Въпрос за демферен маховик Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Въпрос за демферен маховик Е46
Това претрисане взе да ми писва! Само на студено го прави и го усещам точно отдолу край скоростите. Загрее ли е незабележимо. В един сервиз ми казаха съединител, в друг маховик, в трети ще видим...Не знам, да сменям всичко май най добре ще е.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
И аз съм така и мисля първо да почна от съединител.
новият ми номер: 0877787835
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Въпрос за демферен маховик Е46
marto853. написа:И аз съм така и мисля първо да почна от съединител.
Е да но после да не сваляш кутия 2 пъти? Тоя маховик нали го завъртат на ръка за луфт и тн. Дано разберат. Все пак са + - 1000 лева!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.
новият ми номер: 0877787835
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Въпрос за демферен маховик Е46
marto853. написа:Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.
Аз не казвам, че е заминал! Казвам, че не ми поставят никаде еднаква диагноза...и се опитвам сам да разбера какво е, да го купя и да кажа сменете това и край и да си свиркам после ама явно ще се доверявам на някой да ми бърка в джоба. Аз симптомите за 3 ти път вече ги описвам тук и ако зачетеш нагоре то не бяха: тампони, дюзи, вакуми, тампон ма дифа, съединител, маховик...Еми няма как всичко да тръгна да сменям! Съединителя 100% заводски и 100% ще го сменя...дали ще реша проблема обаче?
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Еми аз съм прегледал всичко без маховик и съедините защото за тях няма как да се види преди да се свалят.При мен започна това притрисане след като запалих съединителя и затова мисля да започна от него.
новият ми номер: 0877787835
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
marto853. написа:Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.
Маховика се сменя заедно със съединителя.Като смениш съединителя
напрежението вече е много по-голямо,отколкото преди смяната му и
всичко това отива в маховика.От там е божа работа,кога ше изтропа
мъжката и тогава 1000+ ще ти се стори като за "Добро Утро"
Аз го играх така,смених съединителя,маховика нямаше признаци да е
заминал и изведнъж......
Ама всеки си знае за себе си
от свинята лебед не става...
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
gugichamp написа:marto853. написа:Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.
Маховика се сменя заедно със съединителя.Като смениш съединителя
напрежението вече е много по-голямо,отколкото преди смяната му и
всичко това отива в маховика.От там е божа работа,кога ше изтропа
мъжката и тогава 1000+ ще ти се стори като за "Добро Утро"![]()
Аз го играх така,смених съединителя,маховика нямаше признаци да е
заминал и изведнъж......![]()
Ама всеки си знае за себе си
Колега, дават на 2 съединителя да се сменя маховик. В противен случай излиза, че маховика е консуматив.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
RaHzElChO написа:gugichamp написа:marto853. написа:Колега маховика не заминава толкова лесно кво сте се наплашили за тия маховици това не са крушки.
Маховика се сменя заедно със съединителя.Като смениш съединителя
напрежението вече е много по-голямо,отколкото преди смяната му и
всичко това отива в маховика.От там е божа работа,кога ше изтропа
мъжката и тогава 1000+ ще ти се стори като за "Добро Утро"![]()
Аз го играх така,смених съединителя,маховика нямаше признаци да е
заминал и изведнъж......![]()
Ама всеки си знае за себе си
Колега, дават на 2 съединителя да се сменя маховик. В противен случай излиза, че маховика е консуматив.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
A тогава колко дават на съединител
си километри са доста над 200к - което автоматично ме води на мисълта,че нов съединител трябва да изкара колко - към 100к сиреч,маховика дооста мъжко каране иска за да отиде....което обаче,води до друг въпрос - дали точно тази Несмяна на съединител не е проблемна за маховика - да го износва повече...Друг въпрос - айде аз имам съмнения ,че скоро скоро ще сменя шибания маховик - само че се замислих над друго - трябва ли да се шлайфа маховика при смяна на съединител - мм
п.с: надявам се предния собственик да не са му казали ,че ще сменя маховик - тъй като колата я взех с почти нов съединител на няма и 5к ,сменен миналата година - и като гледам как се раздава диагноза маховик - при положение,че е бил свален могат да му кажат - бе зле е - или не е

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- titimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: село България
- Пол: Мъж
- Кара: през ями и окопи...
- Мечтае да кара: LEXUS
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
До тук -слаб (2) на някои
Кара се докато се разтропа или се хване че е за смяна при смяна на съединител, АКО не се смени при положение ,че маховика издава шум се разпада на две части и започва силно тропане след палене и не може да включи скорост. Това мога да кажа аз като човек патил видял и т.н А това дето колегата по горе го каза, че след смяна на съединител усилието ставало по голямо и т.н "Колега всеки човек който различава дърво от метал ще ти каже че това не е вярно и може да си ги говорите тия неща пред блока или като се съберете с мацки на маса" 
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
titimen написа:До тук -слаб (2) на някоиКара се докато се разтропа или се хване че е за смяна при смяна на съединител, АКО не се смени при положение ,че маховика издава шум се разпада на две части и започва силно тропане след палене и не може да включи скорост. Това мога да кажа аз като човек патил видял и т.н А това дето колегата по горе го каза, че след смяна на съединител усилието ставало по голямо и т.н "Колега всеки човек който различава дърво от метал ще ти каже че това не е вярно и може да си ги говорите тия неща пред блока или като се съберете с мацки на маса"
Хубаво е да четеш правилно колега - радвам се,че има знаещи - това е което аз мисля - НЕ съм казал ,че е правилно - факт явно греша - но не разбирам подобни глупости" пред блока и мацките" ако съм на 15год ясно - опитвам се да си обясня нещо,след като греша - греша дори се радвам в случая
Всяка една информация е добре дошла - вярвай ми по никакъв начин не искам да сменям ненужно части - отделно напълно съм наясно ,че вечни неща няма и се старая това,което имам да го поддръжам здраво
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Тити май на мен се смее,но да ти кажа две неща.
Съединителя като е тръгнал да заминава при голямо
напрежение(макс. въртящ момент),почва да буксува
дори и незабележимо.Тогава маховика не се товари
толкова,колкото когато се смени съединителя.
Тогава цялата тяга отива в маховика,който в един
момент се предава.Не е задължително,но е така в
някои случаи.И когато се появи вече вибрация в педала
и бучене от него,трябва да се смени незабавно,за да
не изтрака качествено и да почупи други неща след него.
Иначе за пред блока....
Съединителя като е тръгнал да заминава при голямо
напрежение(макс. въртящ момент),почва да буксува
дори и незабележимо.Тогава маховика не се товари
толкова,колкото когато се смени съединителя.
Тогава цялата тяга отива в маховика,който в един
момент се предава.Не е задължително,но е така в
някои случаи.И когато се появи вече вибрация в педала
и бучене от него,трябва да се смени незабавно,за да
не изтрака качествено и да почупи други неща след него.
Иначе за пред блока....

от свинята лебед не става...
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
Здраве и от мен колеги!
Нов съм във форума, но от доста време чета за болежките по колите ни. Та по темата....И аз имам подобни проблеми. При потегляне на 1-ва в 50% от случаите тръгвам с претрисане, което се появява и при връщане на по-ниска предавка, от 3-та на 2-ра примерно, но много по рядко. Проблема се появи година след закупуването и (15-20к изминати км). При смяна на масло в сервиз (при приятел на мой приятел) споделих за проблема. Погледнаха я набързо...."карай така за сега" -думи на маистора. И така още 3 години (55-60к). При гасене при НЕнатиснат съединител притропва, ако е натиснат не. От година насам в редки случаи (най-вече при потегляне при изкачване) започна да се чува силно стържене при потегляне и в момента в които колата отлепи то изчезва и така още 10-15к км. Вече много се насъбра и мисля да я вкарам в бокса в скоро време. Може и демпфер маховик, тампони, лагер първичен вал, аксиален кагер.....и какво ли още не да е за смяна.....а може и да се размина само с комплект съединител. Колкото и да гадая какво ли може да е - това ще се разбере само след разглобяване. С това колеги искам да ви кажа да не се вкарвате в сериали, карайте си с кеф и да не мислите, че винаги проблема е в най-скъпата част, а дори и така да е.....аз поне близо 100 000 изминати км съм измъкнал като живот на едни умиращи части
п.п Извинете ме за дългия пост
Нов съм във форума, но от доста време чета за болежките по колите ни. Та по темата....И аз имам подобни проблеми. При потегляне на 1-ва в 50% от случаите тръгвам с претрисане, което се появява и при връщане на по-ниска предавка, от 3-та на 2-ра примерно, но много по рядко. Проблема се появи година след закупуването и (15-20к изминати км). При смяна на масло в сервиз (при приятел на мой приятел) споделих за проблема. Погледнаха я набързо...."карай така за сега" -думи на маистора. И така още 3 години (55-60к). При гасене при НЕнатиснат съединител притропва, ако е натиснат не. От година насам в редки случаи (най-вече при потегляне при изкачване) започна да се чува силно стържене при потегляне и в момента в които колата отлепи то изчезва и така още 10-15к км. Вече много се насъбра и мисля да я вкарам в бокса в скоро време. Може и демпфер маховик, тампони, лагер първичен вал, аксиален кагер.....и какво ли още не да е за смяна.....а може и да се размина само с комплект съединител. Колкото и да гадая какво ли може да е - това ще се разбере само след разглобяване. С това колеги искам да ви кажа да не се вкарвате в сериали, карайте си с кеф и да не мислите, че винаги проблема е в най-скъпата част, а дори и така да е.....аз поне близо 100 000 изминати км съм измъкнал като живот на едни умиращи части
п.п Извинете ме за дългия пост
Re: Въпрос за демферен маховик Е46
gugichamp написа:Тити май на мен се смее,но да ти кажа две неща.
Съединителя като е тръгнал да заминава при голямо
напрежение(макс. въртящ момент),почва да буксува
дори и незабележимо.Тогава маховика не се товари
толкова,колкото когато се смени съединителя.
Тогава цялата тяга отива в маховика,който в един
момент се предава.Не е задължително,но е така в
някои случаи.И когато се появи вече вибрация в педала
и бучене от него,трябва да се смени незабавно,за да
не изтрака качествено и да почупи други неща след него.
Иначе за пред блока....
Това не е така.
Силата на триене между феродовия диск и маховика е най-голяма точно в момента преди да изпусне, демек да приплъзне.
Ако диска изпусне и приплъзне то тогава със сигурност ще се усети. Няма вариант да приплъзва по малко и да товариш уж маховика по-малко от това.
За сметка на това ако приплъзва очевидно и продължиш да го мъчиш, то обикновено маховика посинява и го разваляш принудително от загряването.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
