DIY Скъсени вакуум пътища.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Si non confectus, non reficiat.
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Това е резеорвар за вакуум,който служи за запас на вакуум, при екстремно каране.Тогава вакуум помпата не може да даде нужният вакуум и при повечето автомбили, колата влиза в авариен режим,защото при разлика от искано и актуално налягане на буста за повече от 3сек. инжинерите са сметнали,че трябва да спре турбото да не се чупи мотора
!
Има го и в моя Голф дори!Вътре няма никакви клапани абсолютно нищо.


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
За сумати време "тестовата" Е46ца няма никакви проблеми/забележки/оплаквания от към турбо, спирачки или каквото и да е.
В крайна сметка всеки сам решава дали да "прескочи" резервоара за вакуум или не
В крайна сметка всеки сам решава дали да "прескочи" резервоара за вакуум или не

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Dimitroff написа:За сумати време "тестовата" Е46ца няма никакви проблеми/забележки/оплаквания от към турбо, спирачки или каквото и да е.
В крайна сметка всеки сам решава дали да "прескочи" резервоара за вакуум или не
Стана ли пишман, че изобщо я написа тази тема?

И аз карам така, при това доста хиляди километри и нямам забележки. Който го е страх не ходи в гората...
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Колеги тоя резервоар е сложен като резерва на вакум, до тук добре, изяснихме го. А сега някой би ли дал разумно обяснение, защо да се кара без него при положение, че чисто и просто без него и с него се си е един и същ вакума. В крайна сметка темата е за това?
Не виждам никаква логика в изолирането му.

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Zagy написа::OT: Сашо - с какво ги гледаш тия 1300об/мин? На лаптопа или с някакво бустметърче?
и какво е правено, че да тръгва от тези обороти, защото до колкото знам при нормално Е46 не е така
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Без него при скорост 140км/ч дай 10 пъти кикдаун и върни газта и може да влезе в авариен колата,като няма запас от вакуум, да реагира адекватно геометрията на турбото!Принципно с него и без е все тая, нищо не може да се счупи едимственно може да светне чека но след рестарт(гасене на мотора) всичко се оправя.lyu_records написа:Колеги тоя резервоар е сложен като резерва на вакум, до тук добре, изяснихме го. А сега някой би ли дал разумно обяснение, защо да се кара без него при положение, че чисто и просто без него и с него се си е един и същ вакума. В крайна сметка темата е за това?Не виждам никаква логика в изолирането му.
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
karnak написа:Без него при скорост 140км/ч дай 10 пъти кикдаун и върни газта и може да влезе в авариен колата...
Хахахаха


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
stilko написа:Dimitroff написа:За сумати време "тестовата" Е46ца няма никакви проблеми/забележки/оплаквания от към турбо, спирачки или каквото и да е.
В крайна сметка всеки сам решава дали да "прескочи" резервоара за вакуум или не
Стана ли пишман, че изобщо я написа тази тема?
И аз карам така, при това доста хиляди километри и нямам забележки. Който го е страх не ходи в гората...
Станах

Вариантите от тук нататък са ми 2 - или темата я заключвам или направо я трия...щото следващите 20 страници ще са "размишления"

Пак казвам - който иска да мести маркуча - който не иска - просто да не го прави.
"Тестовата" Е46ца повече от 3 месеца няма никакви забележки ... собственика кара със доста силен ремап и доста ...хм...грубо/агресивно.
Може би верно след 6-7-8 кикдауна един след друг ще се прояви леко колебание...но дайте да сме реалисти - кога последно сте мачкали 6-7 поредни газта ????
Предпочитам при изпреварване - прибиране - газ за следващо изпреварване да имам добър респонд вместо лаг...
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
stilko написа:karnak написа:Без него при скорост 140км/ч дай 10 пъти кикдаун и върни газта и може да влезе в авариен колата...
ХахахахаА ако след това не светне, да натисна ли и 10 пъти зверски спирачки?
ако не светне си щастливец


поздрави
- boXeer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 7.07.2010
- Местоположение: <<Valencia,Spain >>.......... <<през лятото-Pleven,Bulgaria>>
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 204hp (M57N)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Темата започва да заприличва на една от многото за "Пеперудките"
Винаги ще има въпроси ,а колкото и отговори да даваме ,човек който не иска да направи процедурата ще продължава да пита.
И тук отговора е елементарен:
Дадена ви е идея - вие си решавате дали да се възползвате от нея или не.
Човека ви е споделил ,че след 10 000 колометра няма проблеми ,също ,че и при агресивен стил на каране не се забелязват проблеми.
Който е решил да търси под вола теле .упорито ще си го търси.
Ами то е логично колега.
Вакуума е един и същ ,но времето е редуцирано като се избягва този резервуар.
Да кажем хипотетично ,че вакуума който съхранява резервуара се равнява на 10 метра маркуч.
Според теб кога ще има по голяма реакция от турбото?
а) кокато маркуча е 1 метър ( образно казано)
б) когато маркуча е 10+1 метър
Винаги ще има въпроси ,а колкото и отговори да даваме ,човек който не иска да направи процедурата ще продължава да пита.
И тук отговора е елементарен:
Дадена ви е идея - вие си решавате дали да се възползвате от нея или не.
Човека ви е споделил ,че след 10 000 колометра няма проблеми ,също ,че и при агресивен стил на каране не се забелязват проблеми.
Който е решил да търси под вола теле .упорито ще си го търси.
lyu_records написа:Колеги тоя резервоар е сложен като резерва на вакум, до тук добре, изяснихме го. А сега някой би ли дал разумно обяснение, защо да се кара без него при положение, че чисто и просто без него и с него се си е един и същ вакума. В крайна сметка темата е за това?Не виждам никаква логика в изолирането му.
Ами то е логично колега.
Вакуума е един и същ ,но времето е редуцирано като се избягва този резервуар.
Да кажем хипотетично ,че вакуума който съхранява резервуара се равнява на 10 метра маркуч.
Според теб кога ще има по голяма реакция от турбото?
а) кокато маркуча е 1 метър ( образно казано)
б) когато маркуча е 10+1 метър

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
темата е полезна независимо, как вървят дискусиите в нея
не я пипайте, всеки може да изясни истината за себе си
не я пипайте, всеки може да изясни истината за себе си
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
© написа:темата е полезна независимо, как вървят дискусиите в нея
не я пипайте, всеки може да изясни истината за себе си
Абсолютно колега е така. Но както казва Иван всеки сам решава, наистина няма смисъл да се изпада в безмислени спорове.

Хубаво е за консуматорите на този форум всеки да сподели дали е за или против и защо. А не да спорим излишно. Ама от моя страна имате един безкраен спор като направим среща на Е46.

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
ако вакума за спирачките е директен, не виждам от какво се притесняваме
голяма работа един авариен режим
голяма работа един авариен режим

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани