Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ще следя с голям интерес развитието с карето на предния кардан. Стана ми интересно,защото не се подмения.А тук защо го дават и с и без каре? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=26_0181
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Драгослав написа:Ще следя с голям интерес развитието с карето на предния кардан. Стана ми интересно,защото не се подмения.А тук защо го дават и с и без каре? http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=26_0181
Затова харесвам повече този сайт:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Touring/Europe/330xd-M57N/nov2003/browse/drive_shaft/drive_shaft_4_wheel/
Има повече информация и е много ясно подреден. Как така не се подменя гуменото каре? Вярно, че в схемата няма номер, но няма логика гумена

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ето снимка с 17 х 8j et20 с гума 235/45/17
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колегата chudomir , ще бъде много полезен ако качи и някоя снимка от ремонта на предния каредан и карето.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте.
От както купих колата, при потегляне се тресе леко колата, това от първа предавка на ниски обороти.
Мислех, че е нормално, но това претрисане се увеличи.
Чувал съм, че когато се сменя съединител без притискател се получава подобно нещо.
Разбира се аз не съм сменял, а и нямам проблем, съединителя не буксува и всичко е нормално.
Възможно ли е подобно нещо да се получи от проблем с раздатка, или полуоски ?
От както купих колата, при потегляне се тресе леко колата, това от първа предавка на ниски обороти.
Мислех, че е нормално, но това претрисане се увеличи.
Чувал съм, че когато се сменя съединител без притискател се получава подобно нещо.
Разбира се аз не съм сменял, а и нямам проблем, съединителя не буксува и всичко е нормално.
Възможно ли е подобно нещо да се получи от проблем с раздатка, или полуоски ?
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: КомБееее
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:NGneer4eto написа:Stoqnchev написа:Здравейте ,
харесал съм си едни джанти Стил 68 7.5J-17 ЕТ-25 , и някой да каже да ли са подходящи за 325ХИ.
Благодаря !
Забрави! Търси си ЕТ40+! ET25 ги дават за М3 и то само задни.
Опааа опааа ! Не си прав. Моята е с ЕТ 20 и отпред и отзад.
Добре , я кажете според вас , дали да сложа и четирите 8.5 Ж за лятото , а пък за зимата да останат четири 7.5 Ж понеже имам 2 комплекта джанти. Или да си останат 7.5 ж предни , 8.5 ж задни ??
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:Ето снимка с 17 х 8j et20 с гума 235/45/17
Спомена, че си и отпред и отзад с такива, а си само със задни. Малко ме съмнява, че не хърка по неравностите.
- chudomir
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xd Full M-pack
- Мечтае да кара: Всяко едно М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Когато имам напредък ремонта, ще споделя всичко. Моят кардан е номер 1 от схемата. А за карето за подмяна, няма каре дето да не може да се смени или отремонтира. Стига цената да е приемлива. Все пак тоз кардан малкия, цената му нов е 800лв. Мисля, че при ремонт на двете карета на кардана и един стенд цената е не-повече от 120-150лв. Мисля е оферта. Сега се чудя само в кой сервиз да ги изпратя. Гледам тука из нета се намиратя няколко, някой мнение за някой от тях дали може да даде.
- mmitkom
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 9.03.2014
- Кара: BMW E 46
- Мечтае да кара: BMW The Last Model
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
И на мен ми тресе при потегляне самата предница ,от начало мислих че са криви дискове, джанти , гуми но не е от тях. Но защо усещам биене и при натискане на спирачка .Възможно ли е да е от накрайник ? И за скоростната кутия някой знае ли при автоматика 330хд доста по шумна е когато колата е на място на директна ,да не би да е намаляло маслото и е за обслужване ,въпреки че пише че не се обслужва ,може би има момент , в който просто трябва да се смени маслото .
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
mmitkom написа:И на мен ми тресе при потегляне самата предница ,от начало мислих че са криви дискове, джанти , гуми но не е от тях. Но защо усещам биене и при натискане на спирачка .Възможно ли е да е от накрайник ? И за скоростната кутия някой знае ли при автоматика 330хд доста по шумна е когато колата е на място на директна ,да не би да е намаляло маслото и е за обслужване ,въпреки че пише че не се обслужва ,може би има момент , в който просто трябва да се смени маслото .
Ако чувствително ти люлее предницата при потегляне и движение, по-добре веднага отиди да ти погледнат вътрешните карета на предните полуоски. Аз разбрах, че е от това по трудния начин. Тръгнах на извънградско и по едно време взе много да сее(се лашка) предницата. Така се засили, че не можех да се движа с повече от 10-15 км/ч. Пътна помощ и на сервиза. Добре, че беше близо до Стара Загора. Даже преди това си мислех, че е от дюза и лашка от това мотора, че бях сипвал и добавки, а се оказа полуоска. Не съм чувал за автоматик, на който не се сменя маслото, затова го смени! И внимавай много какво масло слагаш!
Ако е полуоската и след смяната ти бие пак при спирачка, значи и дисковете са за смяна. Не прави грешката да купуваш неоригинални!
- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Подкрепям мнението за вътрешни карета,тресенето най-вероятно е от тях. А това за оригинални части е чудесно,но 2160лв за предни полуоски за кола която струва примерно 7-8х лв. не е оправдано,но всеки сам си преценява. Да не говорим,че оригинални полуоски за Е46 налични в България няма и ще трябва да се чака доставка от германия.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Драгослав написа:Подкрепям мнението за вътрешни карета,тресенето най-вероятно е от тях. А това за оригинални части е чудесно,но 2160лв за предни полуоски за кола която струва примерно 7-8х лв. не е оправдано,но всеки сам си преценява. Да не говорим,че оригинални полуоски за Е46 налични в България няма и ще трябва да се чака доставка от германия.
Не съм казвал нищо за оригинални полуоски. Имах предвид само дисковете.
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги . От скоро съм собственик на автомобил от тая марка и това ми е първото писане във форума . Много исках като реша да пиша тук за първи път да не е за някой досаден проблем или неразрешима мистерия с която съм се сблъскал . За това реших да кажа само моите първи впечетления от колата , а те са че тя е СТРАХОТНАА
това ми е първата кола 4х4 и съм удивен от възможностите и , колата може много повече от колкото издава на външен вид . Сигурно си имат и проблеми тия коли но пък кои коли на толкова години нямат така че радвайте им се и се забавлявайте , Поздрави на всички 



- BobbyD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 15.09.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
БацеКоло написа:Здравейте колеги . От скоро съм собственик на автомобил от тая марка и това ми е първото писане във форума . Много исках като реша да пиша тук за първи път да не е за някой досаден проблем или неразрешима мистерия с която съм се сблъскал . За това реших да кажа само моите първи впечетления от колата , а те са че тя е СТРАХОТНАА![]()
това ми е първата кола 4х4 и съм удивен от възможностите и , колата може много повече от колкото издава на външен вид . Сигурно си имат и проблеми тия коли но пък кои коли на толкова години нямат така че радвайте им се и се забавлявайте , Поздрави на всички
Същото е и при мене!


Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги!!!
Имате ли някакви последици от зимата,на мен ми се разхлопа нещо отпред най вероятно са биалетки,някой да сподели ако е сменял нещо по окачването на коя марка са читави и имали някакви комплекти за предница с носачи шарнири тампони.Виждал съм да продават цялостни комплекти ама те са с алуминиеви носачи а 4х4 са с железни.
Имате ли някакви последици от зимата,на мен ми се разхлопа нещо отпред най вероятно са биалетки,някой да сподели ако е сменял нещо по окачването на коя марка са читави и имали някакви комплекти за предница с носачи шарнири тампони.Виждал съм да продават цялостни комплекти ама те са с алуминиеви носачи а 4х4 са с железни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани