запитване за блокажа на дифаренциала
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
valko_82 написа:VIN FS08920
04/2000 E46 330d Sedan M57 Europe Left hand drive N
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Един оф-топик....винаги съм мислел че при нормална кола и така знам от години че въртиш ли едната гума напред другата се върти в обратната посока.Учудих се доста като вирнах моята и завъртях задната гума напред другата непомръдна,и обратното
После вирнахме една е класа и се въртеше по начина по който знам.Нещо общо с блокажа на дифа ? 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
При мен е по същия начин...
иначе и аз знам, че при отворен диф ако засилиш едното колело в едната посока другото трябва да тръгне в обратната.
Това го пробвах докато колата беше на подемник. Иначе принципно мотора би трябвало да върти колелото с по-малко съпротивление. И на мен ми е интересно как точно бачка тоя диф.

Това го пробвах докато колата беше на подемник. Иначе принципно мотора би трябвало да върти колелото с по-малко съпротивление. И на мен ми е интересно как точно бачка тоя диф.
Si non confectus, non reficiat.
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Rundev написа:Един оф-топик....винаги съм мислел че при нормална кола и така знам от години че въртиш ли едната гума напред другата се върти в обратната посока.Учудих се доста като вирнах моята и завъртях задната гума напред другата непомръдна,и обратнотоПосле вирнахме една е класа и се въртеше по начина по който знам.Нещо общо с блокажа на дифа ?
Колата на скорост ли ти беше или на неутрална? А Е класата?
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Rundev написа:Един оф-топик....винаги съм мислел че при нормална кола и така знам от години че въртиш ли едната гума напред другата се върти в обратната посока.Учудих се доста като вирнах моята и завъртях задната гума напред другата непомръдна,и обратнотоПосле вирнахме една е класа и се въртеше по начина по който знам.Нещо общо с блокажа на дифа ?
точно това ми е проблема и на мен абсолютно същото. Явно не е обикновен диф само пиньон корона сателитни и планетни колела, но какво точно е. Защото искам да сменя маслото на диф и ме питат дали е шпер или не е и как мога да разбера има ли шпер или не, и това ASC какво точно е и как деиства.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
"Нормална" Е46ца няма шпер.
За АСЦ-то ... използвай търсачката или прочети първите 1-2-3 страници на тази тема!
П.с. "Ненормална" Е46ца е само...М-ката
За АСЦ-то ... използвай търсачката или прочети първите 1-2-3 страници на тази тема!
П.с. "Ненормална" Е46ца е само...М-ката

- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Тва сме го гледали колега,само че не е АСЦ това което показваш - а АСЦ+Т и разлика има

Темата мисля ,няма какво да се каже особено освен кога и при кои модели е АСЦ/АСЦ+Т,кога е като опция и кога е серийно.По останалото е писано достатъчно според мен

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
как се разбира дали си с АСЦ или АСЦ+Т? аз как мога да позная с какво съм?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
taba4ko написа:как се разбира дали си с АСЦ или АСЦ+Т? аз как мога да позная с какво съм?
Лесно.
Качваш се в колата,натискаш АСЦ-светва жълтия триъгълник,задържаш АСЦ бутона ако светне и ръчната в жълто = АСЦ+Т.А ако не светне - ясно

В случай ,че слд продължително натискане на бутона не можеш да включиш АСЦ- изгаси двигателя и си готов системата се рестартира.

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Здравейте,колеги да добавя малко инфо по темата. Моята е 03/2003 по вин съм я проверявал, новия фейс и е с ASC което има 2 степени
1. Еднократно натискане на бутона изключва ASC ( посредата на таблото светва само лампата за ASC -наподобява @ )
2. Продължително натискане на бутона изключва всичко що има - ABS,ASC,тръкшън контоли и тн. ( на таблото светва ABS,(!)-ръчната в жълто и ASC лампата)
Това е изтествано и проверено лично днес
Според чичо google и други прецизни учени в Е46 ASC- DSC се води като допълнителна екстра и се заплаща според искането на клиента както и доколкото успях да си преведа, ASC след 2002г. има гореописаните 2 режима преди 2002. има само 1ви режим. Ако греша някой да ме поправи.
1. Еднократно натискане на бутона изключва ASC ( посредата на таблото светва само лампата за ASC -наподобява @ )
2. Продължително натискане на бутона изключва всичко що има - ABS,ASC,тръкшън контоли и тн. ( на таблото светва ABS,(!)-ръчната в жълто и ASC лампата)
Това е изтествано и проверено лично днес

Според чичо google и други прецизни учени в Е46 ASC- DSC се води като допълнителна екстра и се заплаща според искането на клиента както и доколкото успях да си преведа, ASC след 2002г. има гореописаните 2 режима преди 2002. има само 1ви режим. Ако греша някой да ме поправи.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Изключва ти АБС-а? Това не мога да го повярвам! 

Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
Само да отбележа , че много често наричат тракшън контрола - блокаж на диференциала , което е доста грешно . Двете са коренно различни .
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: запитване за блокажа на дифаренциала
да ви питам питам една работа аз. в много от сайтовете инфото за дифа на моята кола (323ци) е противоречива. срещат се следните варианти 3,08, 3,23, 3,38, 3,45. по вин в реалоем излизат 3,08 и 3,45 и не знам защо така. гледал съм я на канал и не намерих никаква табелка или лепенка. та с какъв диф съм?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани