след диагностика
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
след диагностика
здравейте колеги-ето какви са коментарите на специалистите след диагностика по ходовата ми част от три независими и с различенс татус сервиза.От на-реномирания-смяна на дясна биалетка, тампони на носачите-защото били вече меки, малък луфт в кормилната рейка-която смятам да не коментираме, тампони задни амортисьори и последно шарнирни втулки заден мост, другите два сервиза-среден и махленски клас също оприделят дясна биалетка за смяна, а единия ми иска направо нови носачи защото не се сменяли тампоните. какви са вашите коментари. аз лично смятам да сменя за сега тампоните с нови полиуретанови и дясна биалетка, после тампоните на задните амортесьори и шарнирните втулки! сериозни оплаквания по-скоро нямам! мерси!
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Колега взимаш тампоните отзад - powerflex, сменяш двете биалетки или ги рециклираш... аз лични предпочетох рециклирането (излиза по-скъпо като цена но ми дават гаранция че е по-здраво) и правиш втулките. За рейката .... ако наистина има някакъв дори малък луфт.... след като стегнеш всчико останало... ще видиш че няма да спре да ти хлопа .
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
общо взето си се ориентирал правилно , двата предни тампона и една оригинална биалетка си слагаш и си готов
Отзад ако не ти тропа нищо може и да забавиш смяната

- Бояджиев1957
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 18.10.2007
- Местоположение: Москва
Не се набутвай за двете биалетки. Сменя се само тази. която е за смяна. Ако е за смяна само един тампон се сменя само един. Няма логика да смениш една здрава биалетка с друга здрава и един здрав тампон с друг здрав. Това важи и за носачи и за други подробни чаркове.............. УСПЕХ
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
с това последното не съм съгласен , тампони по окачването се сменят само по 2 , в комплект както и работят
Особено пък с полиеретановите няма шанс от едната страна да е гумен от другата полиеретан...това ще е самоубийствено
за биалетите няма проблем да се сменят една по една , тяхната роля е спомагателна . Плюс това оригиналните държат повече от евтините и наистина е грешно да се сменя здрава само заради другата , която е поддала



за биалетите няма проблем да се сменят една по една , тяхната роля е спомагателна . Плюс това оригиналните държат повече от евтините и наистина е грешно да се сменя здрава само заради другата , която е поддала
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
благодаря за отговорите до тука! мерси за коректността на колегите! каква е степента на сложност да си сменя сам биалетката и тампоните на носачите, като се има в предвид че до сега сам си обслужвам колата, масла, филтри, всичко.... някакъв DIY или линк! не че ще обеднея, но мисля влагам повече старание от колкото момчетата по сервизите което е обяснимо! на никой не му пука за чуждото бебче! 

- Гост
-
zlati79 написа:благодаря за отговорите до тука! мерси за коректността на колегите! каква е степента на сложност да си сменя сам биалетката и тампоните на носачите, като се има в предвид че до сега сам си обслужвам колата, масла, филтри, всичко.... някакъв DIY или линк! не че ще обеднея, но мисля влагам повече старание от колкото момчетата по сервизите което е обяснимо! на никой не му пука за чуждото бебче!
Ами требе ти само канал, че иначе е голема хамалогия...


- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
за биалетката ще се оправиш и сам , но тампоните на носача ще е зор без канал или подемник. Отдолу падат доста от корите , оригиналния тампон лесни се сваля (на 2 болта е) , малко трудно се вади от носача . Ако слагаш полиеретанови ще трябва да избиеш ориг тампон от стойката му , което изисква леко рязане с ножовка - реже се останалата част от оригиналния тампон за да се извади от стойката , която се ползва за новите . А за реглажа - последните 2 пъти след смяна н а тампоните карам без реглаж и нямам никакви проблеми , по принцип пауърфлекса връща заводската сходимост на предницата
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
по принцип пауърфлекса връща заводската сходимост на предницата
Е тука вече не съм съгласен. Въобще не коментирам преимуществата на пауърфлекс тампоните. Сходимостта не се влияе само от тампоните на носачите, че като ги смениш да ти се върнат заводските настройки за сходимост.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
така е , но до голяма степен от тях зависи , ако са омекнали се компенсира с кормилните щанги. На последните ми 2 Е46ци аз бях първия сменял тампоните на носачите и е нормално като не са пипани останалите неща да се върне в правата линия без реглажи
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани