Нормално ли е ??
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Нормално ли е ??
Здр,от известно време забелязвам,4е мн пуши от зад ( бял пушек ) сигорно от както се е захладило,но знам,4е докато е стден двигателя си пуши,но като загрее продължава,проверявам маслото не е мръднало от какво мове да е това или си е нормално?
Благодаря на отзовалите се.
Благодаря на отзовалите се.
НЕ СЕ СРАМУВАЙ ДА КАЖЕШ ТОВА,КОЕТО НЕ СЕ СРАМУВАШ ДА СИ ПОМИСЛИШ !
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Ако е стояла дълго време, без да е мърдана, се събира доста конденз по гърнетата и и трябват 2-3 дена, за да издуха.
Друг вариант да пуши бяло е да гори антифриз - провери си нивото на охладителната течност.
За това се сещам като варианти за момента.
Друг вариант да пуши бяло е да гори антифриз - провери си нивото на охладителната течност.
За това се сещам като варианти за момента.
MORE BEER!
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
по скоро е конденз погледни сутрин колите като захладня как пушат кумините им
не се притеснявай карай смело 


Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Ако е от това - глава спукана можеш да имаш, или пък гарнитура...
Имай впредвид, че есенния сезон е така - всички коли пушат бяло. Загледай се и в останалите коли.
И все пак - много малко вероятно е да ти е спукана главата.
Имай впредвид, че есенния сезон е така - всички коли пушат бяло. Загледай се и в останалите коли.
И все пак - много малко вероятно е да ти е спукана главата.
MORE BEER!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
как така всички пушат бяло есента
а зимата какво става тогава
Ако става дума за сутрешно палене е нормално да изпуши за секунда две , но не повече . Това е неизгоряла нафта, но при тебе гледам е бензин та няма нищо нормално - гледай антифриза и мисли за ремонт ако пуши постоянно и се вижда докато караш...



Ако става дума за сутрешно палене е нормално да изпуши за секунда две , но не повече . Това е неизгоряла нафта, но при тебе гледам е бензин та няма нищо нормално - гледай антифриза и мисли за ремонт ако пуши постоянно и се вижда докато караш...
- Гост
-
Мисля, че колегата говори за парата, която излиза сутрин докато е студено - това е заради температурната разлика - топлите изгорели газове от ауспуха излизащи на студения въздух...
Това е като да си виждаш дъха през зимата навън...карай и си свиркай... ако беше бял "дим" щеше да ти се отрази осезаемо в нивото на антифриза и щеше да забележиш... 


- valery
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 28.11.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Съвсем възможно е да е от гарнитурата на главата. Сутрин ще пуши още повече, поради влагата която излиза с изгорелите газове и смесването със студения въздух, но задължително трябва да има загуба на охладителна течност.
В крайна сметка не трябва да сме паранойчни, най вероятно всичко е ок, аз лично съм забелязал, че едни коли изкарват повече бял дим от други на студеното време.
В крайна сметка не трябва да сме паранойчни, най вероятно всичко е ок, аз лично съм забелязал, че едни коли изкарват повече бял дим от други на студеното време.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
А в крайна сметка ако пуши и има загуба на охладителна течност при мене е някаде към 700-800мл. как мога да разбера дали това е от гарнитура или от главата? На какви признаци да обърна внимание освен загубата на течнот. Понеже днес я налях и ще висим какво се случва.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Абе и моята дими, и като карам си дими, особено на тия минусови температури. Нямам и загуба на течност, така че и вие колеги ако не ви се губи антифриз карайте и си свиркайте 

Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
plamen_hh написа:Проверявай нивото на топъл двигател щото аз се доливах като е студен и после явно му идва много и го изхвърляи от както го проверявам само на топал двигател си стои на макса
В интерес на истината колега когато проверя при топъл двигател новото си е ОК . Но на студен долях 800мл. Едва ли толкова "надува" следкато загрее колата. А понеже ми пуши бял дим колата само на ниските. Минели 1100 оборота и си седи така няма и следа от дима. А си въри като пушка. Даже сега ще си слагам оригиналния софт на колата дане би да пуши от чипа


- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
milennyc написа:А в крайна сметка ако пуши и има загуба на охладителна течност при мене е някаде към 700-800мл. как мога да разбера дали това е от гарнитура или от главата? На какви признаци да обърна внимание освен загубата на течнот. Понеже днес я налях и ще висим какво се случва.
700-800мл. на 100км ли?

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
plamen_hh написа:Проверявай нивото на топъл двигател щото аз се доливах като е студен и после явно му идва много и го изхвърляи от както го проверявам само на топал двигател си стои на макса
Ниво се проверява само на студен двигател!
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани