320 CI Coupe vs 318 CI Coupe
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
320 CI Coupe vs 318 CI Coupe
колеги мисля да слезна малко от лукса Е39 и да наблегнем малко на спортния дух ..Е46 (гововим САМО за Е46 Coupe !!!!!)
колеги това е дилемата, не ми се плаща акциз за 3ка, та това е въпроса, ++ и -- на единия в сравнение с другия
320-та мн повече ли дърпа от 318 ?
гледам особеностите,
2.0 190нм/4200, а за 1.8 180нм/3900 - голяма разлика не виждам
тази 318 двигатела е с верига нали, това вече е отживелица с ремък или .. ?
нещо като видя малкото моторче на 318 под капака на БМВ и ми изглежда смешно и плачевно, но така ли е наистина ? (моля да не се засегнат някои колеги, а да кажат откровено, и има ли такива които са взели 318 и после ги е било яд че не е било 320)
разхода как върви, заслужава ли си 318 или е много спъната, а разхода да излезне като на 320
винаги съм бил за 6-те в редица, но нали знаете взима се по читавото
колеги това е дилемата, не ми се плаща акциз за 3ка, та това е въпроса, ++ и -- на единия в сравнение с другия
320-та мн повече ли дърпа от 318 ?
гледам особеностите,
2.0 190нм/4200, а за 1.8 180нм/3900 - голяма разлика не виждам
тази 318 двигатела е с верига нали, това вече е отживелица с ремък или .. ?
нещо като видя малкото моторче на 318 под капака на БМВ и ми изглежда смешно и плачевно, но така ли е наистина ? (моля да не се засегнат някои колеги, а да кажат откровено, и има ли такива които са взели 318 и после ги е било яд че не е било 320)
разхода как върви, заслужава ли си 318 или е много спъната, а разхода да излезне като на 320
винаги съм бил за 6-те в редица, но нали знаете взима се по читавото
Ми колега вземи си 318 143к.с. това е новия мотор, който по барз, по пъргав и по икономичен от 320
Новия мотор се монтира мисля ако не се лъжа след 2002 (някой да ме поправи ако греша, също е 2000 кубика и го има на междинния фейс който е от 2001 и на новия фейс та дори се монтира и до днес на БМВ-та което значи че е добро попадение
Ето и линк за сравнение
http://www.carexpert.ru/compare.php?view=FromSearch&modid%5B%5D=bmw3-1998c20&modid%5B%5D=bmw3-2002c18&

Новия мотор се монтира мисля ако не се лъжа след 2002 (някой да ме поправи ако греша, също е 2000 кубика и го има на междинния фейс който е от 2001 и на новия фейс та дори се монтира и до днес на БМВ-та което значи че е добро попадение

http://www.carexpert.ru/compare.php?view=FromSearch&modid%5B%5D=bmw3-1998c20&modid%5B%5D=bmw3-2002c18&
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
като гледам руския сайт предимството по всички точки без мах скорост е за 318-ката , аз съм с 318 118 коня върви прилично и доста добро ускорение има 10,4сек от 0-100, разхода ми е отличен 6,5/100 измерено на пълен резервоар с доливане като разхода на борда ми показваше 6.1 /бях го занулил/ в града/София/ около 10-11 /100 зависи дали съм я карал в задръстване и дали съм я понастъпвал, отделно М43 го дават почти вечен мотор със своевременна поддръжка, и като смяна на масло излиза дори по евтино то М52 в www.auto.ru може да погледнеш за характеристиките
успех в избора !

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Еми колега моето е 118 коня и аз съм много доволен, ускорява добре, не е никак спъната и на старт ще е със сигурност по-бързо от 20-та, която тежи повече а 6-те цилиндъра са по-тромавички на старт, иначе на дълго 20-та си взима нейното. Щом обаче не ти се плаща акциз ако се спреш на 320 ще трябва да търсиш 150 коньовата версия, защото има и едни 170 които вече са акцизни.
kiko™ мерси колега, да ти кажа чесно главния виновник да слеза от е39 на е46 купе си ти или по точно първата ти снимка в галерията
цвета е решен 1000% че ще е същия, какъв се води ? титан силбър.. ?
а вече за мотора винаги съм клонял към 320 6 редови, не съм карал с 4 цилиндра бмв и за това ми е малко чудно, но ето чувам и добри отзиви,
издаи някоя таина при купуването на Е46 купе ? слаби места и т.н. болести и т.н. мерси

цвета е решен 1000% че ще е същия, какъв се води ? титан силбър.. ?
а вече за мотора винаги съм клонял към 320 6 редови, не съм карал с 4 цилиндра бмв и за това ми е малко чудно, но ето чувам и добри отзиви,
издаи някоя таина при купуването на Е46 купе ? слаби места и т.н. болести и т.н. мерси
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Да, цвета е титан силбър, иначе защо не се разходиш из автокъщите да пробваш и двата модела 318 и 320 и така ще можеш сам да си прецениш коя как се държи и коя ти пасва по-добре, а по въпроса за това кое да гледаш при покупката мога да те посъветвам внимателно да огледаш местата на които се захваща задния мост за купето, там явно им е слабо място и се случва да се откъсне моста от купето, среща се на по-старичките ексемпляри, но и да е по-новичка си го погледни. За други слаби места не се сещам, няма да съжаляваш от типа кола уверявам те
П.П. Има и два "дефекта" които се наблюдават при купетата, първия е че дръжките на вратите с в цвета на декоративните лайсни в купето и доста често са надраскани от пръстени или нокти, второто е че има една нека я наречем изолация от вътрешната страна около предните прозорци която доста често се разлепва от слънцето и увисва, да не те притесняват тия две забележки ако ги видиш по колата която ще гледаш, те се стещат при всички купета и се оправят лесно.

П.П. Има и два "дефекта" които се наблюдават при купетата, първия е че дръжките на вратите с в цвета на декоративните лайсни в купето и доста често са надраскани от пръстени или нокти, второто е че има една нека я наречем изолация от вътрешната страна около предните прозорци която доста често се разлепва от слънцето и увисва, да не те притесняват тия две забележки ако ги видиш по колата която ще гледаш, те се стещат при всички купета и се оправят лесно.
мерси колега, до сега 2 купета съм гледал на авери и ...
тия гумени оплатнения се бяха отлепили, а са лепени точно там при вратата ..
другото което е, на всички купета ли им се двигате огледалата нагоре като на твоято от галерията ?
и днеска като дадох на задна на едно 323 ЦИ, и десното огледало слиза само надоло.. добре измислено =)
тия гумени оплатнения се бяха отлепили, а са лепени точно там при вратата ..
другото което е, на всички купета ли им се двигате огледалата нагоре като на твоято от галерията ?
и днеска като дадох на задна на едно 323 ЦИ, и десното огледало слиза само надоло.. добре измислено =)
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Двигателят ти е с верига, от фейслифта на Е36 вече няма BMW с ремък
Иначе ако сравняваш 320 с 318 преди фейса няма как да се съглася, че 318i 118hp може да върви наравно с 320-ката където и да е
Kато цяло е стабилен, здрав мотор и няма да имаш проблеми с него. С цвета си се насочил много точно, а огледалата на купетата се вдигат така по дифолт
Носачите са им проблемни като на всяка Е46-ца, като цяло няма кой знае какви забележки. Прегледай и по-новия фейс, и си вземи някоя запазена дори и да няма екстри. Според мен най-базовия модел на Е46 има всичко необходимо и всичко останало са си чисти глезотии. Успех колега и добре дошъл при нас 





Realize..
Real eyes..
Real lies..
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
На всички купета вдигнати огледалата изглеждат така, самоче на едни могат да се вдигат електронно, на други се вдигат ръчно, а това че дясното се накланя зависи от модела, не всички я имат тази екстра както е и при всички е46-ци, води се огледало с памет, а що се отнася до уплътненията ако се залепят със черен силикон като този който ползват за лепене на прозорците стават вечни 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Пепинко написа:Двигателят ти е с верига, от фейслифта на Е36 вече няма BMW с ремъкИначе ако сравняваш 320 с 318 преди фейса няма как да се съглася, че 318i 118hp може да върви наравно с 320-ката където и да е
Kато цяло е стабилен, здрав мотор и няма да имаш проблеми с него. С цвета си се насочил много точно, а огледалата на купетата се вдигат така по дифолт
Носачите са им проблемни като на всяка Е46-ца, като цяло няма кой знае какви забележки. Прегледай и по-новия фейс, и си вземи някоя запазена дори и да няма екстри. Според мен най-базовия модел на Е46 има всичко необходимо и всичко останало са си чисти глезотии. Успех колега и добре дошъл при нас
Напълно съм съгласен с колегата, с изключение на базовото обурудване.
Има Е46 без климатик


Гледай повече състояние, а не дали ще е 18 или 20


"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- RIDDICK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
недей слуша тия глупости че М43 бил по бърз на старт от М52 и т.н. .. 320 върви много много повече от 318 не само на старт ,а разхода извън града е един и същ ,градско литър повече за шестака ,поддръжка по скъпа за шестака с около 50% .Виж новия мотор на 318 е друга работа .. той е 4 цилиндъра 2.0 16V - много пъргав и икономичен двг ,аз бих го предпочел пред М52
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани