Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
ми 5 лв свеща,то нормално 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
при мен всичко е ОК.ония ден смених филтъра за картерните газове,ламбда сондите са ок,бобините свещите също но пак като запаля сутрин си тресе леко и светва чека.Не смучи въздух от никъде....пак дава мисфаир на 1 ви цилиндър.незнам вече какво да правя....тея бмв та с тия мисфаир проблеми прекаляват вече 

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
@Bmwswed
Доста интересен става твоя проблем.
Надявам се да намериш решението и да споделиш.
Случайно при всички, които имат мисфайъри колата да им се струва по-мудна ?
Моята се води 170 кс, но не ми се струва толкова /няма значение газ/бензин/
седалката те бута в гърба след 3000 оборота а и ми се струва, че трябва да върви повече за тези коне..
или съм и свикнал вече знам ли и аз.
Доста интересен става твоя проблем.
Надявам се да намериш решението и да споделиш.
Случайно при всички, които имат мисфайъри колата да им се струва по-мудна ?
Моята се води 170 кс, но не ми се струва толкова /няма значение газ/бензин/
седалката те бута в гърба след 3000 оборота а и ми се струва, че трябва да върви повече за тези коне..
или съм и свикнал вече знам ли и аз.
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Bmwswed написа:при мен всичко е ОК.ония ден смених филтъра за картерните газове,ламбда сондите са ок,бобините свещите също но пак като запаля сутрин си тресе леко и светва чека.Не смучи въздух от никъде....пак дава мисфаир на 1 ви цилиндър.незнам вече какво да правя....тея бмв та с тия мисфаир проблеми прекаляват вече
А това със смученето на въздух как си го проверил.
- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Runnaway написа:Bmwswed написа:при мен всичко е ОК.ония ден смених филтъра за картерните газове,ламбда сондите са ок,бобините свещите също но пак като запаля сутрин си тресе леко и светва чека.Не смучи въздух от никъде....пак дава мисфаир на 1 ви цилиндър.незнам вече какво да правя....тея бмв та с тия мисфаир проблеми прекаляват вече
А това със смученето на въздух как си го проверил.
Ами колега проверих го визуално само.няма скъсани маркучи или пък хлабави връзки , няма пукнатина по всмукателния колектор.Видимо няма и нищо.Не мисля че смучи въздух.Щото го прави само на студен двигател като запаля за първи път за деня например.Пък после няма никакви проблеми.И според мен като чели колата е мудна някак си или аз се заблуждавам.Но други приятелчета като я карат казват че върви много ама незнам.Както каза колегата можеби ние сме им свикнали на тея коне

- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Колеги при мен проблема е решен най накрая
Свалих инжекторите и ги дадох да ги почистят с ултразвуковата вана.И вече не ми прави проблем с мисфаира
Само ми забавя тея дни като паля.тоест не пали на четвърт оборот както преди.Мисля че има въздух някъде в системата сигурно за това ми прави този проблем.Вие какво ще кажете?Може ли да е от въздуха в системата или да търся проблема в другаде?




- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Bmwswed написа:Колеги при мен проблема е решен най накрая![]()
![]()
Свалих инжекторите и ги дадох да ги почистят с ултразвуковата вана.И вече не ми прави проблем с мисфаира
Само ми забавя тея дни като паля.тоест не пали на четвърт оборот както преди.Мисля че има въздух някъде в системата сигурно за това ми прави този проблем.Вие какво ще кажете?Може ли да е от въздуха в системата или да търся проблема в другаде?
колега ти газова имаш ли изобщо ?
Към колегата nikolaee
Ти с тоя КарГаз или там къвто боклук на БСМ имаш, докато не го махнеш няма да се оправиш повярвай ми

Потърси някакво решение в посока ФОБОС, БРЦ, СТАГ, ПРИНС

- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
BiTurbo написа:Bmwswed написа:Колеги при мен проблема е решен най накрая![]()
![]()
Свалих инжекторите и ги дадох да ги почистят с ултразвуковата вана.И вече не ми прави проблем с мисфаира
Само ми забавя тея дни като паля.тоест не пали на четвърт оборот както преди.Мисля че има въздух някъде в системата сигурно за това ми прави този проблем.Вие какво ще кажете?Може ли да е от въздуха в системата или да търся проблема в другаде?
колега ти газова имаш ли изобщо ?
Към колегата nikolaee
Ти с тоя КарГаз или там къвто боклук на БСМ имаш, докато не го махнеш няма да се оправиш повярвай ми![]()
Потърси някакво решение в посока ФОБОС, БРЦ, СТАГ, ПРИНС
Нямам колега аз съм на бенз само

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Към колегата nikolaee
Ти с тоя КарГаз или там къвто боклук на БСМ имаш, докато не го махнеш няма да се оправиш повярвай ми
Потърси някакво решение в посока ФОБОС, БРЦ, СТАГ, ПРИНС
[/quote]
Колата ми от няколко месеца работи много добре.
Направих това, което исках - колата си върви, харчи малко - извънградско 10л. газ със скорост 130-150км
градско не мога да дам точна прогноза но някъде 13
аз много из София не карам
Смея да твърдя, че софтуера на симгаз е доста добър, особено последната версия, а най-важното е кой я настройва.
Всеки си има предпочитания, аз повече в теми и спорове за газ не искам да влизам.
Омръзна ми от коментари и съвети.
Ти с тоя КарГаз или там къвто боклук на БСМ имаш, докато не го махнеш няма да се оправиш повярвай ми

Потърси някакво решение в посока ФОБОС, БРЦ, СТАГ, ПРИНС

Колата ми от няколко месеца работи много добре.
Направих това, което исках - колата си върви, харчи малко - извънградско 10л. газ със скорост 130-150км
градско не мога да дам точна прогноза но някъде 13
аз много из София не карам
Смея да твърдя, че софтуера на симгаз е доста добър, особено последната версия, а най-важното е кой я настройва.
Всеки си има предпочитания, аз повече в теми и спорове за газ не искам да влизам.
Омръзна ми от коментари и съвети.
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Привет на всички позабравили темата...
Надявам се да си внушавам и да не се стига до резултатите от миналата година, но...
втора сутрин вече като запаля колата се случва следното нещо
Като цяло ... все едно вибрира, усещам го в лоста, волана, седалката, не че тресе много
и да не може да се седи вътре, но като че ли има нещо.
Като я загася и препаля, няма проблем.
Дори като я изчакам малко минутка може би, се нормализира.
Няма грешки по таблото, ще я прочета довечера.
Интересното, е че оборотите са почти на 1000
а като се "нормализира" т.е. да спре т.нар тресене
си падат на 600
Възможно ли е проблема, който имах (а защо и да не го имам все още
) да се появява само зимата ?
Ей това нещо може ли да прави мизерии ?
viewtopic.php?f=34&t=217423
Надявам се да си внушавам и да не се стига до резултатите от миналата година, но...
втора сутрин вече като запаля колата се случва следното нещо
Като цяло ... все едно вибрира, усещам го в лоста, волана, седалката, не че тресе много
и да не може да се седи вътре, но като че ли има нещо.
Като я загася и препаля, няма проблем.
Дори като я изчакам малко минутка може би, се нормализира.
Няма грешки по таблото, ще я прочета довечера.
Интересното, е че оборотите са почти на 1000
а като се "нормализира" т.е. да спре т.нар тресене
си падат на 600
Възможно ли е проблема, който имах (а защо и да не го имам все още

Ей това нещо може ли да прави мизерии ?
viewtopic.php?f=34&t=217423
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
свещи и въздушен филтър кога последно си сменял и с какви ?
може да пробваш със свещите на бош специално за газ с 0.7мм отстояние на електродите, към 15лв е бройката и им дават 30 000км пробег.
може да пробваш със свещите на бош специално за газ с 0.7мм отстояние на електродите, към 15лв е бройката и им дават 30 000км пробег.
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Тя пали на бензин всеки път,
прехвърля едва след температура и оборот.
Онази сутрин прехвърли на 6-7 минута, пък и не ми се вярва да бъде от тях.
Ще хвана накрая да си купя 2.8 или 3.0
ами не мога да намеря...
прехвърля едва след температура и оборот.
Онази сутрин прехвърли на 6-7 минута, пък и не ми се вярва да бъде от тях.
Ще хвана накрая да си купя 2.8 или 3.0
ами не мога да намеря...
- veris
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 , 530i
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Понеже и на мен ми даде грешка на Инпата Burning fail cylinder1(misfire), след което доста почетох и в аутодата забелязах, че това е проблем за М54 и по-точно там е споменато, поне доколкото разбирам, че проблема е от бобини с марката Бреми и се препоръчва сменяването на всички с друга марка.Случи ми се само веднъж, засега го няма а минах поне 250км от тогава, дано не се и появява това нещо.Забравих да вметна и нещо много важно колата ми е на газ.Проблема го направи след като заредих газ от Шел.Досега към 13к съм зареждал само от ОМВ и няколко пъти от Лук Ойл, но сега за пръв път от шел и веднага ама веднага дали има 10км и започна да мига двигателчето мига, мига и накрая светна за постоянно.После я разчетох и ми изкара именно тази грешка.След това заредих на омв и всичко се оправи.Дали изобщо има връзка или не мога само да гадая...За сега толкова, но предчувствам, че ще има ново включване с тези мисфайъри, тъй като е започнало нещо и няма как да не се появи пак.
Be yourself, no matter what they say....
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Не ти е от бобините
случил си на кофти газ и при мене се случи на синята сила
досега само веднъж ми е светил чека от гадна газ
никога нямаш гаранция за горивото, особено това нашето алтернативното
Газ-та в две омв-та е различна ;-)
случил си на кофти газ и при мене се случи на синята сила
досега само веднъж ми е светил чека от гадна газ
никога нямаш гаранция за горивото, особено това нашето алтернативното
Газ-та в две омв-та е различна ;-)
- veris
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 , 530i
- Мечтае да кара: F10
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
nikolae написа:Не ти е от бобините
случил си на кофти газ и при мене се случи на синята сила
досега само веднъж ми е светил чека от гадна газ
никога нямаш гаранция за горивото, особено това нашето алтернативното
Газ-та в две омв-та е различна ;-)
Да 100% е от газта вчера минах 600км с омв газ и никъкви ядове.
Be yourself, no matter what they say....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани