QUAIFE диференциал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: QUAIFE диференциал
Колата от клипа е 4х4 най-малкото, защото пали и четирите гуми...
Пробвал съм да се пързалям на сняг с изключено dsc и е много по-забавно при веднъж натиснат бутона, от колкото да го задържа за дълго(мисля, че ми ограничава подаването на горивото при дълго натиснат бутон на dsc). Не би ли трябвало ако мога да се пързалям доволно на сняг да мога да го правя и на асвалт с QUAIFE?
Иначе бих го правил Just for fun
Пробвал съм да се пързалям на сняг с изключено dsc и е много по-забавно при веднъж натиснат бутона, от колкото да го задържа за дълго(мисля, че ми ограничава подаването на горивото при дълго натиснат бутон на dsc). Не би ли трябвало ако мога да се пързалям доволно на сняг да мога да го правя и на асвалт с QUAIFE?
Иначе бих го правил Just for fun

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: QUAIFE диференциал
virtualchild написа:Колата от клипа е 4х4 най-малкото, защото пали и четирите гуми...
купи си очилИ и не се занимавай с глупости

Целиката е с предно и опъната ръчна, но ДА - има куайфе - ОТПРЕД!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: QUAIFE диференциал
virtualchild написа:Колата от клипа е 4х4 най-малкото, защото пали и четирите гуми...
Пробвал съм да се пързалям на сняг с изключено dsc и е много по-забавно при веднъж натиснат бутона, от колкото да го задържа за дълго(мисля, че ми ограничава подаването на горивото при дълго натиснат бутон на dsc). Не би ли трябвало ако мога да се пързалям доволно на сняг да мога да го правя и на асвалт с QUAIFE?
Иначе бих го правил Just for fun
Баси, не знаех, че 4х4 означава задните гуми да са ти блокирали.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: QUAIFE диференциал
Не ви разбирам колеги. Какво ви е толкова чудно, че искам да ползвам по-интелигентен диф за оставяне на торка по асвалта?
Ето друг пример за 4х4:
https://www.youtube.com/watch?v=inPFFPa3d24&list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&index=60
Ето друг пример за 4х4:
https://www.youtube.com/watch?v=inPFFPa3d24&list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&index=60
Re: QUAIFE диференциал
virtualchild написа:Не ви разбирам колеги. Какво ви е толкова чудно, че искам да ползвам по-интелигентен диф за оставяне на торка по асвалта?
Ето друг пример за 4х4:
https://www.youtube.com/watch?v=inPFFPa3d24&list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&index=60
То пък с твоите 200 мършави коня, извинявай - ама с "чип" и автомат толкова въобще може да оставиш нещо въобще по асфалта.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: QUAIFE диференциал
JTD написа:virtualchild написа:Не ви разбирам колеги. Какво ви е толкова чудно, че искам да ползвам по-интелигентен диф за оставяне на торка по асвалта?
Ето друг пример за 4х4:
https://www.youtube.com/watch?v=inPFFPa3d24&list=PLqoP4p1ODY5ymaOaEHzskty7gcBBrEFgP&index=60
То пък с твоите 200 мършави коня, извинявай - ама с "чип" и автомат толкова въобще може да оставиш нещо въобще по асфалта.
Чудих се дали има смисъл да ти отговарям колега, но все пак:
Не е нужно да са много повече конете за да има забавление и това, което имам наум е най-малкото торк конвертор с 3000RPM(http://www.badasscars.com/index.cfm/page/ptype=product/product_id=78/prd78.htm) stall speed след развъртане на турбината като имаш предвид и torque multiplication, който би се получил от статора(http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/towing/towing-capacity/information/torque-converter3.htm) на конвертора.
Поздрави
Re: QUAIFE диференциал
Вижда се, че въобще не знаеш за какво става въпрос.
Бий си главата и ни обяснявай как с, пак ще го повторя, мършавите 200 (или около там някъде) коня, си щял да имаш проблем с торк-а и асфалта на автомобил 4х4 с автомат.
Бий си главата и ни обяснявай как с, пак ще го повторя, мършавите 200 (или около там някъде) коня, си щял да имаш проблем с торк-а и асфалта на автомобил 4х4 с автомат.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: QUAIFE диференциал
Пичове, много отклонихте темата...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: QUAIFE диференциал
Абе не знам, ама аз с моята умряла 520-ка и шпер на 23 години кефа си го правя на макс. То който не умее със 150 коня, няма да успее и със 550... Е снощи вземам един дълъг десен завой със студени гуми. В средата на завоя бях със 90 и тръгна да се пързаля. Искаше се една миниатюрна корекция от моя страна, за да продължа да водя машината в "правия път". Такива неща с отворен диференциал не смея да правя. 

- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: QUAIFE диференциал
Много си прав колега! Без шпер си е страшничко да се правят експерименти (както и с огромна мощност). Вчера почти завъртях пълно кръгче на кръговото на Драгалевци
Определено шпера изигра най-голямата роля
Поздрави!

Поздрави!
Re: QUAIFE диференциал
Никой не отхвърля ползите от шпера ( дали проходимост или фън), но идеята беше за кола 4х4 (автомата не мисля че е решаващ). Но на кола 4х4 за мен няма никакъв смисъл, по проходима от няма да стане, а за фън само това че е сток автомат и 4х4, направо може да забравите.
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
Re: QUAIFE диференциал
Dirty M5 driveR написа:Абе не знам, ама аз с моята умряла 520-ка и шпер на 23 години кефа си го правя на макс. То който не умее със 150 коня, няма да успее и със 550... Е снощи вземам един дълъг десен завой със студени гуми. В средата на завоя бях със 90 и тръгна да се пързаля. Искаше се една миниатюрна корекция от моя страна, за да продължа да водя машината в "правия път". Такива неща с отворен диференциал не смея да правя.
Това показва, че най-вероятно не си карал 4х4 автомобил.
Ако си 4х4 тези 150кс няма да ти стигнат да превъртиш гумите дори и на мокро.
Какво остава за дрифт.

Между другото и с 200 коня на мокро без да вдигаш предварително оборотите не може да превъртят гумите направо. Трябва да литнеш колата настрани, за да поднесе някак си задницата. Ама след това с контрата от волана много бързо се вкарва колата в пътя. Няма нищо общо със задното предаване.
За да може да правиш някакъв дрифт на 4х4, за да се нуждаеш от заключен диф. то ти трябват едно 400 коня. Под това просто нищо не става.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- punish_the_benz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 30.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: M5 е60, 645i manual
- Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW
Re: QUAIFE диференциал
Колеги търся да закупя афтърмаркет шпер за е46 не знаете ли някой да продава, че за нов някак си не ми се дават толко кеш

- TeroRider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 26.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///М3 SMG
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL, M3 GTR, M3 GTS
- Детайли за колата: Направо не върви, но уж завива :)
Re: QUAIFE диференциал
Колеги, да знаете че моя шпер от 330ка се продава - viewtopic.php?f=134&t=401347
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: QUAIFE диференциал
Колеги ще използвам темата. Понеже QUAIFE е доста скъпичък вариант видях този на M factory, който е доста по-евтин. Дали някой има преки впечатления от този диф. Много ми се иска да оборудвам моето купенце със шперче. Ето линк http://www.ebay.com/itm/MFactory-BMW-E4 ... Qr&vxp=mtr
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани