Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 29.08.2020
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от m57.turbalan » 09 Дек 2020, 12:47

Е ами за да стигнеш до дюзите има неща отгоре върху тях, които първо се разглобяват. Не е само два болта, колектор се разкача, горивни тръбички и т.н. Много често дюзата е запекла и трябват други инструменти за вадене. За цени - в София Дизел Център проверката на 1брой дюза е 30лв. След това ти казват, ако нещо не е наред с нея и колко би излязъл ремонт на въпросната дюза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 29.12.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от wdas » 11 Дек 2020, 9:58

m57.turbalan написа:Е ами за да стигнеш до дюзите има неща отгоре върху тях, които първо се разглобяват. Не е само два болта, колектор се разкача, горивни тръбички и т.н. Много често дюзата е запекла и трябват други инструменти за вадене. За цени - в София Дизел Център проверката на 1брой дюза е 30лв. След това ти казват, ако нещо не е наред с нея и колко би излязъл ремонт на въпросната дюза.

Ясно колега, а въпроса ми е при слагане нещо трябва ли да се знае? Или просто ги връщаш по местата и закачваш кое както е било?

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.10.2020
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от S.vitov » 11 Дек 2020, 10:37

Търся....сервиз за закуване и монтаж на angel eyes за 46 фейс кабрио в София.

П.С Аутопро - нямат налични и не поставят други с гаранция.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 29.08.2020
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от m57.turbalan » 12 Дек 2020, 0:10

wdas написа:
m57.turbalan написа:Е ами за да стигнеш до дюзите има неща отгоре върху тях, които първо се разглобяват. Не е само два болта, колектор се разкача, горивни тръбички и т.н. Много често дюзата е запекла и трябват други инструменти за вадене. За цени - в София Дизел Център проверката на 1брой дюза е 30лв. След това ти казват, ако нещо не е наред с нея и колко би излязъл ремонт на въпросната дюза.

Ясно колега, а въпроса ми е при слагане нещо трябва ли да се знае? Или просто ги връщаш по местата и закачваш кое както е било?
Да, зачиства се гнездото където седи дюзата, там обикновено се натрупва нагар между дюзата и главата. Дюзата има меден дифтунг на разпръсквача, понякога остава слепен долу с мръсотията. Успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.10.2020
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от S.vitov » 14 Дек 2020, 12:10

Търся човек от София за адаптиране на километраж, колата е 325CI ръчни скорости!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 16.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
Мечтае да кара: M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolaymitov » 23 Дек 2020, 18:20

Въпрос: от 2-3 дни започна да ми присветва жълтата лампа за маслото м/у скоростомер и оборотомер няколко секунди след запалване и свети още толкова.След това при каране,гасене и отново палене го няма този симптом.Гледах нивото на маслото на студен двигател и почти на макс. /не е мръднало от смяната му преди около 4000 км. Дали пък не трябва да го премеря на загрял мотор??? ... или проблема е друг???Някъде четох,че е възможно от кулера да е ? От 4 год я карам и обслужвам редовно и няма харч на масло от смяна до смяна

Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1366
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kurtov » 23 Дек 2020, 19:02

nikolaymitov написа:Въпрос: от 2-3 дни започна да ми присветва жълтата лампа за маслото м/у скоростомер и оборотомер няколко секунди след запалване и свети още толкова.След това при каране,гасене и отново палене го няма този симптом.Гледах нивото на маслото на студен двигател и почти на макс. /не е мръднало от смяната му преди около 4000 км. Дали пък не трябва да го премеря на загрял мотор??? ... или проблема е друг???Някъде четох,че е възможно от кулера да е ? От 4 год я карам и обслужвам редовно и няма харч на масло от смяна до смяна

Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат


Правилно се мери на загрял двигател 5 минути след като си го изгасил и задължително на равно да е колата.
Наклона може да те подведе много, защото дори да ти се струва, че няма наклон, не винаги е така.
Затова най-добре винаги на едно и също място да мериш, например в гаража.
Имай предвид че разликата между студен двигател и топъл, ще е малка.
Затова мисля, че не е проблема в меренето.
От кулера няма как да имаш подобни проблеми.
Загуба на масло може да имаш от турбото и от там да е в кулера.
Може да има проблем и с датчика, или с налягането на маслото.
Може да премерите налягането при палене, когато свети лампата и ще видиш, дали датчика лъже, или наистина налягането е ниско.
Възможно е масления филтър да прави подобни проблеми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 16.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
Мечтае да кара: M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolaymitov » 24 Дек 2020, 12:05

Kurtov написа:
nikolaymitov написа:Въпрос: от 2-3 дни започна да ми присветва жълтата лампа за маслото м/у скоростомер и оборотомер няколко секунди след запалване и свети още толкова.След това при каране,гасене и отново палене го няма този симптом.Гледах нивото на маслото на студен двигател и почти на макс. /не е мръднало от смяната му преди около 4000 км. Дали пък не трябва да го премеря на загрял мотор??? ... или проблема е друг???Някъде четох,че е възможно от кулера да е ? От 4 год я карам и обслужвам редовно и няма харч на масло от смяна до смяна

Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат


Правилно се мери на загрял двигател 5 минути след като си го изгасил и задължително на равно да е колата.
Наклона може да те подведе много, защото дори да ти се струва, че няма наклон, не винаги е така.
Затова най-добре винаги на едно и също място да мериш, например в гаража.
Имай предвид че разликата между студен двигател и топъл, ще е малка.
Затова мисля, че не е проблема в меренето.
От кулера няма как да имаш подобни проблеми.
Загуба на масло може да имаш от турбото и от там да е в кулера.
Може да има проблем и с датчика, или с налягането на маслото.
Може да премерите налягането при палене, когато свети лампата и ще видиш, дали датчика лъже, или наистина налягането е ниско.
Възможно е масления филтър да прави подобни проблеми.



Значи и на студен и на топъл мотор няма разлика-нивото не мърда...значи не губи грам масло... паля,работи няколко секунди и светва лампата за 10 секунди.След това гасне и не светва повече,докато карам.Гася и след като запаля отново прави същото...Проверих масло и всички филтри /МАН/ са сменени точно преди 5000 км. Клапан и филтър /оригинални/ са сменяни преди около 20000 км.... От 4 год. пазарувам от един и същ доставчик с едини исъщи масла и филтри

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 757
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от DoesNot » 24 Дек 2020, 19:49

Какъв е размера на тръбите на изпускателната система към крайното гърне на 330ci, 2 x XXmm ?
Последна промяна DoesNot на 25 Дек 2020, 14:05, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1366
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kurtov » 25 Дек 2020, 11:14

nikolaymitov написа:
Kurtov написа:
nikolaymitov написа:Въпрос: от 2-3 дни започна да ми присветва жълтата лампа за маслото м/у скоростомер и оборотомер няколко секунди след запалване и свети още толкова.След това при каране,гасене и отново палене го няма този симптом.Гледах нивото на маслото на студен двигател и почти на макс. /не е мръднало от смяната му преди около 4000 км. Дали пък не трябва да го премеря на загрял мотор??? ... или проблема е друг???Някъде четох,че е възможно от кулера да е ? От 4 год я карам и обслужвам редовно и няма харч на масло от смяна до смяна

Е46 330Д,184к.с.,2002г. ,автомат


Правилно се мери на загрял двигател 5 минути след като си го изгасил и задължително на равно да е колата.
Наклона може да те подведе много, защото дори да ти се струва, че няма наклон, не винаги е така.
Затова най-добре винаги на едно и също място да мериш, например в гаража.
Имай предвид че разликата между студен двигател и топъл, ще е малка.
Затова мисля, че не е проблема в меренето.
От кулера няма как да имаш подобни проблеми.
Загуба на масло може да имаш от турбото и от там да е в кулера.
Може да има проблем и с датчика, или с налягането на маслото.
Може да премерите налягането при палене, когато свети лампата и ще видиш, дали датчика лъже, или наистина налягането е ниско.
Възможно е масления филтър да прави подобни проблеми.



Значи и на студен и на топъл мотор няма разлика-нивото не мърда...значи не губи грам масло... паля,работи няколко секунди и светва лампата за 10 секунди.След това гасне и не светва повече,докато карам.Гася и след като запаля отново прави същото...Проверих масло и всички филтри /МАН/ са сменени точно преди 5000 км. Клапан и филтър /оригинални/ са сменяни преди около 20000 км.... От 4 год. пазарувам от един и същ доставчик с едини исъщи масла и филтри


Или ниско налягане, или датчик.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 25 Дек 2020, 16:42

Баш датчик!
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 16.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
Мечтае да кара: M3

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nikolaymitov » 26 Дек 2020, 23:51

ivoaudi написа:Баш датчик!

и къде се намира този датчик?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 27 Дек 2020, 0:12

Отдолу на картера бе човек. Има само един
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 29 Дек 2020, 21:09

Здравейте колеги,

Имам следния казус относно кора под мотора и автомата на е46, 320d, 2003 година. Подчертавам, че е с автомат GM, 150 коня.

Та въпроса/молбата ми е ако има колеги с този масов автомобил, да направят ако е възможно една снимка отдолу, за да видя с какви кори са под мотора и кутията, а също с каква разпънка са?

Подозирам, че на моята са сложени някаква алтернативи на оригинала.

Прави ми впечатление, че отдолу има два вида разпънка.

1. Плоска алуминий с капаче за смяна на маслото и

2. Триъгълник, тръбен.

Вашите как са?

Слагам снимки на двете разпънки.ИзображениеИзображение

Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 23.06.2012
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 330d
Мечтае да кара: G20 330d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Stanimir330 » 02 Яну 2021, 23:26

Колеги днес ми се случи нещо странно. На загряла и загасена кола започна да изхвърля антифриз от едната пробка за обезвъздушаване и мисля че и от капачката е излизало, защото отдолу си имаше стабилна локва антифриз. Махнах капачката и казанчето беше пълно почти до горе с антифриз. На запалена кола от едната пробка източих колкото да си дойде на мах нивото, а като изстина колата, нивото падна малко под максимума както би трябвало да е. Проблема е, че на вече студена кола, горния маркуч, който е от казанчето към главата или по скоро от главата към казанчето се беше сплескал все едно с вакуум са го сплескали. От къде може да идва този проблем ? Като отвъртя капачката изсъсква леко и се оправя маркуча, но всеки път изстине ли колата мачка маркуча. Капачката е сменяна преди 4 години, нова ли да купувам или проблема е по сериозен, гарнитура, глава ? Колата е 330д 184 к.с.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook