Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
плус това как 6 по 62лв прави 700,като 62лв ги купувах есента на 2007
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
nikolae написа:Бях купил само нови свещи на бош, еднополюсни и сега остана с тях.
Нищо друго не съм. 99.9% съм сигурен, че не е от бобина, лила, свещ.
Засега един месец вече не е палела на по-малко цилиндри.
за да сменя всичките шест по груба сметка излизаше около 700лв
.. и за жалост това не е отстранило проблема

Като имаш свободно време + желание отиди при някой познат майстор и го накарай да провери вакуума в колектора. Ама не само да провери на слух и да каже - който ти го е казал, не разбира!
- ssttaannyy
-
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 9.12.2008
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: е30кабрио318@325 е46купе е60комби
- Мечтае да кара: bmw turbo
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
тогава като ги смених всичко си беше ок но сега признаците са савсем други .преди като гореше бубини прекасваше,палиш гасиш не се оправа ,сега като го усетиа че прекасва гася паля и е ок
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
ssttaannyy написа:плус това как 6 по 62лв прави 700,като 62лв ги купувах есента на 2007
6 свещи по 25лв = 150лв.
6 бобини по 70лв. = 420лв.
6 лули по 20лв. = 120лв.
__________________
690лв.
подвел съм те :-)
Сега дайте съвет.
Вчера се появи мисфайър, обаче колата нямаше проблем - вървеше ускоряваше и т.н. все пак изтрих грешката, но какво намерих !
4,5 и 6 цилиндър следното
Injector valve Cylinder 4 (5) и (6)
33 Injector valve Cylinder 5
Error frequency : 1
Logistic counter: 22
N_32 960.00 rpm
MAF 136.18 mg/stk
VB 11.42 V
LAM_2 -0.00 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 12.20 h
---
---
open circuit
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: 21 B4 01 16 1E 19 70 80 81 05
-------------------------------------------------------------
Дано ефекта да идва от това, че примерно се случило при палене или гасене.
маркучите трябва да ги проверя на всяка цена, защото ако не е от тях...
филма става голям :-)
btw:
оня ден издухах едно 730д :-)
- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Колега и аз го имам почти същия проблем!!!Само че при мен симптомите са други...Сътрин като запаля ако я оставя да поработи на място на собствените си обороти, колата почва да тресе усеще се че някои цилиндри не работят!!!и светва жълтата лампичка...Ходих на някакъв си БОШ майстор като бях в БГ и казаха че е от двете ламбди сонди след катализатора...Е добре смених ги ноо проблема си остана...Само че там нямах много време и потеглих с колата в Швеция 3500 км никакви проблеми....Сутрин като запаля и веднага ако тръгна няма проблеми нито тресе нито светва лампата....На моя дава грешки на 3..и 5... цилиндър до сега не съм сменял свещи,бубини подобни аз се съмнявам от свещите но!!! НЕка който е имал и решил такъв проблем да драсне нещичко...Че тука ако ходя сега на БМВ сервиза ще ми одерат кожичката
Колата е с мотор М54



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
направо си мисля, че misfire-а няма решение
кой какво ли не е сменил:
свещ,лула,бобина,ламбди,мафове,отдушник на картер...
относно БМВ сервиза
ако някой там даде гаранция, че ще ти оправи проблема
и аз отивам, само че друго чух
все пак ако "смееш" да отидеш кажи къде си ходил и пиши отзивите от там
Да питам, грешката мисфайър само на студена кола ли ти е давало или и на топла ?
От снимките виждам, че на 43 и 44 градуса
кой какво ли не е сменил:
свещ,лула,бобина,ламбди,мафове,отдушник на картер...
относно БМВ сервиза
ако някой там даде гаранция, че ще ти оправи проблема
и аз отивам, само че друго чух
все пак ако "смееш" да отидеш кажи къде си ходил и пиши отзивите от там
Да питам, грешката мисфайър само на студена кола ли ти е давало или и на топла ?
От снимките виждам, че на 43 и 44 градуса
- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
nikolae написа:направо си мисля, че misfire-а няма решение
кой какво ли не е сменил:
свещ,лула,бобина,ламбди,мафове,отдушник на картер...
относно БМВ сервиза
ако някой там даде гаранция, че ще ти оправи проблема
и аз отивам, само че друго чух
все пак ако "смееш" да отидеш кажи къде си ходил и пиши отзивите от там
Да питам, грешката мисфайър само на студена кола ли ти е давало или и на топла ?
От снимките виждам, че на 43 и 44 градуса
Само като е студена тогава го прави този номер....И ако работи на място на собствените си обороти...иначе ако запаля и тръгна не свети лампата не прекъсва няма и нищо...
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
да добавя, че моята май си лапа масло
когато го смених, след 2000 км долях 1/2 литър
сега след още може би 2000 сутринта като го замерих /колата беше под наклон с муцуната на долу/ беше на в дъното на второто отделение. Маслото е бмв 5в40, следващия път ще сложа 10в40 и ако пак лапа... ще му мислим :-)
когато го смених, след 2000 км долях 1/2 литър
сега след още може би 2000 сутринта като го замерих /колата беше под наклон с муцуната на долу/ беше на в дъното на второто отделение. Маслото е бмв 5в40, следващия път ще сложа 10в40 и ако пак лапа... ще му мислим :-)
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Някой ще се сети ли да си провери вакуума в колектора ?
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
първата работа в сереиза това ще бъде
мисля, че колегата от Бургас май първи ще успее
мисля, че колегата от Бургас май първи ще успее
- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Вчера направих следното колеги...Понеже моята записваше грешка на 5 ти цилиндър и реших че ако разменя местата ще мога да разбера грешката дали идва от бубината или свеща.Но уви размених им местата но тази сутрин колата пак по същия начин си тресеше и светна жълтата лампичка пак...свързах я на компа и кво да гледам мисфаир грешка пак на 5 ти цилиндър...Не мога да разбера на какво се дължи това вече!!!Дали да е от дюзата на 5ти цилиндър или нещо друго.Иначе един път загрее ли вече няма проблеми но защо го прави само като е студена и това не мога да го разбера... 

Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54

Runnaway написа:Някой ще се сети ли да си провери вакуума в колектора ?
Въпреки, че от доста време не съм имал мисфайър, залагам на мнението по-горе
- Bmwswed
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е70 x5
- Детайли за колата: e70 3.0D Xdrive
Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Колеги мисля че открих от какво е проблема
Днес направих следното:понеже като отворя капака за маслото и си сложа раката се усещаше че дърпа въздух вътре тоест прави вакумм.И после изкарах маркуча който отива към филтъра за картерните газове и го запуших за няколко секунди и после го закачих пак и хоппп кво да видя записа същите грешки...на 3-5 ти цилиндър....изтрих грешките запалих поработи на място малко няма грешки....изключих и изкарах маркуча пак.Пак по същия начин и пак изписа същите грешки дава мисфире тоз път обаче на повече цилиндри.И така мисля че моя проблем поне идва от този филтър и тези дни като го сменя ще пиша пак.Малко трудничко ще се смени защото е на много забутано място но с необходимите инструменти мисля че няма да е голяма главоболията
Нека и другите колеги които го имат този проблем да го пробват по същия начин и да видим дали са еднакви проблемите...




Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
Runnaway написа:Някой ще се сети ли да си провери вакуума в колектора ?
При подаване на газ издаваше ли странен звук мотора (нещо като кльонг, кльонг



А към автора на темата... Ходи ли до сервиза на колегата Ясен, че гледам няколко пъти ти предлага помощта си, а ти се дърпаш





Re: Проблем с цилиндър 320и 2200 M54
За жалост не, така и не стигнах до Ясен.
Бяха се наредили други проблеми - газ, гуми, финансови и така остана за по-нататък.
Вероятно когато се появи мисфайър, ще отида при него, засега поне от две-три седмици нищо не се е появявало по колата.
Ясен несъмнено е професионалист и разбира, от това което прави.
Просто напоследък при мене са малко така нещата.... по-трудни от към време и пари.
+това след посещението знаете ще напиша отзиви и резултат :-)
появи се един колега от офиса с 520 със същият проблем
повръща ми се от мисфайър вече :-)
Бяха се наредили други проблеми - газ, гуми, финансови и така остана за по-нататък.
Вероятно когато се появи мисфайър, ще отида при него, засега поне от две-три седмици нищо не се е появявало по колата.
Ясен несъмнено е професионалист и разбира, от това което прави.
Просто напоследък при мене са малко така нещата.... по-трудни от към време и пари.
+това след посещението знаете ще напиша отзиви и резултат :-)
появи се един колега от офиса с 520 със същият проблем
повръща ми се от мисфайър вече :-)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани