Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Аз си реших проблема с луфта към малкия кардан с раздатка втора употреба. Когато я оглеждах преди да я купя, разклатих фланеца за предния кардан на ръка/без да е закачен за него самия кардан/. Нямаше никакъв луфт, броих парите и се заех със смяната. Като демонтирах моята , с ужас установих че без да е закачено карданчето човек няма сила да разклати фланеца за да се установи дали има луфт. За мой късмет новата раздатка беше читава, но смяната и реши проблема само с вибрациите на ниска скорост - до около 50-60 км/ч.
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте, тези дни смених маншоните на двете предни полуоски. Много мърлява и досадна работа. Сложих lobro. Ще видим колко ще изкарат. Лошото е че на вътрешния маншон, на дясната полуоска, липсваше една джаджа /"майсторът" я изхвърлил при рециклирането?!/и предвидения маншон не става. Сложих някакъв, не знам и каква марка е. Липсва ограденото от снимката. Някакви идеи къде да го намеря, за да си сложа lobro и на това място. Може и втора употреба.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги,
Смених Е39, с Е46 330xd.
Но ... се появи проблем с автоматичната скоростна кутия...Проблем е 2-ра скорост. Ако я карам като пенсионер и набирам от 0-40 км/ч за 19 с. след това няма проблем да карам и с 220 км/ч. Колата се държи перфектно няма тропане придърпване и т.н.
След 20 дневни четения из форуми започнах да преглеждам + и -.
Първата ми идея беше да я поправя - 2600 -2800 лв. някои рециклират и хидро... за 1170 лв.
Втората ми идея е да си купя втора употреба - горе долу 1500 лв.
Третата идея е да си купя от Австрия чисто нова за 5100 лева.. (в БГ е 8300 лв - може би и труда влиза).
Но последно време си мисля дали може да сложа автомат от Е90.. чисто нов е 2200 евро..
Смених Е39, с Е46 330xd.
Но ... се появи проблем с автоматичната скоростна кутия...Проблем е 2-ра скорост. Ако я карам като пенсионер и набирам от 0-40 км/ч за 19 с. след това няма проблем да карам и с 220 км/ч. Колата се държи перфектно няма тропане придърпване и т.н.
След 20 дневни четения из форуми започнах да преглеждам + и -.
Първата ми идея беше да я поправя - 2600 -2800 лв. някои рециклират и хидро... за 1170 лв.
Втората ми идея е да си купя втора употреба - горе долу 1500 лв.
Третата идея е да си купя от Австрия чисто нова за 5100 лева.. (в БГ е 8300 лв - може би и труда влиза).
Но последно време си мисля дали може да сложа автомат от Е90.. чисто нов е 2200 евро..
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Ако някой има желание да си модифицира скоростите и раздатката ето едно брилянтно но иначе скъпо решение:
http://www.rallyraid.co.uk/shop/proddetail.php?prod=TRA_1007
Става въпрос за раздатка на Ланд Ровер Дифендер на скорости на bmw 4x4, а защо не и на е46
Инфо за култовата раздатка:
http://www.landroverexpedition.com/transfer-box/


http://www.rallyraid.co.uk/shop/proddetail.php?prod=TRA_1007
Става въпрос за раздатка на Ланд Ровер Дифендер на скорости на bmw 4x4, а защо не и на е46

Инфо за култовата раздатка:
http://www.landroverexpedition.com/transfer-box/

- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги,
появи се при мен едно ужасно стържене на където и да помръдна волана, било то на място или в движение, на ляво или на дясно, ако не го докосвам няма проблеми.
Чува се чегъртане като на липса на масло в хидравличната система (ужасно и доста силно). Долях 200мл перфектно атф масло, но проблемът си остана
Въпросът ми е да ме насочите какво да гледам.. ужасяващият звук идва от към помпата, някъде ..
Рейка, помпа или ??? След като споделите мнение може да предложите и вариант за решаването му с подходящ сервиз например
Благодаря предварително.
появи се при мен едно ужасно стържене на където и да помръдна волана, било то на място или в движение, на ляво или на дясно, ако не го докосвам няма проблеми.
Чува се чегъртане като на липса на масло в хидравличната система (ужасно и доста силно). Долях 200мл перфектно атф масло, но проблемът си остана

Въпросът ми е да ме насочите какво да гледам.. ужасяващият звук идва от към помпата, някъде ..
Рейка, помпа или ??? След като споделите мнение може да предложите и вариант за решаването му с подходящ сервиз например

Благодаря предварително.
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги обръщам се към вас с една молба, прочетох темата но никъде не видях да пише за това с което се зблъсках, смених двете предни полуоски на е46 330 хи и когато зглобихме колата забелязах че дясната по дълга полуоска когато я завъртя върти със себе си и лявата , а лявата по - късата като я въртя не върти дясната полуоска. Това нормално ли е ?
БМВ - Радостта от дрифта :d
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
-={WHO}=- написа:Колеги обръщам се към вас с една молба, прочетох темата но никъде не видях да пише за това с което се зблъсках, смених двете предни полуоски на е46 330 хи и когато зглобихме колата забелязах че дясната по дълга полуоска когато я завъртя върти със себе си и лявата , а лявата по - късата като я въртя не върти дясната полуоска. Това нормално ли е ?
А пробва ли да хванеш лявата и пак да пробваш дали като въртиш дясната завърта лявата или просто има леко съпротивление? Може ли воланът да е бил завъртян на едната посока?
- -={WHO}=-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 1.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 330 xi
- Мечтае да кара: BMW F82 M4
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колата беше на крик ( подемник ) и когато въртях дясното колело моя приятел хвана лявото и ми каза че няма съпротивление, но иначе като го пусне лявото колеко , продължава да се върти със същата скорост и посока като дясното колело
БМВ - Радостта от дрифта :d
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
-={WHO}=- написа:Колеги обръщам се към вас с една молба, прочетох темата но никъде не видях да пише за това с което се зблъсках, смених двете предни полуоски на е46 330 хи и когато зглобихме колата забелязах че дясната по дълга полуоска когато я завъртя върти със себе си и лявата , а лявата по - късата като я въртя не върти дясната полуоска. Това нормално ли е ?
Да.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте фенове на сцеплението. Както вече се похвалих реших да сменя вечно болната 323ка с lci 330хi
Принципно съм абсолютно очарован от този универсален автомобил, но имам и някокло въпроса.
На първо време - колите с ръчни скорости имат ли склонност към палене на съвдинителя ? На няколко пъти при по-агресивно тръгване, а тази кола го умее
имаше лека миризма и ... Малко пушек от под мотора?
Друг малък въпрос - сисремата за спускане под наклон как точно работи и в какъв случаи би била по-полезна от спускане на 1ва ? Пробвах я един път , и работи чува се някакво стъргане и пукане, но не знам кога да ползвам - само при ниска скорост ли,, само на изкл от предавка ли ? А и се намира много близко до Dsc - ако в движение объркам и вместо да спра еспто включамтая система ?

Принципно съм абсолютно очарован от този универсален автомобил, но имам и някокло въпроса.
На първо време - колите с ръчни скорости имат ли склонност към палене на съвдинителя ? На няколко пъти при по-агресивно тръгване, а тази кола го умее


Друг малък въпрос - сисремата за спускане под наклон как точно работи и в какъв случаи би била по-полезна от спускане на 1ва ? Пробвах я един път , и работи чува се някакво стъргане и пукане, но не знам кога да ползвам - само при ниска скорост ли,, само на изкл от предавка ли ? А и се намира много близко до Dsc - ако в движение объркам и вместо да спра еспто включамтая система ?

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Системата за спускане е нещо велико за спускане на сняг. Позволява ти да се спускаш по големи наклони с около 5-10км/ч без спирачка. Изключително ми беше полезна при снега миналата зима. Когато я включиш даваш на 1-ва или на 2-ра и нито даваш газ, нито спирачка по надолнището. Когато колата се позасили лампичката на бутона почва да мига и колата дръпва назад все едно си натиснал спирачка. Машината започва да се движи много бавно. Не знам как действа, но при опасни, хлъзгави наклони е нещо великолепно. Иначе като подадеш газ колата си поема и системата се намесва само когато пуснеш возилото без газ. При по-висока предавка/скорост мисля, че само се деактивира (не съм сигурен).
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
stilko написа:Ето малко полезна информация за хлъзгавият сезон
Предполагам сте запознати със системата за контролирано спускане по хълм HDC (Hill Descent Control), но никой не е направил описание за начинаещите при X задвижването.
HDC системата може да бъде активирана от бутона HDC на централната конзола. Активирането й е възможно при скорост до 35км/ч. Системата подпомага спускането по наклон както напред, така и на задна скорост. Тя подава контролирано спирачно усилие, за да гарантира спускане с ограничена скорост без приплъзване на колелата. При активирана система стоповете на автомобила се активират при задействане на спирачното усилие, за предупреждение на движещите се зад вас автомобили. Системата може да поддържа минимална скорост от 7км/ч като тя може да се контролира от водача с помощта на бутоните +/- за автопилота, които се намират от дясната страна на мултифункционалния волан. По време на спускането водача на автомобила може също да подава газ или спирачка без това да деактивира системата. Системата се деактивира или след натискане на бутона HDC на централната конзола или при превишаване на скорост от 60км/ч.
Успех на всички и не забравяйте, че всяка техника си има граници на действие.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги,
ето един приатен начин да се изпробва дали наистина ръчната скоростна издържа на 1000Nm
http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/catalog/product/view/id/1661/s/sachs-rcs-140-003072000113/category/2618/
Съединител за над 1000Nm !

ето един приатен начин да се изпробва дали наистина ръчната скоростна издържа на 1000Nm

http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/catalog/product/view/id/1661/s/sachs-rcs-140-003072000113/category/2618/
Съединител за над 1000Nm !

- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги,някой сменял ли е този тампон(Transmission bearing set) номер 2 от схемата ?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=22_0059
Това тампона на раздатката ли е ? Или някакъв тампон на скоростите,който го има само при Х моделите?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=22_0059
Това тампона на раздатката ли е ? Или някакъв тампон на скоростите,който го има само при Х моделите?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани