перката
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
перката
на E46 320D 2000г. М47
с вискомуфа ли е перката или е електрическа?
-----------------------------------------------------------------------------
С ВИСКО МУФА Е! проверих
моля модераторите да изтрият темата
извинявам се
с вискомуфа ли е перката или е електрическа?
-----------------------------------------------------------------------------
С ВИСКО МУФА Е! проверих
моля модераторите да изтрият темата
извинявам се
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Jenerala написа:Перката е една за мотор, клима и турбо и е много скъпа
Радо, нидей рива! Можеше да е още по-зле! Ако беше прегрял колата, май нямаше да минеш само с 704лв.
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- magiosnik^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: 320d Avtomatik / Touring
колеги днес забелязах ,че перката на двигателя (не на климатика ) мога да я спра с ръка колата беше с загрят двигател нормално 90 градуса, колата е с две перки едната зад бъбреците и другата м/у двигателя и радиатора ..възможно ли е да е заминал виско съединител на перката и да ми прегрее двигателя някои ден ,...дайте съвети ако някои си е патил !!!
колата е 320д комби 7/2001г 136кс автоматик
колата е 320д комби 7/2001г 136кс автоматик
- mom4e_s_BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 5.04.2007
- Местоположение: BG
magiosnik^ написа:колеги днес забелязах ,че перката на двигателя (не на климатика ) мога да я спра с ръка колата беше с загрят двигател нормално 90 градуса, колата е с две перки едната зад бъбреците и другата м/у двигателя и радиатора ..възможно ли е да е заминал виско съединител на перката и да ми прегрее двигателя някои ден ,...дайте съвети ако някои си е патил !!!
колата е 320д комби 7/2001г 136кс автоматик
И моята перка мога да я спра с ръка на празен ход, даже след като смених вискозитетния съединител. Важното е на загрята кола и 4-5000 оборота да се върти. Направи следния тест: залепи хубаво тиксо на едно от витлата и статора на вентилатора. Бъди сигурен , че празния ход на перката е спрян. Влез обратно в добре загрятата кола и дай хубаво газ до 4-5000 оборота 2-3 пъти. Погледни отново перката и тиксото , ако е скъсано , значи вентилатора ти е ОК. АКо не , смени съединителя му.
Успех.
К&Н филтър , прозрачни корнери със сини крушки
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани