trims

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

trims

Мнение от rdk » 07 Юли 2008, 12:11

някой има ли информация колко парички струва в Дару Кар или Камор комплектта ластни в купето (врати, табло и скоростен лост), че мойте ги пръснах ма хич не ми хареса как се справих и ще се отива май на вариант нови.

също ако имате инфо с поръчка ли става или имат наличност

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: trims

Мнение от Archangel » 07 Юли 2008, 12:12

rdk написа:някой има ли информация колко парички струва в Дару Кар или Камор комплектта ластни в купето (врати, табло и скоростен лост), че мойте ги пръснах ма хич не ми хареса как се справих и ще се отива май на вариант нови.

също ако имате инфо с поръчка ли става или имат наличност


Наличност не пазят на такива части. Ценичката отива към 300лв. мисля.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: Шопландия
Пол: Мъж
Кара: Бясно
Мечтае да кара: по добри пътища
Детайли за колата: Е61, 525D

Мнение от Zlatex » 07 Юли 2008, 12:27

И в EBAY.COM са толкова.По тънко няма да минеш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 07 Юли 2008, 12:33

до 300 ще го преживея да не е повече само :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 07 Юли 2008, 12:36

Колега, как се свалят лаисните на вратите и таблото? На щипки ли са или на болчета??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 07 Юли 2008, 12:38

oTECa написа:Колега, как се свалят лаисните на вратите и таблото? На щипки ли са или на болчета??


На лесно чупещи се щипки са.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 5.05.2007
Местоположение: Шопландия
Пол: Мъж
Кара: Бясно
Мечтае да кара: по добри пътища
Детайли за колата: Е61, 525D

Мнение от Zlatex » 07 Юли 2008, 12:48

Да,свалят се внимателно с отвертка най често

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 23.04.2007

Мнение от rdk » 07 Юли 2008, 14:33

Archangel написа:
oTECa написа:Колега, как се свалят лаисните на вратите и таблото? На щипки ли са или на болчета??


На лесно чупещи се щипки са.


не са баш щипки
тези на вратите се свалят лесно дори с голи ръце и не се чупят
единственото по деликатно е над ключа за светлините и над музиката панелчетата
крайните държачи на тези два панела ако ги напънеш може да се счупат

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 07 Юли 2008, 15:22

Archangel написа:
oTECa написа:Колега, как се свалят лаисните на вратите и таблото? На щипки ли са или на болчета??


На лесно чупещи се щипки са.


Повече от лесно... аз си сложих микрофона от от кар кита .. или по точно се опитах да скрия кабелите там, и дори не сам ги вадил и едната се отчупи и са правя някакви магии да я закрепявам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 13.02.2008
Пол: Мъж
Кара: Е21..Е28 и Е46
Мечтае да кара: лагерна количка

Мнение от ZARAZA » 07 Юли 2008, 16:57

колега мите лаисни съшто бяха за боядисване ама аз сиги нправих с фолио имитирашто кърбон и ми струваше само 10лв и два часа свободно време.краиният резолтат беше страхотен.штях да сложа снимки ,ама незнам как.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: София

Мнение от anakreon » 07 Юли 2008, 17:27

ZARAZA написа:колега мите лаисни съшто бяха за боядисване ама аз сиги нправих с фолио имитирашто кърбон и ми струваше само 10лв и два часа свободно време.краиният резолтат беше страхотен.штях да сложа снимки ,ама незнам как.


батенце ЕВАЛАТА таман мислих какво да направя на мойте но за карбоновото фолио не се бях сетил... още днес ще ги направя много умно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 28.04.2007
Пол: Мъж
Кара: bmw e60
Мечтае да кара: служебна :)

Мнение от zuki831 » 07 Юли 2008, 21:23

цените варират според модела за инф. мат хром 150 евро ,карбонови около 700 евро ,алуминиевите и те там някаде бяха махагона сащо е скап алтернативата е мат хром аз сам с такива пласмасови са но ефекта е поразителен! ПРОДАВАМ СИ СТАРИТЕ ЗА 200 лв. истински махагон!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 07 Юли 2008, 21:43

Мойте си бяха оригинално алуминеви обаче с един препарат като си почиствах тапицерията по вратите им падна лака и си ги пръснах сас спреи за джанти и после лак отгоре и станаха перфектни :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 07 Юли 2008, 21:50

и моите са алуминиеви, но не виждам да имат лак отгоре
ако трябваше сега да избирам пак бих взел същите - истински метал, без никакви лакове, бои и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 09 Юли 2008, 1:28

Малко пояснение за лайсните:
Първо си правите нещо като шпатула от дърво( така няма да нараните интериора). Вкарвате шпатулата отдолу под лайсната и натискате с леко усилие. Щипките се вадят една по една като прекарвате шпатулата по дължината на лайсната. За арматурното табло се започва от дясната лайсна (тази срешу седалката на пътника до шофьора) защото следващата (тази над панела на радиото) е застъпена от дясната. Лайсните на арматурното табло се държат от друг тип щипки, които се чупят доста често. Счупените щипки са от такъв тип пластмаса, че се лепят лесно с поялник и след залепването стават достатъчно здрави. За лайсната около скоростния лост първо с шпатулата натискате под кожения маншон на скоростния лост в средата към страничните стъкла, където граничи с пластмасата и го изваждате нагоре. Ще видите два болта, които трябва да отвиете. Дърпате лайсната леко нагоре и изключвате буксите на ключетата за ел стъклата. След това завъртате по диагонал маншона и го прекарвате през отовора като по този начин изваждате лайсната. Демонтирате ключетата от нея и сте готови.
Ако сте решили да пръскате лайсните със спрей първо трябва да ги изшкурите с шкурка 300. След това ги пръскате с шприц, който се продава като спрей. Избирате цвят близък до този с който ще пръскате лайсните. Като засъхне шприца(след около 3 часа) вземате водна шкурка 2000 и под водна струя шлайфате лайсните до блясък. След това пръскате от разстояние около 30 сантиметра със спрея. След като засъхне (около два часа) пръскате повторно и ако е необходимо и трети път. Ако има стичания на другия ден след като засъхне окончателно спрея коригирате с водна шкурка 2000.
Ако сте решили да лепите фолио ви е необходим пистолет за горещ въздух, около един квадратен метър фолио( защото докато придбиете необходимият опит ще има известни загуби), макетно ножче, кит за пластмаса, хавлиена кърпа и игла( много остра). Имитацията на махагон не е подходяща защото стои доста евтино и кичозно. Най подходящ е карбонът, но ако не намерите има достатъчно цветове, така че можете да постигнете цвят доста близък до този на купето. Първо коригирате драскотините по лайсните с кит за платмаса и заглаждате с шкурка. Ако не го направите драскотините може личат под фолиото. След това изрязвате парче малко по голямо от размера на лайсната и го отлепете внимателно от хартията. Залепвате го първо върху плоската част на лайсната като изгонвате въздушните мехурчета с хавлиената кърпа. Като стигнете до извивкие греете с пистолета за горещ въздух и чрез леко опъване залепвате върху извивките. Изрязвате с макетното ножче излишното фолио. Ако са останали мехурчета ги пробивате с иглата и с хавлиената кърпа изгонвате въздуха. Започнете от най-малката лайсна защото ако не сте го правили преди ще са ви необходими няколко опита докато схванете начина. Така ще съсипете по-малко фолио. Пожелавам Ви успех.
Последна промяна ukelichko на 09 Юли 2008, 11:08, променена общо 2 пъти

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook