Когато нещата отидат по дяволите...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 16 Авг 2009, 14:08

Абе с годините е добре извесно че пружините на клапани губят способностите бързо да ги връщат.За това по старите коли никога не се карат на критични обороти защото пружините не могат да смогнат да връщат клапаните така бързо и буталото застига клапан и се получава подобен ефект.Според мен това е причината.Проблемат не е в маслото според мен а в пружините.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Мнение от Kickdown » 17 Авг 2009, 22:50

Гръмна, 4ти цилиндър, сега се чудя, освен сегменти и биелните лагери, дали да не взема нови пружини и гумички, за другата глава???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от Kickdown » 14 Окт 2009, 13:25

Сега развитие по темата, за хората които ги интересува - колата я карам, вече повече от месец и точно минах 2000 км, с други думи разработих я и мога да я карам нормално.
Ремонтът се състоя в:
Ремонт на цилиндров блок (шлайфане на 4ти цилиндър и набиване на риза)
Подмяна на биелни лагери и сегменти (така и така беше свален мотора, да го направим като света)
Подмяна на цилиндровата глава - втора употреба на 56 000 км
Подмяна на 4та дюза - нова
Подмяна на бутало и биела - втора ръка
Чисто ново Турбо на Garett
Пълно изолиране на EGR-клапана
Зануляване на дебитомер и изчистване на всички грешки
Всички консумативи + масло Castrol 10W-40, който ще сменя след 10 000 км.

Напрактика вече моторът ми е нов, на 2000 км и работи без никакви проблеми, шумове или паранормални явления ;)
Колата си върви както преди, даже и по-добре, не дими, нехарчи повече и тн проблеми.
Да се надяваме, от тук нататък всичко да е наред и да и се правят само upgrade-и и без ремонти :)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от Zagy » 14 Окт 2009, 13:27

Кажи колко ти излезе всичко дотук?
Si non confectus, non reficiat.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от ///M_Martin » 14 Окт 2009, 14:06

Zagy написа:Кажи колко ти излезе всичко дотук?

И мен това ме интересува?
И защо реши да сложиш 10В-40 а не по-тънко примерно?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от kelemety » 14 Окт 2009, 14:45

Kickdown , Със здраве да си я караш и да няма повече аварий, проследил съм цялата тема, много интересна , много полезна евала че си отделил време да дадеш инфо по ремонта! :clap:
Изображение
Rear Wheel Driven

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от Kickdown » 14 Окт 2009, 23:52

В цифри почти 5000 лв., при положение че с частите извадих голям късмет, намерих ги бързо и изгодно от колега, пък и за труда ми взеха доволно по-малко от на редовните клиенти, а бе с други думи голяма задна си набих, но както и да е живота продължава, пари се изкарват, коли се купуват - само да сме живи и здрави.

А по-дебелото масло го слагам, за всеки случай при разработката, от новите сегменти и лагери, по-лесно да падат стружките, ако има такива, пък и смятам да го сменя на 10000 фиксирани според пробег, а не според бордовия. Майсторите ме посъветваха така, затова сложих такова.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от © » 15 Окт 2009, 7:44

не знам защо не са те посъветвали да смениш първото масло на 1500-2000км и после на 10000км отново


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от milennyc » 15 Окт 2009, 8:08

© написа:не знам защо не са те посъветвали да смениш първото масло на 1500-2000км и после на 10000км отново


:yes: Аз не бих карал повече от 1500км след основен ремонт с това масло :!: :dunno: Падат много стружки от сработването едно масло е 80-100лв. после пак да не се стигне до нов ремонт!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от Face » 15 Окт 2009, 10:45

Споко,и аз не го смених 1500км след ремонта,а на 10000 и всичко е ок(5w40).
Колега ако ще ти олекне на мен ми седна 6000лв,без да съм сменял турбо!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от Rundev » 15 Окт 2009, 10:56

Face написа:Споко,и аз не го смених 1500км след ремонта,а на 10000 и всичко е ок(5w40).
Колега ако ще ти олекне на мен ми седна 6000лв,без да съм сменял турбо!


ухаааааа.... със засилка в реката и одим за фолксваген голф за тия пари :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от ///M_Martin » 16 Окт 2009, 19:17

Май трябва да се позамисляме като настъпваме печките си :roll:
Аз онзи ден се връщах от велинград и по пътя за Търново на правата на ЛукОйл бях с 200+ и честно без да се правя на луд се сетих за колегата KickDown и пуснах гъста :mrgreen: СЕРИОЗНО ВИ ГОВОРЯ!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от © » 16 Окт 2009, 20:24

то може и с 90 да стане ... на втора :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от Face » 17 Окт 2009, 0:12

Аз пък се абстрахирам от подобни мисли,макар съдбата да ме ущипа доста горчиво.
Карам си как ми дойде,но ако пак се повтори,минавам на бензин :!:
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от ///M_Martin » 17 Окт 2009, 0:52

© написа:то може и с 90 да стане ... на втора :mhihi:

:mhihi: По принцип си прав :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook