Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от milennyc » 12 Дек 2010, 11:28

Принципно тази е грешката защото четеш ДДЕ4 а не boddy .... но проблема може да не е сензора.....(дали отива инфо до ЕКУ-то от него) провери и с ДИС, другото което може да пробваш е да откачиш датчика и да дадеш контакт и ако Т отиде на червено значи проблема ти е другаде. На БК показва ли ти външната Т?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: Е24 М6, Е31 850i

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от maikooo » 12 Дек 2010, 11:42

slitter написа:Влез и провери грешката с ДИС! Той ще ти даде повече инфо! Според мен това е сензора за външната температура, а не този който си показал!


Не, колега не е датчика за външна температура, той е outside temperature sensor, и него съм сменял :D
Това доколкото разбрах е датчик, който мери температурата на мотора и подава данни на компютъра колко гориво да впръска и затова колата в момента пуши повечко. :conf:

milennyc написа:Принципно тази е грешката защото четеш ДДЕ4 а не boddy .... но проблема може да не е сензора.....(дали отива инфо до ЕКУ-то от него) провери и с ДИС, другото което може да пробваш е да откачиш датчика и да дадеш контакт и ако Т отиде на червено значи проблема ти е другаде. На БК показва ли ти външната Т?


Да показва ми температурата и дори е вярна :D
А иначе не мисля, че този датчик има нещо общо с тези на антифриза :dunno:
Падна батерията на лаптопа и не успях да снимам живите данни, но проблема е, че engine temperature не се покачва повече от 19-20 градуса, а иначе тази на антигфриза си е добре 89-90
Другата седмица ще проверя с ДИС и ще видим какво ще излезне :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 23.11.2010
Местоположение: Ел Марконе
Пол: Мъж
Кара: E46i

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от NIKMAN » 18 Дек 2010, 19:21

Здравейте колеги, много се рових във форума, но не можах да открия как да реша следния проблем. Карам БМВ 316i, 1.9 с двигател М43TUB19, 105 к.с. 2001г. на 210х.к. Преди 1-месец светна check engine. На диагностиката показа следната грешка: Check, fuel supply system P0170. , не може да се определи къде точно е грешката.

Проблема е решен със смяната на маркуча към клапана на картерните газове.
Последна промяна NIKMAN на 02 Апр 2012, 20:04, променена общо 1 път
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 19 Дек 2010, 16:38

NIKMAN написа:Здравейте колеги, много се рових във форума, но не можах да открия как да реша следния проблем. Карам БМВ 316i, 1.9 с двигател М43TUB19, 105 к.с. 2001г. на 210х.к. Преди 1-месец светна check engine. На диагностиката показа следната грешка: Check, fuel supply system P0170. , не може да се определи къде точно е грешката. Смених горивен филтър Бош, изчистват грешката и след 30-40 км. пак светва check engine. Ако някой е имал подобен проблем и го е решил да сподели как, защото майсторите ми казаха, че трябва да почваме да сменяме наред:първо с горивен филтър, дебитомер, ламбда, бенз. помпа и т.н. докато се реши проблема Едни го разчитат, като слабо налягане в горивната система, други като бедна горивна смес. Дебитомера и първата ламбда преди катализатора са сменени преди 5 х.к. с действащ катализатор съм. Кое определя каква е горивната смес или налягането. Благодаря предварително. :help:


А имаш ли газова уредба :?:
Защото това е обща грешка и тя показва, че има проблем в системата осигоряваща гориво и при положение, че си сменил ламбдата и дебитомера не би трябвало да я има тази грешка единствено ако не си с Газов инжекцион и той не е настроен и ти бърка компа на бензин.
Щом си с тази грешка значи има детонации и проблем с ускорението на студен двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 23.11.2010
Местоположение: Ел Марконе
Пол: Мъж
Кара: E46i

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от NIKMAN » 19 Дек 2010, 20:00

oci написа:А имаш ли газова уредба :?:
Защото това е обща грешка и тя показва, че има проблем в системата осигоряваща гориво и при положение, че си сменил ламбдата и дебитомера не би трябвало да я има тази грешка единствено ако не си с Газов инжекцион и той не е настроен и ти бърка компа на бензин.
Щом си с тази грешка значи има детонации и проблем с ускорението на студен двигател.


Oci не съм на газ, но когато е студен двигателя при движение, като освободя от скорост оборотите падат рязко до 300-400 и после се нормализират и така докато загрее. С какво да започна, защото може и въздухомера/дебитомер/ и ламбдата да са дали фира. Възможно ли е бензиновата помпа да не подава гориво с достатъчно налягане :?:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от badsharki » 20 Дек 2010, 7:49

NIKMAN написа:Здравейте колеги, много се рових във форума, но не можах да открия как да реша следния проблем. Карам БМВ 316i, 1.9 с двигател М43TUB19, 105 к.с. 2001г. на 210х.к. Преди 1-месец светна check engine. На диагностиката показа следната грешка: Check, fuel supply system P0170. , не може да се определи къде точно е грешката. Смених горивен филтър Бош, изчистват грешката и след 30-40 км. пак светва check engine. Ако някой е имал подобен проблем и го е решил да сподели как, защото майсторите ми казаха, че трябва да почваме да сменяме наред:първо с горивен филтър, дебитомер, ламбда, бенз. помпа и т.н. докато се реши проблема Едни го разчитат, като слабо налягане в горивната система, други като бедна горивна смес. Дебитомера и първата ламбда преди катализатора са сменени преди 5 х.к. с действащ катализатор съм. Кое определя каква е горивната смес или налягането. Благодаря предварително. :help:

Тази грешка наистина е една от гадните и общо взето трябва да сменяш наред за да се оправи. От всичко свързано с образуването на гориво-въздушната смес може да ти е проблема.

Бих те посъветвал като следваща стъпка да си смениш клапана на картерните газове --> http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15 (номер 1 от схемата), както и да провериш (смениш) маркучите към него, ако не си го сменял. Както си описал симптомите много ми прилича да е от него. Много често когато е прецакан тоя клапан "изплюва" тази грешка или грешка с ламбда контрола при по дъртите бангии (които не са по ОБД стандарта)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 25.02.2007
Местоположение: София

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от robertov » 25 Дек 2010, 23:57

Някой може ли да ми разчете грешките от ИНПАта:

227 lamda control tolerance Bank 1 to big
228 lamda control tolerance Bank 2 to big
3 avtivate ignition cylinder 6
243 burning fail cylinder 6

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от badsharki » 26 Дек 2010, 9:54

robertov написа:Някой може ли да ми разчете грешките от ИНПАта:

227 lamda control tolerance Bank 1 to big
228 lamda control tolerance Bank 2 to big
3 avtivate ignition cylinder 6
243 burning fail cylinder 6

Тия грешки са толкова ясни, че няма накъде повече да се разчитата.

227 - Компютъра не може да адаптира повече ламбда (коефициента) от 1 до 3-ти цилиндър, тъй като е излязъл над допустимите стойности за корекция на горивото.
228 - Същата хава само, че за цилиндри от 4 до 6.
3 и 243 - Проблем в запалването на 6-ти цилиндър. Виж свещ, бубина ... Грешки 227 и 228 са най-вероятно следствие на това.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от milennyc » 26 Дек 2010, 10:31

robertov написа:Някой може ли да ми разчете грешките от ИНПАта:

227 lamda control tolerance Bank 1 to big
228 lamda control tolerance Bank 2 to big
3 avtivate ignition cylinder 6
243 burning fail cylinder 6


Да имаш случайно газова уредба? Иначе са ти казали ков какво е :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от xerial » 02 Яну 2011, 19:57

xerial написа:Здравейте колеги,

Днес закачих колата на ИНПА така профилактично и имаше една грешка която и друг път ми е излизала с едно малко изключение : error
Camshaft sensor signal съобщението го нямаше преди ... ( ИНПА-та е по нова версия и с по-добър кабел та предполагам може и оттам да идва иновацията :mhihi: )


7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36

Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km

Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km

Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal


Това е цялата грешка.
Това което ме интересува дали този Camshaft sensor signal е датчика на разпределителният вал и дали поради тая причина от време на време когато е загряла колата ( също се вижда че грешката се е появява при загряла кола ) не може да запали и трябва да се изчака да изстине , което е :banghead: :ranting: :bang: :censored:

А това е другата грешка която имам:

Error frequency : 25
Logistic counter: 36

Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km

Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km

Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C

Ако някой удари едно рамо ще съм благодарен ;)




Сагата е разрешена - нов датчик разпределителен вал за 216лв + монтажа и колата е тип топ сега. :D
Изображение Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 28 Яну 2011, 21:34

Да хвана да изтупам праха от темата...

Последният път като закачах старата ми Е46ца всичко беше ОК.
Сега обаче при опит да влезна в Кар мемори, за да дезактивирам дневните светлини и да активирам нещо друго ми изписва следното:

Изображение

Не е от кабела или софта ми - веднага пробвах с фейслифтовата Е46ца - няма прблеми.
Пак закачих старта - същия надпис!

Оказа се, че мой приятел с Е39 530д също е с въпросния "проблем" - и при него вади същия надпис!

Защо ?!
Какво се е объркало ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Se7ven » 28 Яну 2011, 22:56

Dimitroff написа:Защо ?!
Какво се е объркало ?


Пробвай да върнеш контакта, появява се стрелката долу в дясно ">" , натискаш и даваш отново на контакт.
...странно, че се появява това на ККЛ кабел, при мен това го има на АДС-а.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Dimitroff » 30 Яну 2011, 16:03

Сега като го каза и се сещам, че го дава точно когато съм закачил ОБД 1 буксата :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.01.2010
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D`03

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Iskren_ » 05 Фев 2011, 18:54

Здравейте,
Изписва ми следните грешки:
Ключ на съединителя (Clutch switch) също така ми дава грешка и за 4-те свещи.
Момчето което прави диагностика смята че този Clutch switch е релето за подгряване на свещите (не виждам логика, но така смята) и защото то не работи дава грешки и в свещите.
Друго което ме води на тази мисъл е че дори при студено време лампата за подгряване не свети повече от 3-4 секунди и си мисля че затова въобще не подгрява. Нямам проблеми с паленето имах със стария акумулатор но от няколко месеца съм с чисто нов дори в най-големия студ пали без проблем.
Колата е е46 320д 2003-та година фейслифт.
Моля споделете мнение, благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Retrofit » 05 Фев 2011, 19:19

"Clutch Switch" е ключето на педала на съединителя. Ако имаш темпомат, не би трябвало да работи с тази грешка.
Тази грешка няма нищо общо с подгяващите свещи, при твоя мотор ако има изгоряла свещ се разбира точно коя е.
Смени майстора е моя съвет

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook