Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Някой да има идея как може да се повдигне малко тази кола? С по големи пружини ли ... идеи? Върти ми се нещо в главата..

- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз също съм го мислил това. Отзад повдигането е елементарно. Откачаш амортесьора откъм главината и повдигаш с крика докато се освободи пружината. Остава само да се измисли подходяща подложка за нея. Отпред обаче трябва да се свали и разглоби макферсона за да се вкара подложка. Така повдигната колата ще стане леко нестабилна и люлееща се /като джиповете/, но твърдостта на окачването няма да се промени.
Преди време имах Ауди А4 Б5 с което редовно ходех по реки и язовири. Него го бях повдигнал със специални гумени тампони които се слагат между витките на пружината. Ефекта се изразява само в 2-4см. повдигане, като се запазва стабилността на автомобила, но страда малко комфорта на возене.
В линковете по горе, касаещи пълноприводните версии на Е46 пишеше че просвета на нашите коли е 17см. Много от модерните СУВ имат клиренс по 19 см., а джиповете около 20-22см. Ако е вярно това за височината на Е46, то по два тампона на пружина биха били достатъчни за един приличен просвет.
Преди време имах Ауди А4 Б5 с което редовно ходех по реки и язовири. Него го бях повдигнал със специални гумени тампони които се слагат между витките на пружината. Ефекта се изразява само в 2-4см. повдигане, като се запазва стабилността на автомобила, но страда малко комфорта на возене.
В линковете по горе, касаещи пълноприводните версии на Е46 пишеше че просвета на нашите коли е 17см. Много от модерните СУВ имат клиренс по 19 см., а джиповете около 20-22см. Ако е вярно това за височината на Е46, то по два тампона на пружина биха били достатъчни за един приличен просвет.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
То по-добре да минете на Х3 с тия идеи... Е46 Х-моделите са доста високи, ако това не ви стига, явно не сте са лека кола 

Never mistake motion for action...
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега slav4o974, само не знам как го каза, че като освободиш амортисьора и вдигнеш на крик, пружината се освобождава?! Ти опитвал ли си го това? Защото аз съм го опитвал и не става! Малко си потроших пръстите и не става. Сигурно моят автомобил е по-особен. Но виж с това клипче - http://www.youtube.com/watch?v=8rgJF5FYK0c, наистина е за 10 минути всичко. Та на въпроса, аз лично сложих гумени подложки за Опел. Казват, че омеквали и т.н. Но пък са на добра цена и може да ги смениш като се прецакат. Ефектът ми харесва. Карах два месеца и като слагах зимните гуми не видях поражения по подложките. Поздрави и успех.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега basko , наистина не съм го опитвал, но съм сигурен че щеше да се получи, ако ти беше опитал да вдигнеш и другото задно колело във въздуха. Така нямаше да се бориш с усилието което създава стабилизиращата щанга на задния мост и нямаше да е нужно използвонето на третия крик от клипчето. Това обаче не е толкова важно. Хубавото е че отзад е лесно. Въпроса е дали някой го е правил и на предния мост и какви подложки да се слагат там. Искам да попитам и basko от какъв Опел са тези тампони които е сложил?
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
basko, сподели моля те повече инфо за тези вложки... как е стабилноста, просвета, разхода, комфорта.. мерси.

- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Седели две циганета, гледат един човек яде баница. Едното казва: Еййй ного е убаво да ядеш баница! Другото пита: Що ти ял ли си? Първото отговаря: Не ама брато е гледал как ядат и каза, че било убаво. Сори за спама, ама това за вдигането и ТРИТЕ крика.
И за да не е само спам - подложките ги взех от Емкомплект. Исках да поръчам от някаква фирма от Пловдив, но те ме мотаха 4 дни. След като ги сложих, колата се вдигна отзад с 2.5-3 см. Оргиналните подложки направо си бяха дали фира - дебелината на работната им повърхност беше не повече от 3-4 мм. На мен ми харесва така, карал съм джип и не искам пак, но ходя за риба, на ски. Все пак колата е 4х4 и не е лошо да има някой и друг сантиметър по-голяма височина. Разлика в поведението на колата не съм усетил, същата возия и стабилност. За разхода не се сещам каква може да е връзката, или ако има не съм я усетил. Гори колкото му сипЕМ, никога не ми е връщал bumera. Поздрави.
И за да не е само спам - подложките ги взех от Емкомплект. Исках да поръчам от някаква фирма от Пловдив, но те ме мотаха 4 дни. След като ги сложих, колата се вдигна отзад с 2.5-3 см. Оргиналните подложки направо си бяха дали фира - дебелината на работната им повърхност беше не повече от 3-4 мм. На мен ми харесва така, карал съм джип и не искам пак, но ходя за риба, на ски. Все пак колата е 4х4 и не е лошо да има някой и друг сантиметър по-голяма височина. Разлика в поведението на колата не съм усетил, същата возия и стабилност. За разхода не се сещам каква може да е връзката, или ако има не съм я усетил. Гори колкото му сипЕМ, никога не ми е връщал bumera. Поздрави.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- Icancho
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 9.03.2012
- Местоположение: София/Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото му падне :)
- Детайли за колата: e46 330хi Mtech1
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги на моята съм и сменял и двете пружини отзад тъй като бяха счупени, като съм ползвал само един крик и освобождаване на амортисиора от към главината
. Никакъв проблем да се извади пружината поне при седана, на комби не съм сменял , но там май самите пружини са малко по-дълги!

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
MonsteR написа:Що реши че е от кутията?
Мисля че е от кутията, защото само като е на скорост го има това тракане. Като друг човек се качи и даде на скорост, обиколих колата и се чува някъде отзад. А ако не е от скоростната има ли вариант просто да трака гърнето от повече вибрации? И още един въпрос, като е на "D" доста вибрира, някакви предположения от какво може да е ?
- djssss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 4.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е61-530XD LCI
- Мечтае да кара: кюрьосити
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
добър вечер колеги,да ви попитам при вас дали се усещали като карате с около 80-100-120-130 и като подадете газ нормално и пуснете газта и после пак подадете газ да сте усещали една странна вибрация татко влизане в резонанс-все едно кардана или дифа нещо са се разбили...и като подържате примерно 160 да усещате една вибрация като на не балансиран добре вал 

- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
нещо по ходовата част- тампони, на двигател, скоростна кутия, висящ лагер, каре на кардана... тва не са нови коли.. а имат тоста гумени елементи отдолу по шасито, така че почвай да проверяваш... ше излезе.

Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колега, обърни внимание и на предните полуоски - аз от там имах вибрации!
- djssss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 4.11.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е61-530XD LCI
- Мечтае да кара: кюрьосити
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Принципно и аз мисля че имам проблем с полуоските но имам усещане че всичко идва някъде от зад вече не знам към кой майстор да се обърна честно
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колко литра са ни резервоарите ? На два пъти си мисля че ме лъжат, но след като и в Австрия събра над 70 литра до гърловина. По мои сметки около 72-73 л.
Първия път като се усъмних , на току що светнала лампа сложих 50 л. , но стрелката стигна малко след 3/4 резервоар. После реших да я допълня до като изключи пистолета - още 13л събра
.
После на светнала лампа заредих на ЛУКОИЛ в София събра скромните 65л
Стигнах до Виена - там колата събра 55 л а преди това на чертички и сложих 17л ?
По мои грешни сметки излиза че резервоара ми е по голям. Колкото и да са тръбите , повече от 3литра не могат да съберат ?
Колеги които имат виждане върху 330хд и колко им побират резервоарите да ударят по едно мнение
Разход до Виена - каране с ограничение на всякъде 5,9л/100км по борд/ колонка 6,8/100
Разход до Варна - каране над ограниченията почти навсякъде 140-150 из Европа и 140-180 на Тракия - 7,8л/100 по колонка/ по борд 6,4
Колата беше пълна с багаж и почти никъде не съм я гасил до там
Първия път като се усъмних , на току що светнала лампа сложих 50 л. , но стрелката стигна малко след 3/4 резервоар. После реших да я допълня до като изключи пистолета - още 13л събра


После на светнала лампа заредих на ЛУКОИЛ в София събра скромните 65л

Стигнах до Виена - там колата събра 55 л а преди това на чертички и сложих 17л ?
По мои грешни сметки излиза че резервоара ми е по голям. Колкото и да са тръбите , повече от 3литра не могат да съберат ?
Колеги които имат виждане върху 330хд и колко им побират резервоарите да ударят по едно мнение
Разход до Виена - каране с ограничение на всякъде 5,9л/100км по борд/ колонка 6,8/100
Разход до Варна - каране над ограниченията почти навсякъде 140-150 из Европа и 140-180 на Тракия - 7,8л/100 по колонка/ по борд 6,4

Колата беше пълна с багаж и почти никъде не съм я гасил до там



Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
LuBo1 написа:Колко литра са ни резервоарите ? На два пъти си мисля че ме лъжат, но след като и в Австрия събра над 70 литра до гърловина. По мои сметки около 72-73 л.
Първия път като се усъмних , на току що светнала лампа сложих 50 л. , но стрелката стигна малко след 3/4 резервоар. После реших да я допълня до като изключи пистолета - още 13л събра![]()
.
После на светнала лампа заредих на ЛУКОИЛ в София събра скромните 65л![]()
Стигнах до Виена - там колата събра 55 л а преди това на чертички и сложих 17л ?
По мои грешни сметки излиза че резервоара ми е по голям. Колкото и да са тръбите , повече от 3литра не могат да съберат ?
Колеги които имат виждане върху 330хд и колко им побират резервоарите да ударят по едно мнение
Разход до Виена - каране с ограничение на всякъде 5,9л/100км по борд/ колонка 6,8/100
Разход до Варна - каране над ограниченията почти навсякъде 140-150 из Европа и 140-180 на Тракия - 7,8л/100 по колонка/ по борд 6,4![]()
Колата беше пълна с багаж и почти никъде не съм я гасил до там
Бате ти направо утрепа рибата, те колегите толко се хвалеха че Х-совете харчат толкова малко, а ако се окаже че вярно са по-големи резервоарите и са смятали грешно направо ще умра от смях.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани