AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 13 Юли 2009, 7:38

kok4o написа:Последно какъв е ефекта от изолирането на AGR?Има ли послетцвия за мотора при изолирането на е46 320д 136кс?


Има :mhihi: - върви по-добре.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
Мечтае да кара: MMMMMMM

Мнение от kok4o » 13 Юли 2009, 8:16

Ще има ли някакви проблеми с времето с изолиран AGR?

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: Е46
Мечтае да кара: М3 Е46

Мнение от starterwrc » 13 Юли 2009, 20:10

Белите дробове на баварката са по-чисти, а оттам ти си направи заключението!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Юли 2009, 20:25

starterwrc написа:Белите дробове на баварката са по-чисти, а оттам ти си направи заключението!



:) и малко пробити тези бели дробове. И как загрява колата?!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Юли 2009, 20:34

при мен загряваше нормално т.е. малко по бавно, но в крайна сметка дава грешка. Чистя я и след 10км пак е там. За това за сега съм го включил да работи
Видях грешката инпа-та :mhihi: дис едва ли някога ще подкарам :help:
Последна промяна © на 13 Юли 2009, 23:00, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Юли 2009, 20:37

© написа:при мен загряваше нормално т.е. малко по бавно, но в крайна сметка дава грешка. Чистя я и след 10км пак е там. В крайна сметка за сега съм го включил да работи
Видях грешката инпа-та :mhihi: дис едва ли някога ще подкарам :help:



Ееееееееееееее ела до Пловдив на кафе и ще го подкараме спокойно.
А точно че загрява по бавно и дава грешка. И определено върви по добре когато е чист клапана. И аз съм БЯХ с изключен но сега може и да напускам Е46 :) минавам тези дни на Е90.....Но като си карах Е46-цата беше включен и изчистен( както и кулера и колектора)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Юли 2009, 20:43

тя и инпа-та едва се държи, днес да търся тия живи данни и нещо стана (на немски) :mhihi: и после нямаше палене
добре че си спомних последователността за чистене на грешки и запали :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 13 Юли 2009, 20:49

Някой може ли да ми обясни защо постоянно АГР-а записва грешка в компа а НЕ е изолиран и е чист(беше си чист като я купих колата,-но не съм гледал колекторите как са).Чистя грешката мина 10км и пак.И имам едно неприятно заглухване на мотора като дам газ а иначе се анбира добре.Дали има нещо общо и защо трупа грепки постоянно?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Юли 2009, 20:51

© написа:тя и инпа-та едва се държи, днес да търся тия живи данни и нещо стана (на немски) :mhihi: и после нямаше палене
добре че си спомних последователността за чистене на грешки и запали :mhihi:



За Е46 понякога минава на немски.... макар че е на АНглийско уж :roll:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 13 Юли 2009, 20:54

tOnkO_lOnkO написа:Някой може ли да ми обясни защо постоянно АГР-а записва грешка в компа а НЕ е изолиран и е чист(беше си чист като я купих колата,-но не съм гледал колекторите как са).Чистя грешката мина 10км и пак.И имам едно неприятно заглухване на мотора като дам газ а иначе се анбира добре.Дали има нещо общо и защо трупа грепки постоянно?


Не е от грешките колега, като ги изчистиш върви ли по добре?! Търси другаде проблема и най вероятно е клапана за управление на турбото, променлива геометриа или дебитомер..... а може и още куп други неща

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 13 Юли 2009, 21:47

milennyc написа:
tOnkO_lOnkO написа:Някой може ли да ми обясни защо постоянно АГР-а записва грешка в компа а НЕ е изолиран и е чист(беше си чист като я купих колата,-но не съм гледал колекторите как са).Чистя грешката мина 10км и пак.И имам едно неприятно заглухване на мотора като дам газ а иначе се анбира добре.Дали има нещо общо и защо трупа грепки постоянно?


Не е от грешките колега, като ги изчистиш върви ли по добре?! Търси другаде проблема и най вероятно е клапана за управление на турбото, променлива геометриа или дебитомер..... а може и още куп други неща

ами той си е чист.и колата върви добре просто глъхне,-нацхе набира много добре,-не пуши,нямам разход на масло всичко е на 6 просто глъхне и си мислех дали не е от АГР-а защото единствените ми грешки са свещ и АГР.А аз съм с 136 к.с нали съм без променлива геометрия?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 14 Юли 2009, 7:10

Подгряваща свещ ли ти е проблема? Ако е 1 няма проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 14 Юли 2009, 19:05

tOnkO_lOnkO написа:Някой може ли да ми обясни защо постоянно АГР-а записва грешка в компа а НЕ е изолиран и е чист(беше си чист като я купих колата,-но не съм гледал колекторите как са).Чистя грешката мина 10км и пак.И имам едно неприятно заглухване на мотора като дам газ а иначе се анбира добре.Дали има нещо общо и защо трупа грепки постоянно?


Прегледай всички маркучета за вакуума, другия вариант е да ти е прецакан управляващия клапан( Presure converter) и последния е да е скъсана самата мембрана на егр. Но щом ти набива грешка значи не работи, нищо, че е закачено всичко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 14 Юли 2009, 20:40

а каква е тази мембрана на АГР-а?Някой може ли да я покаже на схема и за какво служи. :roll:Под управляващ клапан разбираш клапана на турбото нали?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 14 Юли 2009, 20:58

Мембраната е "балончето" на самия егр, там дето забиваш маркучето, а за клапана да същия като на турбото, но си е съвсем отделен(взаимно заменяеми са доколкото знам). Тръгни по маркучето от егр-а и ще стигнеш до клапана ;) .

Който е пропуснал тази тема да я прегледа, интересна е : http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=156992

Почистването на това филтърче на клапана за егр ми оправи изпушването при педал до ламарината. Но ще го сменям скоро за по сигурно :D .

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook