Два продолени проблема на моето Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Два продолени проблема на моето Е46

Мнение от ukelichko » 22 Окт 2008, 0:09

Проблем едно доста срещан като чета из форума. Това е светенето на индикацията за изгоряла крушка на някой от фаровете или мигачите. И при мен беше така цели 6 месеца. Ту свети че е изгоряла крушка на фар, ту на мигач и като запаля късите се оправя. Каво ли не правих и пластини огъвах и със спрей пръсках но нищо. В един момент подмених всички крушки освен тези на фаровете( защото фаровете бяха с някакъв Филипс и светеше доста добре) и пак нищо. И преди една седмица ми изгоря едната крушка на късите и я смених с някаква от Лукойл. Понеже двата фара светеха различно смених и другата крушка и проблемът с индикацията изчезна. Явно когато някоя крушка е накрая на живота си, но не е още изгоряла започва да шашави лайт модула и сигнализацията зпочва да показва че е изгоряла крушка, но никога тази която е виновна за проблема. Не съм много сигурен дали съм прав ама вече индикацията ми не свети вече цяла седмица.
Проблем две. Купих си филтър за въздуха в купето с активен въглен. Тоест не би трябвало в купето да има кавато и да е миризма. Да ама не. Където минех покрай краврник или нещо друго си смърдеше на зла гад колкото си иска. Е след един месец отворих да видя какво става и установих следния конструктивен дефект на Е46. Значи филтъра може да не прилегне плътно в леглото и капака да се затвори. Така остава един процеп, през който влиза всичката смрад отвън. Та когато слагате филтъра вижте дали е легнал хубаво, за да не обвинявате продавача като мен. Възможно е и филтъра да е некачествен и да не отговаря на точния размер, в България се внасят кави ли не боклуци.....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 22 Окт 2008, 15:39

За крушките е така - променя се съпротивлението им и лайт-модула дава съобщение за изгоряла, което на практка все още не е истина.
Относно филтъра с активен въглен. Аз бих го нарекъл по-скоро филтърчето :mhihi: , защото тази "ленена" намачкана лентичка освен прах и някой и друг токсин из въздуха друго не може да спре. Ако не е сложен правилно капака просто няма да може да се затвори лесно. За изолиране на уханиет на краварниците можеш да разчиташ донякъде на 7-ма серия, въпреки че и там се усеща. Просто сензорите за замърсяване не отчитат подобни ухания
Изображение
ИзображениеИзображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook