Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
uricatoli написа:Колеги, 320д 150 коня, какво означава ако изкарва грешка: за необучени дюзи?
каква е тази грешка колега за първи път чувам, да изкарва грешка за това, но ако е така както казваш защо не ги впишеш в еку-то /обучиш/

- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
uricatoli написа:Ка се вписват в ЕКУто?
Дюзите се регистрират с ДИС или Инпа
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Или ISTA 
Процедурата е следната:
Върху всяка дюза има 6 или 7 символен буквено-цифров код. 6 при коли с EU3 и 7 за EU4.

Записвате кодовете на всяка дюза като ги номерирате по цилиндри.
В сервизните функции се избира
Drive > Adjustment programs > Injector rate adjustment
Следвате инструкциите и въвеждате кодовете на всяка дюза.

Процедурата е следната:
Върху всяка дюза има 6 или 7 символен буквено-цифров код. 6 при коли с EU3 и 7 за EU4.

Записвате кодовете на всяка дюза като ги номерирате по цилиндри.
В сервизните функции се избира
Drive > Adjustment programs > Injector rate adjustment
Следвате инструкциите и въвеждате кодовете на всяка дюза.
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
здравейте колеги,бихте ли ми помогнали за тези грешки от инпата.колата е е46 318 м43 и на живите данни ми показва с удивителен знак някои стойности.ако можете да ми помогнете,постоянно ми се появяват грешки с детонации и то двата датчика,трия ги и когато натисна педала за газта пак се появяват,когато изфорсирам до4000 оборота и в момента когато паднат оборотите до 1500 пак натискам педала и се чува гърмене в колекторите.от данните на инпа ми се струва че е нещо свързано с въздушната маса но нека чуя и вашето мнение.сменил съм дебитомер бош със същият номер като старият,ламда сонда преди катализатора,маркучите и клапана за маслените пари,разхода също е много голям с 10 литра 95 екто от лукоил изминзвам 53 километра
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
stilko написа:Или ISTA
Процедурата е следната:
Върху всяка дюза има 6 или 7 символен буквено-цифров код. 6 при коли с EU3 и 7 за EU4.
Записвате кодовете на всяка дюза като ги номерирате по цилиндри.
В сервизните функции се избира
Drive > Adjustment programs > Injector rate adjustment
Следвате инструкциите и въвеждате кодовете на всяка дюза.
Мерси колега

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
smilen82 написа:здравейте колеги,бихте ли ми помогнали за тези грешки от инпата.колата е е46 318 м43 и на живите данни ми показва с удивителен знак някои стойности.ако можете да ми помогнете,постоянно ми се появяват грешки с детонации и то двата датчика,трия ги и когато натисна педала за газта пак се появяват,когато изфорсирам до4000 оборота и в момента когато паднат оборотите до 1500 пак натискам педала и се чува гърмене в колекторите.от данните на инпа ми се струва че е нещо свързано с въздушната маса но нека чуя и вашето мнение.сменил съм дебитомер бош със същият номер като старият,ламда сонда преди катализатора,маркучите и клапана за маслените пари,разхода също е много голям с 10 литра 95 екто от лукоил изминзвам 53 километра
Колега, след като имаш многократно като грешка антидетонационни датчици, логично е да се насочиш към тях.
Въздушната маса на празни обороти е добре. Стойностите за напрежение и ъгъл на отваряне на TPS- са на празни обороти са високи.
- dir2cas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Да попитам и аз за няколко грешки. Появяват се отново след чистене. Колата е 330d, M57TU
Като основно ме интересуват грешките свързани с А/С модула.
Да попитам и аз за няколко грешки. Появяват се отново след чистене. Колата е 330d, M57TU
- Код: Избери целия код
# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A/C -> 19/42 - Auxiliary water pump
20/42 - AUC heating
SRS -> Shadow-memory:
01/40 - Driver's airbag, stage 1, resistance too high
0D/40 - Driver's airbag, stage 2, resistance too high
05/40 - Side airbag, front left door, resistance too high
Като основно ме интересуват грешките свързани с А/С модула.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Провери си електрическата помпа до клапана за парното и сензора за качество на въздуха.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- smilen82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 10.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i автоматик
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
здравейте колеги,малко помощ за тези грешки.първите две са ясни за детонационните датчици и последната нещо свързано с катализатора а 3-тата с термостата и някои от тези грешки влияе ли на разхода защото е много висок 17 градско а все пак е 318 е46 автоматик.благодаря. E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 01/12/15 18:09:43
ECU: BMS46DS1
JobStatus: OKAY
Variant: BMS46DS1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 4 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
138 Signal Knock sensor 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 3400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 84.75 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 498.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 149420.00 km
Signal zu klein
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
137 Signal Knock sensor 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 3400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 84.75 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 495.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 149420.00 km
Signal zu klein
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
115 control grid-controlled cooling
Error frequency : 8
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 2920.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 90.00 Grad C
Batteriespannung 13.56 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 149420.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 3560.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 100.50 Grad C
Batteriespannung 13.27 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 150020.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 1400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 87.00 Grad C
Batteriespannung 13.27 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 150370.00 km
elektrischer Fehler
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
165 Katalysatorkonvertierung
Error frequency : 1
Logistic counter: 39
Motordrehzahl 2400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 102.75 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 219.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 151570.00 km
unplausibel
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
=============================================================
-------------------------------------
Date: 01/12/15 18:09:43
ECU: BMS46DS1
JobStatus: OKAY
Variant: BMS46DS1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 4 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
138 Signal Knock sensor 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 3400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 84.75 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 498.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 149420.00 km
Signal zu klein
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
137 Signal Knock sensor 1
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 3400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 84.75 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 495.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 149420.00 km
Signal zu klein
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
115 control grid-controlled cooling
Error frequency : 8
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 2920.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 90.00 Grad C
Batteriespannung 13.56 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 149420.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 3560.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 100.50 Grad C
Batteriespannung 13.27 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 150020.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 1400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 87.00 Grad C
Batteriespannung 13.27 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 150370.00 km
elektrischer Fehler
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
165 Katalysatorkonvertierung
Error frequency : 1
Logistic counter: 39
Motordrehzahl 2400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 102.75 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 219.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 151570.00 km
unplausibel
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
=============================================================
- IvanchoM65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Привет колеги, нуждая се от помощ при идентифицирането на една конкретна грешка, която седи във Shadow memory.
При проверка със BMW Scanner 1.4 тя е следната:
LCM -> 13/04 - Diagnostic link U10 defect
При проверка с GT1 DIS тя е: LSZ2 Control Unit Fault (not present in the moment)
Грешката се трие безпроблемно, но след 200-300км тя е отново във Shadow Memory.
Моля за помощ и съдействие, какво е необходимо да бъде проверено.
Колата е БМВ E46 320Д 2004г.
LCM 6.936.822 HW:25 SF:36 CI:35
Благодаря предварително!
При проверка със BMW Scanner 1.4 тя е следната:
LCM -> 13/04 - Diagnostic link U10 defect
При проверка с GT1 DIS тя е: LSZ2 Control Unit Fault (not present in the moment)
Грешката се трие безпроблемно, но след 200-300км тя е отново във Shadow Memory.
Моля за помощ и съдействие, какво е необходимо да бъде проверено.
Колата е БМВ E46 320Д 2004г.
LCM 6.936.822 HW:25 SF:36 CI:35
Благодаря предварително!
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
ico83 написа:insane_v написа:90 TEG_UP_1
91 TEG_UP_2
93 TEG_DOWN_2
Аз ги имам същите грешки с 330и съм дали си намерил някакъв отговор
Не, колега. При мен тия грешки си стоят в Shadow паметта и единствения "отговор" който получих от диагностик беше: 'Недей да гледаш какво ти изкарва в "Shadow" паметта. Те може да са стари грешки. Това което ме притесняваше, беше, че не мога да ги изтрия, но с времето си свикнах с тях и не им обръщам внимание

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, колеги. Наскоро смених дросела, че ми правеше доста проблеми. Мотора ми е М54 Б30 и е с дросел с електронно управление. При смяната откачих акумулатора за всеки случай. След смяната го закачих и изтрих адаптацията на колата за стария дросел, за да може да се адаптира към новия. Сега мотора работи перфектно, но все пак искам да попитам това достатъчно ли е или трябва да ходя на майстор да ми обучи компа да работи коректно с новия дросел?
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Доколкото знам дросела се адаптира на всяко палене, така че няма нужда от нищо повече. Все пак може някой от по-знаещите да го потвърди.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
insane_v написа:Здравейте, колеги. Наскоро смених дросела, че ми правеше доста проблеми. Мотора ми е М54 Б30 и е с дросел с електронно управление. При смяната откачих акумулатора за всеки случай. След смяната го закачих и изтрих адаптацията на колата за стария дросел, за да може да се адаптира към новия. Сега мотора работи перфектно, но все пак искам да попитам това достатъчно ли е или трябва да ходя на майстор да ми обучи компа да работи коректно с новия дросел?
то това е обучаването като изтриеш адаптивите на дросела, а ти вече си го направил

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани