ТУПКАНЕ ОТЗАД ПРИ ВКЛЮЧВАНЕ НА 1-ВА
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
angel.tr написа:Ура,ся като се заслушах и мойто си тупка леко на 1-ва. Тъкмо взех да се притеснявам да не са ми пробутали дефектно!


- alexandrovi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: РВ
- Пол: Мъж
...недей така колега,това не са жигули за да е нормално на е36-цата никога не съм чувал шумове отзад.kasabov написа:според мен всички говорите за различни видове тупкане. Колите са ни със задно е при включване на скорост няма как никъв звук да не идва изотзад. И той също може да се тълкува като тупкане.
- ivo752
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Mалката Виена
- Пол: Мъж
- Кара: Е60,530Д
- Мечтае да кара: влака
Да бе те и Жигулитата не тупкат току-такаalexandrovi написа:...недей така колега,това не са жигули за да е нормално на е36-цата никога не съм чувал шумове отзад.kasabov написа:според мен всички говорите за различни видове тупкане. Колите са ни със задно е при включване на скорост няма как никъв звук да не идва изотзад. И той също може да се тълкува като тупкане.

Последна промяна ivo752 на 30 Юни 2008, 19:18, променена общо 1 път
Scouser написа:Питайте Стоян7777 обаче това тупкане е много лошо. По принцип от скапаните тампони на дифа се разцепва дъното на багажника от рамата на колата и се получава тупкане. При на Стоян случея дилъра излезна печен и БМВ си платиха за чялостно сменяне на пода на бажника и заварки и подкрпяне и тн. Знам че беше нещо от рода на $5000-$6000 работа. В БГ съм съгурен че ще е по-евтино но пак си е голяма играчка.
Ето ви малко четиво.
при мен излезна че е точно това
500 - 600 лв ще е оправянето
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
alexandrovi написа:и аз,и аз ми може да си направим клуб на ,,тупкащите задници,, много сме силни сме.



е тука има една тема на колегата lubenti дето каза, че много лесно решил проблема със смяна на един тампон ше видиме дали ше даде още подробности точно кой, че и аз съм се разтупкал нещо


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Колеги... днес взех тампоните отзад, взех нови амортесьори, подложка за тях, плаващи втулки (буренцата), нови прахоловители...
При мен не се чуваше това тупкане, а направо си скъсах тампона !
Сложих 17"ките с чисто нови гуми, взех да я мъча колата и след няколко дрифт-а направо ги изпокъсах отзад !
Оказа се че ми е подсилена ламарината (там където гние и се къса)
Проблема е че за смяната на тези тампони ми взеха 80 лв... и почти цял ден работа... майстора ми каза че се сменяли супер гадно...
Сега ми остана само проблема с реглажа на задния мост - някой може ли да каже къде могат да ми направят наистина читав реглаж ?
При мен не се чуваше това тупкане, а направо си скъсах тампона !
Сложих 17"ките с чисто нови гуми, взех да я мъча колата и след няколко дрифт-а направо ги изпокъсах отзад !
Оказа се че ми е подсилена ламарината (там където гние и се къса)
Проблема е че за смяната на тези тампони ми взеха 80 лв... и почти цял ден работа... майстора ми каза че се сменяли супер гадно...
Сега ми остана само проблема с реглажа на задния мост - някой може ли да каже къде могат да ми направят наистина читав реглаж ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
kopchev написа:Колега, къде ти извършиха тази услуга, че и аз съм за сервиз,а не мога да я търпя така
Горе при Килията в люлин
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- peter_dilov
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 30.06.2008
И аз имам същия звук при 1ва и задна като при вкючване на задна си е направо тътен
ама ми казаха в сервиза че е тампон тва и скоро ще сменям дискове и накладки и ще оправя и тоя проблем. А вие кво разправяте че не във всеки сервиз може да се направи смяната на тоя тампон тва вярно ли е защото момчето от моя сервиз каза че няма проблеми не било толко сложно.

пичове, да споделя и аз :
купих си 330д преди година и непомня за тоз тътен ама нешто ми виеше бех сигурен че е диф та си купх нов. слойих го и вие
едната поуоска замяташе с не повече от 1.5 -2 мм. не ми се верваше да е от нея ама нова и на подемника. тръгвам вие
та ми писна и си купих висящ лагер и карето от към диффа. немаха признаци но като сложих новите и заспа. по това време го видехме и тампона на диффа тоя тегавия и него го купих ама ми е оште в багажника
.
та по едно време ми се чува това от което се оплаквате и вие:
1ва и "туб" глухо не на метал и доволно дразнешто викам си е го е тампона се скъса и сега ща неща ше го сменя. днеска утре може би 2-3 седмици и ми се струва че се засилва. ама нема време и карам
неколко старта и стана непоносимо(пилот спорт 255/35 18' нови са отзад)
когато я дигнах на крика не ми се верваше единия тампон между моста и купето се беше ИЗТРЪГНАЛ от купето(тампона здрав а планката за която се завива болта беше изтарбушила ламарината от долу)
на ръчна на подемкита 1ва -задна имаше поне 7-8см луфт
не взех решение веднага и отедох в ДАРО 3-4к (смяна на пода
) и тава ми беше достатъчно:
на подемника един ден демонтаж на всичко от зад
на следващия АРГОН и много добър заварчик поне си личеше точно как е седяла планката секви лазила за корозия и зглабяне и реглаж и край.
заводско тези планки ги заваряват с точкови заварки 4 точко
аз я обиколих от всякъде с аргона и мисля че е поздраво от заводското
всичко това го пиша за да знаете че не боли толкова

купих си 330д преди година и непомня за тоз тътен ама нешто ми виеше бех сигурен че е диф та си купх нов. слойих го и вие

едната поуоска замяташе с не повече от 1.5 -2 мм. не ми се верваше да е от нея ама нова и на подемника. тръгвам вие


та ми писна и си купих висящ лагер и карето от към диффа. немаха признаци но като сложих новите и заспа. по това време го видехме и тампона на диффа тоя тегавия и него го купих ама ми е оште в багажника


та по едно време ми се чува това от което се оплаквате и вие:
1ва и "туб" глухо не на метал и доволно дразнешто викам си е го е тампона се скъса и сега ща неща ше го сменя. днеска утре може би 2-3 седмици и ми се струва че се засилва. ама нема време и карам
неколко старта и стана непоносимо(пилот спорт 255/35 18' нови са отзад)
когато я дигнах на крика не ми се верваше единия тампон между моста и купето се беше ИЗТРЪГНАЛ от купето(тампона здрав а планката за която се завива болта беше изтарбушила ламарината от долу)



на ръчна на подемкита 1ва -задна имаше поне 7-8см луфт
не взех решение веднага и отедох в ДАРО 3-4к (смяна на пода

на подемника един ден демонтаж на всичко от зад
на следващия АРГОН и много добър заварчик поне си личеше точно как е седяла планката секви лазила за корозия и зглабяне и реглаж и край.


заводско тези планки ги заваряват с точкови заварки 4 точко

аз я обиколих от всякъде с аргона и мисля че е поздраво от заводското


всичко това го пиша за да знаете че не боли толкова


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани