AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 06 Сеп 2009, 15:42

© написа:диагностиката я правя почти ежедневно, грешки няма


при живи данни (желателно е в движение) на турбо надув и дебитомер големи разлики в стойностите имаш ли?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 06 Сеп 2009, 16:05

за съжаление нямам много време напоследък да се занимавам с колата
ще ги гледам днес или утре, даже бях планирал да ги запиша на видео и после да се консултирам с някои от форума

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 06 Сеп 2009, 16:09

© написа:диагностиката я правя почти ежедневно, грешки няма
друг е въпроса, че ако допре до нещо по-сериозно - тогава нищо не разбирам :mhihi:
АГР за мен по мое вътрешно убеждение е излишен, за това го бях изолирал и карах доста време така


Излишен е и за мен, затова съм го махнал и съм сложил една стругована права тръба на неговото място. Колата върви та се къса.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от Pancho-M3 » 06 Сеп 2009, 17:38

А при 320d 150к.с. мотора някой успя ли да го изолира без да набива грешки в компа ?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 21.04.2008

Мнение от Julianо » 08 Сеп 2009, 20:28

Pancho-M3 написа:А при 320d 150к.с. мотора някой успя ли да го изолира без да набива грешки в компа ?


Да но е безмислено, някой ако си мисли, че има разлика в динамиката, си внушава или колата му не е в ред!!!! Единственото, което аз забелязах, беше по-бавно загряване на мотора - нищо друго. Само едно хубаво почистване (равно на едно хубаво нацапване), плюс ако ви се занимава, едно почистване на всмукателния колектор и сте готови. Веднъж на 6 месеца EGR и веднъж годишно колектора, не е много сложно и трудно.
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 08 Сеп 2009, 20:37

колега кажи рецептата за изолиране "без грешка"?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 08 Сеп 2009, 20:58

Julianо написа:Да но е безмислено, някой ако си мисли, че има разлика в динамиката, си внушава или колата му не е в ред!


Ами има разлика, колега, определено си има разлика. Дотук на 3 печки сме чистили и изолирали (на 2 сме ги махнали) - и на трите се усети осезаема разлика във вървенето, главно в ниските обороти.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от Pancho-M3 » 08 Сеп 2009, 21:27

То е ясно че няма да стане самолет колата и да тръгне повече.Повечето хора не затова искат да ги изолират, а именно заради гадното чистене на тоя катран който е в всмукателни колекторите там където трябва да минава само fresh air :)
Знаете ли че чистене на ЕГР-а му дават на 16000км демек някои може да ги чистят доста често.Аз го правих вече и искам да ви кажа че си е яко игра свързана с много цапане, а това няма миене после.Освен това трябва и добро съхнене на колектора че да не се получи воден удър.Колата трябва да е на трупчета поне 2 дена за процедурата.Клапана е по лесен за чистене защото може да се пипне навсякъде, докато при колекторите не е така.
Саждите са за да излизат през ауспуха.А за по-добрата работа на двигателя както е ясно че работи по-добре като е чисто колекторчето и клапана ,няма как да работи по-лошо когато там не влизат мръсните сажди и нещата са изолирани.ТАКА ЧЕ МИСЛЕТЕ КАК ДА ГИ ИЗОЛИРАМЕ на този мотор който набива грешки,как да се залъже компа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 08 Сеп 2009, 23:13

Добре де...аз моя го изолирах като на пътя на тръбата сложихме просто алуминиева планка...маркуча си стои в агр...клапана ми е изчистен...маркуча ще си отваря клапана...но като няма какво да влиза,от там...ще си дъпра само чист въздух...така поне разсъждавахме ние...ако сме объркали нещо...поправете ме!Иначе мисля,че е по-добре без него,а и дебтомера ми е рзвален и за да се подобри работата на мотора го направих...определено работи по-добре мотора...а иначе за вървежа няма толкова осъзаема разлика...поне при мен...но дебитомера ми е зле многоо...

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 1.03.2009

Мнение от Pancho-M3 » 09 Сеп 2009, 18:03

bojky написа:Добре де...аз моя го изолирах като на пътя на тръбата сложихме просто алуминиева планка...маркуча си стои в агр...клапана ми е изчистен...маркуча ще си отваря клапана...но като няма какво да влиза,от там...ще си дъпра само чист въздух...така поне разсъждавахме ние...ако сме объркали нещо...поправете ме!Иначе мисля,че е по-добре без него,а и дебтомера ми е рзвален и за да се подобри работата на мотора го направих...определено работи по-добре мотора...а иначе за вървежа няма толкова осъзаема разлика...поне при мен...но дебитомера ми е зле многоо...


При теб е лесно защото не си с фейслифта .При 136к.с. няма проблем с изолирането и аз мога механически да го изолирам,ама компютъра открива грешка, което не е добре.Питането ми беше за 150к.с. !!! Иначе може и при Опелите да няма проблеми, ама да се оправят :)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Сеп 2009, 18:07

кое не е добре на тази грешка?
аз карах доста така
днес правих тестове, то пък, като че ли не изпушваше с АГР сега...


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 09 Сеп 2009, 18:47

© написа:кое не е добре на тази грешка?
аз карах доста така
днес правих тестове, то пък, като че ли не изпушваше с АГР сега...


ЩЕ СЕ СЕТИШ :), аз мисля че ако клапана на турбото и агр-то са изчистени както трябва няма да пуши. АГр-то мн помага при заминал дебитомер... влиза повече чист въздух ...... и така компенсира не добрата му работа

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Сеп 2009, 19:12

загадка :mhihi:
кажете как да го тествам тоя дебитомер
с коя програма, кой екран и т.н.?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 09 Сеп 2009, 19:40

А някой наясно ли е този клапан при какви обороти на мотора спира да пропуска изгорели газове, т.е. като работи на място колата ги меша пресен въздух и изгорели, после като тръгна давам газ и веднага ли спира да пуска изгорелите газове или постепенно с нарастване на оборотите, ако карам с 2500 оборота на 5та и ги поддържам, влизат ли и изгорели газове заедно с чистия въздух :?:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 09 Сеп 2009, 20:21

май до 2700 влизат

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook