325i, 328i или 330i
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
325i, 328i или 330i
Здравейте, може ли да ми кажете има ли особена разлика между тези модели на бмв. Става дума за Е46. Има ли осезаема разлика между трите мотора или са много близки, като параметри и най вече на практика усеща ли се разликата. Гледам че като разход са еднакви, така ли е? Кой е по наддежден, по принцип всички марки влошават качеството си, при е46 има ли нещо такова? По старата версия не е ли по добра от тази гледна точка.
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- titto
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Според мен не се усеща разлика във вървеж между 328i и 330i,както и при разхода!
330-ката се изстрелва доста по-осезаемо от 25-цата....и така!
330-ката се изстрелва доста по-осезаемо от 25-цата....и така!


--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
lubenti написа:alekangg написа:A 328 по здрав мотор ли е от 330 или не може да се каже нищо по въпроса.
Не знам дали е по-здрав,но със сигурност върви по-малко от колата която караш в момента
Стига бе, тъкмо взех да се навивам. За 325 по съм съгласен, но за 328..
alekangg написа:lubenti написа:alekangg написа:A 328 по здрав мотор ли е от 330 или не може да се каже нищо по въпроса.
Не знам дали е по-здрав,но със сигурност върви по-малко от колата която караш в момента
Стига бе, тъкмо взех да се навивам. За 325 по съм съгласен, но за 328..
Братле 330 е твоя двигател!

а какво караш в момента,аз имам 328 и съм много доволен,преди това имах и е36 328 все купета,е46 е по тромава и гори повече но на високата скорост е сила,все пак е двоен ванос.за 330 ме спря акциза че е с 5500 отгоре,а и на 328 не малък 5000лв.но разхода не е толкова важен,според мен 328 е оптималния вариант: достъпна е върви си добре без намеса на каквото и да е и гори като нормален автомобил 10-11 в града и 8 извън

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
То 328 е само до 2000 година след което го заменят с 325 и според мен би трябвало да вървят доста еднакво, докато 330 си е друга работа - доста повече коне.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
330-kaта с някой и друг кит и става почти М-ка
но колегите отвъд океана ще кажат най-добре

но колегите отвъд океана ще кажат най-добре
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
Sharo написа:330-kaта с някой и друг кит и става почти М-ка![]()
но колегите отвъд океана ще кажат най-добре
ако мене питаш, направо бих взел м-ката. С парите за 330-та
и кита ще си много близко до цената на м-та. Те сега почнаха
да падат цените на е46 м-ка, нали новото дойде преди няколко
месеца при нас.
Иначе за България аз бих взел 328. Разликата между 325 и 330
е по голяма от тази между 328 и 330. Но акциза на 330-та вече
става безсмислен....
ако акциза не те бърка, значи имаш парички, па направо взимай
м-ка да не те е яд след година-две. Ако пък те бърка, взимаш тази,
на която няма да плашташ много. Да не стане като един роднина,
събра всичките спестявания и се хвърли на 330, ама забрави, че ще
му трябват пари за бензин и поддръжка

просто мнение
Последна промяна Stoyan7777 на 03 Сеп 2008, 20:38, променена общо 1 път

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Stoyan7777 написа:Sharo написа:330-kaта с някой и друг кит и става почти М-ка![]()
но колегите отвъд океана ще кажат най-добре
ако мене питаш, направо бих взел м-ката. С парите за 330-та
и кита ще си много близко до цената на м-та. Те сега почнаха
да падат цените на е46 м-ка, нали новото дойде преди няколко
месеца при нас.
е аз така направих като излезна тука нова м3-ка

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Най ми допада 330и, М-ките са доста повече пари, а и всичко скача после по поддръжка, застраховки, гуми и т.н. с две думи разхода на пари се увеличава драстично. Акциза не ме интересува, понеже не живея в Бг. Не мися да правя подобрения или други, ще си е карам така.
Винаги съм бил на мнения, че ако не мога да си позволя дадена кола и поддръжката й, няма смисъл да е взимам, както правят много хора в действителност. За това Мката не я гледам изобщо. Отделно обявите за Мките са в пъти по малко от 330и и вероятноста за читаф и запазен екземпрял спада многократно.
Винаги съм бил на мнения, че ако не мога да си позволя дадена кола и поддръжката й, няма смисъл да е взимам, както правят много хора в действителност. За това Мката не я гледам изобщо. Отделно обявите за Мките са в пъти по малко от 330и и вероятноста за читаф и запазен екземпрял спада многократно.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани