Дали е проблем?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Дали е проблем?
Нормално ли е, когато карате по асфалтов път с коловози (от тежкотоварни коли) волана да тегли в ляво или в дясно? Волана се върти леко, по рейката не се виждат течове, няма стържене или виеене при въртене на място.
- krasy1982
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.04.2008
- Местоположение: Троян
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: 318 i
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
...и без коловози- по равен път, но наклонене например на дясно за да се оттича водата колата също може да ти тегли на дясно...
ненормално е ако не тегли наникъде- тогава има нещо, което ти задържа по кормилната уредба
ненормално е ако не тегли наникъде- тогава има нещо, което ти задържа по кормилната уредба
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Май си карал кола с предно преди тази
при тях по-малко се усеща смяна на посоката заради особеностите на Бг ландшафта 


- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
optimist написа:Май си карал кола с предно преди тазипри тях по-малко се усеща смяна на посоката заради особеностите на Бг ландшафта
Е сега е момента да ми кажеш защо!?
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
добре е и да кажеш с какъв цолаж джанти и гуми си,понеже ако са ти износени гумите те вече стават плоски и тогава това дарпане става още по-голямо аз в момента съм с износени 18цола гуми и са станали плоски и волана постоянно ми дарпа на някаде 

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
optimist написа:Май си карал кола с предно преди тазипри тях по-малко се усеща смяна на посоката заради особеностите на Бг ландшафта
Не. Карах Е39, без сервотриник, и ми се струва, че при нея този ефект почти го нямаше. Тази май също е без сервотроник.
По отношение на гумите колегата може и да е прав. Мишлен пилот 16" са, с дбър грайфер, но са почти 3 годишни, като гледам ДОТ-а. Но смяна е планирана за другото лято.

- Гост
-
baga написа:optimist написа:Май си карал кола с предно преди тазипри тях по-малко се усеща смяна на посоката заради особеностите на Бг ландшафта
Е сега е момента да ми кажеш защо!?
Елементарно - задвижва се предния мост и колелата са постоянно "държани" от задвижващата сила, докато при задното отпред само се търкалят сбободно... Аз имах Лагуна преди и по магистралата на права отсечка даже и с лош асфалт и пуснат волан колата не помръдваше и си перкаше само направо...


- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
optimist написа:Май си карал кола с предно преди тазипри тях по-малко се усеща смяна на посоката заради особеностите на Бг ландшафта
от начало и аз бях стресиран,но се сетих,че тва е бил проблема

от свинята лебед не става...
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
[Елементарно - задвижва се предния мост и колелата са постоянно "държани" от задвижващата сила, докато при задното отпред само се търкалят сбободно... )[/quote]
Точно мерси колега

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани