Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- m57.turbalan
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 29.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Е ами за да стигнеш до дюзите има неща отгоре върху тях, които първо се разглобяват. Не е само два болта, колектор се разкача, горивни тръбички и т.н. Много често дюзата е запекла и трябват други инструменти за вадене. За цени - в София Дизел Център проверката на 1брой дюза е 30лв. След това ти казват, ако нещо не е наред с нея и колко би излязъл ремонт на въпросната дюза.
Re: Бързи въпроси и отговори
m57.turbalan написа:Е ами за да стигнеш до дюзите има неща отгоре върху тях, които първо се разглобяват. Не е само два болта, колектор се разкача, горивни тръбички и т.н. Много често дюзата е запекла и трябват други инструменти за вадене. За цени - в София Дизел Център проверката на 1брой дюза е 30лв. След това ти казват, ако нещо не е наред с нея и колко би излязъл ремонт на въпросната дюза.
Ясно колега, а въпроса ми е при слагане нещо трябва ли да се знае? Или просто ги връщаш по местата и закачваш кое както е било?
Re: Бързи въпроси и отговори
Търся....сервиз за закуване и монтаж на angel eyes за 46 фейс кабрио в София.
П.С Аутопро - нямат налични и не поставят други с гаранция.
П.С Аутопро - нямат налични и не поставят други с гаранция.
- m57.turbalan
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 29.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, зачиства се гнездото където седи дюзата, там обикновено се натрупва нагар между дюзата и главата. Дюзата има меден дифтунг на разпръсквача, понякога остава слепен долу с мръсотията. Успех.wdas написа:m57.turbalan написа:Е ами за да стигнеш до дюзите има неща отгоре върху тях, които първо се разглобяват. Не е само два болта, колектор се разкача, горивни тръбички и т.н. Много често дюзата е запекла и трябват други инструменти за вадене. За цени - в София Дизел Център проверката на 1брой дюза е 30лв. След това ти казват, ако нещо не е наред с нея и колко би излязъл ремонт на въпросната дюза.
Ясно колега, а въпроса ми е при слагане нещо трябва ли да се знае? Или просто ги връщаш по местата и закачваш кое както е било?
Re: Бързи въпроси и отговори
Търся човек от София за адаптиране на километраж, колата е 325CI ръчни скорости!?
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Въпрос: от 2-3 дни започна да ми присветва жълтата лампа за маслото м/у скоростомер и оборотомер няколко секунди след запалване и свети още толкова.След това при каране,гасене и отново палене го няма този симптом.Гледах нивото на маслото на студен двигател и почти на макс. /не е мръднало от смяната му преди около 4000 км. Дали пък не трябва да го премеря на загрял мотор??? ... или проблема е друг???Някъде четох,че е възможно от кулера да е ? От 4 год я карам и обслужвам редовно и няма харч на масло от смяна до смяна
Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат
Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolaymitov написа:Въпрос: от 2-3 дни започна да ми присветва жълтата лампа за маслото м/у скоростомер и оборотомер няколко секунди след запалване и свети още толкова.След това при каране,гасене и отново палене го няма този симптом.Гледах нивото на маслото на студен двигател и почти на макс. /не е мръднало от смяната му преди около 4000 км. Дали пък не трябва да го премеря на загрял мотор??? ... или проблема е друг???Някъде четох,че е възможно от кулера да е ? От 4 год я карам и обслужвам редовно и няма харч на масло от смяна до смяна
Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат
Правилно се мери на загрял двигател 5 минути след като си го изгасил и задължително на равно да е колата.
Наклона може да те подведе много, защото дори да ти се струва, че няма наклон, не винаги е така.
Затова най-добре винаги на едно и също място да мериш, например в гаража.
Имай предвид че разликата между студен двигател и топъл, ще е малка.
Затова мисля, че не е проблема в меренето.
От кулера няма как да имаш подобни проблеми.
Загуба на масло може да имаш от турбото и от там да е в кулера.
Може да има проблем и с датчика, или с налягането на маслото.
Може да премерите налягането при палене, когато свети лампата и ще видиш, дали датчика лъже, или наистина налягането е ниско.
Възможно е масления филтър да прави подобни проблеми.
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Kurtov написа:nikolaymitov написа:Въпрос: от 2-3 дни започна да ми присветва жълтата лампа за маслото м/у скоростомер и оборотомер няколко секунди след запалване и свети още толкова.След това при каране,гасене и отново палене го няма този симптом.Гледах нивото на маслото на студен двигател и почти на макс. /не е мръднало от смяната му преди около 4000 км. Дали пък не трябва да го премеря на загрял мотор??? ... или проблема е друг???Някъде четох,че е възможно от кулера да е ? От 4 год я карам и обслужвам редовно и няма харч на масло от смяна до смяна
Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат
Правилно се мери на загрял двигател 5 минути след като си го изгасил и задължително на равно да е колата.
Наклона може да те подведе много, защото дори да ти се струва, че няма наклон, не винаги е така.
Затова най-добре винаги на едно и също място да мериш, например в гаража.
Имай предвид че разликата между студен двигател и топъл, ще е малка.
Затова мисля, че не е проблема в меренето.
От кулера няма как да имаш подобни проблеми.
Загуба на масло може да имаш от турбото и от там да е в кулера.
Може да има проблем и с датчика, или с налягането на маслото.
Може да премерите налягането при палене, когато свети лампата и ще видиш, дали датчика лъже, или наистина налягането е ниско.
Възможно е масления филтър да прави подобни проблеми.
Значи и на студен и на топъл мотор няма разлика-нивото не мърда...значи не губи грам масло... паля,работи няколко секунди и светва лампата за 10 секунди.След това гасне и не светва повече,докато карам.Гася и след като запаля отново прави същото...Проверих масло и всички филтри /МАН/ са сменени точно преди 5000 км. Клапан и филтър /оригинални/ са сменяни преди около 20000 км.... От 4 год. пазарувам от един и същ доставчик с едини исъщи масла и филтри
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 757
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Бързи въпроси и отговори
Какъв е размера на тръбите на изпускателната система към крайното гърне на 330ci, 2 x XXmm ?
Последна промяна DoesNot на 25 Дек 2020, 14:05, променена общо 1 път
Re: Бързи въпроси и отговори
nikolaymitov написа:Kurtov написа:nikolaymitov написа:Въпрос: от 2-3 дни започна да ми присветва жълтата лампа за маслото м/у скоростомер и оборотомер няколко секунди след запалване и свети още толкова.След това при каране,гасене и отново палене го няма този симптом.Гледах нивото на маслото на студен двигател и почти на макс. /не е мръднало от смяната му преди около 4000 км. Дали пък не трябва да го премеря на загрял мотор??? ... или проблема е друг???Някъде четох,че е възможно от кулера да е ? От 4 год я карам и обслужвам редовно и няма харч на масло от смяна до смяна
Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат
Правилно се мери на загрял двигател 5 минути след като си го изгасил и задължително на равно да е колата.
Наклона може да те подведе много, защото дори да ти се струва, че няма наклон, не винаги е така.
Затова най-добре винаги на едно и също място да мериш, например в гаража.
Имай предвид че разликата между студен двигател и топъл, ще е малка.
Затова мисля, че не е проблема в меренето.
От кулера няма как да имаш подобни проблеми.
Загуба на масло може да имаш от турбото и от там да е в кулера.
Може да има проблем и с датчика, или с налягането на маслото.
Може да премерите налягането при палене, когато свети лампата и ще видиш, дали датчика лъже, или наистина налягането е ниско.
Възможно е масления филтър да прави подобни проблеми.
Значи и на студен и на топъл мотор няма разлика-нивото не мърда...значи не губи грам масло... паля,работи няколко секунди и светва лампата за 10 секунди.След това гасне и не светва повече,докато карам.Гася и след като запаля отново прави същото...Проверих масло и всички филтри /МАН/ са сменени точно преди 5000 км. Клапан и филтър /оригинални/ са сменяни преди около 20000 км.... От 4 год. пазарувам от един и същ доставчик с едини исъщи масла и филтри
Или ниско налягане, или датчик.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:Баш датчик!
и къде се намира този датчик?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Отдолу на картера бе човек. Има само един
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Имам следния казус относно кора под мотора и автомата на е46, 320d, 2003 година. Подчертавам, че е с автомат GM, 150 коня.
Та въпроса/молбата ми е ако има колеги с този масов автомобил, да направят ако е възможно една снимка отдолу, за да видя с какви кори са под мотора и кутията, а също с каква разпънка са?
Подозирам, че на моята са сложени някаква алтернативи на оригинала.
Прави ми впечатление, че отдолу има два вида разпънка.
1. Плоска алуминий с капаче за смяна на маслото и
2. Триъгълник, тръбен.
Вашите как са?
Слагам снимки на двете разпънки.

Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
Имам следния казус относно кора под мотора и автомата на е46, 320d, 2003 година. Подчертавам, че е с автомат GM, 150 коня.
Та въпроса/молбата ми е ако има колеги с този масов автомобил, да направят ако е възможно една снимка отдолу, за да видя с какви кори са под мотора и кутията, а също с каква разпънка са?
Подозирам, че на моята са сложени някаква алтернативи на оригинала.
Прави ми впечатление, че отдолу има два вида разпънка.
1. Плоска алуминий с капаче за смяна на маслото и
2. Триъгълник, тръбен.
Вашите как са?
Слагам снимки на двете разпънки.


Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги днес ми се случи нещо странно. На загряла и загасена кола започна да изхвърля антифриз от едната пробка за обезвъздушаване и мисля че и от капачката е излизало, защото отдолу си имаше стабилна локва антифриз. Махнах капачката и казанчето беше пълно почти до горе с антифриз. На запалена кола от едната пробка източих колкото да си дойде на мах нивото, а като изстина колата, нивото падна малко под максимума както би трябвало да е. Проблема е, че на вече студена кола, горния маркуч, който е от казанчето към главата или по скоро от главата към казанчето се беше сплескал все едно с вакуум са го сплескали. От къде може да идва този проблем ? Като отвъртя капачката изсъсква леко и се оправя маркуча, но всеки път изстине ли колата мачка маркуча. Капачката е сменяна преди 4 години, нова ли да купувам или проблема е по сериозен, гарнитура, глава ? Колата е 330д 184 к.с.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани