Когато нещата отидат по дяволите...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gatz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 26.03.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: '12 Е70 40d
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
На всеки се случва това е машина и никои не знае как е карана и как е подрържана преди да доиде при вас
Аз да ви разкажа за мои случаи със същия двигател само че 320Сд 2005г.
Колата беше тогава на 130 000км и един ден на загрят двигател тръгвам от сфетофар нормално вкарвам 1ва 2000 оборота после 2ра и на на 1500 оборота заби муцуна и огасна и аз шах с пешката
Пробвам да запаля неще даже не върти.
Викам пътна помощ и в дару кар там ми вземат 280лв за диагностика и ми казват "Сори пич обаче незнаем от какво е !!!!! " СМЯТАИТЕ
Оттам в къщи на канала и разглабяме и познаите ВЕРИГАТА МИ СЕ Е СКЪСАЛА !!!!!
Ходих до Мкар,Дарукар,Камор да питам от какво може да е и всеки вика "От 15 години сме сервиз за такав случаи не сме чували" --- ДЕФЕКТНА ВЕРИГА
Иначе имах "касмет" само 3 кобилици 3 клапана съм назад
Смених водната помпа просто за спорта,нови вериги,зъбни колела,гарнитури,главата на стендове за проверка,нови повдигачи и още някакви неща не помня вече но сметката излезе 1800лв като се има предвид ,че сами си правехме ремонта само за диагностики и центроване на двигателя съм ходил в сервиз.
Излишно е да казвам че колата е карана винаги в нормални обороти никога не е виждала повече от 3500 оборота ,всичко се сменя на 10 000км и тнт.
Така че на веки се случва ,живота продължава носете си новите дрехи и си караите колите както ви е кеф.
Вече карам колата 30 000 км след ремонта не хапва и грам масълце варви маи повече особенно след като рецеклирах и турбината.
Пример: магистралата Стара Загора - София = 58 минути като на места с добар наклон 240км
които не вярва имам и 3ма свидетели
Поздрави !

Аз да ви разкажа за мои случаи със същия двигател само че 320Сд 2005г.
Колата беше тогава на 130 000км и един ден на загрят двигател тръгвам от сфетофар нормално вкарвам 1ва 2000 оборота после 2ра и на на 1500 оборота заби муцуна и огасна и аз шах с пешката

Пробвам да запаля неще даже не върти.
Викам пътна помощ и в дару кар там ми вземат 280лв за диагностика и ми казват "Сори пич обаче незнаем от какво е !!!!! " СМЯТАИТЕ
Оттам в къщи на канала и разглабяме и познаите ВЕРИГАТА МИ СЕ Е СКЪСАЛА !!!!!
Ходих до Мкар,Дарукар,Камор да питам от какво може да е и всеки вика "От 15 години сме сервиз за такав случаи не сме чували" --- ДЕФЕКТНА ВЕРИГА
Иначе имах "касмет" само 3 кобилици 3 клапана съм назад

Смених водната помпа просто за спорта,нови вериги,зъбни колела,гарнитури,главата на стендове за проверка,нови повдигачи и още някакви неща не помня вече но сметката излезе 1800лв като се има предвид ,че сами си правехме ремонта само за диагностики и центроване на двигателя съм ходил в сервиз.
Излишно е да казвам че колата е карана винаги в нормални обороти никога не е виждала повече от 3500 оборота ,всичко се сменя на 10 000км и тнт.
Така че на веки се случва ,живота продължава носете си новите дрехи и си караите колите както ви е кеф.
Вече карам колата 30 000 км след ремонта не хапва и грам масълце варви маи повече особенно след като рецеклирах и турбината.
Пример: магистралата Стара Загора - София = 58 минути като на места с добар наклон 240км


Поздрави !
Re:
© написа:всички говорим едно и също
както и да е, да насочим разговора в друга посока![]()
може би това е тестчето с дюзите?
едва се оправих, като се има предвид че работя за 4-5 път с DIS
единствено е притеснително съобщението, че трябва задължително да завършите с END
ето след като запалите мотора
и резултата накрая
май за сега са ОК



- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Какво ги правиш тия дюзи бре???

Si non confectus, non reficiat.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани