Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Принципно тази е грешката защото четеш ДДЕ4 а не boddy .... но проблема може да не е сензора.....(дали отива инфо до ЕКУ-то от него) провери и с ДИС, другото което може да пробваш е да откачиш датчика и да дадеш контакт и ако Т отиде на червено значи проблема ти е другаде. На БК показва ли ти външната Т?
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
slitter написа:Влез и провери грешката с ДИС! Той ще ти даде повече инфо! Според мен това е сензора за външната температура, а не този който си показал!
Не, колега не е датчика за външна температура, той е outside temperature sensor, и него съм сменял
Това доколкото разбрах е датчик, който мери температурата на мотора и подава данни на компютъра колко гориво да впръска и затова колата в момента пуши повечко.
milennyc написа:Принципно тази е грешката защото четеш ДДЕ4 а не boddy .... но проблема може да не е сензора.....(дали отива инфо до ЕКУ-то от него) провери и с ДИС, другото което може да пробваш е да откачиш датчика и да дадеш контакт и ако Т отиде на червено значи проблема ти е другаде. На БК показва ли ти външната Т?
Да показва ми температурата и дори е вярна
А иначе не мисля, че този датчик има нещо общо с тези на антифриза
Падна батерията на лаптопа и не успях да снимам живите данни, но проблема е, че engine temperature не се покачва повече от 19-20 градуса, а иначе тази на антигфриза си е добре 89-90
Другата седмица ще проверя с ДИС и ще видим какво ще излезне
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги, много се рових във форума, но не можах да открия как да реша следния проблем. Карам БМВ 316i, 1.9 с двигател М43TUB19, 105 к.с. 2001г. на 210х.к. Преди 1-месец светна check engine. На диагностиката показа следната грешка: Check, fuel supply system P0170. , не може да се определи къде точно е грешката.
Проблема е решен със смяната на маркуча към клапана на картерните газове.
Проблема е решен със смяната на маркуча към клапана на картерните газове.
Последна промяна NIKMAN на 02 Апр 2012, 20:04, променена общо 1 път
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
NIKMAN написа:Здравейте колеги, много се рових във форума, но не можах да открия как да реша следния проблем. Карам БМВ 316i, 1.9 с двигател М43TUB19, 105 к.с. 2001г. на 210х.к. Преди 1-месец светна check engine. На диагностиката показа следната грешка: Check, fuel supply system P0170. , не може да се определи къде точно е грешката. Смених горивен филтър Бош, изчистват грешката и след 30-40 км. пак светва check engine. Ако някой е имал подобен проблем и го е решил да сподели как, защото майсторите ми казаха, че трябва да почваме да сменяме наред:първо с горивен филтър, дебитомер, ламбда, бенз. помпа и т.н. докато се реши проблема Едни го разчитат, като слабо налягане в горивната система, други като бедна горивна смес. Дебитомера и първата ламбда преди катализатора са сменени преди 5 х.к. с действащ катализатор съм. Кое определя каква е горивната смес или налягането. Благодаря предварително.
А имаш ли газова уредба
Защото това е обща грешка и тя показва, че има проблем в системата осигоряваща гориво и при положение, че си сменил ламбдата и дебитомера не би трябвало да я има тази грешка единствено ако не си с Газов инжекцион и той не е настроен и ти бърка компа на бензин.
Щом си с тази грешка значи има детонации и проблем с ускорението на студен двигател.
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:А имаш ли газова уредба
Защото това е обща грешка и тя показва, че има проблем в системата осигоряваща гориво и при положение, че си сменил ламбдата и дебитомера не би трябвало да я има тази грешка единствено ако не си с Газов инжекцион и той не е настроен и ти бърка компа на бензин.
Щом си с тази грешка значи има детонации и проблем с ускорението на студен двигател.
Oci не съм на газ, но когато е студен двигателя при движение, като освободя от скорост оборотите падат рязко до 300-400 и после се нормализират и така докато загрее. С какво да започна, защото може и въздухомера/дебитомер/ и ламбдата да са дали фира. Възможно ли е бензиновата помпа да не подава гориво с достатъчно налягане
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
NIKMAN написа:Здравейте колеги, много се рових във форума, но не можах да открия как да реша следния проблем. Карам БМВ 316i, 1.9 с двигател М43TUB19, 105 к.с. 2001г. на 210х.к. Преди 1-месец светна check engine. На диагностиката показа следната грешка: Check, fuel supply system P0170. , не може да се определи къде точно е грешката. Смених горивен филтър Бош, изчистват грешката и след 30-40 км. пак светва check engine. Ако някой е имал подобен проблем и го е решил да сподели как, защото майсторите ми казаха, че трябва да почваме да сменяме наред:първо с горивен филтър, дебитомер, ламбда, бенз. помпа и т.н. докато се реши проблема Едни го разчитат, като слабо налягане в горивната система, други като бедна горивна смес. Дебитомера и първата ламбда преди катализатора са сменени преди 5 х.к. с действащ катализатор съм. Кое определя каква е горивната смес или налягането. Благодаря предварително.
Тази грешка наистина е една от гадните и общо взето трябва да сменяш наред за да се оправи. От всичко свързано с образуването на гориво-въздушната смес може да ти е проблема.
Бих те посъветвал като следваща стъпка да си смениш клапана на картерните газове --> http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15 (номер 1 от схемата), както и да провериш (смениш) маркучите към него, ако не си го сменял. Както си описал симптомите много ми прилича да е от него. Много често когато е прецакан тоя клапан "изплюва" тази грешка или грешка с ламбда контрола при по дъртите бангии (които не са по ОБД стандарта)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Някой може ли да ми разчете грешките от ИНПАта:
227 lamda control tolerance Bank 1 to big
228 lamda control tolerance Bank 2 to big
3 avtivate ignition cylinder 6
243 burning fail cylinder 6
227 lamda control tolerance Bank 1 to big
228 lamda control tolerance Bank 2 to big
3 avtivate ignition cylinder 6
243 burning fail cylinder 6
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
robertov написа:Някой може ли да ми разчете грешките от ИНПАта:
227 lamda control tolerance Bank 1 to big
228 lamda control tolerance Bank 2 to big
3 avtivate ignition cylinder 6
243 burning fail cylinder 6
Тия грешки са толкова ясни, че няма накъде повече да се разчитата.
227 - Компютъра не може да адаптира повече ламбда (коефициента) от 1 до 3-ти цилиндър, тъй като е излязъл над допустимите стойности за корекция на горивото.
228 - Същата хава само, че за цилиндри от 4 до 6.
3 и 243 - Проблем в запалването на 6-ти цилиндър. Виж свещ, бубина ... Грешки 227 и 228 са най-вероятно следствие на това.
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
robertov написа:Някой може ли да ми разчете грешките от ИНПАта:
227 lamda control tolerance Bank 1 to big
228 lamda control tolerance Bank 2 to big
3 avtivate ignition cylinder 6
243 burning fail cylinder 6
Да имаш случайно газова уредба? Иначе са ти казали ков какво е
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
xerial написа:Здравейте колеги,
Днес закачих колата на ИНПА така профилактично и имаше една грешка която и друг път ми е излизала с едно малко изключение : error
Camshaft sensor signal съобщението го нямаше преди ... ( ИНПА-та е по нова версия и с по-добър кабел та предполагам може и оттам да идва иновацията )
7717 Monitoring Speed (rpm) sensor
Error frequency : 255
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 79.13 Grad C
Einspritzmenge 3.58 mm^3
Supply voltage 13.89 V
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 949.05 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 13.31 mm^3
Supply voltage 14.00 V
Fehler aufgetreten bei 195880.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 749.25 1/min
Coolant temperature 83.91 Grad C
Einspritzmenge 5.63 mm^3
Supply voltage 13.77 V
Fehler aufgetreten bei 195890.00 km
Error not present
Sporadic error
Camshaft sensor signal
Това е цялата грешка.
Това което ме интересува дали този Camshaft sensor signal е датчика на разпределителният вал и дали поради тая причина от време на време когато е загряла колата ( също се вижда че грешката се е появява при загряла кола ) не може да запали и трябва да се изчака да изстине , което е
А това е другата грешка която имам:
Error frequency : 25
Logistic counter: 36
Error occured 1. times at:
Engine speed 1723.28 1/min
Coolant temperature 50.45 Grad C
Einspritzmenge 10.24 mm^3
RPC rail pressure 487.95 bar
Fehler aufgetreten bei 194550.00 km
Error occured 2. times at:
Engine speed 1798.20 1/min
Coolant temperature 76.40 Grad C
Einspritzmenge 11.78 mm^3
RPC rail pressure 530.12 bar
Fehler aufgetreten bei 195510.00 km
Error occured 3. times at:
Engine speed 1423.58 1/min
Coolant temperature 85.95 Grad C
Einspritzmenge 6.66 mm^3
RPC rail pressure 439.76 bar
Fehler aufgetreten bei 195900.00 km
Error not present
Sporadic error
neg. deviation / Air mass to big
Errorcode: 04 04 24 19 F8 20 45 86 14 51 4B FF 20 48 AC 17
58 4C 5F 20 39 BA 0D 49 4C
Ако някой удари едно рамо ще съм благодарен
Сагата е разрешена - нов датчик разпределителен вал за 216лв + монтажа и колата е тип топ сега.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да хвана да изтупам праха от темата...
Последният път като закачах старата ми Е46ца всичко беше ОК.
Сега обаче при опит да влезна в Кар мемори, за да дезактивирам дневните светлини и да активирам нещо друго ми изписва следното:
Не е от кабела или софта ми - веднага пробвах с фейслифтовата Е46ца - няма прблеми.
Пак закачих старта - същия надпис!
Оказа се, че мой приятел с Е39 530д също е с въпросния "проблем" - и при него вади същия надпис!
Защо ?!
Какво се е объркало ?
Последният път като закачах старата ми Е46ца всичко беше ОК.
Сега обаче при опит да влезна в Кар мемори, за да дезактивирам дневните светлини и да активирам нещо друго ми изписва следното:
Не е от кабела или софта ми - веднага пробвах с фейслифтовата Е46ца - няма прблеми.
Пак закачих старта - същия надпис!
Оказа се, че мой приятел с Е39 530д също е с въпросния "проблем" - и при него вади същия надпис!
Защо ?!
Какво се е объркало ?
- Se7ven
- ентусиаст
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Dimitroff написа:Защо ?!
Какво се е объркало ?
Пробвай да върнеш контакта, появява се стрелката долу в дясно ">" , натискаш и даваш отново на контакт.
...странно, че се появява това на ККЛ кабел, при мен това го има на АДС-а.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Сега като го каза и се сещам, че го дава точно когато съм закачил ОБД 1 буксата
- Iskren_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.01.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D`03
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте,
Изписва ми следните грешки:
Ключ на съединителя (Clutch switch) също така ми дава грешка и за 4-те свещи.
Момчето което прави диагностика смята че този Clutch switch е релето за подгряване на свещите (не виждам логика, но така смята) и защото то не работи дава грешки и в свещите.
Друго което ме води на тази мисъл е че дори при студено време лампата за подгряване не свети повече от 3-4 секунди и си мисля че затова въобще не подгрява. Нямам проблеми с паленето имах със стария акумулатор но от няколко месеца съм с чисто нов дори в най-големия студ пали без проблем.
Колата е е46 320д 2003-та година фейслифт.
Моля споделете мнение, благодаря предварително.
Изписва ми следните грешки:
Ключ на съединителя (Clutch switch) също така ми дава грешка и за 4-те свещи.
Момчето което прави диагностика смята че този Clutch switch е релето за подгряване на свещите (не виждам логика, но така смята) и защото то не работи дава грешки и в свещите.
Друго което ме води на тази мисъл е че дори при студено време лампата за подгряване не свети повече от 3-4 секунди и си мисля че затова въобще не подгрява. Нямам проблеми с паленето имах със стария акумулатор но от няколко месеца съм с чисто нов дори в най-големия студ пали без проблем.
Колата е е46 320д 2003-та година фейслифт.
Моля споделете мнение, благодаря предварително.
- Retrofit
- младши ентусиаст
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
"Clutch Switch" е ключето на педала на съединителя. Ако имаш темпомат, не би трябвало да работи с тази грешка.
Тази грешка няма нищо общо с подгяващите свещи, при твоя мотор ако има изгоряла свещ се разбира точно коя е.
Смени майстора е моя съвет
Тази грешка няма нищо общо с подгяващите свещи, при твоя мотор ако има изгоряла свещ се разбира точно коя е.
Смени майстора е моя съвет
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани