Въпрос за демферен маховик Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от frizzante » 12 Мар 2012, 14:57

Това претрисане взе да ми писва! Само на студено го прави и го усещам точно отдолу край скоростите. Загрее ли е незабележимо. В един сервиз ми казаха съединител, в друг маховик, в трети ще видим...Не знам, да сменям всичко май най добре ще е.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от marto853. » 12 Мар 2012, 15:04

И аз съм така и мисля първо да почна от съединител.
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от frizzante » 12 Мар 2012, 15:13

marto853. написа:И аз съм така и мисля първо да почна от съединител.

Е да но после да не сваляш кутия 2 пъти? Тоя маховик нали го завъртат на ръка за луфт и тн. Дано разберат. Все пак са + - 1000 лева!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от marto853. » 12 Мар 2012, 15:21

Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от frizzante » 12 Мар 2012, 15:45

marto853. написа:Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.

Аз не казвам, че е заминал! Казвам, че не ми поставят никаде еднаква диагноза...и се опитвам сам да разбера какво е, да го купя и да кажа сменете това и край и да си свиркам после ама явно ще се доверявам на някой да ми бърка в джоба. Аз симптомите за 3 ти път вече ги описвам тук и ако зачетеш нагоре то не бяха: тампони, дюзи, вакуми, тампон ма дифа, съединител, маховик...Еми няма как всичко да тръгна да сменям! Съединителя 100% заводски и 100% ще го сменя...дали ще реша проблема обаче?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от marto853. » 12 Мар 2012, 15:48

Еми аз съм прегледал всичко без маховик и съедините защото за тях няма как да се види преди да се свалят.При мен започна това притрисане след като запалих съединителя и затова мисля да започна от него.
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от gugichamp » 12 Мар 2012, 18:52

marto853. написа:Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.



Маховика се сменя заедно със съединителя.Като смениш съединителя
напрежението вече е много по-голямо,отколкото преди смяната му и
всичко това отива в маховика.От там е божа работа,кога ше изтропа
мъжката и тогава 1000+ ще ти се стори като за "Добро Утро" :winky:
Аз го играх така,смених съединителя,маховика нямаше признаци да е
заминал и изведнъж...... :banghead:
Ама всеки си знае за себе си :yes:
от свинята лебед не става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от RaHzElChO » 13 Мар 2012, 0:35

gugichamp написа:
marto853. написа:Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.



Маховика се сменя заедно със съединителя.Като смениш съединителя
напрежението вече е много по-голямо,отколкото преди смяната му и
всичко това отива в маховика.От там е божа работа,кога ше изтропа
мъжката и тогава 1000+ ще ти се стори като за "Добро Утро" :winky:
Аз го играх така,смених съединителя,маховика нямаше признаци да е
заминал и изведнъж...... :banghead:
Ама всеки си знае за себе си :yes:

Колега, дават на 2 съединителя да се сменя маховик. В противен случай излиза, че маховика е консуматив.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от slitter » 13 Мар 2012, 1:36

:yes: бе на бензинка не е задължително да се сменява маховика, по-малко е натоварването върху него... трябва да се огледа, та да се прецени!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от Gqbriel » 13 Мар 2012, 10:38

RaHzElChO написа:
gugichamp написа:
marto853. написа:Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.



Маховика се сменя заедно със съединителя.Като смениш съединителя
напрежението вече е много по-голямо,отколкото преди смяната му и
всичко това отива в маховика.От там е божа работа,кога ше изтропа
мъжката и тогава 1000+ ще ти се стори като за "Добро Утро" :winky:
Аз го играх така,смених съединителя,маховика нямаше признаци да е
заминал и изведнъж...... :banghead:
Ама всеки си знае за себе си :yes:

Колега, дават на 2 съединителя да се сменя маховик. В противен случай излиза, че маховика е консуматив.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


A тогава колко дават на съединител :mhihi: - защото това с 2 съединителя сам знаеш,че 90% от колите вкарвани в бг на реалните :mhihi: :banghead: си километри са доста над 200к - което автоматично ме води на мисълта,че нов съединител трябва да изкара колко - към 100к сиреч,маховика дооста мъжко каране иска за да отиде....което обаче,води до друг въпрос - дали точно тази Несмяна на съединител не е проблемна за маховика - да го износва повече...
Друг въпрос - айде аз имам съмнения ,че скоро скоро ще сменя шибания маховик - само че се замислих над друго - трябва ли да се шлайфа маховика при смяна на съединител - мм :dunno:

п.с: надявам се предния собственик да не са му казали ,че ще сменя маховик - тъй като колата я взех с почти нов съединител на няма и 5к ,сменен миналата година - и като гледам как се раздава диагноза маховик - при положение,че е бил свален могат да му кажат - бе зле е - или не е :dunno:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 3.07.2008
Местоположение: село България
Пол: Мъж
Кара: през ями и окопи...
Мечтае да кара: LEXUS

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от titimen » 13 Мар 2012, 17:11

До тук -слаб (2) на някои :lol: Кара се докато се разтропа или се хване че е за смяна при смяна на съединител, АКО не се смени при положение ,че маховика издава шум се разпада на две части и започва силно тропане след палене и не може да включи скорост. Това мога да кажа аз като човек патил видял и т.н А това дето колегата по горе го каза, че след смяна на съединител усилието ставало по голямо и т.н "Колега всеки човек който различава дърво от метал ще ти каже че това не е вярно и може да си ги говорите тия неща пред блока или като се съберете с мацки на маса" ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от Gqbriel » 13 Мар 2012, 17:18

titimen написа:До тук -слаб (2) на някои :lol: Кара се докато се разтропа или се хване че е за смяна при смяна на съединител, АКО не се смени при положение ,че маховика издава шум се разпада на две части и започва силно тропане след палене и не може да включи скорост. Това мога да кажа аз като човек патил видял и т.н А това дето колегата по горе го каза, че след смяна на съединител усилието ставало по голямо и т.н "Колега всеки човек който различава дърво от метал ще ти каже че това не е вярно и може да си ги говорите тия неща пред блока или като се съберете с мацки на маса" ;)


Хубаво е да четеш правилно колега - радвам се,че има знаещи - това е което аз мисля - НЕ съм казал ,че е правилно - факт явно греша - но не разбирам подобни глупости" пред блока и мацките" ако съм на 15год ясно - опитвам се да си обясня нещо,след като греша - греша дори се радвам в случая :mhihi: ...това не означава автоматично дай да сипем сол - нали? :dunno:
Всяка една информация е добре дошла - вярвай ми по никакъв начин не искам да сменям ненужно части - отделно напълно съм наясно ,че вечни неща няма и се старая това,което имам да го поддръжам здраво :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от gugichamp » 14 Мар 2012, 13:12

Тити май на мен се смее,но да ти кажа две неща.
Съединителя като е тръгнал да заминава при голямо
напрежение(макс. въртящ момент),почва да буксува
дори и незабележимо.Тогава маховика не се товари
толкова,колкото когато се смени съединителя.
Тогава цялата тяга отива в маховика,който в един
момент се предава.Не е задължително,но е така в
някои случаи.И когато се появи вече вибрация в педала
и бучене от него,трябва да се смени незабавно,за да
не изтрака качествено и да почупи други неща след него.
Иначе за пред блока.... :dunno:
от свинята лебед не става...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.04.2010
Пол: Мъж
Кара: 318 tds

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от mirokomgg » 28 Мар 2012, 1:40

Здраве и от мен колеги!
Нов съм във форума, но от доста време чета за болежките по колите ни. Та по темата....И аз имам подобни проблеми. При потегляне на 1-ва в 50% от случаите тръгвам с претрисане, което се появява и при връщане на по-ниска предавка, от 3-та на 2-ра примерно, но много по рядко. Проблема се появи година след закупуването и (15-20к изминати км). При смяна на масло в сервиз (при приятел на мой приятел) споделих за проблема. Погледнаха я набързо...."карай така за сега" -думи на маистора. И така още 3 години (55-60к). При гасене при НЕнатиснат съединител притропва, ако е натиснат не. От година насам в редки случаи (най-вече при потегляне при изкачване) започна да се чува силно стържене при потегляне и в момента в които колата отлепи то изчезва и така още 10-15к км. Вече много се насъбра и мисля да я вкарам в бокса в скоро време. Може и демпфер маховик, тампони, лагер първичен вал, аксиален кагер.....и какво ли още не да е за смяна.....а може и да се размина само с комплект съединител. Колкото и да гадая какво ли може да е - това ще се разбере само след разглобяване. С това колеги искам да ви кажа да не се вкарвате в сериали, карайте си с кеф и да не мислите, че винаги проблема е в най-скъпата част, а дори и така да е.....аз поне близо 100 000 изминати км съм измъкнал като живот на едни умиращи части :mhihi:

п.п Извинете ме за дългия пост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Въпрос за демферен маховик Е46

Мнение от JTD » 28 Мар 2012, 11:51

gugichamp написа:Тити май на мен се смее,но да ти кажа две неща.
Съединителя като е тръгнал да заминава при голямо
напрежение(макс. въртящ момент),почва да буксува
дори и незабележимо.Тогава маховика не се товари
толкова,колкото когато се смени съединителя.
Тогава цялата тяга отива в маховика,който в един
момент се предава.Не е задължително,но е така в
някои случаи.И когато се появи вече вибрация в педала
и бучене от него,трябва да се смени незабавно,за да
не изтрака качествено и да почупи други неща след него.
Иначе за пред блока.... :dunno:

Това не е така.
Силата на триене между феродовия диск и маховика е най-голяма точно в момента преди да изпусне, демек да приплъзне.
Ако диска изпусне и приплъзне то тогава със сигурност ще се усети. Няма вариант да приплъзва по малко и да товариш уж маховика по-малко от това.
За сметка на това ако приплъзва очевидно и продължиш да го мъчиш, то обикновено маховика посинява и го разваляш принудително от загряването.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook