320d vs. 318ci vs. 320td
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- pimienta M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 15.07.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е61 535d & e53 3.0d
320d vs. 318ci vs. 320td
Колеги спрял съм се на тези 3 модела !!! Дайте някакво мнение и идея какво да взема! искаше ми се 323ци ама става акцизна и понамалих конете! За мен дизелите на е46 са изключително добри и вървежни но друго си е бензина !!! 320ци маи е по тромава от 318ката затова мисля нея.... нз дайте съвет
- pimienta M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 15.07.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е61 535d & e53 3.0d
320td е компакта това! Ми с тия 150 и 6 цилиндъра.... сравнение с 318ката мисля че поизостава !!! или се слъжа ?! гледаж характеристиките и 318ката по добро ускороние и ако не се лъжа малко по малко разход....
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Значи колега да караме поред:
320тд е компакт. С Тия кръглите фар4ета. На мене лично ми харесва но доста хора я недолюбват. Компакта е с новия дизелов мотор - 150 коня, който не е 6цилиндров ,а 4ри. Върви най-много от изброените, но е по-претенциозен и ако не попаднеш на читав .....
318ци - това е купе - има го в два варианта на двигатели:
118 к.с. - М43 двигател, 4ри цилиндъра , 8 клапана с работен обем 1900 см.3
143 к.с. - това е по-новия двигател на 318ката - 2000 цм.3 , 4ри цилиндъра , 16 клапана - доста по-пъргъв, но и той не е някъв мега изтребител.
Също така визията на купето има две разновидности стара визия и фейс-лифт (мисля 4е при купето е от 2003 година) - на фейс-лифта се монтира само 143 коньовият мотор.
320д : също две разновидности
136 к.с. - до 2001г. - може да про4етеш доста за него
150 к.с. - след 2001г. - вече комън-реъл дизел същият като при 320тд.
Нагледно разликата е във фаровете, мигачите и стоповете на стария и новия фейс
Важното е да подбереш читав екземпляр и да му се наслаждаваш. Също така има и разлика в цените на изброените модели.
Лифт-нати купета има на доста високи цени , докато обикновени 318и и 320д от първите доста поевтиняха.
Компакта като че ли е най-евтин, защото е с новия мотор и е след 2001 година винаги, докато седани има и от 98,99 година
Също така не си прав да мислиш че 320и е по-тромаво от 318и - шестимата отпред си казват думата. За минимално по-голям разход на гориво има съвсем друго усещане от шофирането. Като бързина са близки, но усещането .... когато си аз си купувах нямах голям избор, но винаги бих взел 320и
Дано да съм ти бил полезен
Успех с покупката
320тд е компакт. С Тия кръглите фар4ета. На мене лично ми харесва но доста хора я недолюбват. Компакта е с новия дизелов мотор - 150 коня, който не е 6цилиндров ,а 4ри. Върви най-много от изброените, но е по-претенциозен и ако не попаднеш на читав .....

318ци - това е купе - има го в два варианта на двигатели:
118 к.с. - М43 двигател, 4ри цилиндъра , 8 клапана с работен обем 1900 см.3
143 к.с. - това е по-новия двигател на 318ката - 2000 цм.3 , 4ри цилиндъра , 16 клапана - доста по-пъргъв, но и той не е някъв мега изтребител.
Също така визията на купето има две разновидности стара визия и фейс-лифт (мисля 4е при купето е от 2003 година) - на фейс-лифта се монтира само 143 коньовият мотор.
320д : също две разновидности
136 к.с. - до 2001г. - може да про4етеш доста за него
150 к.с. - след 2001г. - вече комън-реъл дизел същият като при 320тд.
Нагледно разликата е във фаровете, мигачите и стоповете на стария и новия фейс

Важното е да подбереш читав екземпляр и да му се наслаждаваш. Също така има и разлика в цените на изброените модели.
Лифт-нати купета има на доста високи цени , докато обикновени 318и и 320д от първите доста поевтиняха.
Компакта като че ли е най-евтин, защото е с новия мотор и е след 2001 година винаги, докато седани има и от 98,99 година

Също така не си прав да мислиш че 320и е по-тромаво от 318и - шестимата отпред си казват думата. За минимално по-голям разход на гориво има съвсем друго усещане от шофирането. Като бързина са близки, но усещането .... когато си аз си купувах нямах голям избор, но винаги бих взел 320и

Дано да съм ти бил полезен

Успех с покупката

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- pimienta M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 15.07.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е61 535d & e53 3.0d
Колега благодаря ти за споделената информация !!! каточели се бях спрял на компакта и на 318ката с 143 коня но сега определено мисля да обърна внимание на фейса на 320ци.....
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Само да добавя че при 320и след фейс-лифта мотора е 170 к.с.
плаща се малко над 4000 лв. акциз.

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- pimienta M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 15.07.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е61 535d & e53 3.0d
аха еиии това него знаех !!! тцтцтц тоз пуст акциз.... нямаше ли да пада кум края на тази година ?! .... мерси за инфото
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
...измежду изброените - един глас за 320Д! компакта за мен е страшно грозна машина, но въпрос на вкус!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани