DSC и зимата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: DSC и зимата
Да,но нали се гаси и само с цъкане.Цъкаш го,гаси се,после цъкаш и се пуска.Но,като го задържах,после не искаше да се пусне 

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: DSC и зимата
Cvetun написа:Да,но нали се гаси и само с цъкане.Цъкаш го,гаси се,после цъкаш и се пуска.Но,като го задържах,после не искаше да се пусне
Само с цъкане се гаси частично т.е. контрола за стабилност остава включен. Например само с цъкане се гаси, но ако се опиташ да правиш така наречените "слънца" няма да стане! Когато задържиш бутона около 10 секунди тогава изключва всичко. Не го препоръчвам особено през зимата, все пак колата е със задно, доста е мощна и за неспециалист по дрифтинг за секунди може да се окаже в доста незавидна ситуация!

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: DSC и зимата
alexbg77 написа:Cvetun написа:Да,но нали се гаси и само с цъкане.Цъкаш го,гаси се,после цъкаш и се пуска.Но,като го задържах,после не искаше да се пусне
Само с цъкане се гаси частично т.е. контрола за стабилност остава включен. Например само с цъкане се гаси, но ако се опиташ да правиш така наречените "слънца" няма да стане! Когато задържиш бутона около 10 секунди тогава изключва всичко. Не го препоръчвам особено през зимата, все пак колата е със задно, доста е мощна и за неспециалист по дрифтинг за секунди може да се окаже в доста незавидна ситуация!
Колегата е с ASC, а не с DSC! При ASC и 10 мин. да държиш копчето няма какво повече да се изключи! Предполагам, че просто с-мата е забила и затова не е искала да се включи.
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 642
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: DSC и зимата
Не,един приятел ми обясни.Просто като го задържа,го маха за постоянно,после не можеш да го пуснеш.Трябва да изгасиш колата 

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: DSC и зимата
Cvetun написа:Не,един приятел ми обясни.Просто като го задържа,го маха за постоянно,после не можеш да го пуснеш.Трябва да изгасиш колата
Не точно

Просто отчита грешка с бутона и наистина трябва да изгасиш колата...
БТВ то е казвано много пъти, но да спомена, като собственик на такава кола, че има и DSC 1-ва версия, която пак е на този принцип само с натискане - ON/OFF. Няма 2-ро ниво с ръчната, да се знае


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: DSC и зимата
карал съм с асц и дсц и да ви кажа,разлика никва,има една улица до нас която е с наклон-падне си сняк си е***о мамата,нито с едната система излиза нито с другата.Много ми е интерестно като се хвали някои че имала дсц и много върви във снега
.Може би ако се наложи да се ползва на пътя да се избегне някакво препятствие или подобно нещо-може да има ефект,но на сняг с квото и да е си е пиклива работа.Ако е нанагорно и има сняг ако спра с колата на място няма тръгване-а повярваите ми гумите бяха като за офроут автомобил


Re: DSC и зимата
*СняГ
Иначе ти сам си го казал, проблема е като спреш. Иначе системата е що годе адекватна в движение (няма да е като система от 2014, но...).

Иначе ти сам си го казал, проблема е като спреш. Иначе системата е що годе адекватна в движение (няма да е като система от 2014, но...).

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: DSC и зимата
Аз съм с DSC и с висок клас зимни гуми. Въпреки това, спра ли на място, едвам потеглям и задницата танцува и се върти като пумпал. В завоите също не съм доволен от поведението на колата. Единственото, което ми харесва е движението в права линия, включително и при изкачване. Според мен има ли лед и повечко сняг, помощта на тези системи е доста съмнителна. Затова следващото ми БМВ ще е със задвижване на всичките колела.
- MORSKIa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: паралел 42 на голямата вода
- Пол: Мъж
- Кара: предимно служебни кошници
- Мечтае да кара: без да се ядосва
- Детайли за колата: M47N
Re: DSC и зимата
surfboard написа:Аз съм с DSC и с висок клас зимни гуми. Въпреки това, спра ли на място, едвам потеглям и задницата танцува и се върти като пумпал. В завоите също не съм доволен от поведението на колата. Единственото, което ми харесва е движението в права линия, включително и при изкачване. Според мен има ли лед и повечко сняг, помощта на тези системи е доста съмнителна. Затова следващото ми БМВ ще е със задвижване на всичките колела.
Това с успешното тръгване на баир е относително и строго индивидуално. Зависи първо от наклона/баира, зависи от състоянието и дълбочината на снега и от основата под него, заледено, кално, с пясък... Зависи и от типа и състоянието на гумите и разбира се зависи и от стажа на задволанното устройство.
Затова и аз следващото ми БМВ ще е със задвижване на всичките колела


Не понасям тарикатите на пътя във всичките им проявления пък били те и с нашта марка
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: DSC и зимата
абе то е ясно,като цяло каквото и да се лъжем кола с задно и сняг си е трудна работа.Аз казвам че интерестното е някои като каже тя колата има асц или дсц и много върви
даже системата вреди,ако колата неможе да тръгне тя отнема газта и оставате на едно място




- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: DSC и зимата
Аз пък нямам никакви проблеми зимата с пързаляне, проходимост, тръгване по наклон.
Явно стажа из Търновските баири и първоначалната закалка с жигули/лада и видинки + торба цимент в багажника си казват думата
Гледам никой от Габрово, Трявна, Търново и други от пред балкана не се жалват!
П.С. Повече тренировки, колеги
Явно стажа из Търновските баири и първоначалната закалка с жигули/лада и видинки + торба цимент в багажника си казват думата

Гледам никой от Габрово, Трявна, Търново и други от пред балкана не се жалват!
П.С. Повече тренировки, колеги

- Gancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
- Мечтае да кара: M6 разбира се
Re: DSC и зимата
vvasilev1 написа:Аз пък нямам никакви проблеми зимата с пързаляне, проходимост, тръгване по наклон.
Явно стажа из Търновските баири и първоначалната закалка с жигули/лада и видинки + торба цимент в багажника си казват думата![]()
Гледам никой от Габрово, Трявна, Търново и други от пред балкана не се жалват!
П.С. Повече тренировки, колеги

Re: DSC и зимата
Зависи, аз с компакта и 185 - 15-ки нямах много проблеми преди в Габрово, ама с 330-ката и 18-ки (не много добри) имах доста
Отделно тоя големия сняг, които мина май само хората с 4х4 са били ОК, та

Отделно тоя големия сняг, които мина май само хората с 4х4 са били ОК, та


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: DSC и зимата
Rainbow написа:*СняГ![]()
Иначе ти сам си го казал, проблема е като спреш. Иначе системата е що годе адекватна в движение (няма да е като система от 2014, но...).
DSC не е направена да подпомага тръгването и риенето на сняг. Качествата, ползите и повишаването на безопасността са неоспорими, а скоро се очаква да стане задължителна за вграждане в колите предназначени за ЕС . На практика системата е идентична в колите от среден клас и подава и калкулира еднакво количество телеметрия.
- nazis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 19.05.2014
- Местоположение: Black Sea
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка
Re: DSC и зимата
vvasilev1 написа:Аз пък нямам никакви проблеми зимата с пързаляне, проходимост, тръгване по наклон.
Явно стажа из Търновските баири и първоначалната закалка с жигули/лада и видинки + торба цимент в багажника си казват думата![]()
Гледам никой от Габрово, Трявна, Търново и други от пред балкана не се жалват!
П.С. Повече тренировки, колеги
Прав си -ама много!
И ние по морето сме карали ладитe едно време с по една рибарска каса с морски камъни в багажника за да не ни изпреварва задницата на колата
То така и се става карач де!
Голямата цица разсейва добрият ебач !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани