QUAIFE диференциал

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от virtualchild » 10 Юни 2014, 10:37

Колата от клипа е 4х4 най-малкото, защото пали и четирите гуми...
Пробвал съм да се пързалям на сняг с изключено dsc и е много по-забавно при веднъж натиснат бутона, от колкото да го задържа за дълго(мисля, че ми ограничава подаването на горивото при дълго натиснат бутон на dsc). Не би ли трябвало ако мога да се пързалям доволно на сняг да мога да го правя и на асвалт с QUAIFE?
Иначе бих го правил Just for fun :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от vicho » 10 Юни 2014, 11:43

virtualchild написа:Колата от клипа е 4х4 най-малкото, защото пали и четирите гуми...


купи си очилИ и не се занимавай с глупости :yes:

Целиката е с предно и опъната ръчна, но ДА - има куайфе - ОТПРЕД! :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от JTD » 10 Юни 2014, 15:54

virtualchild написа:Колата от клипа е 4х4 най-малкото, защото пали и четирите гуми...
Пробвал съм да се пързалям на сняг с изключено dsc и е много по-забавно при веднъж натиснат бутона, от колкото да го задържа за дълго(мисля, че ми ограничава подаването на горивото при дълго натиснат бутон на dsc). Не би ли трябвало ако мога да се пързалям доволно на сняг да мога да го правя и на асвалт с QUAIFE?
Иначе бих го правил Just for fun :mrgreen:

Баси, не знаех, че 4х4 означава задните гуми да са ти блокирали. :mhihi:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от virtualchild » 10 Юни 2014, 16:10

Не ви разбирам колеги. Какво ви е толкова чудно, че искам да ползвам по-интелигентен диф за оставяне на торка по асвалта?
Ето друг пример за 4х4:
https://www.youtube.com/watch?v=inPFFPa3d24&list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&index=60

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от JTD » 10 Юни 2014, 16:49

virtualchild написа:Не ви разбирам колеги. Какво ви е толкова чудно, че искам да ползвам по-интелигентен диф за оставяне на торка по асвалта?
Ето друг пример за 4х4:
https://www.youtube.com/watch?v=inPFFPa3d24&list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&index=60

То пък с твоите 200 мършави коня, извинявай - ама с "чип" и автомат толкова въобще може да оставиш нещо въобще по асфалта. :mhihi:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от virtualchild » 10 Юни 2014, 18:55

JTD написа:
virtualchild написа:Не ви разбирам колеги. Какво ви е толкова чудно, че искам да ползвам по-интелигентен диф за оставяне на торка по асвалта?
Ето друг пример за 4х4:
https://www.youtube.com/watch?v=inPFFPa3d24&list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&index=60

То пък с твоите 200 мършави коня, извинявай - ама с "чип" и автомат толкова въобще може да оставиш нещо въобще по асфалта. :mhihi:


Чудих се дали има смисъл да ти отговарям колега, но все пак:
Не е нужно да са много повече конете за да има забавление и това, което имам наум е най-малкото торк конвертор с 3000RPM(http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=78/prd78.htm) stall speed след развъртане на турбината като имаш предвид и torque multiplication, който би се получил от статора(http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/towing/towing-capacity/information/torque-converter3.htm) на конвертора.
Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от JTD » 10 Юни 2014, 21:13

Вижда се, че въобще не знаеш за какво става въпрос.
Бий си главата и ни обяснявай как с, пак ще го повторя, мършавите 200 (или около там някъде) коня, си щял да имаш проблем с торк-а и асфалта на автомобил 4х4 с автомат. :kuku:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 26.12.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///М3 SMG
Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от TeroRider » 11 Юни 2014, 1:02

Пичове, много отклонихте темата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Юни 2014, 9:57

Абе не знам, ама аз с моята умряла 520-ка и шпер на 23 години кефа си го правя на макс. То който не умее със 150 коня, няма да успее и със 550... Е снощи вземам един дълъг десен завой със студени гуми. В средата на завоя бях със 90 и тръгна да се пързаля. Искаше се една миниатюрна корекция от моя страна, за да продължа да водя машината в "правия път". Такива неща с отворен диференциал не смея да правя. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 26.12.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///М3 SMG
Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от TeroRider » 15 Юни 2014, 11:46

Много си прав колега! Без шпер си е страшничко да се правят експерименти (както и с огромна мощност). Вчера почти завъртях пълно кръгче на кръговото на Драгалевци :D Определено шпера изигра най-голямата роля
Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от Kris » 15 Юни 2014, 13:20

Никой не отхвърля ползите от шпера ( дали проходимост или фън), но идеята беше за кола 4х4 (автомата не мисля че е решаващ). Но на кола 4х4 за мен няма никакъв смисъл, по проходима от няма да стане, а за фън само това че е сток автомат и 4х4, направо може да забравите.

Sent from my GT-N5100 using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от JTD » 15 Юни 2014, 20:06

Dirty M5 driveR написа:Абе не знам, ама аз с моята умряла 520-ка и шпер на 23 години кефа си го правя на макс. То който не умее със 150 коня, няма да успее и със 550... Е снощи вземам един дълъг десен завой със студени гуми. В средата на завоя бях със 90 и тръгна да се пързаля. Искаше се една миниатюрна корекция от моя страна, за да продължа да водя машината в "правия път". Такива неща с отворен диференциал не смея да правя. :mhihi:

Това показва, че най-вероятно не си карал 4х4 автомобил.
Ако си 4х4 тези 150кс няма да ти стигнат да превъртиш гумите дори и на мокро.
Какво остава за дрифт. :kuku:

Между другото и с 200 коня на мокро без да вдигаш предварително оборотите не може да превъртят гумите направо. Трябва да литнеш колата настрани, за да поднесе някак си задницата. Ама след това с контрата от волана много бързо се вкарва колата в пътя. Няма нищо общо със задното предаване.
За да може да правиш някакъв дрифт на 4х4, за да се нуждаеш от заключен диф. то ти трябват едно 400 коня. Под това просто нищо не става.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от punish_the_benz » 17 Юли 2014, 0:43

Колеги търся да закупя афтърмаркет шпер за е46 не знаете ли някой да продава, че за нов някак си не ми се дават толко кеш
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 26.12.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///М3 SMG
Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от TeroRider » 04 Дек 2015, 12:56

Колеги, да знаете че моя шпер от 330ка се продава - viewtopic.php?f=134&t=401347

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от luizov » 05 Дек 2015, 21:45

Колеги ще използвам темата. Понеже QUAIFE е доста скъпичък вариант видях този на M factory, който е доста по-евтин. Дали някой има преки впечатления от този диф. Много ми се иска да оборудвам моето купенце със шперче. Ето линк http://www.ebay.com/itm/MFactory-BMW-E4 ... Qr&vxp=mtr
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook