Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 25.03.2007

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от pbg » 22 Юли 2010, 8:50

Здравейте, искам да попитам някой знае ли как става калибрирането на показанието БК за разхода на гориво на Е46. За Е39 има някакви корекционни коефициенти но за Е46 в менюто на БК на 20. няма показание.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от LUCIFER'S » 26 Юли 2010, 16:01

За какво иде реч... помпата е вързвана директно на 12v и работи, обаче със ретрофит за отключване на печка и даде тая грешка и печката от миналата есен не работи:

Изображение
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 24.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Mpaket

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от vladimirbr » 30 Юли 2010, 14:02

Някой знае ли как се активира наличието на ксенон?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от © » 30 Юли 2010, 17:26

от ретрофитс избираш ксенон или биксенон

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 758
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от DoesNot » 30 Юли 2010, 17:40

© написа:от ретрофитс избираш ксенон или биксенон

След като съм сложил от китайския ксенон на късите, нужно ли е да активирам тази опция и какво ще се промени :?:


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cls6666 » 30 Юли 2010, 18:45

© написа:от ретрофитс избираш ксенон или биксенон

обаче иска системата за LWR или нещо подобно и като не намери отказва изпълнение
иначе за китайски ксенони ако светне чека се изключва
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от © » 30 Юли 2010, 18:51

cls6666 написа:
© написа:от ретрофитс избираш ксенон или биксенон

обаче иска системата за LWR или нещо подобно и като не намери отказва изпълнение
иначе за китайски ксенони ако светне чека се изключва

не отказва изпълнение, поне на мен не ми отказа :mhihi:
пита те само дали имаш система за миене
а системата за ниво после я монтирах, пък и да не бях пак щях да си имам ретрофитнат лайт модул за ксенон

след ретрофита се загасят индикациите за изгоряла крушка, ксенона пали от първия път и ръчното ниво престава да работи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cls6666 » 30 Юли 2010, 19:51

при мен нестана и ръчно отстраних чека с нцс :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.03.2009

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от nasodotcom » 12 Авг 2010, 17:33

Колеги има ли възможност на е46 купе с м52 мотор, 9/1999 производство, с стария волан - като на е36 да се смени обикновенния волан с мултиволан и да се активира автопилота?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от LUCIFER'S » 13 Авг 2010, 16:32

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 16.04.2007

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от fast » 13 Авг 2010, 20:40

LUCIFER'S написа:За какво иде реч... помпата е вързвана директно на 12v и работи, обаче със ретрофит за отключване на печка и даде тая грешка и печката от миналата есен не работи:

Изображение


и мойта печка е такак след откл. , но всияко си работи пали се по таймер

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от © » 14 Авг 2010, 5:19

какъв е този таймер?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от tsb_bg » 14 Авг 2010, 6:45

Ако е "отключена" печката на ВС-то се появява меню TIMER (1 и 2) с който може да се настройва кога да се включи.

Така изглежда при Е39

Изображение

Освен това може да се включва и с дистанционно или със сигнал от мобилен телефон (на снимката дистанционното е от Е39, но при Е46 изглежда по друг начин)

Изображение

Тук може да се види как изглеждат нещата при Е46 Installing set independant heater/ventilation

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 530d

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от vas33 » 27 Авг 2010, 8:54

Здравейте, имам кабела на sklad66, от дис като дам на car momory и ми казва че вина неможе да бъде прочетен,
дал съм на контакт, колата е e39 530d 2001, къде бъркам :shock: ?

пс: Другите неща работят, диагноснтика и другите опции в меню кодиране/

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook