Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:NGneer4eto написа:bgpavlp написа:Препрограмиран ЕЕПРОМ, на който не е калкулирана правилна чексума.Най вероятно таблото са му въртяли километрите.
Тоест нищо притеснително за работата на колата? И аз предполагам е нещо с километрите, защото преди на горните грешки показваше -1 км, а сега не показва нищо. Странното е, че по компютъра нищо не е правено преди и след излизането на грешката. Километрите са превъртани доста преди да излезе тази грешка.
Тогава си променял някой настройки в таблото, дали сервизен интервал или пък активиране на гонг при ключ в контакт и зависи с какво е правено, ако е със скенера пак се бърка чек сумата и трябва да се калкулира наново и тази грешка ще изчезне веднъж завинаги.
Занулявахме сервизния интервал за спирачната течност. Само, че програмата беше някаква универсална - не за БМВ а за всички марки ставаше. Сигурно тогава е било. Друго не е правено по колата. Само гледам с INPA и ISTA-D разни грешки и корекции на дюзи, което не би трябвало да оказва влияние. А километражът, (ако е превъртан) е било доста преди да купя колата.
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги. Моля за помощ при разчитането на следните грешки при диагностика с BMW Scanner. Колата е Е46 330iA
22 034 sump oil temperature в скоростите
В Shadow memory (в жълто), които не могат да се изтрият:
5А/(090) Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/ (091) Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/ (092) Exhaust temperature after catalyst, bank2, signal line, short circuit to negative
И други, които утре ще допълня, защото не мога да ги цитирам дословно в момента.
22 034 sump oil temperature в скоростите
В Shadow memory (в жълто), които не могат да се изтрият:
5А/(090) Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/ (091) Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/ (092) Exhaust temperature after catalyst, bank2, signal line, short circuit to negative
И други, които утре ще допълня, защото не мога да ги цитирам дословно в момента.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
xterminator написа:Здравейте колеги. Моля за помощ при разчитането на следните грешки при диагностика с BMW Scanner. Колата е Е46 330iA
22 034 sump oil temperature в скоростите
В Shadow memory (в жълто), които не могат да се изтрият:
5А/(090) Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/ (091) Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/ (092) Exhaust temperature after catalyst, bank2, signal line, short circuit to negative
И други, които утре ще допълня, защото не мога да ги цитирам дословно в момента.
Практически нищо не означават. Проблем с отчитане на температура на изгорелите газове преди и след катализаторите, при условие, че колата няма температурни датчици на тези места. Очевидно, интерфейса за диагностика е сбъркал колата или е направено е от създателите му, да излезе нещо, за да не се разочароваш, че си го купил.
Що се отнася до първата грешка- температура на картера на скоростите, но не е ясно за какво става въпрос.
- xterminator
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Благодаря за отговора.
Другите грешки:
Е4 и Е3 [228 и 227] Oxygen sensor controller, bank 1, bank 2, deviation too great, deviation rich
01 Ignition activation, cylinder 2, spark duration too short
3F [063] Control unit self-test 3
Поради някоя от тези 3-те ми светна чека за един ден и на другия ден угасна сам.
в шадоу: 06 side airbag front right door, resistance too high
в червено: No CAN message (ASC), въпреки че колата е с DSC
07 007 Anti theft system siren, radio interior protection, Tilt alarm sensor
shadow: Battery voltage open circuit

Другите грешки:
Е4 и Е3 [228 и 227] Oxygen sensor controller, bank 1, bank 2, deviation too great, deviation rich
01 Ignition activation, cylinder 2, spark duration too short
3F [063] Control unit self-test 3
Поради някоя от тези 3-те ми светна чека за един ден и на другия ден угасна сам.
в шадоу: 06 side airbag front right door, resistance too high
в червено: No CAN message (ASC), въпреки че колата е с DSC
07 007 Anti theft system siren, radio interior protection, Tilt alarm sensor
shadow: Battery voltage open circuit
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги вчера след диагностика на колата бмв 320д 150 Кс ми даде следните грешки :
4AB2 е записана защото е имало превишаване на температурата в допълнителният нагревател на антифриза
43F1 означава, че нагревателят е бил даден накъсо.
Някой колега да е имал същия проблем. Това значи ли че трябва да се купува нов нагревател
4AB2 е записана защото е имало превишаване на температурата в допълнителният нагревател на антифриза
43F1 означава, че нагревателят е бил даден накъсо.
Някой колега да е имал същия проблем. Това значи ли че трябва да се купува нов нагревател
- philipz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 13.03.2013
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
- Кара: 330 d ,204 h.p.
- Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги , следната грешка :
Ясно ми е , че е от предния датчик за ниво на ксенона , който е на преден пасажерски носач , въпроса ми е може ли да е от лош контакт с буксата или директно да си взимам нов датчик ? Видимо като го погледна рамото си му е наред , но кабела и биксата не мога да ги видя докато не го кача на стенд .
Ясно ми е , че е от предния датчик за ниво на ксенона , който е на преден пасажерски носач , въпроса ми е може ли да е от лош контакт с буксата или директно да си взимам нов датчик ? Видимо като го погледна рамото си му е наред , но кабела и биксата не мога да ги видя докато не го кача на стенд .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Icaka-03
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 17.07.2014
- Местоположение: София, Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: FaceLift
- Мечтае да кара: нещо по-бързо
- Детайли за колата: тук там стъпва
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, колеги. Искам да попитам, нормално ли е като дам на контакт преди да запаля, да ми светва чека на двигателя и EML-a като след секунди EML-a гасне, чека гасне веднага като тръгна да паля? Колата е 320i с m54b22 и работи нормално, няма газ и при закачане с INPA единствено ми вади 1-2 missfire-a.Благодаря предварително за отговорите.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Dizzel написа:Двигатела е М54Б30
Изтривам грешките паля колата когато и подам гас и на 2500об. ми изписва тази грешка на всички цилиндри прекъсване на запалването работи добре но мо се струва че много по малко върви в високите обороти
Сменени са датчици на разп.валове,бобини,свещи уплатнения на ваносите,картерни газове ,диса клапа
Ако има някой с същите проблеми да е имал или да знае от какво е моля да сподели.
Ще му бъда благодарен.
Някои компетентен по моя въпрос
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Icaka-03 написа:Здравейте, колеги. Искам да попитам, нормално ли е като дам на контакт преди да запаля, да ми светва чека на двигателя и EML-a като след секунди EML-a гасне, чека гасне веднага като тръгна да паля? Колата е 320i с m54b22 и работи нормално, няма газ и при закачане с INPA единствено ми вади 1-2 missfire-a.Благодаря предварително за отговорите.
Нормално е колега!
Sent from my C3 using Tapatalk

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Защо нормално
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Таблото си прави самодиагностика, ако има проблем /напр. изгоряла лампа/ записва грешка в компютъра.
Ето линк: http://www.autoprospect.ru/bmw/e46/1-11 ... ibory.html
Ето линк: http://www.autoprospect.ru/bmw/e46/1-11 ... ibory.html
- Icaka-03
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 17.07.2014
- Местоположение: София, Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: FaceLift
- Мечтае да кара: нещо по-бързо
- Детайли за колата: тук там стъпва
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Благодаря на колегите за отговорите.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mitobg79 написа:Колеги вчера след диагностика на колата бмв 320д 150 Кс ми даде следните грешки :
4AB2 е записана защото е имало превишаване на температурата в допълнителният нагревател на антифриза
43F1 означава, че нагревателят е бил даден накъсо.
Някой колега да е имал същия проблем. Това значи ли че трябва да се купува нов нагревател
Някой компетентен по този въпрос?
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Изтрий грешките и пробвай пак да караш с пуснато парно, най-вероятно е било моментен проблем.
- Код: Избери целия код
4AB2, excess temperature in the auxiliary heater NB: If this fault is detected, fault 43F1 is also stored as secondary fault in every case. If both faults have occurred at the same time, this fault is to be ignored.
mitobg79 написа:mitobg79 написа:Колеги вчера след диагностика на колата бмв 320д 150 Кс ми даде следните грешки :
4AB2 е записана защото е имало превишаване на температурата в допълнителният нагревател на антифриза
43F1 означава, че нагревателят е бил даден накъсо.
Някой колега да е имал същия проблем. Това значи ли че трябва да се купува нов нагревател
Някой компетентен по този въпрос?
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- aivanov99
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 11.10.2014
- Местоположение: София
- Кара: 2002 Е39 525dA Touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да питам, някой знае ли каква е причината да излиза тази грешка? Появява се при опит да стартирам печката с INPA:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани