m54 misfire

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 21.01.2008
Пол: Мъж
Кара: разни баварски екземпляри
Мечтае да кара: ///M

Re: m54 misfire

Мнение от kiko™ » 01 Ное 2012, 12:27

Здравейте колеги,
аз имах абосолютно същия проблем с M43TU (318 бензин). Проблема при мен беше породен от запушени дюзи, след почистването с ултразвук колата е като нова.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: m54 misfire

Мнение от nikolae » 01 Ное 2012, 12:37

uCnaHeTcA написа:А дали има някаква вероятност да е от датчик на разпр. вал :roll: Т'ва от ръкава си го извадих и просто питам, а не твърдя :dunno:

В западните форуми са го сменяли и проблема си е продължил.

За м43 не знам да има подобни проблеми.

nedodialkania написа:...сутрин като почне да прекъсва- гася, паля втори път и всичко е ок

всички сме така сигурно :-))

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: 2001' M54B22

Re: m54 misfire

Мнение от nedodialkania » 01 Ное 2012, 23:16

да добавя още нещо което съм сменил по двигателя миналата седмица:
датчик на разпределителния вал на изпускателните клапани + датчик за температура на маслото (появиха се като грешка при диагностика) - мога да кажа, че нямат отношение към прекъсването сутрин.... а с падането на температурата проблема се засилва :(

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.02.2009
Местоположение: cherven brqg
Пол: Мъж
Кара: 320 i
Мечтае да кара: m3
Детайли за колата: unikat

Re: m54 misfire

Мнение от Георги_Р1 » 24 Ное 2012, 23:09

здравейте и от мен аз съм поредния с този проблем и ще полудея вече с това тресене при мен дава грешка 1,4,5 цилиндър но гледам че при мен стоят и грешки на ламбда сондите които не искат да се изтрият и друго да кажа като запаля сутрин тресе и отзад мирише много на бензин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: m54 misfire

Мнение от Monoid » 25 Ное 2012, 8:38

Колеги имах проблем с мис файъра и аз на 5-ти цилиндър ми записваше грешка , сутрин на по хладно време да не говорим сега в тези студове какво щеше да бъде ако не я бях оправил. Всички ми казваха хидравлични повдигачи и си викам е*ати тъпото ... преди 2 месеца си купих нова кола и вече трябва да я продавам докато не отидох при Милен в суходол и установихме че е от ДИСА КЛАПАТА , която е закачена от ляво на смукателните колектори. Клапата беше блокирала в затворено състояние и чак като позагрее мотора почваше да работи. Тъй като дисата струва 300лв в ДАРУ КАР и никъде другаде не се продава и нямах възможност да си я купя , зацепихме клапата да е постоянно отворена и я изключих от датчика горе за да не се мандагерца да вземе да се строши и да направи мазеляк в мотора. Сега колата не тресе сутрин и всичко е ок да чукам на дърво.
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: m54 misfire

Мнение от nikolae » 26 Ное 2012, 9:54

@Monoid
Как се проверява това на студен мотор ?
В смисъл отворихте я и гледахте как работи докато пали ли ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: m54 misfire

Мнение от Monoid » 26 Ное 2012, 13:43

Незнам колега , защото първо ми каза че е от клапана на картерните газове , който го сменихме предния ден с всичките му маркучи и прочие. И бях супер изнервен , че колата пак не работи добре и му я закарах и я оставих там. А как е намерим проблема и как е разбрал само той си знае :)
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 16.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 320i 170 магарета.
Мечтае да кара: Космически кораб.

Re: m54 misfire

Мнение от vgavrilov » 28 Ное 2012, 17:47

Kris написа:Аз също имах този проблем, и след смяна на свещи (че не ги знаех от кога са ) и смяна на филтъра на картерните газове с два маркуча и се оправи. А между другото маркучите почти се бяха откъснали и смучеше въздух, не знам дали можеше да се оправи само със смяната им, но предпочетох да сменя и филтъра.


Здрасти Колега, дали това за което говориш (маркираното в червено) е това което е на линковете долу?
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1233047985
http://www.realoem.com/bmw/photos/11617501566.jpg

Ако е така можеш ли да ми кажеш (било то и на ЛС, че да не правим реклама) за колко пари г/д и от къде си го взел? Имам сериозни съмнения, че и при мен проблемите се дължат на тоя гняс :(
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: m54 misfire

Мнение от Kris » 28 Ное 2012, 18:40

vgavrilov написа:
Kris написа:Аз също имах този проблем, и след смяна на свещи (че не ги знаех от кога са ) и смяна на филтъра на картерните газове с два маркуча и се оправи. А между другото маркучите почти се бяха откъснали и смучеше въздух, не знам дали можеше да се оправи само със смяната им, но предпочетох да сменя и филтъра.


Здрасти Колега, дали това за което говориш (маркираното в червено) е това което е на линковете долу?
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1233047985
http://www.realoem.com/bmw/photos/11617501566.jpg

Ако е така можеш ли да ми кажеш (било то и на ЛС, че да не правим реклама) за колко пари г/д и от къде си го взел? Имам сериозни съмнения, че и при мен проблемите се дължат на тоя гняс :(

Точно това е и точно с тези маткучи ( които преди да ги свалим не изглеждаха зле, но като ги свалихме ...). Купих си всичко от Дару, клапана беше около 80лв маркучите единия беше около 30 лв другия нещо между 10-20лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 16.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 320i 170 магарета.
Мечтае да кара: Космически кораб.

Re: m54 misfire

Мнение от vgavrilov » 29 Ное 2012, 11:20

Kris написа:Точно това е и точно с тези маткучи ( които преди да ги свалим не изглеждаха зле, но като ги свалихме ...). Купих си всичко от Дару, клапана беше около 80лв маркучите единия беше около 30 лв другия нещо между 10-20лв.

аз съм замислил да ги подкарам наред
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/54.png
1,2,3,4,6,7 от схемата. Излиза към 270лв за части, ама ко да се прави :)
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.02.2009
Местоположение: cherven brqg
Пол: Мъж
Кара: 320 i
Мечтае да кара: m3
Детайли за колата: unikat

Re: m54 misfire

Мнение от Георги_Р1 » 29 Ное 2012, 23:12

vgavrilov написа:
Kris написа:Точно това е и точно с тези маткучи ( които преди да ги свалим не изглеждаха зле, но като ги свалихме ...). Купих си всичко от Дару, клапана беше около 80лв маркучите единия беше около 30 лв другия нещо между 10-20лв.

аз съм замислил да ги подкарам наред
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/54.png
1,2,3,4,6,7 от схемата. Излиза към 270лв за части, ама ко да се прави :)



колега кажи после дали има ниакаква файда от тази смяна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: m54 misfire

Мнение от Kris » 29 Ное 2012, 23:37

vgavrilov написа:
Kris написа:Точно това е и точно с тези маткучи ( които преди да ги свалим не изглеждаха зле, но като ги свалихме ...). Купих си всичко от Дару, клапана беше около 80лв маркучите единия беше около 30 лв другия нещо между 10-20лв.

аз съм замислил да ги подкарам наред
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/54.png
1,2,3,4,6,7 от схемата. Излиза към 270лв за части, ама ко да се прави :)

Като ще взимаш всичко, вземи и 5, че може и да го няма или да се е прецакало. Това си една тапа за вакум, освен ако не го ползваш де. (Не че съм виждал много ама на всичките им беше с тапа.)

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 16.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 320i 170 магарета.
Мечтае да кара: Космически кораб.

Re: m54 misfire

Мнение от vgavrilov » 10 Дек 2012, 12:25

оф тия от дару кар ме убиха. Уговарям си час в сервиза за събота 9:30, отивам в Дару Кар да си зема чарковете в 09:00 иииииии :censored: не работели събота ... ебаси аристократите :banghead:
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 1.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 330d
Мечтае да кара: F80 M3

Re: m54 misfire

Мнение от ivo098 » 11 Дек 2012, 1:30

ivo098 написа:Сменени 6 бр. лули, като ги свалихме по-всичките имаше малки цепнатини. Надявам се това да е бил проблема тъй като свещите са нови а misfire-ите бяха все на различни цилиндри.


Mесеци след смяната на лулите misfire не се е появявал да чукам на дърво. В конкретния случай това е бил проблема.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.

Your Sh!ttiness may vary.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 16.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 320i 170 магарета.
Мечтае да кара: Космически кораб.

Re: m54 misfire

Мнение от vgavrilov » 11 Фев 2013, 10:21

аз миналата седмица изчистих дюзите и за сега мисфайър не ми се е появявал :bowdown:

Нещо обаче неделята, като запалих и след около 10на секунди оборотите се заиграха и изгасна, та ще ида да метна една диагностика тия дни да видим какво става.
Да им изсъхнат ръчичките на авто-джамбазите дето ми разбиха колата и откраднаха мулти волана на 15ти Септември.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook