Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от danielgenov » 12 Яну 2016, 22:37

Аз да попитам за тази грешка свързана с нагревателя за термостата. Има ли начин да се поправи или на 100% трябва да се смени целия термостат. Питам, защото в нета ми попадна снимка на свален термостат, къде буксата за нагревателя е извадена и се вижда, че е прекъснато едното кабелче, което в влиза във вътрешността. Мисълта ми е, може ли да се извади самата букса, която в моя случай се прикрепя от една скоба, и да проверя състоянието на кабелчетата зад нея ? Има ли опасност да текне антифриз ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 14 Яну 2016, 1:11

Ще тече и никога с този термостат няма да спре. Тази скоба е лъжлива, нагревателя е с тялото и не се вади.
Последна промяна oci на 15 Яну 2016, 23:36, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DirtySouth » 15 Яну 2016, 21:01

oci написа:Ще те не и никога с този термостат няма да спре. Тази скоба е лъжлива, нагревателя е с тялото и не се вади.



Понеже колата е автомат възможно ли е да е този на скоростите ? Или си е този на мотора , че все пак един термостат си е 60тина лева , мерси
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 16 Яну 2016, 14:01

Колега, термостата на скоростите няма нагревател, а е и безсмислено да има.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.01.2016

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Birel_bmw » 20 Яну 2016, 16:34

Здравейте, колата е BMW E46 320d 150 коня,проблема е следния светва лампа DDE и ASC системата и влиза в авариен режим не ми дава да подам газ за кратко време. След това изгасва DDE лампата. Колата като цяло не върви няма мощност. Прикачам лог файла от INPA, моля ако някой знае къде точно се крие проблема да сподели.
Благодаря
**********************************************************************************************************************
-------------------------------------------------------------
RESULT: 3 error in error memory !-------------------------------------------------------------
43F1 43F1 elect. spare heater
Error counter: 255 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz Mileage 310320 km average engine rotational speed 910.22 rpm coolant temperature 6.96 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 354.47 bar injection volume setpoint without volume offset 14.57 mg/cyc intaken air mass per cylinder 516.73 mg/Hub charge pressure value 974.76 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 14011.66 mV Vehicle speed 0.00 km/h measuring point of adjusted duty cycle de 67.74 %
2. Umweltsatz Mileage 312200 km average engine rotational speed 799.89 rpm coolant temperature 76.23 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 307.21 bar injection volume setpoint without volume offset 6.70 mg/cyc intaken air mass per cylinder 302.48 mg/Hub charge pressure value 984.61 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 14011.66 mV Vehicle speed 0.00 km/h measuring point of adjusted duty cycle de 63.80 %
Signal or value below threshold Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase
Error code: 43 F1 22 06 00 00 FF 28 79 38 21 39 2D 25 52 63 00 56 00 56 79 F4 1D 7E 27 11 30 64 00 56 00 51-------------------------------------------------------------
4AB2 4AB2 elect. spare heater
Error counter: 255 Logistic counter: 40
1. Umweltsatz Mileage 310320 km average engine rotational speed 882.64 rpm coolant temperature 7.96 deg C

maximum common-rail-pressure of last 10ms 385.98 bar injection volume setpoint without volume offset 21.66 mg/cyc intaken air mass per cylinder 497.83 mg/Hub charge pressure value 974.76 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 13848.74 mV Vehicle speed 0.00 km/h measuring point of adjusted duty cycle de 49.63 %
2. Umweltsatz Mileage 312200 km average engine rotational speed 827.47 rpm coolant temperature 76.23 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 307.21 bar injection volume setpoint without volume offset 6.30 mg/cyc intaken air mass per cylinder 315.08 mg/Hub charge pressure value 984.61 hPa linearised APP1 0.00 % Battery Voltage 14011.66 mV Vehicle speed 0.00 km/h measuring point of adjusted duty cycle de 49.63 %
No signal or value Test conditions fulfilled Error not present now, but already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase
Error code: 4A B2 24 06 00 00 FF 28 79 38 20 3A 31 37 4F 63 00 55 00 3F 79 F4 1E 7E 27 10 32 64 00 56 00 3F-------------------------------------------------------------
3F13 3F13 accelerator pedal module potentiometer 1
Error counter: 35 Logistic counter: 37
1. Umweltsatz Mileage 310430 km average engine rotational speed 1875.60 rpm coolant temperature 45.10 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 488.38 bar injection volume setpoint without volume offset 0.00 mg/cyc intaken air mass per cylinder 548.24 mg/Hub charge pressure value 1260.30 hPa linearised APP1 39.37 % Battery Voltage 14011.66 mV Vehicle speed 31.58 km/h Linearisierter APP2 18.11 %
2. Umweltsatz Mileage 312080 km average engine rotational speed 882.64 rpm coolant temperature 50.12 deg C maximum common-rail-pressure of last 10ms 393.86 bar injection volume setpoint without volume offset 20.87 mg/cyc intaken air mass per cylinder 485.22 mg/Hub charge pressure value 994.46 hPa linearised APP1 4.72 % Battery Voltage 13848.74 mV Vehicle speed 0.00 km/h Linearisierter APP2 18.90 %

Implausible signal or value Test conditions fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase
Error code: 3F 13 08 06 00 00 23 25 79 43 44 5F 3E 00 57 80 32 56 20 17 79 E8 20 64 32 35 4D 65 06 55 00 18 =============================================================

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от hell's angel » 20 Яну 2016, 17:17

Досега не съм се замислял, ама имам нЕкви съмнения. Лаптопа ако е на зарядно, влияе ли докато си играя по колата, или само така ми се е сторило ? :roll:
Ubi dubium, ibi libertas

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 26.09.2015
Местоположение: IT
Пол: Мъж
Кара: E46 320cd

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от BachoIlia » 24 Яну 2016, 16:56

Здравейте колеги, имам следната кола, Bmw e46 coupe facelift 2005 година 150 коня. Та да стигнем до моя проблем, завчера колата ми нещеше да запали. Закачих я с инпа-та и ми излезна тази грешка (виж долу). Oпитах се да ги изтъркам но нищо не стана. Нема палене и тва е. Опитах се с втория ключ същатата работата, също се опитах да restore-на ключа като влизам в Activate :arrow: Ews 3 самоче ми излиза грешка (Error 19) че нямало комуникация между dde и ews или нещо подобно. Другите пет грешки са за 4 изгорели свещи, явно е от релето, вече съм го свалил и съм поръчал ново а другата грешка ми е защото егр-а ми е изключен. Чудя се да не би да е защото имам нисък волтаж на акумулатора (може би от студа или и от въртенето напразно) колата да не cе e включила в некаква защита. Според вас какво може да е ...

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 25 Яну 2016, 0:49

Или евс-а се е предал или просто иска синхронизация.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.08.2010
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от unreal » 01 Фев 2016, 21:27

Здравейте колеги,колата е е46 320д 136 к.с. Закарах я на диагностика,и излезна следната грешка "electric fan"
Имате ли идея от какво може да е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 02 Фев 2016, 20:51

Ако върти стартера (по снимките изглежда върти) трябва дасе направи синхронизация EWS-DDE. Това е !

BachoIlia написа:Здравейте колеги, имам следната кола, Bmw e46 coupe facelift 2005 година 150 коня. Та да стигнем до моя проблем, завчера колата ми нещеше да запали. Закачих я с инпа-та и ми излезна тази грешка (виж долу). Oпитах се да ги изтъркам но нищо не стана. Нема палене и тва е. Опитах се с втория ключ същатата работата, също се опитах да restore-на ключа като влизам в Activate :arrow: Ews 3 самоче ми излиза грешка (Error 19) че нямало комуникация между dde и ews или нещо подобно. Другите пет грешки са за 4 изгорели свещи, явно е от релето, вече съм го свалил и съм поръчал ново а другата грешка ми е защото егр-а ми е изключен. Чудя се да не би да е защото имам нисък волтаж на акумулатора (може би от студа или и от въртенето напразно) колата да не cе e включила в некаква защита. Според вас какво може да е ...

Изображение
Последна промяна DiGital на 02 Фев 2016, 20:55, променена общо 1 път
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DiGital » 02 Фев 2016, 20:53

Перката за оглаждане на радиаторите е заминала, по-споро самото й управление.


unreal написа:Здравейте колеги,колата е е46 320д 136 к.с. Закарах я на диагностика,и излезна следната грешка "electric fan"
Имате ли идея от какво може да е ?
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.08.2010
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от unreal » 02 Фев 2016, 22:58

DiGital написа:Перката за оглаждане на радиаторите е заминала, по-споро самото й управление.


unreal написа:Здравейте колеги,колата е е46 320д 136 к.с. Закарах я на диагностика,и излезна следната грешка "electric fan"
Имате ли идея от какво може да е ?


Колега,момчето което направи диагностиката каза че ако е управлението няма да го покаже като грешка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 03 Фев 2016, 11:35

unreal написа:
DiGital написа:Перката за оглаждане на радиаторите е заминала, по-споро самото й управление.


unreal написа:Здравейте колеги,колата е е46 320д 136 к.с. Закарах я на диагностика,и излезна следната грешка "electric fan"
Имате ли идея от какво може да е ?


Колега,момчето което направи диагностиката каза че ако е управлението няма да го покаже като грешка.


кажи му, че е в голяма грешка.

320ci
320ci
Аватар
Мнения: 581
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СА
Пол: Мъж
Детайли за колата: M52B20TU и 760Li

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mumford » 04 Фев 2016, 21:02

Трябва да чистя дросела ли ?

119 motor throttle valve MDK mecanical Error (hard steering or jam)

Ако има значение и катализатора е за смяна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 6.03.2012
Местоположение: Където си поиска
Пол: Мъж
Кара: Всичко

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от doktorabg » 04 Фев 2016, 21:21

mumford написа:Трябва да чистя дросела ли ?

119 motor throttle valve MDK mecanical Error (hard steering or jam)

Ако има значение и катализатора е за смяна


Май трябва да го сменяш.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook