Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
oci написа:insane_v написа:Здравейте, колеги. Наскоро смених дросела, че ми правеше доста проблеми. Мотора ми е М54 Б30 и е с дросел с електронно управление. При смяната откачих акумулатора за всеки случай. След смяната го закачих и изтрих адаптацията на колата за стария дросел, за да може да се адаптира към новия. Сега мотора работи перфектно, но все пак искам да попитам това достатъчно ли е или трябва да ходя на майстор да ми обучи компа да работи коректно с новия дросел?
то това е обучаването като изтриеш адаптивите на дросела, а ти вече си го направил
Благодаря, колега. Вече няколко седмици откакто смених дросела и нямам проблеми, но все пак исках да съм сигурен, че не бъркам нещо.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, някой да се е сблъсквал с тази грешка - 43F1 Electrical Aux Heater - Short Circuit to B-, да не е нагревателя за антифриза. Става въпрос за М47N
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
insane_v написа:oci написа:insane_v написа:Здравейте, колеги. Наскоро смених дросела, че ми правеше доста проблеми. Мотора ми е М54 Б30 и е с дросел с електронно управление. При смяната откачих акумулатора за всеки случай. След смяната го закачих и изтрих адаптацията на колата за стария дросел, за да може да се адаптира към новия. Сега мотора работи перфектно, но все пак искам да попитам това достатъчно ли е или трябва да ходя на майстор да ми обучи компа да работи коректно с новия дросел?
то това е обучаването като изтриеш адаптивите на дросела, а ти вече си го направил
Благодаря, колега. Вече няколко седмици откакто смених дросела и нямам проблеми, но все пак исках да съм сигурен, че не бъркам нещо.
Всъщност се оказа, че наистина се прави "настройка" на клапата, която представлява отваряне до 100% и затваряне на клапата, за да може компютъра да запамети двете крайни положения. Тая настройка се активира с помощта на софтуера за диагностика.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
killyou написа:Колеги, някой да се е сблъсквал с тази грешка - 43F1 Electrical Aux Heater - Short Circuit to B-, да не е нагревателя за антифриза. Става въпрос за М47N
това е електрическия нагревател на антифриза.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
insane_v написа:insane_v написа:oci написа:insane_v написа:Здравейте, колеги. Наскоро смених дросела, че ми правеше доста проблеми. Мотора ми е М54 Б30 и е с дросел с електронно управление. При смяната откачих акумулатора за всеки случай. След смяната го закачих и изтрих адаптацията на колата за стария дросел, за да може да се адаптира към новия. Сега мотора работи перфектно, но все пак искам да попитам това достатъчно ли е или трябва да ходя на майстор да ми обучи компа да работи коректно с новия дросел?
то това е обучаването като изтриеш адаптивите на дросела, а ти вече си го направил
Благодаря, колега. Вече няколко седмици откакто смених дросела и нямам проблеми, но все пак исках да съм сигурен, че не бъркам нещо.
Всъщност се оказа, че наистина се прави "настройка" на клапата, която представлява отваряне до 100% и затваряне на клапата, за да може компютъра да запамети двете крайни положения. Тая настройка се активира с помощта на софтуера за диагностика.
Колега, няма такова нещо- в дроселовата клапа има два потенциометъра с противоположни графични характеристики, които се следят взаимно, дали клапата се позиционира правилно. При замяна на клапата, както ти е казал колегата, се извършва само нулиране на стойностите на корекциите на дроселовата клапа.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Може и да си прав, но лично гледах майстора и видях на монитора му как активира въпросната "настройка" и ми каза да слушам. Наистина се чу тракането на клапата при отварянето и затварянето и. Обяснението му беше, че всяка клапа била зацепена различно, макар и само с някакви десети или дори стотни от градуса и ако не се направи това можело понякога компа да дава грешки в позицията на клапата. След като в софтуера за диагностика я има тази настройка, и вече няколко "майстора" ми казаха, че трябва да се прави, може би наистина е редно да се направи, за да се избегнат евентуални грешки.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги може ли да помогнете, че нещо не се справям с превода, даде следните грешки: 149 control valve secondary air , 171 pruefung kraftstoff- versorgungssystem. Мотора е м43 

- sannikolaus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 21.09.2008
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E46 320d 150к.с. M47N
BMW E61 530xi 272к.с. N53 LCI
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Manuel написа:Колеги може ли да помогнете, че нещо не се справям с превода, даде следните грешки: 149 control valve secondary air , 171 pruefung kraftstoff- versorgungssystem. Мотора е м43
149 - Въздушен клапан на помпата
171 - Заседнал допълнителен въздушен клапан
Мисля, че това са грешките, но нека и някой по-разбиращ от мен да изкаже мнение! Успех колега!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
sannikolaus написа:Manuel написа:Колеги може ли да помогнете, че нещо не се справям с превода, даде следните грешки: 149 control valve secondary air , 171 pruefung kraftstoff- versorgungssystem. Мотора е м43
149 - Въздушен клапан на помпата
171 - Заседнал допълнителен въздушен клапан
Мисля, че това са грешките, но нека и някой по-разбиращ от мен да изкаже мнение! Успех колега!
Можеш ли колега ми ги покажеш кой са да знам кое да свалям за проверка

- jeliopetrov
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 10.05.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте!Моля за малко помощ в разчитането на следната грешка.
Колата влиза в авариен.Както си карам най-спокойно без да я юркам, изведнъж спира да набира.И съответно се оправя,ей така както си карам.
Първата ясно ЕГР ми е затапен.Мисля че проблема е във втората но не ми е ясно точно как да го оправя.
Колата влиза в авариен.Както си карам най-спокойно без да я юркам, изведнъж спира да набира.И съответно се оправя,ей така както си карам.
Първата ясно ЕГР ми е затапен.Мисля че проблема е във втората но не ми е ясно точно как да го оправя.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги моля за малко помощ, колата е 320 Д 136кс.
С инпа Luftmasse ми показва !34 от стойности между 0 -16. Дебитомера ли ми е заминал?
Грешките са ми:
17 TOG -мисля че е датчика за нивото на масло
Error frequency : 255
Open circuit Error present Sporadic error
215 right lever-type sensor - сензора за нивото на гориво ? При мен си работи наред.
Error frequency : 0
Short circuit to batt+ Sporadic erro
Мерси предварително.
С инпа Luftmasse ми показва !34 от стойности между 0 -16. Дебитомера ли ми е заминал?
Грешките са ми:
17 TOG -мисля че е датчика за нивото на масло
Error frequency : 255
Open circuit Error present Sporadic error
215 right lever-type sensor - сензора за нивото на гориво ? При мен си работи наред.
Error frequency : 0
Short circuit to batt+ Sporadic erro
Мерси предварително.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Manuel написа:sannikolaus написа:Manuel написа:Колеги може ли да помогнете, че нещо не се справям с превода, даде следните грешки: 149 control valve secondary air , 171 pruefung kraftstoff- versorgungssystem. Мотора е м43
149 - Въздушен клапан на помпата
171 - Заседнал допълнителен въздушен клапан
Мисля, че това са грешките, но нека и някой по-разбиращ от мен да изкаже мнение! Успех колега!
Можеш ли колега ми ги покажеш кой са да знам кое да свалям за проверка
149 се отнася за клапана под номер 1 в тази схема: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EW51&mospid=47647&btnr=11_2203&hg=11&fg=45
Въздуха който се подава към този клапан идва от помпата за вторичен въздух, на английски е "Secondary Air Pump" (известна във форума като "прахосмукачката"), но грешките ти май се отнасят само заседнал клапан. Помпата е под номер 1 от тази схема: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=EW51&mospid=47647&btnr=11_2188&hg=11&fg=50 Функцията на тази помпа е чисто екологична. Студен мотор работи на обогатена смес докато загрее и в изгорелите газове има много неизгорели горивни пари. Въпросната помпа вкарва свеж въздух (кислород), за да изгори не изгорелите горивни пари и да затопли катализатора по-бързо, за да го вкара в работен режим. Помпата работи само първите 2 минути след запалване на студен мотор и след това се изключва.
Клапана се намира отляво на мотора над изпускателния колектор.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Мерси колега жив и здрав и само да попитам може ли да ги дава като грешки заради това, че предишния собственик е махнал катализатора?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
...
Последна промяна Bavarcho на 01 Май 2015, 10:09, променена общо 1 път

- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте,
колата е е39 528iA и може ли да ми помогните за следните грешки:
- "202 Lambdaregelung Bank 1 Regelanschlag"
- "203 Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag"
- "241 Verbrennungsaussetzer Zylinder 4"
Появиха се след смяна на дебитормер, почистване на ICV(Idle Control Valve) и подмяна с нов CCV(Crankcase-Ventilation) и нови тръбички.
Допълнително инфо след като се изчистят грешките:
- двигателя работи неравномерно. Колата има и газова уредба. На бензин много често двигателя неработи стабилно, независимо от температурата на двигателя. При превключване на газ двигателя променя работата си, но пак леко тресе. Също и като се постави колата на "N" оборотите падат и се вдигат няколко пъти докато се нормализират.
колата е е39 528iA и може ли да ми помогните за следните грешки:
- "202 Lambdaregelung Bank 1 Regelanschlag"
- "203 Lambdaregelung Bank 2 Regelanschlag"
- "241 Verbrennungsaussetzer Zylinder 4"
Появиха се след смяна на дебитормер, почистване на ICV(Idle Control Valve) и подмяна с нов CCV(Crankcase-Ventilation) и нови тръбички.
Допълнително инфо след като се изчистят грешките:
- двигателя работи неравномерно. Колата има и газова уредба. На бензин много често двигателя неработи стабилно, независимо от температурата на двигателя. При превключване на газ двигателя променя работата си, но пак леко тресе. Също и като се постави колата на "N" оборотите падат и се вдигат няколко пъти докато се нормализират.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани