това е като да си виждаш дъха през зимата навън...карай и си свиркай... ако беше бял "дим" щеше да ти се отрази осезаемо в нивото на антифриза и щеше да забележиш... ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 24 Окт 2008, 12:59

Съвсем възможно е да е от гарнитурата на главата. Сутрин ще пуши още повече, поради влагата която излиза с изгорелите газове и смесването със студения въздух, но задължително трябва да има загуба на охладителна течност.
В крайна сметка не трябва да сме паранойчни, най вероятно всичко е ок, аз лично съм забелязал, че едни коли изкарват повече бял дим от други на студеното време.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 24 Окт 2008, 22:58

Да нормално си е при бензиновите е повече дизелите бързо спират да вадят конденз така че си карай и бъди спокоен ;)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 07 Яну 2009, 19:35

А в крайна сметка ако пуши и има загуба на охладителна течност при мене е някаде към 700-800мл. как мога да разбера дали това е от гарнитура или от главата? На какви признаци да обърна внимание освен загубата на течнот. Понеже днес я налях и ще висим какво се случва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 07 Яну 2009, 20:25

Абе и моята дими, и като карам си дими, особено на тия минусови температури. Нямам и загуба на течност, така че и вие колеги ако не ви се губи антифриз карайте и си свиркайте :mhihi:
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 07 Яну 2009, 20:25

Проверявай нивото на топъл двигател щото аз се доливах като е студен и после явно му идва много и го изхвърля ;) и от както го проверявам само на топал двигател си стои на макса ;)


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 07 Яну 2009, 20:29

plamen_hh написа:Проверявай нивото на топъл двигател щото аз се доливах като е студен и после явно му идва много и го изхвърля ;) и от както го проверявам само на топал двигател си стои на макса ;)


В интерес на истината колега когато проверя при топъл двигател новото си е ОК . Но на студен долях 800мл. Едва ли толкова "надува" следкато загрее колата. А понеже ми пуши бял дим колата само на ниските. Минели 1100 оборота и си седи така няма и следа от дима. А си въри като пушка. Даже сега ще си слагам оригиналния софт на колата дане би да пуши от чипа :( :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 08 Яну 2009, 8:37

milennyc написа:А в крайна сметка ако пуши и има загуба на охладителна течност при мене е някаде към 700-800мл. как мога да разбера дали това е от гарнитура или от главата? На какви признаци да обърна внимание освен загубата на течнот. Понеже днес я налях и ще висим какво се случва.

700-800мл. на 100км ли? :mhihi: Слага се специална капачка, която хваща изгорелите газове в охладителната система, ако ги има.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 08 Яну 2009, 8:38

plamen_hh написа:Проверявай нивото на топъл двигател щото аз се доливах като е студен и после явно му идва много и го изхвърля ;) и от както го проверявам само на топал двигател си стои на макса ;)

Ниво се проверява само на студен двигател!

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook