Климатроника пуши и свири - сервиз ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Климатроника пуши и свири - сервиз ?
Здравейте,
вчера докато карах с пуснат климатроник, почна да мирише вътре в купето и след малко почна да духа хладък въздух, след което увеличих вентилатора почти на макс и от предният капак почна да излиза дим. Веднага изключих климатроника и спрях колата, като отворих капака излизаше дим, който меришеше на гума от тук под ролката:
След около 1 минута пушекът спря, изчаках да поизтине и се прибрах около 3-4км без климатик и колата работеше нормално.
Днес сутринта запалих колата и пуснах климатика за 2-3 сек. и веднага почна да свири много силно. В резултат имаше пърченца каучук
Въпросът ми е какво според вас може да е? И да ми препоръчате читав сервиз за климатици в северо-западнала София
Мерси
вчера докато карах с пуснат климатроник, почна да мирише вътре в купето и след малко почна да духа хладък въздух, след което увеличих вентилатора почти на макс и от предният капак почна да излиза дим. Веднага изключих климатроника и спрях колата, като отворих капака излизаше дим, който меришеше на гума от тук под ролката:
След около 1 минута пушекът спря, изчаках да поизтине и се прибрах около 3-4км без климатик и колата работеше нормално.
Днес сутринта запалих колата и пуснах климатика за 2-3 сек. и веднага почна да свири много силно. В резултат имаше пърченца каучук

Въпросът ми е какво според вас може да е? И да ми препоръчате читав сервиз за климатици в северо-западнала София

Мерси
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
BMDrago написа:Звучи като затегнала шайба>в следствие на което триене на ремъка и неговото загряване.Да не те плаша ама май компресора е за ремонт
точно ,ако не е шайбата на компресора е обтяжната ролка

- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
plamen_hh написа:shnitzera написа:BMDrago написа:Звучи като затегнала шайба>в следствие на което триене на ремъка и неговото загряване.Да не те плаша ама май компресора е за ремонт
точно ,ако не е шайбата на компресора е обтяжната ролка
Компресора е то ако е някоя ролка тя винаги ще си свири не само на климатик
айде бе


- Anthony_J
- ентусиаст
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530xd, LCI
- First_Knight
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 7.08.2008
- Местоположение: София
Компресорът е за смяна
Компресорът на климатика е блокирал.... При мен се получи по същият начин. По добре свали шайбата, докато намериш нов, защото може да ти прецака ролката (по-добр да смениш и ролката и ремъка с новия компресор -ако питаш мен- аз така направих)
Между другото аз продавам моята на части, ако искаш обади се можем да измислим нещо....

Между другото аз продавам моята на части, ако искаш обади се можем да измислим нещо....

- First_Knight
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 7.08.2008
- Местоположение: София
Компресорът....
По-изгодно е да си купиш втора употреба. (аз така направих)
Иначе мога да ти кажа къде можеш да отидеш на сервиз за климатици, там ще ти предложат и компресори...но по-добре е да си намериш сам по моргите..... разликата е някъде между 50-80 лв. Иначе там могат да ти източат фреона от стария и да ти го запазят догато си смениш компресора....понеже аз си го смених с нова ролка и ремък при "ДОКТОРА"(автомонтьор) и после се върнах пак при сервиз за Автоклиматици за да ми напълнят фреон - това ми струваше окoло 100лв. (не си спомням точно цифрата)...
Иначе мога да ти кажа къде можеш да отидеш на сервиз за климатици, там ще ти предложат и компресори...но по-добре е да си намериш сам по моргите..... разликата е някъде между 50-80 лв. Иначе там могат да ти източат фреона от стария и да ти го запазят догато си смениш компресора....понеже аз си го смених с нова ролка и ремък при "ДОКТОРА"(автомонтьор) и после се върнах пак при сервиз за Автоклиматици за да ми напълнят фреон - това ми струваше окoло 100лв. (не си спомням точно цифрата)...
- First_Knight
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 7.08.2008
- Местоположение: София
Климатици..
Уточнение тези 100лв. са само за изпразване и пълнене със собствен фреон.
shnitzera написа:plamen_hh написа:shnitzera написа:BMDrago написа:Звучи като затегнала шайба>в следствие на което триене на ремъка и неговото загряване.Да не те плаша ама май компресора е за ремонт
точно ,ако не е шайбата на компресора е обтяжната ролка
Компресора е то ако е някоя ролка тя винаги ще си свири не само на климатик
айде бедали не е отделен ремъка
Той е отделен ама винаги се варти просто като зацепе да върти компресора и го запалва

Пиша за да помогна на колеги, които недай боже ще имат същият проблем.
Днес бях в сервиза на импас56, поръчах "заводско рециклиран" компресор, който ще дойде до 10 дни -цена 960лв, Фреона се оказа че ми е изтекъл - 90лв, евентулано промиване на цялата климатична система - 90лв и работа 90лв. Гаранция 1 година на всичко. Това е оптималният вариант, при който всичко останало работи/ не е запушено. Ще пиша след 10-на дни какво е станало - пак поради горната причина.
Поздрави на всички отзовали се
Днес бях в сервиза на импас56, поръчах "заводско рециклиран" компресор, който ще дойде до 10 дни -цена 960лв, Фреона се оказа че ми е изтекъл - 90лв, евентулано промиване на цялата климатична система - 90лв и работа 90лв. Гаранция 1 година на всичко. Това е оптималният вариант, при който всичко останало работи/ не е запушено. Ще пиша след 10-на дни какво е станало - пак поради горната причина.
Поздрави на всички отзовали се

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани