AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
© написа:диагностиката я правя почти ежедневно, грешки няма
при живи данни (желателно е в движение) на турбо надув и дебитомер големи разлики в стойностите имаш ли?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
© написа:диагностиката я правя почти ежедневно, грешки няма
друг е въпроса, че ако допре до нещо по-сериозно - тогава нищо не разбирам
АГР за мен по мое вътрешно убеждение е излишен, за това го бях изолирал и карах доста време така
Излишен е и за мен, затова съм го махнал и съм сложил една стругована права тръба на неговото място. Колата върви та се къса.
Si non confectus, non reficiat.
Pancho-M3 написа:А при 320d 150к.с. мотора някой успя ли да го изолира без да набива грешки в компа ?
Да но е безмислено, някой ако си мисли, че има разлика в динамиката, си внушава или колата му не е в ред!!!! Единственото, което аз забелязах, беше по-бавно загряване на мотора - нищо друго. Само едно хубаво почистване (равно на едно хубаво нацапване), плюс ако ви се занимава, едно почистване на всмукателния колектор и сте готови. Веднъж на 6 месеца EGR и веднъж годишно колектора, не е много сложно и трудно.

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Julianо написа:Да но е безмислено, някой ако си мисли, че има разлика в динамиката, си внушава или колата му не е в ред!
Ами има разлика, колега, определено си има разлика. Дотук на 3 печки сме чистили и изолирали (на 2 сме ги махнали) - и на трите се усети осезаема разлика във вървенето, главно в ниските обороти.
Si non confectus, non reficiat.
То е ясно че няма да стане самолет колата и да тръгне повече.Повечето хора не затова искат да ги изолират, а именно заради гадното чистене на тоя катран който е в всмукателни колекторите там където трябва да минава само fresh air
Знаете ли че чистене на ЕГР-а му дават на 16000км демек някои може да ги чистят доста често.Аз го правих вече и искам да ви кажа че си е яко игра свързана с много цапане, а това няма миене после.Освен това трябва и добро съхнене на колектора че да не се получи воден удър.Колата трябва да е на трупчета поне 2 дена за процедурата.Клапана е по лесен за чистене защото може да се пипне навсякъде, докато при колекторите не е така.
Саждите са за да излизат през ауспуха.А за по-добрата работа на двигателя както е ясно че работи по-добре като е чисто колекторчето и клапана ,няма как да работи по-лошо когато там не влизат мръсните сажди и нещата са изолирани.ТАКА ЧЕ МИСЛЕТЕ КАК ДА ГИ ИЗОЛИРАМЕ на този мотор който набива грешки,как да се залъже компа.

Знаете ли че чистене на ЕГР-а му дават на 16000км демек някои може да ги чистят доста често.Аз го правих вече и искам да ви кажа че си е яко игра свързана с много цапане, а това няма миене после.Освен това трябва и добро съхнене на колектора че да не се получи воден удър.Колата трябва да е на трупчета поне 2 дена за процедурата.Клапана е по лесен за чистене защото може да се пипне навсякъде, докато при колекторите не е така.
Саждите са за да излизат през ауспуха.А за по-добрата работа на двигателя както е ясно че работи по-добре като е чисто колекторчето и клапана ,няма как да работи по-лошо когато там не влизат мръсните сажди и нещата са изолирани.ТАКА ЧЕ МИСЛЕТЕ КАК ДА ГИ ИЗОЛИРАМЕ на този мотор който набива грешки,как да се залъже компа.
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Добре де...аз моя го изолирах като на пътя на тръбата сложихме просто алуминиева планка...маркуча си стои в агр...клапана ми е изчистен...маркуча ще си отваря клапана...но като няма какво да влиза,от там...ще си дъпра само чист въздух...така поне разсъждавахме ние...ако сме объркали нещо...поправете ме!Иначе мисля,че е по-добре без него,а и дебтомера ми е рзвален и за да се подобри работата на мотора го направих...определено работи по-добре мотора...а иначе за вървежа няма толкова осъзаема разлика...поне при мен...но дебитомера ми е зле многоо...
bojky написа:Добре де...аз моя го изолирах като на пътя на тръбата сложихме просто алуминиева планка...маркуча си стои в агр...клапана ми е изчистен...маркуча ще си отваря клапана...но като няма какво да влиза,от там...ще си дъпра само чист въздух...така поне разсъждавахме ние...ако сме объркали нещо...поправете ме!Иначе мисля,че е по-добре без него,а и дебтомера ми е рзвален и за да се подобри работата на мотора го направих...определено работи по-добре мотора...а иначе за вървежа няма толкова осъзаема разлика...поне при мен...но дебитомера ми е зле многоо...
При теб е лесно защото не си с фейслифта .При 136к.с. няма проблем с изолирането и аз мога механически да го изолирам,ама компютъра открива грешка, което не е добре.Питането ми беше за 150к.с. !!! Иначе може и при Опелите да няма проблеми, ама да се оправят

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
© написа:кое не е добре на тази грешка?
аз карах доста така
днес правих тестове, то пък, като че ли не изпушваше с АГР сега...
ЩЕ СЕ СЕТИШ

- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
А някой наясно ли е този клапан при какви обороти на мотора спира да пропуска изгорели газове, т.е. като работи на място колата ги меша пресен въздух и изгорели, после като тръгна давам газ и веднага ли спира да пуска изгорелите газове или постепенно с нарастване на оборотите, ако карам с 2500 оборота на 5та и ги поддържам, влизат ли и изгорели газове заедно с чистия въздух 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани