проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
И как е?
Мърка или буботи
Честито със здраве.Дълги и безаварийни километри.
Мърка или буботи

Честито със здраве.Дълги и безаварийни километри.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Да, жива и здрава да е! И дори, ако колегата го е еня, тези 60 страници тук като Отче наш да ги наизусти!:) Определено ще са му от полза 

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
[quote="dentamed"]И как е?
Мърка или буботи
Честито със здраве.Дълги и безаварийни километри.[/quote"]
Еми студена малко не работи добре
но топла бачка
Мърка или буботи

Честито със здраве.Дълги и безаварийни километри.[/quote"]
Еми студена малко не работи добре



Тиез коне искат да ядат....



Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
onewg написа:dentamed написа:И как е?
Мърка или буботи![]()
Честито със здраве.Дълги и безаварийни километри.[/quote"]
Еми студена малко не работи добрено топла бачка
Честито!!! И да започнем темата отначало,ама...с добрите новини.
- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Еми има и добри новини.. хубава е динамична много добре купе и окачване, много запазена.... определено мисля да си я карам
пък ако трябва ремонт ще си я стягам 





Тиез коне искат да ядат....



- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1201
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Остава да се молиш да не се сбъдват всичките страхотии за които си чел или чул някъде си:lol:.
Обслужи колицата с нещата описани в тази тема и се радвай.
Обслужи колицата с нещата описани в тази тема и се радвай.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1644
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Според мен е крайно време да се обобщи, какво трябва да се направи превантивно при покупка на добре работещ ,към момента на покупката, такъв двигател,както и доказани с времето 'причинители' на болшинството проблеми.След това някой модератор да сложи всичко това в първото мнение на темата и тя да стане супер-полезна за всички (подобно на темите за М60 и М62 в друг подфорум)! В нея има страшно много информация,която сега е супер разпръсната! Предполагам,че ще ме подкрепите!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20


Тиез коне искат да ядат....



- dentamed
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
viewtopic.php?f=116&t=417442
Вижте тази тема как добре са го систематизирали колегите в началото за n62
Вижте тази тема как добре са го систематизирали колегите в началото за n62
- Nikity93
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 7.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46
- Мечтае да кара: BMW E90 E92
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
koce_dji написа:Ами да започна с някои от проблемите до сега:
1.Горене на масло като за световно 1л за 1000км:
Ходих при един дето бил най големия майстор на БМВ в Пловдив,викат му митака(нарочно с малка буква е името).Та той вика колата е супер сменяш филтъра на картерните газове и махаш катализатора и спи града.Да ама не всичко тва ми струва към 370 лв и ефекта е никакъв .Отивам пак при въпросния майстор той погледна колата разправя че колата за нищо не става махай я и т.н.
Смених сегменти и гумички на клапаните и спря да гори масло-Сумата е страшна.
2.Тресене на двигателя:
Сменен клапан на ваноса -двигателя утихна -250лв
3.Отаз на сервото на спирачките :
Не работеща помпа за вакуума на сервото за спирачките.
Не решен проблем : ако някой може да ми помогне ще съм благодарен
4.Сега ново 20-колата гасне от време на време като пуснеш газта ,на бензин по някое време даваш газ -никаква реакция оборотите си стоят същите не мърдат.На газ за сега само гасне понякога .
Съмненията са за това че няма катализатор колата и отчита грешка в ламбда сондите,та ако някой има същия двигател и е махал катализатора да каже има ли някакъв проблем .
Всичко това се случва само за 6 месеца ,не ми се мисли през следващите 6 какво ще изкочи.
Колега ако имаш спомен колко горе долу ти струваше смяната на гумичките и сигментите и къде ги оправи ще ти бъда благодарен аз съм с N42B18A и искам да го ремонтна. Двигателя е куче иначе каран е много преди мен и не е подържан. Благодаря предварително.
B[color=#0040FF]M[color=#FF0000]W[/color][/color]
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1201
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Видно е че колегата-автор на тази тема с бомбастично заглавие отдавна не е тук, така че едва ли ще ти отговори
А конкретно - не бързай със сегментите, обикновено на тоя мотор проблема е единствено в гумичките. Смени тях и после следи нещата с маслото.
Трябва да намериш човек който е работил вече с тези мотори и разполага с нужните помагала. И който не ти втълпява че непременно трябва да свали главата за да смени вложките. На мен ми излезе 250лв преди време. Е, с известна отстъпка като за познат. Няма еднозначни цени, по-важното е човекът да знае какво прави.

А конкретно - не бързай със сегментите, обикновено на тоя мотор проблема е единствено в гумичките. Смени тях и после следи нещата с маслото.
Трябва да намериш човек който е работил вече с тези мотори и разполага с нужните помагала. И който не ти втълпява че непременно трябва да свали главата за да смени вложките. На мен ми излезе 250лв преди време. Е, с известна отстъпка като за познат. Няма еднозначни цени, по-важното е човекът да знае какво прави.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
За Пловдив мога да кажа за Мкар. Смениха ми гумички на клапаните на Е90 с N46 + почистване на глава и клапани и напасване на клапани за около 600-700лв.
- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Параметри от двигателя въпрос..
Днеска закачих моето БМВ е46 2003 двигател N42B20AB
Студена пали от четвърт оборот, обаче когато запали почва един неравномерен ход на двигателя придружен с гаснене и заглъхване, с металическо причукване от към двигателя "съмнявам се за ВАНОС" след 1 минута заработва като часовник двигателя..
И топла не го прави, тоест проблема е температурно зависим, който се проявява само при студен двигател, и колкото е по студен по лошо се проявява...
Грешки няма, излязоха някакви параметри, но нямам референция да ги сравня.... Снимах ги
Едит: забравих да спомена, когато тествам соленоидите на ваносите през програмата, на изпускателният вал нищо не се случва, никаква промяна и в работата на мотора и в нищо, когато тествам на смукателният вал, започва да се чува едно тракане металическо, и двигателя почва леко да трепери..
Ето тук от руски форум, се вижда тотално разбити лопатки на ваноса
А ето и видеотоhttps://www.youtube.com/watch?v=E3pioa79an8
Ще имам това лято преглеждане на ваносите..
Май и двата в-Аноса не работят като хората мисля
има и още снимки..
Студена пали от четвърт оборот, обаче когато запали почва един неравномерен ход на двигателя придружен с гаснене и заглъхване, с металическо причукване от към двигателя "съмнявам се за ВАНОС" след 1 минута заработва като часовник двигателя..
И топла не го прави, тоест проблема е температурно зависим, който се проявява само при студен двигател, и колкото е по студен по лошо се проявява...
Грешки няма, излязоха някакви параметри, но нямам референция да ги сравня.... Снимах ги

Едит: забравих да спомена, когато тествам соленоидите на ваносите през програмата, на изпускателният вал нищо не се случва, никаква промяна и в работата на мотора и в нищо, когато тествам на смукателният вал, започва да се чува едно тракане металическо, и двигателя почва леко да трепери..
Ето тук от руски форум, се вижда тотално разбити лопатки на ваноса

А ето и видеотоhttps://www.youtube.com/watch?v=E3pioa79an8
Ще имам това лято преглеждане на ваносите..
Май и двата в-Аноса не работят като хората мисля

има и още снимки..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна onewg на 02 Мар 2019, 17:44, променена общо 4 пъти


Тиез коне искат да ядат....



- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Параметри от двигателя въпрос..
За съжаление, мога да прикача само до три снимки на мнение...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Тиез коне искат да ядат....



- onewg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Параметри от двигателя въпрос..
Още снимки....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Тиез коне искат да ядат....



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани