Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46 (2) - (архив)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
За 10хил изглежда много добре, ако технически е ОК е супер + дава два комплекта оригинални джанти БМВ с гуми
Според мен заслужава да се погледне ако някой търси 320Д след фейса
п.с. Мен тъмните цветове като са с жълт мигач ми харесва повече


п.с. Мен тъмните цветове като са с жълт мигач ми харесва повече


- bmwemotion
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 9.01.2011
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 - 320d - 136 Hp
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Вина на колата е FY38401.
И в тази страница http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi? пействаш вина и ще видиш подробностите за колата.
Успех с търсенето и най-вече покупката!
И в тази страница http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi? пействаш вина и ще видиш подробностите за колата.
Успех с търсенето и най-вече покупката!
На човек, който знае къде отива, светът дава път.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
bmwemotion написа:Вина на колата е FY38401.
И в тази страница http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi? пействаш вина и ще видиш подробностите за колата.
Успех с търсенето и най-вече покупката!
Бе не е там - че нищо няма да види - да ми даде вина ще му кажа с какви екстри е излязла колата


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Защо реши, че седалките са от стар тип ?
Вин-а го има в горното мнение...интересното е, че по ВИН никъде не излиза ИНДИВИДУАЛ - всичко друго си е така както трябва да бъде.
П.с. Тези седалки или по-скоро дамаската се използват до края на производството на Е46.
П.с. По ВИН излиза само ако седалките са "екстра" - тоес рекаро/кожа/полукожа и т.н.
Вин-а го има в горното мнение...интересното е, че по ВИН никъде не излиза ИНДИВИДУАЛ - всичко друго си е така както трябва да бъде.
П.с. Тези седалки или по-скоро дамаската се използват до края на производството на Е46.


П.с. По ВИН излиза само ако седалките са "екстра" - тоес рекаро/кожа/полукожа и т.н.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Защо реши, че седалките са от стар тип ?
Вин-а го има в горното мнение...интересното е, че по ВИН никъде не излиза ИНДИВИДУАЛ - всичко друго си е така както трябва да бъде.
П.с. Тези седалки или по-скоро дамаската се използват до края на производството на Е46.![]()
![]()
П.с. По ВИН излиза само ако седалките са "екстра" - тоес рекаро/кожа/полукожа и т.н.
За индивидуал-а верно нищо не излиза..незнам защо съм останал с такова ,впечатление


По този вин примерно : STOFF JACQUARD моят е STOFF TEX2000
Дамаската е ясна - имах в предвид, че по ВИН седалките "излизат" само ако са различни от стандрартните - забележи, че по вин-а на въпросната кола горе има вид дамаска, но никъде не пише надолу по оборудването с какви седалки е.
Ако бяха рекаро или кожа, или полукожа щяха да фигорират в оборудването - това ми е мисълта

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
А къде правите проверйа за VIN-a?
Че се иглеждам за Е46 и искам да мога да направя проверка веднага.
Че се иглеждам за Е46 и искам да мога да направя проверка веднага.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Gqbriel написа:Dimitroff написа:Защо реши, че седалките са от стар тип ?
Вин-а го има в горното мнение...интересното е, че по ВИН никъде не излиза ИНДИВИДУАЛ - всичко друго си е така както трябва да бъде.
П.с. Тези седалки или по-скоро дамаската се използват до края на производството на Е46.![]()
![]()
П.с. По ВИН излиза само ако седалките са "екстра" - тоес рекаро/кожа/полукожа и т.н.
За индивидуал-а верно нищо не излиза..незнам защо съм останал с такова ,впечатлениемислех си ,че са станали малко по-модерни
за дамаската и като екстра не те разбрах..всяка тапицерия я пише...
По този вин примерно : STOFF JACQUARD моят е STOFF TEX2000
Дамаската е ясна - имах в предвид, че по ВИН седалките "излизат" само ако са различни от стандрартните - забележи, че по вин-а на въпросната кола горе има вид дамаска, но никъде не пише надолу по оборудването с какви седалки е.
Ако бяха рекаро или кожа, или полукожа щяха да фигорират в оборудването - това ми е мисълта
Дамаската е ясна - имах в предвид, че по ВИН седалките "излизат" само ако са различни от стандрартните - забележи, че по вин-а на въпросната кола горе има вид дамаска, но никъде не пише надолу по оборудването с какви седалки е.
Ако бяха рекаро или кожа, или полукожа щяха да фигорират в оборудването - това ми е мисълта

apostate написа:А къде правите проверйа за VIN-a?
Че се иглеждам за Е46 и искам да мога да направя проверка веднага.
http://www.bmw.bg/bg/bg/owners/parts/el ... logue.html
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте колеги,
Предсотй ми поупка на 320д преди файса и прочетох общо взето всчки теми за всички начинаещи и бъдещи спбственици на Е46, но се нуждая от по конретни отговори. Въпросите ми са следните:
1. При кола непалена около месец /със сигурност/ паленето и стана след здраво въртене на около 4-5 път- нормално ли е?
2. При запалването излезна първо синкав дим със силна меризма на "понички" и след това черен дим?
3. Оранжевата /жълта/ лампа за маслото е показател само за нивото на маслото или е от равален датчик, или е показател за сериозен проблем?
4. При загрят мотор и форциране до около 4-5000 оборота излизат черни сажди от аспуха- дали енормално като се имав предвид че това е след първото палене на колата след месец стоене?
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДАРИТЕЛНО!!!!
Предсотй ми поупка на 320д преди файса и прочетох общо взето всчки теми за всички начинаещи и бъдещи спбственици на Е46, но се нуждая от по конретни отговори. Въпросите ми са следните:
1. При кола непалена около месец /със сигурност/ паленето и стана след здраво въртене на около 4-5 път- нормално ли е?
2. При запалването излезна първо синкав дим със силна меризма на "понички" и след това черен дим?
3. Оранжевата /жълта/ лампа за маслото е показател само за нивото на маслото или е от равален датчик, или е показател за сериозен проблем?
4. При загрят мотор и форциране до около 4-5000 оборота излизат черни сажди от аспуха- дали енормално като се имав предвид че това е след първото палене на колата след месец стоене?
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДАРИТЕЛНО!!!!

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
русиабн написа:Здравейте колеги,
Предсотй ми поупка на 320д преди файса и прочетох общо взето всчки теми за всички начинаещи и бъдещи спбственици на Е46, но се нуждая от по конретни отговори. Въпросите ми са следните:
1. При кола непалена около месец /със сигурност/ паленето и стана след здраво въртене на около 4-5 път- нормално ли е?
2. При запалването излезна първо синкав дим със силна меризма на "понички" и след това черен дим?
3. Оранжевата /жълта/ лампа за маслото е показател само за нивото на маслото или е от равален датчик, или е показател за сериозен проблем?
4. При загрят мотор и форциране до около 4-5000 оборота излизат черни сажди от аспуха- дали енормално като се имав предвид че това е след първото палене на колата след месец стоене?
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ПРЕДАРИТЕЛНО!!!!
1.Трябва да запали веднага,не е нормално това въртене.Най вероятно има изгорели подгревни свещи.
2.Не знам какво имаш предвид с "миризма на понички",но ако мирише на изгоряло масло си е проблем.
Ако не е палена наистина доста време,съвсем нормално е да припушва черно (но не и синьо).Като се покара малко черния пушек ще изчезне(ако няма други проблеми разбира се).
3.Жълтата лампа на маслото сигнализира за намаляло или повишено ниво на маслото.Много често се прецаква датчика за нивото и жълтата лампа светва малко след запалване на мотора за около 10на секунди и после изгасва като не се пали повече на този старт.
4.Нормално е.Когато взимах моята пушеше по същия начин.След 3-4 дни каране,нямаше и помен от пушек,но ако има други проблеми
пушек ще си има..
П.П.Според мен една хубава диагностика е задължителна преди покупка..Има колеги във форума доста вещи в тая област,затова проверявай преди да купуваш..Успех..
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Ако не е палена един месец + студеното време е нормално да не запали от четвърт оборот.
Дизела пуши черно, ако цвета е друг е лошо.
Дизела пуши черно, ако цвета е друг е лошо.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
С всичко друго съм съгласен...освен с това, че е нормално Е46 320/330д да пуши черно...
Черният пушек е признак на лошо изгаряне/лоша горивна смес - ако всичко по колата е ок - няма как да пуши...ГРАМ!
Възможно е да пропуши съвсем-съвсем лекичко само при условие, че не е палене доста време и после се затрудни с първо запалване.
Много пъти сме спорили - много пъти съм го доказвал - дори и на собственици на Е46ци, който са карали в продължение на години и са пропушвали!
Варианти за черен пушек:
1. Кофти нафта.
2. Проблемен/неадаптиран дебитомер.
3. Проблем с дюза.
4. Спукан турбо път.
5. ЕГР
6. Турбина
7. Кофти чип.
Ако всички компоненти горе са ОК - няма как да пуши грам...осоооообено пък ако говорим за комън рейл! (136к.с. също не трябва да прави изключение!)
Черният пушек е признак на лошо изгаряне/лоша горивна смес - ако всичко по колата е ок - няма как да пуши...ГРАМ!
Възможно е да пропуши съвсем-съвсем лекичко само при условие, че не е палене доста време и после се затрудни с първо запалване.
Много пъти сме спорили - много пъти съм го доказвал - дори и на собственици на Е46ци, който са карали в продължение на години и са пропушвали!
Варианти за черен пушек:
1. Кофти нафта.
2. Проблемен/неадаптиран дебитомер.
3. Проблем с дюза.
4. Спукан турбо път.
5. ЕГР
6. Турбина
7. Кофти чип.
Ако всички компоненти горе са ОК - няма как да пуши грам...осоооообено пък ако говорим за комън рейл! (136к.с. също не трябва да прави изключение!)
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Dimitroff написа:Възможно е да пропуши съвсем-съвсем лекичко само при условие, че не е палене доста време и после се затрудни с първо запалване.
Според мен не би трябвало да се затруднява с първото палене

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
И според мен...но е факт.
Като казвам затруднява - имам предвид, че върти 1-2-3 оборота повече преди да запали, а не, че се чуди дали изобщо ще пали или няма.
Като казвам затруднява - имам предвид, че върти 1-2-3 оборота повече преди да запали, а не, че се чуди дали изобщо ще пали или няма.
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Колеги,
доколкото разбирам всички се учудвате, че е запалила трудно дори след месец непалене при постоянни температури под -5 градуса. За това, че не е палена сумати време, съдя по това, че като вдигнах капака целият беше в сняг от навяването от ветровете и си играх десет минути да го изчистя за да проверя маслото. Щом не е нормално това трудно палене, дали проблема е в подгревните свещи?
А искам малко и да дообясня за изпушването:
След дългото въртене, след запалването колата изпуши първо с миризма на горяло масло, но тя изчеза след около 30-40 секунди и си остана само черен дим без миризма /вметвам само, че докато въртях да запаля подавах газ
все пак карам бензин/.
След като поработи малко мотора около 4-5минути дима изчезна при работа на място. Същественото което ме озадачи и за което ми беше единият въпрос е нормално ли е след като вече беше нормално загрят мотора при изфорсирането до около 4-5000оборота колата изпуши черен дим без миризма на горяло масло и като сложих ръката на ауспуха имаше черни сажди!
Благодаря за вниманието!!!!!!!!!111
доколкото разбирам всички се учудвате, че е запалила трудно дори след месец непалене при постоянни температури под -5 градуса. За това, че не е палена сумати време, съдя по това, че като вдигнах капака целият беше в сняг от навяването от ветровете и си играх десет минути да го изчистя за да проверя маслото. Щом не е нормално това трудно палене, дали проблема е в подгревните свещи?
А искам малко и да дообясня за изпушването:
След дългото въртене, след запалването колата изпуши първо с миризма на горяло масло, но тя изчеза след около 30-40 секунди и си остана само черен дим без миризма /вметвам само, че докато въртях да запаля подавах газ

След като поработи малко мотора около 4-5минути дима изчезна при работа на място. Същественото което ме озадачи и за което ми беше единият въпрос е нормално ли е след като вече беше нормално загрят мотора при изфорсирането до около 4-5000оборота колата изпуши черен дим без миризма на горяло масло и като сложих ръката на ауспуха имаше черни сажди!
Благодаря за вниманието!!!!!!!!!111

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Пропуснах да спомена още два основни факта които не знам дали имат отношение:
1. Акумулаторът беше слаб-може би във връзка с паленето;
2. Като проверих нивото на маслото ми се видя над максимума/явно някои се е поолял
/-може би във връзка със свтването на жълтата лампа??????

1. Акумулаторът беше слаб-може би във връзка с паленето;
2. Като проверих нивото на маслото ми се видя над максимума/явно някои се е поолял



ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани