Когато нещата отидат по дяволите...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
Абе с годините е добре извесно че пружините на клапани губят способностите бързо да ги връщат.За това по старите коли никога не се карат на критични обороти защото пружините не могат да смогнат да връщат клапаните така бързо и буталото застига клапан и се получава подобен ефект.Според мен това е причината.Проблемат не е в маслото според мен а в пружините.....
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Сега развитие по темата, за хората които ги интересува - колата я карам, вече повече от месец и точно минах 2000 км, с други думи разработих я и мога да я карам нормално.
Ремонтът се състоя в:
Ремонт на цилиндров блок (шлайфане на 4ти цилиндър и набиване на риза)
Подмяна на биелни лагери и сегменти (така и така беше свален мотора, да го направим като света)
Подмяна на цилиндровата глава - втора употреба на 56 000 км
Подмяна на 4та дюза - нова
Подмяна на бутало и биела - втора ръка
Чисто ново Турбо на Garett
Пълно изолиране на EGR-клапана
Зануляване на дебитомер и изчистване на всички грешки
Всички консумативи + масло Castrol 10W-40, който ще сменя след 10 000 км.
Напрактика вече моторът ми е нов, на 2000 км и работи без никакви проблеми, шумове или паранормални явления
Колата си върви както преди, даже и по-добре, не дими, нехарчи повече и тн проблеми.
Да се надяваме, от тук нататък всичко да е наред и да и се правят само upgrade-и и без ремонти
Ремонтът се състоя в:
Ремонт на цилиндров блок (шлайфане на 4ти цилиндър и набиване на риза)
Подмяна на биелни лагери и сегменти (така и така беше свален мотора, да го направим като света)
Подмяна на цилиндровата глава - втора употреба на 56 000 км
Подмяна на 4та дюза - нова
Подмяна на бутало и биела - втора ръка
Чисто ново Турбо на Garett
Пълно изолиране на EGR-клапана
Зануляване на дебитомер и изчистване на всички грешки
Всички консумативи + масло Castrol 10W-40, който ще сменя след 10 000 км.
Напрактика вече моторът ми е нов, на 2000 км и работи без никакви проблеми, шумове или паранормални явления

Колата си върви както преди, даже и по-добре, не дими, нехарчи повече и тн проблеми.
Да се надяваме, от тук нататък всичко да е наред и да и се правят само upgrade-и и без ремонти

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Кажи колко ти излезе всичко дотук?
Si non confectus, non reficiat.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Zagy написа:Кажи колко ти излезе всичко дотук?
И мен това ме интересува?
И защо реши да сложиш 10В-40 а не по-тънко примерно?
- kelemety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Kickdown , Със здраве да си я караш и да няма повече аварий, проследил съм цялата тема, много интересна , много полезна евала че си отделил време да дадеш инфо по ремонта! 

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
В цифри почти 5000 лв., при положение че с частите извадих голям късмет, намерих ги бързо и изгодно от колега, пък и за труда ми взеха доволно по-малко от на редовните клиенти, а бе с други думи голяма задна си набих, но както и да е живота продължава, пари се изкарват, коли се купуват - само да сме живи и здрави.
А по-дебелото масло го слагам, за всеки случай при разработката, от новите сегменти и лагери, по-лесно да падат стружките, ако има такива, пък и смятам да го сменя на 10000 фиксирани според пробег, а не според бордовия. Майсторите ме посъветваха така, затова сложих такова.
А по-дебелото масло го слагам, за всеки случай при разработката, от новите сегменти и лагери, по-лесно да падат стружките, ако има такива, пък и смятам да го сменя на 10000 фиксирани според пробег, а не според бордовия. Майсторите ме посъветваха така, затова сложих такова.
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
не знам защо не са те посъветвали да смениш първото масло на 1500-2000км и после на 10000км отново
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
© написа:не знам защо не са те посъветвали да смениш първото масло на 1500-2000км и после на 10000км отново



- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Споко,и аз не го смених 1500км след ремонта,а на 10000 и всичко е ок(5w40).
Колега ако ще ти олекне на мен ми седна 6000лв,без да съм сменял турбо!
Колега ако ще ти олекне на мен ми седна 6000лв,без да съм сменял турбо!
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Face написа:Споко,и аз не го смених 1500км след ремонта,а на 10000 и всичко е ок(5w40).
Колега ако ще ти олекне на мен ми седна 6000лв,без да съм сменял турбо!
ухаааааа.... със засилка в реката и одим за фолксваген голф за тия пари




- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Май трябва да се позамисляме като настъпваме печките си
Аз онзи ден се връщах от велинград и по пътя за Търново на правата на ЛукОйл бях с 200+ и честно без да се правя на луд се сетих за колегата KickDown и пуснах гъста
СЕРИОЗНО ВИ ГОВОРЯ!

Аз онзи ден се връщах от велинград и по пътя за Търново на правата на ЛукОйл бях с 200+ и честно без да се правя на луд се сетих за колегата KickDown и пуснах гъста

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Аз пък се абстрахирам от подобни мисли,макар съдбата да ме ущипа доста горчиво.
Карам си как ми дойде,но ако пак се повтори,минавам на бензин
Карам си как ми дойде,но ако пак се повтори,минавам на бензин

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
© написа:то може и с 90 да стане ... на втора


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани