Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- BachoIlia
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 26.09.2015
- Местоположение: IT
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320cd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
DiGital написа:Ако върти стартера (по снимките изглежда върти) трябва дасе направи синхронизация EWS-DDE. Това е !BachoIlia написа:Здравейте колеги, имам следната кола, Bmw e46 coupe facelift 2005 година 150 коня. Та да стигнем до моя проблем, завчера колата ми нещеше да запали. Закачих я с инпа-та и ми излезна тази грешка (виж долу). Oпитах се да ги изтъркам но нищо не стана. Нема палене и тва е. Опитах се с втория ключ същатата работата, също се опитах да restore-на ключа като влизам в ActivateEws 3 самоче ми излиза грешка (Error 19) че нямало комуникация между dde и ews или нещо подобно. Другите пет грешки са за 4 изгорели свещи, явно е от релето, вече съм го свалил и съм поръчал ново а другата грешка ми е защото егр-а ми е изключен. Чудя се да не би да е защото имам нисък волтаж на акумулатора (може би от студа или и от въртенето напразно) колата да не cе e включила в некаква защита. Според вас какво може да е ...
[/url]
@DiGital
Извинявай колега, имаш ли си на идея как може да ги синхронизирам или къде мога евентуално да намеря урок как става това..

Да, между другото cтартера върти. Благодаря ти за вниманието което ми отделяш

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
BachoIlia написа:DiGital написа:Ако върти стартера (по снимките изглежда върти) трябва дасе направи синхронизация EWS-DDE. Това е !BachoIlia написа:Здравейте колеги, имам следната кола, Bmw e46 coupe facelift 2005 година 150 коня. Та да стигнем до моя проблем, завчера колата ми нещеше да запали. Закачих я с инпа-та и ми излезна тази грешка (виж долу). Oпитах се да ги изтъркам но нищо не стана. Нема палене и тва е. Опитах се с втория ключ същатата работата, също се опитах да restore-на ключа като влизам в ActivateEws 3 самоче ми излиза грешка (Error 19) че нямало комуникация между dde и ews или нещо подобно. Другите пет грешки са за 4 изгорели свещи, явно е от релето, вече съм го свалил и съм поръчал ново а другата грешка ми е защото егр-а ми е изключен. Чудя се да не би да е защото имам нисък волтаж на акумулатора (може би от студа или и от въртенето напразно) колата да не cе e включила в некаква защита. Според вас какво може да е ...
[/url]
@DiGital
Извинявай колега, имаш ли си на идея как може да ги синхронизирам или къде мога евентуално да намеря урок как става това..![]()
Да, между другото cтартера върти. Благодаря ти за вниманието което ми отделяш
Синхронизацията се прави с диагностична програма инпа , ДИС, бмв скенер или ИСТА.
Друг е въпроса дали ще мине, много често при проблем с евс-а не иска да ги синхронизира и се налага смяна или презапис на дъмпа и след това кодиране и възстановяване на ключове и ISN-A.
- BachoIlia
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 26.09.2015
- Местоположение: IT
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320cd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги до колкото ми казаха майсторите еку-ту и имобилайзера са се разкодирали и не комуникират. Немога да го разбера това как може да стане. Единствения начин по който мога да си го обесня е нисък волтаж на акумулатор но даже и на това нямам голяма вяра.. Да стигнем до моя въпрос, възможно ли е на моя модел E46 2005 година 320D да изолирам имобилайзера (EWS-a) така да го премахна този проблем веднъж за винаги ?? 

- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
BachoIlia написа:Колеги до колкото ми казаха майсторите еку-ту и имобилайзера са се разкодирали и не комуникират. Немога да го разбера това как може да стане. Единствения начин по който мога да си го обесня е нисък волтаж на акумулатор но даже и на това нямам голяма вяра.. Да стигнем до моя въпрос, възможно ли е на моя модел E46 2005 година 320D да изолирам имобилайзера (EWS-a) така да го премахна този проблем веднъж за винаги ??
Не може иммо оф, трябва да използваш емулатор.
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, колеги
Каква може да е причината за появата и какво значи тази грешка - 272A CDKFRAU - Adaption multipl. area1 ?
Колата е е46 Н42Б20, 02г.
Благодаря предварително !

Каква може да е причината за появата и какво значи тази грешка - 272A CDKFRAU - Adaption multipl. area1 ?
Колата е е46 Н42Б20, 02г.
Благодаря предварително !
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
niko8926 написа:Здравейте, колеги![]()
Каква може да е причината за появата и какво значи тази грешка - 272A CDKFRAU - Adaption multipl. area1 ?
Колата е е46 Н42Б20, 02г.
Благодаря предварително !
Най-разнообразни. От проблем в монтирана газова уредба, валветроник, паразитен въздух или нарушена горивна смес, разтегателен верига и т.н
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
здравейте имам проблем с e46 320d 136к.с.Не мога да запаля колата,стартера върти,но не успявам да запали.Така 10-15 опита.Смених акумулатора-не е от него,пак върти но не пали.Закачих го на диагностика и ми изкара следните грешки:
16.Supply voltage
72.Start of injection actuator-Controller
116.Relay Air conditioning compressor
6.Exhaust gas recirculation Controller
Благодаря за помощта!!!
16.Supply voltage
72.Start of injection actuator-Controller
116.Relay Air conditioning compressor
6.Exhaust gas recirculation Controller
Благодаря за помощта!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
dobrinov1 написа:здравейте имам проблем с e46 320d 136к.с.Не мога да запаля колата,стартера върти,но не успявам да запали.Така 10-15 опита.Смених акумулатора-не е от него,пак върти но не пали.Закачих го на диагностика и ми изкара следните грешки:
16.Supply voltage
72.Start of injection actuator-Controller
116.Relay Air conditioning compressor
6.Exhaust gas recirculation Controller
Благодаря за помощта!!!
Предала се е електрониката на гнп-то или клапана за високо налягане.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
колеги, днес двигателя ми малко изтрака и като я закачих тези данни ми направиха впечатление, че са много по-различни от преди ... на какво може да се дължи (н42б20; 02г )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, някой може ли да ми каже какво значи следната грешка:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- AsenD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, искам да Ви питам от какво идват следните 2 грешки, защото като ги изтрия пак излизат?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
AsenD написа:Здравейте колеги, искам да Ви питам от какво идват следните 2 грешки, защото като ги изтрия пак излизат?
Подгрева на сондите след катализаторите
- escape0106
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 09.2002
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Моля ако някой може да помогне от какво може да е проблема , колата е дизел 150к.с. . Непали , върти добре но неможе да запали .Помпата под пода на седалката я чувам, че работи като дам на контакт /нз така ли ми се струва но сякаш е по-тиха/ . Смених горивния филтър с 'mann' преди около 600-700 км. Колата до последно си вървеше перфектно на последното палене не запали но реших че просто пуснах ключа много бързо като завъртях втори път си запали изместих се 1км. изгасих я и до там.
Това записа Инпата.

Това записа Инпата.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
saint85 написа:Здравейте колеги, някой може ли да ми каже какво значи следната грешка:
Грешката е свързана с бутона за положение на педала на спирачката.
- narkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Around the world
- Кара: e46 320d '02 // 8TA 3.0TDIQ '11
- Мечтае да кара: със служебна нафта
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Drive Fast, but Friendly and Safe!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани