Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ако караш Х то няма да дадеш мнение, че се лашкал по завоите.
Дори обратното. Едно стандартно окачване на стандартна 3-ка, не спортното, лашка много повече от Х-а и вози по-меко.
Дори обратното. Едно стандартно окачване на стандартна 3-ка, не спортното, лашка много повече от Х-а и вози по-меко.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Sw!zz3r0
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 10.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd; 2.7biturbo quattro;
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Стандартното окачване е екстра
Нещо такова ме устройва, защото го вземам за втора "нормална" кола, че сегашната е на 4см от земята
От няколко дни, чета форума и в гоогле търсих, но така и не намерих точна и конкретна дата на фейслифта кога идва при е46, кога идва при комби и кога идва при Х.
Главно ме интересува за 330хд комби от кога почва фейса(гледах една февруари 2002, но ме съмнява да не е преправяна), също така автомата ZF или ГМ(кой е за предпочитане?) е и дали е същия като на е46 само на задно(да знам дали мога черпя инфо от темите за коли със задно).
Благодаря ви


От няколко дни, чета форума и в гоогле търсих, но така и не намерих точна и конкретна дата на фейслифта кога идва при е46, кога идва при комби и кога идва при Х.
Главно ме интересува за 330хд комби от кога почва фейса(гледах една февруари 2002, но ме съмнява да не е преправяна), също така автомата ZF или ГМ(кой е за предпочитане?) е и дали е същия като на е46 само на задно(да знам дали мога черпя инфо от темите за коли със задно).
Благодаря ви

На кола с турбо ако не и даваш газ е все едно да си имаш хубава жена и да не я е.еш!
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Фейса идва след септември 2001-ва.
Автомата е само ГМ.
Автомата е само ГМ.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, колеги!
Собственик съм на 330xd 184к.с. Преди да я купя, четох много ... и тук и на други места. Казват че тези мотори са доста здрави... но при мен се оказа калпав - най вероятно не са се грижили за него. Стана следния проблем - както си карах започна едно тресене, едно свирене (все едно ремък свири, но не е от ремъка). При което спрях и загасих колата. След известно време, докато чаках отговор какво да правя - реших да пробвам да я запаля пак, при което още от самото палене тресеше цялото купе. Загасих я отново и на 3тия път не искаше да запали. Закарах я в сервиз ... днес ми се обадиха и ми следното: имало Powerbox .. (което в превод трябва да значи чип тунинг ... уж, не съм много на ясно) и впръскването от/към дюзите се определяло от там. Следователно един от "цилиндрите или клапаните..." (мисля че ми казаха или се бъркам най веряотно) имал проблем. Та... мен ме интересуваше колко ремонт трябва да се прави и т.н. попитах директно какво и колко ще струва. Трябвало да се сменя - колянов вал, да се шлайфа главината, верига да се взема, дюзи, клапани и още работи ми изброиха.
А да ... и е слагано някакво друго турбо мисля...
Предложиха ми няколко вариант:
1) Да вземаме и да сменяме всичко от горе посочените работи по самия мотор, като ги търсим от друг съответно ...
2) Да се купи цял двигател 184hp и да се замени с моя
3) Май имало и вариант да се сложи по големия мотор (бил по здрав уж) ...
Колата не ми се сменя, защото съм дал вече около 3-4к за ремонти (без този). Сменил съм дискове, накладки, лагери, тампони... много работи. При всички случаи ремонта се очертава 2к+ ... моля за съвети
Собственик съм на 330xd 184к.с. Преди да я купя, четох много ... и тук и на други места. Казват че тези мотори са доста здрави... но при мен се оказа калпав - най вероятно не са се грижили за него. Стана следния проблем - както си карах започна едно тресене, едно свирене (все едно ремък свири, но не е от ремъка). При което спрях и загасих колата. След известно време, докато чаках отговор какво да правя - реших да пробвам да я запаля пак, при което още от самото палене тресеше цялото купе. Загасих я отново и на 3тия път не искаше да запали. Закарах я в сервиз ... днес ми се обадиха и ми следното: имало Powerbox .. (което в превод трябва да значи чип тунинг ... уж, не съм много на ясно) и впръскването от/към дюзите се определяло от там. Следователно един от "цилиндрите или клапаните..." (мисля че ми казаха или се бъркам най веряотно) имал проблем. Та... мен ме интересуваше колко ремонт трябва да се прави и т.н. попитах директно какво и колко ще струва. Трябвало да се сменя - колянов вал, да се шлайфа главината, верига да се взема, дюзи, клапани и още работи ми изброиха.
А да ... и е слагано някакво друго турбо мисля...
Предложиха ми няколко вариант:
1) Да вземаме и да сменяме всичко от горе посочените работи по самия мотор, като ги търсим от друг съответно ...
2) Да се купи цял двигател 184hp и да се замени с моя
3) Май имало и вариант да се сложи по големия мотор (бил по здрав уж) ...
Колата не ми се сменя, защото съм дал вече около 3-4к за ремонти (без този). Сменил съм дискове, накладки, лагери, тампони... много работи. При всички случаи ремонта се очертава 2к+ ... моля за съвети
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
icak написа:acho.rs написа:icak написа:Sw!zz3r0 написа:Също би ми било интерсно някой да сподели, дали е повдигал малко колата, примерно с подложки или да използва гуми 225/50/17 вместо заводските 225/45/17?
Колега, x-овете са високи като трактори, ако са със заводското си окачване, не вярвам да искаш да я вдигаш още.
Иначе моята е с ниско окачване и наскоро сложих 225/50/17, нямам никакъв проблем.
Като комбайна са направо ...точно 1.8 см е по-висок седана .
Е споко ся, не се засягай.. и аз карам х. 1.8см над вече достатъчно високото окачване на обикновения седан.. Както и да е, сега няма да го обръщаме на спор, просто никой не може да си изкриви душата, да каже, че х-овете не изглеждат неестествено със сток окачването им, а за мен лично даже и прекалено. Да не говорим за поведение при завои.. голямо лашкане. Иначе е ясно, че е готино да си караш спокойно и да не се превръщаш в параноик, следящ всяка неравност по пътя и да се чудиш сега ще опре ли тука, няма ли да опре
Ето произволна снимка от нета за сравнение, горе е сток окачване, долу е с H&R пружини и Билщайн амортисьори.
Явно представата ти е от нета основно !
Снимката е със високи пружини, като от кабрио. Просто ме мързи да излизам и да снимам реално как седи седана
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колата на горната снимка наистина е малко по-висока от моята, а моята си е със стоково окачване.
А що се отнася до накланянето по завоите - много зависи от гумите! Моята лятото с Бриджстоун Потенца с усилени бордове 225/45/17 си е много стабилна в завоите, обаче със зимните ми Ласи (дадаха ми ги като купувах колата, иначе не бих си взел Ласа
) наистина не е толкова стабилна.
А що се отнася до накланянето по завоите - много зависи от гумите! Моята лятото с Бриджстоун Потенца с усилени бордове 225/45/17 си е много стабилна в завоите, обаче със зимните ми Ласи (дадаха ми ги като купувах колата, иначе не бих си взел Ласа

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Малко лирично отклонение.
Някой да е карал хикса си с джанти 17 х 8 с ЕТ20 ?
Проблеми има ли с опиране?
Снимки ?
Някой да е карал хикса си с джанти 17 х 8 с ЕТ20 ?
Проблеми има ли с опиране?
Снимки ?
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
kokok0 написа:Малко лирично отклонение.
Някой да е карал хикса си с джанти 17 х 8 с ЕТ20 ?
Проблеми има ли с опиране?
Снимки ?
Аз съм карал с 18 х 8J ЕТ35 с гуми 225/40/18 и по завоите като вляза с голяма скорост задната гума се триеше леко в ръба на бронята.
Бях сложил една джанта стил 42 от 5ца която беше точно 17 x 8J ET20 на една от предните главини и джантата стърчеше около 2 см навън от калника. Трябва да отбележа че джантата беше без гума и колата беше на крик, но това едва ли променя много нещата.
- bacila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: х5 е53
- Мечтае да кара: е61 м-пакет
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги.Дайте идея какво може да е това,като натисна съединителя все едно в нещо се опира и дере. звука не е от скоростната кутия а е външен все едно се опира в някуква ламарина. карам бмв е46 xd kombi.
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
bacila написа:Здравейте колеги.Дайте идея какво може да е това,като натисна съединителя все едно в нещо се опира и дере. звука не е от скоростната кутия а е външен все едно се опира в някуква ламарина. карам бмв е46 xd kombi.
Е като не е от скоростната кутия, поне ориентировъчно кажи откъде се чува! По принцип трябва да идва между скоростната и двигателя шума. Еднократен ли е или постоянен при натиснат съединител?
- bacila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: х5 е53
- Мечтае да кара: е61 м-пакет
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Точно така като натисна и стърже постоянно междо дв.и скоростната курия,усеща се на педала.
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
bacila написа:Точно така като натисна и стърже постоянно междо дв.и скоростната курия,усеща се на педала.
На мен ми звучи като прекалено износен аксиален лагер, койте всеки момент ще се пръсне и ще те остави без съединител. Аз не бих карал колата така, а бих се насочил моментално към някой сервиз.
Този лагер вероятно дълго време е виел и не си му обръщал внимание.
- bacila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: х5 е53
- Мечтае да кара: е61 м-пакет
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
това го прави от време на време от 1 година.Имам усещането че педала се трие в нещо, ама квоо?? онзи звук на лагера е друг
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Някой може ли да ми сподели основателна причина да не си заваря раздатката преди да увелича турбината?
Гледах една бегачка 330хi с 600 коня със заварена раздатка. Какви са недостатъците не се сещам.
Гледах една бегачка 330хi с 600 коня със заварена раздатка. Какви са недостатъците не се сещам.

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
virtualchild написа:Някой може ли да ми сподели основателна причина да не си заваря раздатката преди да увелича турбината?
Гледах една бегачка 330хi с 600 коня със заварена раздатка. Какви са недостатъците не се сещам.
Освен раздатката, завари и диференциалите .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани