Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:Като затвориш вратата и тя прискрипва кабела на говорителя към маса. Огледай гофрето с кабелите на вратата и какво се случва вътре в него.
Благодаря за отговора и за насоката.
Всичко ми изглежда наред на пръв поглед, не виждам някой кабел да е оголен или нещо. целият сноп изглежда добре прибран, не забелязвам и вратата да притиска гофрето. Може ли да ме насочиш по-детайлно.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами насока принципно по-скоро ще ти е ако знаеш принципа. По двата кабела на всеки от говорителите ти тече половината от захранващото ти напрежение, тоест 6 волта. Има такава защита в музиката ти, която следи тези 6в да не се окъсят към маса и евентуално случи ли се това, то тя ти изключва захранването. Резултата е точно каквото описваш, спира само звука. Друга, по-близка насока е да вземеш един омметър или пробна лампа и да премериш всичките 8 кабела, които хранят говорителите ти. Имам предвид отзад на куплунга на касетофона ти. Не забравяй да откачиш касетофона като мериш. Съпротивленията към маса трябва да са безкрайно големи. Този, който писне за връзка с маса просто го проследяваш от край до край. Все някъде се прищипва като затвориш.
Идея: може някой да е прекарвал допълнителни пищялки във вратите.
Идея: може някой да е прекарвал допълнителни пищялки във вратите.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Много благодаря за съветите. Разглобих вратата и радиото, проверих и бушоните и дори и кабелите до бушоните. Мерих за замасяване никъде не издаде нищо
, НО след цялото разглабяне и всичкото бутане радиото тръгна
отварях затварях радиото си работеше. Сглобих всичко радостен, отидох на автомивка да я измия. Излизам от автомивката и пак същата история, на отворена врата работи... на затворена не !?
. Та въпроса... какво се случва
има ли откъде да намокря нещо незнам, като гледах кабелите всичките бяха наред и нямаше оголени да се окисляват примерно. 





Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, някаква насока, къде може да е проблема. Става въпрос за заключващия механизъм на капака за резервоара. Колата е с фабрична аларма/централно. Заключвам, но капака не се заключва, чопчето изобщо не излиза. Махам кората зад резервоара в багажника и където е захваната връзката за отваряне, като натисна 2-3 пъти напред, започва да работи, отключва и заключва. Но след 2-3 дена отново спира и пак същата процедура.
Благодаря.
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
Благодаря.
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
sho07 написа:Много благодаря за съветите. Разглобих вратата и радиото, проверих и бушоните и дори и кабелите до бушоните. Мерих за замасяване никъде не издаде нищо, НО след цялото разглабяне и всичкото бутане радиото тръгна
отварях затварях радиото си работеше. Сглобих всичко радостен, отидох на автомивка да я измия. Излизам от автомивката и пак същата история, на отворена врата работи... на затворена не !?
. Та въпроса... какво се случва
има ли откъде да намокря нещо незнам, като гледах кабелите всичките бяха наред и нямаше оголени да се окисляват примерно.
Като мери за замасяване, на затворена врата ли го направи? Иначе се обезсмисля.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
И на отворена и на затворена мерих нямаше разлика никой кабел не показа. Направо съм в шах




- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги има ли случай да се свалят сами стъклата? Снощи си паркирах колата пред блока вдигнах си всички прозорци до горе, заключих я и се прибрах. Днес ми звъни един комшия и вика слизай долу да видиш кво става.. Преден десен прозорец до долу смъкнат, нищо не е гепано от вътре, само дето некоя квартална котка си е решила да обиколи цялата кола и всичко е в косми



Race cars is my escape from all bullshit in life...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Бързи въпроси и отговори
DiscontroL написа:Колеги има ли случай да се свалят сами стъклата? Снощи си паркирах колата пред блока вдигнах си всички прозорци до горе, заключих я и се прибрах. Днес ми звъни един комшия и вика слизай долу да видиш кво става.. Преден десен прозорец до долу смъкнат, нищо не е гепано от вътре, само дето некоя квартална котка си е решила да обиколи цялата кола и всичко е в косми![]()
Преди колега от форума имаше подобен проблем, още по странното беше че се случваше само когато заключва с 1 от ключовете с другия не. Накрая си смени GM5 модула и проблема се оправи. Диагностиката показва ли нещо ?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Никакви грешки няма записани. Ще я покарам още с този ключ да видим дали пак ще стане нещо подобно.. Ако се появи пак подобен проблем ще пробвам и с втория ключ. 

Race cars is my escape from all bullshit in life...
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, нормално ли е, когато колата е с климатроник и е включен компресора, зададена е някаква температура и след 15-20 мин да започне да изключва шайбата на компресора за 5 секунди и после пак да включи? И така през 30 секунди примерно, не съм засичал напълно точно. Ако променя температурата, спира да изключва компресора. Но след известно време пак започва отначало. По принцип не усещам някаква разлика през духалките, нито ми е проблем това, НО е много дразнещо, когато карам извън града и започне да го прави, защото направо кара колата да придърпва, следователно и мени мощността и хич не ми е комфортно.
Благодаря.
Благодаря.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Нормално е, колега. Така си си изключват всички компресори като. Нагнетят достатъчно.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Това е успокоително, но много некомфортно, докато карам извънградско и ми се случи при изкачване на баир, ясно се усеща, като придърпване, това включване и изключване на компресора.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Бързи въпроси и отговори
Колата е Е36 компакт, но мотора е М43В19, което си е Е46 комплектация, та затова да попитам тук. Отивам към смяна на дебитомер, колата си работи абсолючно нормално иначе, но за 400 километра вече втори път ми светва чека, като и в двата случая нещата сочат дебитомера. Въпросът е каква марка да търся, че предлагане огромно, цени също. Не търся цена в случая, а нещо което ще работи коректно.
only rear wheel drive
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
swetlioo написа:Това е успокоително, но много некомфортно, докато карам извънградско и ми се случи при изкачване на баир, ясно се усеща, като придърпване, това включване и изключване на компресора.
Не е съвсем изключено и да имаш проблем с компресора, в смисъл лагруването, но е изключително рядко явление. По-голяма вероятност е бедна смес поради някаква си там причина. Неотчетен въздух или недостатъчно гориво. Поне моя опит това ми сочи - правиш, какво правиш, има ли голямо отражение на климатика върху мощността на мотора все стигаме като причина бедна смес
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
Какво ще рече бедна смес при дизела. Двигателя е M47N. Дюзите са да речем в много добро състояние. По спомен, в петък, като ги гледах, на напълно загрял мотор с климатик, когато последно ми прави проблема, бяха на 1-ви -0.4 на 2-ри 0.3 на 3-ти -0.05 на 4-ти 0.05, като при изгасен климатик, мръдваха с много малко, изравнявайки повече към 0. Турбото е малко лагаво, но то от както я имам колата си лагва. С електронно управление е. Имах блокирал ЕГР миналата година, който изчистих и колата се подобри след това, но ме съмнява това, че вече не ляга добре, клапанът който е вътре. Отделно винаги ми е давало грешка за О2 сензора.
Но ми се струва, че миналата година, не е придърпвала на климатик, така както тази година. А колата е общо взето в същото състояние.
Но ми се струва, че миналата година, не е придърпвала на климатик, така както тази година. А колата е общо взето в същото състояние.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани