Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
go6o82 написа:Сравнение на цените можеш по всяко време да си направиш с Немско, като гледаш там коли с пълна история до момента и преглед ,и тогава вече се чудиш "брей тука доста по евтини при нас, защо така?и все на 150-160 хил км , доста интересен факт , а като тръгнеш да ги гледаш и ти се отщява от живота.. .И тук има внесени коли,които стават , ама голямо обикаляне и малък шанс... много морги и сбирщаци .
успех на всички с търсенето, и най- вече да не се прибързва и да се гледа внимателно
...
и после направи една справка за минималната работна заплата тука и там, и като цяло за разликата в стандарта тук и там


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Bavarcho написа:...
и после направи една справка за минималната работна заплата тука и там, и като цяло за разликата в стандарта тук и там
Да то някой ще я купи скъпа от германия и ще я пусне тука за по-малко пари и да е на загуба щот стандарта ни е по нисък.
Страшна логика.
Сравнението му е правилно.
Аз да питам друго. Наличието на ски сак като екстра по ВИН означава ли и че задната седалка се дели и сваля или това са отделни екстри?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте! Някакви мнения за този екземпляр?
http://www.cars.bg/c1118930
Знам, че ще кажете, че мотора е слаб за това купе и не отива на едно БМВ, но въпреки това имам няколко въпроса. Тъй като е46 ми е слабост, а не съм почитател на високите скоростти, спокоен съм грешка ли ще е, ако си взема 3ка с този мотор 105 коня или другия 1.9 бензиновия. Ориентирал съм се към тези, тъй като само те ми влизат в бюджета.
-Толкова ли е тромав, ще виждам ли зор извън градско да изпреварвам?
-Този мотор доказал ли се е с времето като здрав?
-Колко е разхода долу-горе?
-Този м пакет предполагам не е заводски. Какво включва освен брони, джанти, волан, тези сиви лайсни. Окачването по-различно ли е?
-Риск ли е да се взима подобен екземпляр с м пактет, Предполага се, че ще я е карал някой ентусиаст и ще е карана много. Въпреки, че по интериора не личи да е много "изморена". От друга страна ентусиастът може да я е поддържал добре с качествени части.
-При оглед за какви неща да внимавам освен, ръжда по заден мост и под багажника, дали загрява и предното окачване?
Ще се радвам да споделите мнения. Благодаря за отделеното време.
http://www.cars.bg/c1118930
Знам, че ще кажете, че мотора е слаб за това купе и не отива на едно БМВ, но въпреки това имам няколко въпроса. Тъй като е46 ми е слабост, а не съм почитател на високите скоростти, спокоен съм грешка ли ще е, ако си взема 3ка с този мотор 105 коня или другия 1.9 бензиновия. Ориентирал съм се към тези, тъй като само те ми влизат в бюджета.
-Толкова ли е тромав, ще виждам ли зор извън градско да изпреварвам?
-Този мотор доказал ли се е с времето като здрав?
-Колко е разхода долу-горе?
-Този м пакет предполагам не е заводски. Какво включва освен брони, джанти, волан, тези сиви лайсни. Окачването по-различно ли е?
-Риск ли е да се взима подобен екземпляр с м пактет, Предполага се, че ще я е карал някой ентусиаст и ще е карана много. Въпреки, че по интериора не личи да е много "изморена". От друга страна ентусиастът може да я е поддържал добре с качествени части.
-При оглед за какви неща да внимавам освен, ръжда по заден мост и под багажника, дали загрява и предното окачване?
Ще се радвам да споделите мнения. Благодаря за отделеното време.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Вероятно цената ти е водеща, но колата е много гола, този мотор не върви, но проблемът е,че харчи като за по-голям, оборудването вътре е много бедно... Като цяло М-пакетът не е мотивация за покупка на такава кола. Но ако ти е харесала...
Never mistake motion for action...
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
От т.н. М-пакет аз виждам само две брони и 4 джанти!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Предния капак ми изглежда с по-голям луфт от лявата страна при бъбреците точно, но може и да е само от снимката 

..Bayerische Motoren Werke..


- SlipX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 19.09.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: ШЕ 330d (manual)
- Мечтае да кара: bmw f10 m5
- Детайли за колата: M-packet Mtech 1
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Предната броня е от Мтех1 задната мисля, че от 2. Но ако е бил ентусиаст и това само ако е намерил предния.
или е била удряна и са сменяни, предпоставки много. На мен ми изглежда и пребоядисвана. Аз не знам защо толкова много хората като кажат 105 или 115 коня и край колата не върви няма да мога да изпреварвам извънградско и т.н. То да не е Тико да го духне насрещния вятър... Масовката коли в БГ са под 100 к.с. Салона ми изглежда доста захабен. Като цяло е примамливо направена заради м бронята отпред и отзад, джантите и волана (макар и без мулти). Ако е читава при оглед - купе, мотор. Спазаряваш още малко от цената и я вземаш. Поне си напред откъм 1 боядисване :-)

- BAHKATA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 7.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
И двете брони с М-тех 1, задната има парктроник, но няма бутон на таблото... Ясно е че са добавяни допълнително, в което няма лошо, мотора си е слаб каквото и да си говорим, не че няма да може да го засилиш на магистралата и да изпреварваш, но си е тегаво. На мен лично ми харесва, бих я обслужил цялата и бих добавил една мултифункция, рекаро, черен таван и почиващ м-педал, за да придобие завършен вид. За тези пари мисля си заслужава, ако не те притеснява мотора (аз само заради него не бих я взел, макар и да е перфектен). За харчене не знам, не съм карал такава, но все си мисля че под 11-12 градско въобще няма да може да се докара (говоря за София, пикови часове и не по Околовръстното).
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
gotti88 написа:И двете брони с М-тех 1, задната има парктроник, но няма бутон на таблото... Ясно е че са добавяни допълнително, в което няма лошо, мотора си е слаб каквото и да си говорим, не че няма да може да го засилиш на магистралата и да изпреварваш, но си е тегаво. На мен лично ми харесва, бих я обслужил цялата и бих добавил една мултифункция, рекаро, черен таван и почиващ м-педал, за да придобие завършен вид. За тези пари мисля си заслужава, ако не те притеснява мотора (аз само заради него не бих я взел, макар и да е перфектен). За харчене не знам, не съм карал такава, но все си мисля че под 11-12 градско въобще няма да може да се докара (говоря за София, пикови часове и не по Околовръстното).
Къв Бутон за парктроник в Е46 когато е само отзад- вие въобще познавате ли го тоя модел

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
то изобщо не съществува кола която да има бутон за задния парктроник





Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Е какви са тези глупости,че 105 коня 1.6 бензинов двигател едва ли не е мъртвец неспособен да направи маневра ,като изпреварването.Върви си нормално колата.Аз преди години съм карал алфа ромео 1.4 90 коня и пежо 1.4 90 коня и са ми се стрували пъргави.Мислел съм си .. леле колко ли по-бързи са 316ките и 318ските. За БМВ серията е ясно ,че това е най-минималния двигател,но все пак минимума при нашата марка е 105 коня.Масово колите в Бг са под 100 коня,хората карат корси,голфове 1.4,1.2 по 75-90 коня.Със сигурност няма да имаш проблеми с изпреварване и т.н.Е ако искаш наистина да усетиш спортния дух на марката ти трябва нещо над 170 коня,но след като имаш друго желание няма какво да се чудиш.Просто прегледай хубаво колата и според мен можеш да се пазариш за по-ниска цена !
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Bavarcho написа:то изобщо не съществува кола която да има бутон за задния парктроник![]()
![]()
Само спецове навсякъде - ти пък кво разбираш


Atanas328 написа:Е какви са тези глупости,че 105 коня 1.6 бензинов двигател едва ли не е мъртвец неспособен да направи маневра ,като изпреварването.Върви си нормално колата.Аз преди години съм карал алфа ромео 1.4 90 коня и пежо 1.4 90 коня и са ми се стрували пъргави.Мислел съм си .. леле колко ли по-бързи са 316ките и 318ските. За БМВ серията е ясно ,че това е най-минималния двигател,но все пак минимума при нашата марка е 105 коня.Масово колите в Бг са под 100 коня,хората карат корси,голфове 1.4,1.2 по 75-90 коня.Със сигурност няма да имаш проблеми с изпреварване и т.н.Е ако искаш наистина да усетиш спортния дух на марката ти трябва нещо над 170 коня,но след като имаш друго желание няма какво да се чудиш.Просто прегледай хубаво колата и според мен можеш да се пазариш за по-ниска цена !
Не се научихте,да Нe сравнявате предно със задно



Да продължавам ,че Пежко бежко е 1тон а тая 16ка си е 1.3тона

Градско 11.3 л./100 км - с 2 думи ако тупне едни 17ки и ще го минава всичко с повече от 80коня и само ще чупим стойки ,че сме с БМВ

А за лесните изпреварвания - 1,2 тира извънградско или някой със 100 и без много място - мъка,ще редим предавки до безкрай...само не ми обяснявайте,че с 1.8 летите като Ф1 - карах 4год от които 2 мапната 2.0д с около 180+ коня ,тогава изправарванията са доста по-добре но да спорим,че с 1.6 ще изпреварва спокойно навсякъде - сте в голяма заблуда или просто не сте карали по-пъргава кола за сравнение..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
За вас не знам, но аз предпочитам да имам коне под капака и да не ми потрябват, от колкото да ми потрябват и да ги нямам. Каквото и да си говорим, на междуградски път, често се изискват бързи изпреварвания, които с 316 са трудни. Вече за магистрално каране(като я засили) и придвижване от точка А до точка Б в града му върши чудесна работа, но за мен BMW се купува и заради спортния му дух, а тоя дух не го виждам в тия 100 коня.
Почти съм сигурен, че колегата ако я купи тази кола и ако се влюби в Е46 ще я разкара набързо и ще си вземе нещо по-бързо.
Да набива пари в 316-ка за рекаро, черен таван и т.н. това не го разбирам... Красиво BMW, пък бавно.. оксиморон е някак си
Почти съм сигурен, че колегата ако я купи тази кола и ако се влюби в Е46 ще я разкара набързо и ще си вземе нещо по-бързо.
Да набива пари в 316-ка за рекаро, черен таван и т.н. това не го разбирам... Красиво BMW, пък бавно.. оксиморон е някак си

- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Предишната ми е46-ца беше купе с м43 118 коня - любимия ви "мъртвец". Ханс като по-прост й беше набутал едни хубави къси предавки на машината (пета за сведение е директна) и със 180-те си нютончета аз НИТО ВЕДНЪЖ не съм усетил липса на мощност! Ако ще летите нон-стоп с 200 не е вашата комбинация, ама не виждам причина балъци като мен да не карат такова БМВ! Умирам от срам като чета сега, щото бях добавил черен таван, кристални плафони и някоя друга глезотия. Оксиморон та дрънка...
Щото бях с прокъсан бюджет я обслужвах и ремонтирах само в М-Кар. Не пестях пари за нея - беше ми първата купена от мен кола...
За ужас на някои аз от самото начало преднамерено търсех такава комбинация - купе 318 с М43ТУ мотор.
Плюсове:
- най-здравият и надежден агрегат в е46;
- евтина поддръжка спрямо шестаците, да не говорим за дизелите;
- подценен от незнаещите, баварец с този мотор изначално има атрактивна цена;
Минуси:
- разходът на гориво е голям за 4 цил. мотор;
- късите предавки не ви позволяват комфортно пътуване с голяма скорост;
- няма го униканият звук на шестака;
Случи се така, че трябваше да сменя 318-ката и сегашната е46-ца е 170 коня. За моите потребности и стил на каране аз не усещам кой знае каква промяна. Единствено неповторимият звук на 6-цил. мотор. Обаче към багажите за морето добавям и литър масло в багажника! Нямах такъв проблем с М43-ката - не го пипаше маслото изобщо!!! А сега имам усещането, че карам някой Вартбург, а не БМВ. Всъщност М54-ката ми гори 1 л. на 10 000 км., което било в нормата, но МЕН МНОГО МЕ ДРАЗНИ!
Ще попита някой защо не взех пак 318-ка. Ами налагаше се спешно да купя същата кола, а нямаше читави екземпляри на пазара. Така минах на 320, че и автоматик. Няма пълно щастие на тая земя! А като говорим за 15 г. коли за мен изборът на купувача трябва да е насочен не толкова към динамичните качества и екстрите на колата, колкото към това в какво състояние е даденият екземпляр! Щото с кошове е пълно, а имам приятел с 330-ка, дето му взимах всеки път старта ако ме разбирате какво имам предвид...

Щото бях с прокъсан бюджет я обслужвах и ремонтирах само в М-Кар. Не пестях пари за нея - беше ми първата купена от мен кола...
За ужас на някои аз от самото начало преднамерено търсех такава комбинация - купе 318 с М43ТУ мотор.
Плюсове:
- най-здравият и надежден агрегат в е46;
- евтина поддръжка спрямо шестаците, да не говорим за дизелите;
- подценен от незнаещите, баварец с този мотор изначално има атрактивна цена;
Минуси:
- разходът на гориво е голям за 4 цил. мотор;
- късите предавки не ви позволяват комфортно пътуване с голяма скорост;
- няма го униканият звук на шестака;
Случи се така, че трябваше да сменя 318-ката и сегашната е46-ца е 170 коня. За моите потребности и стил на каране аз не усещам кой знае каква промяна. Единствено неповторимият звук на 6-цил. мотор. Обаче към багажите за морето добавям и литър масло в багажника! Нямах такъв проблем с М43-ката - не го пипаше маслото изобщо!!! А сега имам усещането, че карам някой Вартбург, а не БМВ. Всъщност М54-ката ми гори 1 л. на 10 000 км., което било в нормата, но МЕН МНОГО МЕ ДРАЗНИ!
Ще попита някой защо не взех пак 318-ка. Ами налагаше се спешно да купя същата кола, а нямаше читави екземпляри на пазара. Така минах на 320, че и автоматик. Няма пълно щастие на тая земя! А като говорим за 15 г. коли за мен изборът на купувача трябва да е насочен не толкова към динамичните качества и екстрите на колата, колкото към това в какво състояние е даденият екземпляр! Щото с кошове е пълно, а имам приятел с 330-ка, дето му взимах всеки път старта ако ме разбирате какво имам предвид...

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Gqbriel написа:Bavarcho написа:то изобщо не съществува кола която да има бутон за задния парктроник![]()
![]()
Само спецове навсякъде - ти пък кво разбираш...абе кусур да намерим
Atanas328 написа:Е какви са тези глупости,че 105 коня 1.6 бензинов двигател едва ли не е мъртвец неспособен да направи маневра ,като изпреварването.Върви си нормално колата.Аз преди години съм карал алфа ромео 1.4 90 коня и пежо 1.4 90 коня и са ми се стрували пъргави.Мислел съм си .. леле колко ли по-бързи са 316ките и 318ските. За БМВ серията е ясно ,че това е най-минималния двигател,но все пак минимума при нашата марка е 105 коня.Масово колите в Бг са под 100 коня,хората карат корси,голфове 1.4,1.2 по 75-90 коня.Със сигурност няма да имаш проблеми с изпреварване и т.н.Е ако искаш наистина да усетиш спортния дух на марката ти трябва нещо над 170 коня,но след като имаш друго желание няма какво да се чудиш.Просто прегледай хубаво колата и според мен можеш да се пазариш за по-ниска цена !
Не се научихте,да Нe сравнявате предно със заднощото 1.6 пежо с 90коня ако е в добро ссътояние,ще го остави да гледа котката отзад
с тая 316ка със 105 коня(ако е здрава) дори и 18ка...А незнам колко карате ,ама хората НЕ карат корси с 75 коня ,тва са онея в града - извън града са корсите с 1.0 еко-бууст ,дето ще му разкажат играта
![]()
Да продължавам ,че Пежко бежко е 1тон а тая 16ка си е 1.3тонаако някой си мисли,че тва харчи малко - добър ден и чао..
Градско 11.3 л./100 км - с 2 думи ако тупне едни 17ки и ще го минава всичко с повече от 80коня и само ще чупим стойки ,че сме с БМВ![]()
А за лесните изпреварвания - 1,2 тира извънградско или някой със 100 и без много място - мъка,ще редим предавки до безкрай...само не ми обяснявайте,че с 1.8 летите като Ф1 - карах 4год от които 2 мапната 2.0д с около 180+ коня ,тогава изправарванията са доста по-добре но да спорим,че с 1.6 ще изпреварва спокойно навсякъде - сте в голяма заблуда или просто не сте карали по-пъргава кола за сравнение..
Предно,задно ... не говорим за стартове на светофари и гонки по магистралата от летящ след 120 и т.н . Пак казвам, за мен това е напълно нормален двигател ,с който можеш да стигаш от едно място до друго и да се движиш нормално и в града и извън града спрямо правилата.Ако ти се наложи да изпревариш при нормални обстоятелства и добра видимост също няма да имаш проблем.Е да ,ако говориш за изпреварване на колона от 1 тир ,1 автобус и 2 коли при положение ,че приближаващите коли в насрещното са на около 3-400 метра със сигурност ще ти трябва по-мощна кола.Но на това му се вика безразсъдно изпреварване и по нашите пътища се вижда много често ,и то от всякакви коли(и бързи и надценени)Затова и повечето катастрофи са от неправилно изпреварване.Разхода е голям за малкото коне ,но БМВ, особено бензините ,никога не са се славили с икономичност.Слага му една газ и тва е .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани